۴۰۵۴۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عرضه بازی‌های محبوب پلی‌استیشن برای موبایل

براساس گزارشی که در سایت Wall Street Journal قرار گرفته، سونی قصد دارد یکسری از محبوب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن را تا اواخر سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در اینکه پلتفرم‌های موبایل به گزینه‌ی مهمی برای بازی کردن تبدیل شده‌اند، شکی نیست. بازی کردن رو موبایل نه تنها بسیار ساده است، بلکه هر کاربری با هر سنی که دارد به سمت آن جذب می‌شود. همین موضوع باعث شده که شرکت‌های مختلف رو به ساخت بازی‌های موبایلی بیاورند. حتی شرکت نینتندو که همیشه کنسول تولید کرده و بازی‌های مختلف برای پلتفرم‌های خودش می‌سازد هم به شکل جدی بازی موبایل ساخته است.
عرضه بازی‌های محبوب پلی‌استیشن برای موبایل
به‌طور مثال بازی Pokemon Go با استقبال بسیار زیاد کاربران در سرتاسر دنیا مواجه شد و حتی در زمان معرفی آیفون ۷ هم مشخص شد که این شرکت قصد دارد یک نسخه‌ از مجموعه بازی‌‌های ماریو را برای اندروید و iOS عرضه کند. حالا شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت سونی هم قصد دارد بازی موبایل تولید کند.
براساس گزارشی که در سایت Wall Street Journal قرار گرفته، سونی قصد دارد یکسری از محبوب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن را تا اواخر سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه کند.

در این اطلاعات گفته شده که استودیوی ForwardWorks که یکی از زیر مجموعه‌های سونی به حساب می‌آید بین ۵ تا شش بازی موبایل می‌سازد که دو عدد از این بازی‌ها جزو محبوب‌ترین عنوان‌های پلی‌استیشن به حساب می‌آیند و تا قبل از اسفند ماه سال ۹۶ راهی بازار خواهند شد.

در بخش دیگری از اطلاعات سایت WSJ‌ گفته شده که درآمد بازی‌های موبایل در کشور ژاپن از فروش کنسول و بازی بسیار بیشتر است و به همین دلیل سونی تصمیم گرفته چنین بازی‌هایی تولید کند. همچنین مشخص شده که این عنوان‌ها ابتدا در کشور ژاپن و سپس در کشورهای آسیایی، اروپا و آمریکا منتشر می‌شوند. هنوز مشخص نیست که این بازی‌ها در ابتدا برای کدامیک از پلتفرم‌های اندروید و iOS ساخته می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج