۴۰۱۷۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تیم ملی با کی‌روش فقط کره‌جنوبی را می‌برد!

تیم ملی فوتبال ایران با سرمربی پرتغالی خود همواره در دیدار با یکی از تیم‌های مطرح آسیایی برنده میدان بوده است.

خبرگزاری فارس: تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بر همین اساس و طبق آمار استخراج شده از تاریخچه دیدارهای دو تیم در سال‌های گذشته به روند امیدارکننده خواهیم رسید و موضوع اینکه تیم ملی ایران در مدت زمانی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان بوده است، علاوه بر اینکه هرگز به کره‌جنوبی نباخته بلکه در هر ۳ دیدار برگزار شده موفق شده است، حریف شرق آسیایی را شکست دهد.

تیم ملی ۲ بار در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و در تهران و سئول موفق شد حریف چشم بادامی را با نتایج مشابه یک بر صفر شکست دهد.

در ادامه تیم ملی ایران در یک دیدار تدارکاتی در حالی کره را شکست داد که این بار سرمربی این تیم اشتیلیکه آلمانی بود و سه شنبه برای دومین بار سرمربیان پرتغالی و آلمانی دو تیم با هم رو در رو خواهند شد.

در این ۳ دیدار همچنین جواد نکونام، قوچان‌نژاد و سردار آزمون برای تیم ملی گلزنی کردند که البته سردار و رضا می‌توانند همچنان به گل‌های خود به کره‌جنوبی، این رکورد را افزایش دهند.

پیش از این کی‌روش در مقابل قطر نیز چنین آماری را داشت و تیمش هرگز به این تیم عربی نباخته بود و این روند در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا نیز ادامه پیدا کرد. حالا کی‌روش و تیمش به تیمی رسیده‌اند که همواره در دیدارهای برگزار شده، پیروزی با تیم ملی ایران بوده است و در صورت ادامه این روند یک بار دیگر شاهد موفقیت تیم ملی در دیدار مقابل کره‌جنوبی خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج