۴۰۲۴۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ابر رایانه واتسون به کمک پرستاران می آید

هوش مصنوعی ابر رایانه شرکت آی‌بی‌ام به زودی به کارکنان بیمارستان‌ها برای اقامت راحت‌تر بیماران و از بین بردن برخی فشارها برای پزشکان و پرستاران کمک خواهد کرد.

ایسنا: هوش مصنوعی ابر رایانه شرکت آی‌بی‌ام به زودی به کارکنان بیمارستان‌ها برای اقامت راحت‌تر بیماران و از بین بردن برخی فشارها برای پزشکان و پرستاران کمک خواهد کرد.

ابر رایانه واتسون به کمک پرستاران می آید

سیستم رایانه هوشمند مصنوعی واتسون در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی از جمله نوشتن کتاب آشپزی، ساخت پیش‌نمایش فیلم،‌ شرکت در مناظره و کمک به آموزش درون پزشکی و ریاضی انجام داده است.

این ابررایانه در جدیدترین فعالیت خود قرار است به کارکنان بیمارستان‌ها کمک کند. واتسون از طریق بلندگوهای هوشمند به پاسخگویی به سوالات اولیه خواهد پرداخت و به بیماران اجازه کنترل دما و نور اتاق و همچنین تلویزیون را خواهد داد.

پرستاری کار سختی است و واتسون می‌خواهد بار پاسخگویی به سوالات ساده‌ای مانند زمان ناهار یا مسائل ساده مثل تنظیم دما را از روی دوش این افراد بردارد.

بلندگوی هوشمند به پلت‌فرم اینترنت اشیای واتسون وصل خواهد شد و بیماران می‌توانند سوالات خود را از آن بپرسند. واتسون برای پاسخگویی به بیماران از پایگاه داده بیمارستان برای بررسی اطلاعاتی مانند زمان صرف غذا، ساعت بازدید از بیمار و میزان تحصیلات و تجربه پزشکان استفاده خواهد کرد.

این ابررایانه سپس با استفاده از قابلیت‌های زبان طبیعی به پاسخگویی به بیمار پرداخته و همچنین با اتصال به سایر دستگاههای اینترنت اشیا، به بیمار اجازه می‌دهد دما، نور و تلویزیون اتاق را کنترل کند.

سپردن برخی وظایف کوچک به واتسون باعث می‌شود که پزشکان و پرستاران بتوانند بر وظایف مهمتر و بزرگتر خود تمرکز کنند.

این سیستم قرار است در سه درمانگاه بیمارستان‌های دانشگاه توماس جفرسون در فیلادلفیا که بیش از ۹۰۰ تخت بیمار دارند، آزمایش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج