۴۰۱۶۰۵
۳۱ نظر
۱۳۸۶۸
۳۱ نظر
۱۳۸۶۸
پ

۹ نشانه که عشق تان هنوز درگیر رابطه قبلی اش است

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که احساس کنید عشق زندگی تان، هنوز هم در رابطه گذشته خود دست و پا می زند. اما چگونه باید از این احساس مطمئن شد؟ آیا این احساس آنقدر قوی است که بخواهید رابطه خود را به خاطرش تمام کنید؟

برترین ها: طبیعی است که هر فردی در گذشته خود، روابط عاطفی را تجربه کرده باشد اما زمانی که این اتفاق تاثیرش را در زمان حال نیز می گذارد، آن وقت است که برای زوجین مشکل ساز می شود.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که احساس کنید عشق زندگی تان، هنوز هم در رابطه گذشته خود دست و پا می زند. اما چگونه باید از این احساس مطمئن شد؟ آیا این احساس آنقدر قوی است که بخواهید رابطه خود را به خاطرش تمام کنید؟
ما در اینجا چند نشانه را که ثابت می کند طرف مقابل تان هنوز هم درگیر فرد دیگری است، براتیان آورده ایم.
در تماس بودن
اگر شریک زندگی تان هنوز هم با فردی که در زندگی گذشته اش بوده در ارتباط است، اگر مدام با او حرف می زند، پیغام می فرستد یا ایمیل رد و بدل می کند، بدانید که او هنوز رابطه گذشته خود را تمام نکرده است. مسلما اگر آن دو با هم دو دوست معمولی باشند، هیچ ایرادی ندارد اما اگر رابطه شان نزدیک و نزدیک تر شود، این برای شما یک زنگ خطر است.
9 نشانه که عشق تان هنوز درگیر رابطه قبلی اش است
او را در شبکه های اجتماعی فالو می کند
آیا شریک زندگی تان، عشق قبلی اش را در فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر فالو کرده است و مدام پست های او را دنبال می کند؟ آیا نسبت به کارهای او کنجکاو است؟ اگر پاسخ شما مثبت است، بدین معنی است که زندگی عشق قبلی اش هنوز هم برای او اهمیت زیادی دارد.
او را ملاقات می کند
درست است که شما باید به نظر و تصمیمات شریک زندگی تان احترام بگذارید اما اگر او هنوز هم دوست دارد که عشق قدیمی اش را ملاقات کند، نباید اجازه دهید. هر گونه رابطه قبلی را که او بخواهد ادامه دهد، باید زیر نظر شما نیز باشد در غیر این صورت حتما کاسه ای زیر نیم کاسه است. اگر هم قبول نکرد، بهتر است به دنبال فرد دیگری باشید.
شما را با نام او صدا می زند
اگر شریک زندگی تان، شما را بیش از یک بار با نام عشق قبلی اش صدا زد، بدانید که هنوز هم ذهن و قلب او درگیر او است. تنها اسمی که باید بر زبان او باشد، نام شماست و دلیلی ندارد که شما این موضوع را مدام به او گوشزد کنید. پس اگر این اتفاق تکرار شد، خودتان را از این رابطه عقب بکشید.
از صحبت کردن در مورد او خودداری می کند
اگر شریک زندگی تان از گذشته خود حرف نمی زند و نمی خواهد که چیزی از گذشته خود را با شما قسمت کند، این یک نشانه است از این که او هنوز هم رابطه گذشته خود را تمام نکرده است. در واقع اگر صحبت کردن در مورد گذشته برای او سخت باشد، بدانید که او در مرحله گذر است و هنوز هم شکست عشقی اش را هضم نکرده است.
9 نشانه که عشق تان هنوز درگیر رابطه قبلی اش است
شما را با او مقایسه می کند
آیا زمانی که شما شامی درست می کنید، شریک زندگی تان به جای تعریف و تمجید از شما، می گوید که عشق قبلی اش آن را به گونه دیگری درست می کرده است؟ شاید این موضوع واقعیت زندگی باشد اما زمانی که طرف مقابل تان آن را مدام به زبان می آورد، بدین معنی است که هنوز هم در خاطرات گذشته خود شناور است و قصد جدا شدم هم ندارد.
خاطرات گذشته خود را نگه می دارد
آیا هنوز هم شریک زندگی تان لباس هایی را که نامزد قبلی اش به او هدیه داده، نگه داشته و مدام آنها را می پوشد یا این که عروسک های او را روی تخت اش نگه می دارد؟ این بدین معنی است که او نمی خواهد از خاطرات گذشته خود جدا شود.
با خانواده او در ارتباط است
اگر هنوز هم شریک زندگی تان با خانواده عشق قبلی اش یا حتی با دوستان او در ارتباط است، بدین معنی است که او می خواهد ارتباط خود را حفظ کند. شاید هم هنوز امید دارد که به کمک آنها رابطه شکست خورده خود را باز گرداند. در این صورت بهتر است که خودتان را از این رابطه بیرون بکشید.
گفتگویتان حول محور گذشته است
اگر احساس می کنید که همیشه شخص سومی موضوع گفتگوهای شماست، بهتر است خیلی جدی با طرف مقابل تان صحبت کنید و اگر پس از آن همچنان به کار خود ادامه داد، بهتر است شما هم به لیست خاطرات او اضافه شوید.
9 نشانه که عشق تان هنوز درگیر رابطه قبلی اش است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخ آخ، خیلی بده تا وقتی عشق قبلی رو فراموش نکردید ازدواج نکنید که خسر دنیا و آخرت بر شماست

    • بدون نام

      مفید بود مرسی

    • سما

      آقایون همشون درگیر رابطه قبلی شونن

    • کمی تامل

      چقدر غیر واقعی در جامعه ایرانی

    • بدون نام

      .... خب حالا كه جي؟ بزنن طرفو بكشن؟ ادم هيجوقت نميتونه روابط كذشته رو براي هميشه فراموش كنه و حتي اكه ديكه هركز قصد بازكشت به رابطه ي قبلي رو داشته باشه ممكنه همه ي اين نشاهنه ها در موردش صدق كنه

    • بدون نام

      مسلما اگر آن دو با هم دو دوست معمولی باشند، هیچ ایرادی ندارد اما اگر رابطه شان نزدیک و نزدیک تر شود، این برای شما یک زنگ خطر است. !!! دوست معمولی !!! خاک خاک یا این تحلیل تون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک به تو که نمی تونی تعادل داشته باشی

    • بدون نام

      بعضی عشق ها فراموش ناپذیرند

    • پاسخ به بی نام هنوز درگیر

      غلط کرده وقتی هنوز درگیره سراغ کس دیگه ای میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      با دوستی ها و روابط جدد بعد از ازدواج چه باید کرد ؟

    • بدون نام

      رابطه هایی که قبل ازدواج دوطرف میدونن که صرفا دوستیه و بس,بنظر من یه جور خیانته به همسر اینده.

    • بدون نام

      به نظرم این که فرمودید اگه رابطه قبلیشون به صورت یک دوستی معمولی باشه ایرادی نداره،درست نیست چون همین دوستی معمولی کم کم پر رنگ و پر رنگتر میشه. ولی سایر مطالب بسیار مفید بود

    • لاله

      تورو خدا تا از عشقتون جدا نشدین نرین دنبال دختر بدبخت دیگه یه پسره هشت ماهه تو گوسم نغمه عاشقانه خونده ااز اولشم خانوادهدها در جریان بودن چون ومیخواستیم ازدواج کنیم الان عشق سابقش برگشته منو بوسیده گذاشته کنار من موندم و یه دل شکسته
      جالبشم اینه عشق سابقش هفت سال پیش اینو ول کرده رفته زن کس دیگه کیف هاشو کرده الان تا طلاق گرفته اومده اینو پیدا کرده
      الان من جواب دلمو چی بدم دلی که عاشق شد رو دارم میمیرم

    • بدون نام

      من حدود ۱۷ساله که بااسرار مادرم زن پسرعموم شدم.بااینکه علاقه ای بهش نداشتم من روتوسفره ی عقدنشوندند.ازهمون روزاول عقدمون من متوجه شدم یه دلداده عاشق داشتم که مامانم هم میدونسته.ازهمون روز شیفتش شدم.ولی تاالان حتی یه کلمه هم باهاش حرف نزدم.تقریبا چندشب پیش مثل پسرای ۱۵ ساله توخیابون دورم می چرخید.خیلی وقت بودهمدیگروندیده بودیم .چندتاازهمسایه هاهم متوجه شدند‌.خیلی دوستش دارم ولی اگه اینو بهش بگم.دیگه باید بازندگی وبچه هام خداحافظی کنم.خیلی برام سخته.

      پاسخ ها

      • باران

        خیلی سخته

    • سید ایمان

      میگه دوستی عادی طوری نیست!!!!یعنی خاک عاااااالم

    • ندا

      طرف من با دختره نسبت فامیلیه دور دارن.بش میگم چرا فالوش کردی میگ اخه فامیله من نمیفهم وقتی ی رابطه تموم میشه دلیلی نداره بازم دوطرف دنبال کنن همو مگ اینک هنوز یکی حسی داشته باشه بش میگم بلاکش کن میگ نمیشه.چکارکنم؟

      پاسخ ها

      • علی

        اگه باهاش چت می کنه صمیمی حرف می زنه،بهش تذکر بده اگه گوش نکرد تهدیدش کن که کاری نکن که برا همیشه بهت بی حس بشم و غریبه شی واسم اگر بازم گوش نداد خودت با اون دختره حرف بزن که پاشو از زندگیت بکشه بیرون

    • M

      من با یه پسری دوست بودم ۸ سال بعد 6 سال بهش گفتم نمیخوامش و اون چند ماه بعد منو گزاشت کنار ومن الان عاشقش شدم ۲ ماه فهمیدم با کس دیگس رو من خیلی تعصب داشتم خیلی عاشق بود یعنی منو کاملا فراموش کرده?از این قضیه ۲ سال که میگزره و چند ماه یک بار میادو میره.

    • بدون نام

      پسری ک شکست عشقی خورده میره سراغ کس دیگه واقعا دوباره عاشق میشه و عشق قدیمیشو فراموش میکنه؟

    • مریم

      خوب راهکارچیه ؟ همیرجدید چه باید بکنه تااین شرایط رو تغییربده

    • دریا

      واقعا مردا میتونن عشق سابقشون که فامیل نزدیک هم بوده و همیشه همو میبینن ولی فقط پسره دوسش داشته فراموش کنه؟

    • ش

      نه نمی تونه فراموش کنه

    • .....

      ببین ایجی داداش کسی ک عاشق باشه هیچ وقت جای عشقشو پر نمیکنه همیشه به یادشه دوسش دار و انتظار میکشه ک یه روز بر گرده وه اسمشو خالکوبی میکنه رو قلبش مسل خودم یه عاشق هیچ وقت دلش در نمیاد وغیره.....

      پاسخ ها

      • نیلا

        بهت حق میدم

    • زهرا

      من شوهرم قبلا یکی رو دوس داشته..
      الان با اینکه هیچکدوم ازین خصوصیاتی ک گفتینو نمی بینم تو رفتاراش.
      اما خودم همیشه فک میکنم اون دختره از یادش نرفته و بهش فک میکنه.

    • بدون نام

      سلام .شوهرم قبلا یکی رو دوست داشته فامیلشون بوده الان وقتی میریم خونشون درحد یه احوالپرسی و بعضی وقتا خنده باهم صحبت میکنن ولی من فکرمیکنم شوهرم تا طرف رومیبینه دلش میلرزه.چکا رکنم؟؟

    • باران

      یعنی اگه پسری عاشق شد تا آخر عمرش اون دختره رو فراموش نمیکنه وهمیشه به اون دختره حس داره؟یا همشون اینجوری نیستن؟

    • Sayna

      ب نظر من ی زن اگه واقعاااا غرور داشته باشه هرگز نمیتونه این شرایطو حتی یک لحظه هم تحمل کنه حتی اگه چیز جدی هم نباشه

    • بدون نام

      سلام شوهرم یازده سال است که با خواهرم بعد است چه کارکنم هر کار هم میکنم خوب نمیشه اوایل خیلی بد بود با این مردها کینه ای باید چه کار کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج