۴۰۳۱۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برتری ایران بر کره جنوبی از نگاه سایت فیفا

تیم ملی ایران در مدقماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در آخرین دیدار خود موفق شد کره را در اولسان شکست داده و راهی جام جهانی شود.

کاپ: پس از این مسابقه سایت فیفا به پیروزی تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا که سهمیه صعود مستقیم به این رقابت‌ها را برای شاگردان کارلوس به ارمغان آورد، اشاره کرد.

فیفا با اشاره به رجزخوانی‌هایی که پیش از دیدار دو تیم میان سرمربیان دو تیم صورت گرفت نوشت: پس از پیروزی استرالیا برابر عراق و صعود این تیم به جام جهانی 2014، ایران در یک بازی انتقام جویانه در شهر اولسان کره جنوبی، تیم ملی این کشور را با نتیجه یک بر سفر شکست داد تا در صدر جدول گروه A قرار بگیرد. ایرانی‌ها با این پیروزی لحظات پراضطراب سختی را به میزبان خود که هر لحظه انتظار شنیدن خبری جدید از تاشکند در خصوص نتیجه بازی ازبکستان برابر قطر داشت، تحمیل کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: مهاجمان کره چندین بار رحمان احمدی دروازه‌بان تیم ملی ایران را محک زدند اما هرگز راه به جایی نبردند. کره جنوبی با وجود تسلط بر بازی در نیمه نخست، در خلق موقعیت‌های جدی روی دروازه ایران مشکل داشت به خصوص در نیمه دوم که ایران بازی را با انگیزه‌تر شروع کرد و به لطف اشتباه کیم یونگ گیون، مدافع کره جنوبی توسط رضا قوچان‌نژاد به گل رسید.

برتری ایران بر کره جنوبی از نگاه سایت فیفا

فیفا همچنین نوشت: ازبک‌ها در نیمه دوم بازی با قطر 5 گل به میهمان خود زدند اما باز هم نتوانستند به هدف خود که زدن 7 گل و کسب تفاضل گل بهتر نسبت به کره جنوبی بود برسند تا چشم به مرحله پلی‌آف و بازی با تیم سوم گروه B بدوزند. به این ترتیب غول‌های آسیا، ایران، کره جنوبی و استرالیا در کنار ژاپن که دو هفته پیش صعودش را قطعی کرده بود، به عنوان تنها تیم‌هایی که تاکنون صعودشان به مرحله نهایی جام جهانی 2014 را قطعی کردند، بلیت سفر به برزیل را به دست آوردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج