۴۰۲۹۳۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مدیر عامل یاهو مردها را اخراج می‌کرد

ورایزن شرکتی که قرار است یاهو را بخرد تقاضای تخفیف یک میلیارد دلاری کرده و حالا باید با یک شکایت جدید هم روبرو شود. یکی از مدیران اجرایی سابق یاهو از مدیر عامل فعلی این شرکت مریسا مایر شکایت کرده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت یاهو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. یاهو باید با عواقب ماجرای حمله سایبری که اکانت ۵۰۰ میلیون کاربر را در خطر قرار داده دست و پنجه نرم کند، از سوی دیگر باید پاسخ‌گوی همکاری‌اش با سازمان‌های جاسوسی باشد که اجازه اسکن اطلاعات میل‌های کاربران را ایجاد کرده بود. ورایزن شرکتی که قرار است یاهو را بخرد تقاضای تخفیف یک میلیارد دلاری کرده و حالا باید با یک شکایت جدید هم روبرو شود.
مدیر عامل یاهو مردها را اخراج می‌کرد

یکی از مدیران اجرایی سابق یاهو از مدیر عامل فعلی این شرکت مریسا مایر شکایت کرده است. اسکات آرد از مدیران پیشین یاهو یک دعوای حقوقی را علیه مدیر عامل و دو تن دیگر از مدیران یاهو آغاز کرده است. براساس ادعای اسکات آرد این افراد در شرکت فرایندی را پیش برده‌اند که از طریق آن به کار مجموعه‌ای از کارمندان مرد شرکت خاتمه داده‌اند و تعداد قابل توجهی از کارمندان را هم براساس یک سیستم خاص عملکرد و رتبه‌بندی از شرکت اخراج کرده‌اند.

فرد شکایت کننده معتقد است سیستمی که مایر برای اخراج کارمندان مرد این شرکت استفاده کرده یک سیستم براساس تعصبات و نظرات کاملا شخصی خودش بوده و هیچ پایه‌ای نداشته است.

کارولین کلارک سخنگوی شرکت یاهو این دعوای حقوقی را بی‌اساس دانسته، اعلام کرده شرکت از مدیرعامل حمایت می‌کند و این را هم اضافه کرده که یاهو بر استخدام افراد با پیشینه‌های متنوع و گسترده تمرکز داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج