جاباما
۴۰۲۵۰۲
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

فیفا ۱۷ برای ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شد

با وجود طولانی شدن انتظار برای عرضه نسخه های اندروید و iOS جدیدترین نسخه فیفا، الکترونیک آرتز نسخه ویندوز ۱۰ موبایل این بازی محبوب را برای تلفن های هوشمند ویندوزی منتشر کرد.

وب سایت دیجیاتو - حسین آدینه: با وجود طولانی شدن انتظار برای عرضه نسخه های اندروید و iOS جدیدترین نسخه فیفا، الکترونیک آرتز نسخه ویندوز ۱۰ موبایل این بازی محبوب را برای تلفن های هوشمند ویندوزی منتشر کرد.
فیفا 17 برای ویندوز 10 موبایل منتشر شد

همچون اغلب بازی های فیفا برای دستگاه های قابل حمل، فیفا ۱۷ ویندوز موبایل به نوعی نسخه به روز رسانی شده ی بازی سال گذشته بوده و تقریباً تغییر چشم گیری در آن مشاهده نمی شود. به علاوه مود Career از آن حذف شده و در مقابل دو بخش کاملاً جدید با نام های Attack Mode و Leagues به آن اضافه گردیده است.

بخش جدید Attack، مجموعه جدیدی از مسابقاتی است که تمرکز اصلی آن روی گل زدن هر چه بیشتر بوده و برد و باخت تفاوت زیادی ایجاد نمی کند. همانطور که از نامش مشخص است، با به ثمر رساندن گل های بیشتر، سریعتر پیشرفت خواهید کرد.

فیفا 17 برای ویندوز 10 موبایل منتشر شد

دیگر مود اضافه شده لیگ های مختصری در اختیارتان قرار می دهد که از طریق آن می توانید با سایر دوستانی که فیفا ۱۷ موبایل بازی می کنند، رقابت کنید. در این بخش با تجربه مسابقات دوستانه، و یا شرکت در مسابقات آنلاین با دوستان خود همراه شده و سایر لیگ های دوستانه در جهان را به چالش بکشید. این مود جذاب از ۳۰ لیگ مختلف پشتیبانی کرده و با موفقیت در آنها می توانید به کسب جوایز و بازیکنان جدید بپردازید.

الکترونیک آرتز با بهینه سازی سیستم گیم پلی و هوش مصنوعی نسخه های قبلی، تلاش داشته فیفا ۱۷ روی دستگاه های میان رده و با سخت افزار ضعیف تر نیز اجرا شود. لازم به ذکر است این بازی در برخی موارد دچار باگ های متعدد و بعضاً بسته شدن کلی اپلیکیشن می شود که البته بدون شک با به روز رسانی های بعدی رفع و رجوع خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج