۴۰۱۵۴۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

Prisma ویدئوها را هم به نقاشی تبدیل می‌کند

پریسما برنامه ویرایش عکس مشهوری که عکس‌های ساده را با استفاده از پردازش پیچیده به آثار هنری بدل می‌کند، به‌تازگی از ویدئو کلیپ‌های ۱۵ ثانیه در آی‌اواس نیز پشتیبانی می‌کند.

وب سایت فارنت - مارال کاتبی: پریسما برنامه ویرایش عکس مشهوری که عکس‌های ساده را با استفاده از پردازش پیچیده به آثار هنری بدل می‌کند، به‌تازگی از ویدئو کلیپ‌های ۱۵ ثانیه در آی‌اواس نیز پشتیبانی می‌کند.
Prisma ویدئوها را هم به نقاشی تبدیل می‌کند

به این معنی که از حالا می‌توانید برنامه را با ویدئوهای کوتاه تغذیه کرده و انیمیشن‌هایی شبیه به کامیک در کمتر از یک دقیقه از آن دریافت کنید. تمام پردازش در گوشی هوشمند شما صورت می‌گیرد و کاربران بدون اتصال به اینترنت نیز می‌توانند ویدئوهای پریسمایی بسازند. برای این قابلیت ۹ حالت و فیلتر مختلف وجود دارد.

پریسما کار خود را از چهار ماه پیش در آی‌اواس و یک ماه بعد در اندروید آغاز کرد. در اولین ماه کار این اپلیکیشن که رایگان بود، بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شد. بخشی از کار این برنامه استفاده از پردازش شبکه‌ای عصبی یا استفاده از الگوریتم‌های یادگیری عمیق برای پردازش عکس‌ها بود. به توصیف خود پریسما این کار کاملاً متفاوت با فیلترهای عکس مختلف است، چراکه برنامه با استفاده از داده‌ای که با آن تغذیه می‌شود عکس جدیدی را از پایه تولید می‌کند.

جدای از این مطلب، باید به توانایی برنامه در جالب ساختن ساده‌ترین عکس‌ها (و از این به بعد ویدئوها) توجه کنیم. تا حدی که این برنامه می‌تواند عنوان بهترین اپلیکیشن سال را هم دریافت کند.

سازندگان پریسما که در مسکو زندگی می‌کنند، میگویند که آپدیت جدید در عرض چند هفته برای اندروید نیز موجود خواهد بود. به‌زودی این اپلیکیشن از فرمت GIF هم پشتیبانی می‌کند؛ البته شرکت زمان دقیقی برای ارائه این پشتیبانی مشخص نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج