۴۰۲۲۱۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بوئینگ، ایلان ماسک و ناسا را به چالش کشید

یک مسابقه فضایی خصوصی جدید در راه است. مدیرعامل بوئینگ، دنیس مولینبرگ در نظر دارد با ناسا، الون ماسک و سایر شرکت کنندگان سفر مریخ رقابت کند.

وب سایت کلیک: یک مسابقه فضایی خصوصی جدید در راه است. مدیرعامل بوئینگ، دنیس مولینبرگ در نظر دارد با ناسا، الون ماسک و سایر شرکت کنندگان سفر مریخ رقابت کند.
بوئینگ، ایلان ماسک و ناسا را به چالش کشید

مولینبرگ در کنفرانس "پروژه ای بعدی" در شیکاگو گفته که او معتقد است "اولین کسی که پا بر مریخ می گذارد، سوار بر یک موشک بوئینگ خواهد بود."

اما این به این معنی نیست که جف بزوس شکست خورده است. شرکت Blue Origin این هفته یک آزمایش موفقیت آمیز برای کپسول نیوشپرد خود انجام داده است. آریان کرنل کمی پیش از آزمایش در بلو اوریجین گفته است "امروز، ممکن است بوستر نیوشپرد را از دست دهیم. ماموریت امروز عمدتا متمرکز بر موفقیت کپسول خدمه است." اما آن ها موفق شدند بوستر را با موفقیت از زمین بلند کنند و یک فرود قدرتمند روی پد داشته باشند.

خانم گوین شاتول، رئیس شرکت فضایی اسپیس اکس نیز با اشاره به شورای ارتباطات ماهواره ای آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۶ در کوالامپور در مورد فعالیت های جاری این شرکت صحبت کرد. به نظر می رسد شاتول در مورد منابع خود کاملا اطمینان دارد. وی توضیح داد که کل راکت این شرکت مجهز به شتاب سنج است که به محققین این امکان را می دهد محل دقیق شروع اختلال را پیدا کنند. این مشکل یک رخنه در طراحی نبوده و احتمالا سیستم زمینی نیز مسئول این شکست در فشار راکت نبوده است.

بوئینگ، ایلان ماسک و ناسا را به چالش کشید

اتفاق بالا زمانی رخ می دهد که یک مخزن تحت فشار زیادی قرار می گیرد. به این اتفاق لایه لایه شدن می گویند. تصویر بالا یک مخزن سوخت CNG خودرو است که منفجر شده است. تصور کنید اتفاقی شبیه این به دلیل اختلاف دمای دو مخزن، در یک مخزن کامپوزیت هلیوم در داخل اکسیژن مایع رخ دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج