۴۰۵۸۹۲
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

قتل پدر پس از ازدواج دوم

پسر جوان که حدود سه سال قبل پدرش را پس از ازدواج دوم به قتل رسانده و از شهرستان گریخته بود، با ردیابی‌های پلیسی در یکی از محله‌های تهران دستگیر شد.

روزنامه ایران: پسر جوان که حدود سه سال قبل پدرش را پس از ازدواج دوم به قتل رسانده و از شهرستان گریخته بود، با ردیابی‌های پلیسی در یکی از محله‌های تهران دستگیر شد.
رسیدگی به این پرونده از سه سال قبل و به دنبال اعلام قتل مرد میانسالی در خانه‌اش به پلیس آغاز شد. تیم بررسی صحنه جرم با حضور در محل حادثه- خانه‌ای در یکی از شهرستان‌های استان مرکزی- با جسد خونین مرد میانسال درآشپزخانه روبه‌رو شدند.
همسر این مرد که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود در تحقیقات گفت: «من زن دوم شوهرم هستم. او زن و بچه داشت و مدعی بود که از زندگی‌اش راضی نیست به همین خاطربا هم ازدواج کردیم. امروز پسرش ایمان که به دیدن شوهرم آمده بود به طبقه دوم خانه رفت تا با پدرش صحبت کند. دقایقی بعد صدای جر و بحث آنها را شنیدم اما مداخله نکردم. لحظاتی بعد، زمانی که دیگر صدایی نشنیدم خودم را به طبقه دوم رساندم که درکمال تعجب با جسد همسرم مواجه شدم. ایمان هم بعد از قتل متواری شد.»
باتوجه به این اظهارات، دستور بازداشت ایمان صادر شد اما پسر جوان از شهرگریخته و به محل نامعلومی رفته بود. با گذشت حدود سه سال از این جنایت در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت، کارآگاهان جنایی استان مرکزی رد ایمان را در تهران زدند و برای دستگیری‌اش راهی تهران شده و شامگاه شنبه متهم را به دام انداختند.متهم به قتل صبح دیروز در مقابل بازپرس مدیر روستا ایستاد و به تشریح جزئیات قتل پدرش پرداخت:« چند سال قبل با دخالت‌های مادربزرگم؛ پدرم دوباره ازدواج کرد.
این درحالی بود که مادرم با تمام کم و کاستی‌های زندگی پدرم ساخته بود. بعد از آمدن همسر جدید؛ پدرم با رفتاری بسیار بد، مادرم را از خانه بیرون کرد. من که از این وضعیت بشدت ناراحت وعصبانی بودم روز حادثه به سراغ پدرم رفتم تا از او بخواهم که اجازه دهد مادرم به سر زندگی‌اش برگردد. اما باهم جر و بحث‌مان شد و پدرم چاقویی را از داخل آشپزخانه برداشت و به سمت من حمله کرد. چاقو به دستم خورد و من که اوضاع را مناسب ندیدم به سمت در خروجی رفتم.
او به خیال اینکه من فرار کرده‌ام چاقو را روی سینک آشپزخانه گذاشت. من با دیدن برق چاقو ناگهان به طرف آن رفته و چاقو را برداشتم و ضربه‌ای به قلب پدرم زدم. چون می‌دانستم پدرم مرده و به اتهام قتل بازداشت می‌شوم به تهران آمدم و زندگی مخفیانه‌ای آغاز کردم تااینکه دستگیر شدم. البته ازقتل پدرم بشدت پشیمانم و دراین مدت همواره عذاب وجدان داشتم.»از آنجا که جنایت در شهر دیگری رخ داده بود، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران متهم جوان به استان مرکزی منتقل شد تا تحت بازجویی‌های تکمیلی قرارگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • salar

      خسته نباشی دلاور الان پدرت پیش مادرت برگشته عایا
      تو قاضی بودی حکم صادر کردی در مورد پدرت؟
      اگه مرد بودی کم و کاستیای زندگی مادرتو درست میکردی
      تاکمبود شوهرشو کمتر احساس کنه
      توهم مرد نبودی برخلاف ادعات

    • بدون نام

      به نظرم پسره حق داشته پدر نباید انقدر بی مسئولیت باشه خب زن دوم که گرفتی چرا زن اولتواز خونه بیرون انداختی که چی هرچی هم زنت بد بوده نباید این کارومیکرده

    • طوطی

      میگن پشت سر مرده نباید حرف زد…اما خب چه فکری کردی زنتو ازخونه بیرون کردی ،قربون شکلت،مگه خودت نرفتی خاستگاری مگه… ای داد بیداد……اقاپسردست مادرتو میگرفتی خوب یا بد زندگی میکردید،اونم میزاشتی بره واسه خودش,

    • ستاره

      بدون نام ۹:۰۱ با نظر شما موفقم

    • فاطمه

      منم اگه پدرم همچین کاری نمیکشمش،ولی زجر کشش میکنم

    • آدرینا

      چه زندگی دلخراشی

    • بدون نام

      این مرد خودش مقصر بوده کسی که زن و ناموس خودش رو که عمری به پاش نشسته رو به خاطر یه زن دیگه از خونه بیرون میندازه حقش هم بیش تر از این نیست و اون زن دوم که با پر رویی سوال و جواب هم کرده به همون اندازه و شاید بیشتر از اون مرد مقصر هست زن کثافت مگه تو آدم نبودی چرا وجود کثیف تو وارد زندگی یه زن دیگه کردی و آشیانه شو از هم پاشیدی من زنم ولی از این زن ها نفرت دارم .... خانم برو بمیر ولی حاضر نشو زندگی کس دیگه ای رو خراب کنی لعنت به تویی که میری زن دوم میشی و یه زندگی رو از هم میپاشی

    • بدون نام

      مرد هوسباز وخائن به سرای عمل کثیفش رسیده.اگر اززن وزندگی اولش راضی نبود طلاقش میدادبعد به کثافت کاریش میرسید به نظر من لایق این مرگ بوده

    • بدون نام

      پست پسرش درد نکنه همچین مردای بی حیایی رو باید کشت

    • موسوی

      عجب پدر بوده .دمش گرم که کشته دستش درد نکنه.احسنت

    • خودساخته

      با سلام به salar دوست عزیز درسته فرزند فقط در حد مصالحه و آشتی و میانجیگری میتواند در کار پدرومادر دخالت کند اما این قاتل قبل از اینکه به نزد پدر برسد قصد کشتن پدر را داشته است، حال اگر اولیای دم که همه بیچاره شده‌اند هم رضایت بدهند در درگاه خداوند چون حق الناس است پذیرفته نخواهد شد، الانه یک جمله کلیشه‌ای که اعذاب وجدان دارم و پشیمانم نقل حرفهای این قاتلان است، بنده متعجبم از اینکه برخی دوستان بیگودی و بدون دلیلی از یک قاتل نفس اون هم قتل عمدی پدر خود حمایتی و پشتیبانی می نمایند!!! متاسفانه یا اینکه از قتل نفس اطلاع ندارند و یا عاطفه کذایی عقل و منطق و خردشان را عوض کرده است خداوند این افراد را که از ناآگاهی چنین کرده‌اند ببخشد، سالار جان پدرومادر حقی بر گردن فرزند دارند که با هیچ چیز نمیشود آنرا جبران کرد!!!

    • یک خانم

      حقش بود مرد, چطور وجدانش قبول کرد زنی که این همه سال سختی کشیده تحمل کرده و ازش بچه هم داشت و حالا باید بندازه بیرون و باهاش بد رفتاری کنه اگه بد بود همون موقع طلاقشو میداد نه که سنش بره بالا و تو با هوسرانیت و بری دنباله یه زنه دیگه اون بدبختو از خونه بیرون کنی خوب مسلمه پسرش ناراحت میشه که با مادرش همچین رفتاری کنه و خدا از این نوع زنها نگذره که اشوب میندازند تو خانوادهها و خدا از این نوع مردها هم نگذره که برای کثافتبازی خودشون میگن. زنم بده. و میرن خونه با زنشون بد رفتاری میکنند و خدا کنه این پسر هرچه زودتر از زندان بیاد بیرون چون حقش نیست عمرخودشو تو زندان سپری کنه

    • خودساخته

      سلام یک خانم بنده این را عرض نکرده که این مرد کار خوبی کرده!! چون اگه انسان و انسانیت باشه، بنده باید افراد زن ستیزی و آنانی که زنان را باز مردم در تساوی نمی بینن متنفر، برو کامنتهای بنده را که قبلاً گذاشتم بخون، ولی با قتل پدرومادر توسط فرزندان مخالفم!! حال اینطور تصورکن که اگه با پدر میانه بهتری داشت الانه مادر را کشته بود، فردی در کشتن پدر یاد مادر نیست!!! فرزندی راه که با خون دل بزرگ کنی و قاتل جونت بشه در هیچ منطقی جا نداره!! بنده در ارتباط قتل گفته بودم و الا خطای مرد بحث دیگری است، قتل نفس کلا مردود است چه رسد به قتل پدر!!! که آدم حیران میشه؟؟ هیچ انسانی نیست که اشتباه نکنه؟؟ اصلاً انسان جایزالخطا است!! که نمیشود همه را کشت، شما نیز از بحث زن بیرون بیاد و به قتل و پدرکشی فکر کن تا متوجه بشی!!! کاربر گرامی زنان جایگاه والایی دارند،....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج