۴۰۲۸۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمازون برگ جدید رو می کند

همه ما با سیستم های خدمات رسانی موسیقی مانند Spotify آشنا هستیم، این بار کمپانی آمازون در زمینه تولید چنین سیستم خدمات موسیقی برآمده است.

وب سایت کلیک: همه ما با سیستم های خدمات رسانی موسیقی مانند Spotify آشنا هستیم، این بار کمپانی آمازون در زمینه تولید چنین سیستم خدمات موسیقی برآمده است.
آمازون برگ جدید رو می کند

کمپانی آمازون هر روز در حال پیشرفت و بهتر شدن است؛ یکی دیگر از خبر هایی که رقیبان آمازون را نگران کرده است سیستم خدمات موسیقی آمازون است. در حال حاضر شرکت آمازون به اعضای ثابت و قدیمی خود سیستمی با محتوای موسیقی ارائه می دهد ولی آمازون قصد دارد تا این مقوله را گسترش دهد و به رقابت با حریفان بزرگ خود در این زمینه بپردازد.
تاکنون کمپانی های بزرگی مانند گوگل و اپل سیستم های خدمات رسانی موسیقی را عرضه کرده اند. این سیستم به احتمال زیاد خدمات نامحدود موسیقی آمازون (Amazon Music Unlimited) نام گذاری می شود.

بسیاری از عکس ها و تبلیغات اینترنتی سایت آمازون از صحت این نام برای اپلیکیشن موسیقی آمازون خبر می دهند.

براساس اظهارات کمپانی آمازون این سیستم موسیقی به یکی از غول‌های این زمینه تبدیل خواهد شد و می تواند یک رقیب جدی و سرسخت برای گزینه های حاضر در میدان باشد. هزینه اشتراک ماهانه این اپلیکیشن موسیقی ۱۰ دلار است. در حال حاضر کاربران ثابت این اپلیکیشن موسیقی می توانند از ۱ میلیون آهنگ موجود در این اپلیکیشن استفاده کنند که رقبای آمازون یعنی اپل و Spotify حدود ۳۰ میلیون آهنگ را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

این در حالی است که قدمت سیستم موسیقی آمازون با رقبای خود یعنی گوگل و اپل و دیگر رقبا برابری نمی کند و یا به عبارتی دیگر هنوز تازه‌نفس است. آمازون امید دارد که این اپلیکیشن در آینده بتواند به پیشرفت زیادی دست پیدا کند.

یکی از مواردی که در رابطه با اپلیکیشن های موسیقی وجود دارد این است که کاربران در حال حاضر با انبوهی از این اپلیکیشن ها با کارکردهای یکسان مواجه هستند، آمازون برای برتری در این زمینه باید خدماتی ویژه به کاربران خود ارائه دهد تا بتواند به ثبات و برتری در این زمینه دست پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج