۴۰۴۱۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تحلیل سایت Korea News

مشکل کره‌جنوبی کی‌روش است یا اشتیلیکه؟

یک سایت کره‌جنوبی پس از شکست تیم ملی کشورشان مقابل ایران به تحلیل شکست‌های اخیر آنها مقابل مردان کارلوس‌ کی‌روش پرداخته است.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا مقابل تمی ملی ایران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا رسانه‌های مختلف کره علیه برخی بازیکنان و کادر فنی انتقادها را آغاز کنند.

سایت سایت Korea News در آخرین تحلیل خود به مقایسه تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی پرداخته است.

نویسنده این مطلب ابتدا به رقابت و بعضاً درگیری «چوی‌کانگ هی» سرمربی سابق کره جنوبی با کارلوس کی‌روش اشاره کرد و نوشت: در دوره قبلی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، کره جنوبی با مربی داخلی شرایطی به مراتب مطلوب‌تر داشت. ما در دوره قبل هم در مسابقه رفت و برگشت به ایران باختیم اما در زمین به لحاظ فنی عملکرد مطلوبی داشتیم و گاهی با بدشانسی به تیم کی‌روش نتیجه را واگذار کردیم.

نویسنده در ادامه افزود: حالا با اشتیلیکه کره جنوبی دوباره در تهران به ایران و کارلوس کی‌روش نتیجه را واگذار کرده اما مشکل بازی کره جنوبی پیش از نتیجه پایانی ناامید کننده بود. در آخرین مسابقه ما نتوانستیم در نقاط مختلف زمین‌ برتری نسبت به ایران داشته باشیم و توپ و میدان در اختیار شاگردان کی‌روش بود. این شکل از بازی که مقابل ایران داشتیم یعنی اینکه زنگ خطر برای فوتبال کره جنوبی در مسیر راهیابی به جام جهانی 2018 به صدا درآمده است.

حالا ایران ۱۰ امتیازی شده به صدر جدول گروه A آمده و کره‌جنوبی هم با عملکردی ناامید کننده در جایگاه سوم است.

ما برای شکستن طلسم نبردن در ورزشگاه آزادی به تهران رفته بودیم، اما نه تنها پیروز نشدیم، بلکه با یک بازی ناامید کننده و با یک شکست تکراری به خانه برگشتیم. این شکست تحقیر‌آمیز بود و زنگ خطر را به صدا در‌آورد چون کره‌ای‌ها در ورزشگاه نظاره‌گر عملکرد شاگردان کی‌روش در زمین مسابقه بودند.

کی‌روش راه شکست دادن کره‌جنوبی را می‌داند و به نظر او باتومی بردست گرفته تا هر بار تیم ملی کره را شکست دهد. کی‌روش با این پیروزی‌هایش بحران را بر تیم ملی کره جنوبی وارد کرده و پس از ۲ بار پیاپی در دوره قبل حالا دو بار هم تیم اشتیلیکه را شکست داده است.

در مقایسه با اشتیلیکه و چوی کانگ‌هی نیز باید اعتراف کرد که آن زمان تیم ملی عملکرد بهتری در مسابقات داشت. در زمان «چوی کانگ هی» ایران رقیب جدی برای صعود مقتدرانه به جام جهانی بود اما حالا کره جنوبی با لغزش مقابل ازبکستان شاید جام جهانی 2018 را از دست بدهد. تک‌تک بازی‌های کره از حالا مانند صخره‌ای است که باید ببینیم مردان اشتیلیکه آیا از این صخره‌ها عبور خواهند کرد یا نه؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج