۴۰۵۵۲۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تاریخ اکران «سلام بمبئی» مشخص شد

فیلم سینمایی «سلام بمبئی» که کاری مشترک از هنرمندان سینمای ایران و هندوستان است، آذرماه سال جاری، در گروه سینمایی استقلال روی پرده می رود. این در حالیست که «بنیامین بهادری»، خواننده ی سرشناس موسیقی پاپ در این فیلم، اولین تجربه ی سینمایی اش را رقم می زند.

وب‌سایت موسیقی ایرانیان: فیلم سینمایی «سلام بمبئی» که کاری مشترک از هنرمندان سینمای ایران و هندوستان است، آذرماه سال جاری، در گروه سینمایی استقلال روی پرده می رود. این در حالیست که «بنیامین بهادری»، خواننده ی سرشناس موسیقی پاپ در این فیلم، اولین تجربه ی سینمایی اش را رقم می زند.
تاریخ اکران «سلام بمبئی» مشخص شد

«بنیامین بهادری» برای اولین بار، با همراهی همسرش به بازیگری در یک فیلم سینمایی پرداخته که این پروژه با حضور «محمدرضا گلزار» و جمعی از هنرمندان مطرح بالیوود از مدتها پیش در رسانه های مختلف، خبرساز شده بود.

«سلام بمبئی» به کارگردانی «قربان محمدپور» ملودرامی عاشقانه است که حکایت از آشنایی یک دختر هندی و پسری ایرانیِ دانشجوی پزشکی داشته که آشناییشان دستخوش پیشامدهای عجیب و گاه پیجیده می‌شود، «سلام بمبئی» از یازدهم آذر ماه در گروه سینمایی استقلال اکران شده و بازیگران هندی این اثر سینمایی، در روز دوازدهم آذر ماه به ایران می آیند. همچنین بر اساس گفته های کارگردان «سلام بمبئی»، مراسم فرش قرمز این اثر سینمایی روز شنبه، سیزدهم آذر ماه با حضور بازیگران ایرانی و هندی برگزار خواهد شد.

«سلام بمبئی» به تهیه کنندگی «جواد نوروز بیگی»، حاصل اولین همکاری سینمای ایران و هندوستان است و قرار است طی چند روز آینده یک نسخه از فیلم، جهت دریافت پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارائه شود.

شایان ذکر است که «بنیامین بهادری»، علاوه بر بازیگری، دو ترانه ی متفاوت را نیز برای این اثر سینمایی اجرا کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج