جاباما
۴۰۵۹۹۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تسلا، پرفروش‌ترین خودروی سدان لوکس آمریکا

فروش خودروی سدان الکتریکی تسلا مدل S شرکت تسلا موتورز در فصل سوم سال میلادی جاری نسبت به سال قبل ۵۹ درصد افزایش داشته است و این شرکت موفق شده در این بازه زمانی ۹۱۵۶ خودرو بفروشد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: فروش خودروی سدان الکتریکی تسلا مدل S شرکت تسلا موتورز در فصل سوم سال میلادی جاری نسبت به سال قبل ۵۹ درصد افزایش داشته است و این شرکت موفق شده در این بازه زمانی ۹۱۵۶ خودرو بفروشد.
تسلا، پرفروش‌ترین خودروی سدان لوکس آمریکا
در واقع این افزایش از آنچه پیش‌بینی شده بود هم ۵ درصد بیشتر است. خبرگزاری بلومبرگ که ارقام فروش این شرکت را در ایالات متحده آمریکا منتشر کرده است می‌گوید خودروی مدل S پرفروش‌ترین خودروی سدان لوکس ایالات متحده آمریکا در فصل سوم سال میلادی بوده است.

براساس آنچه شرکت تسلا اعلام کرده است، این شرکت در فصل مذکور، ۵۴۲۸ خودروی مدل X هم فروخته است.

باید به این نکته اشاره کرد که تعداد مدل S های فروش رفته تقریبا دو برابر خودروهای سدان لوکس Mercedes-Benz S-Class بوده که رتبه دوم فروش خودروهای سدان لوکس را به خود اختصاص داده است. در واقع مدل S موفق شده به تنهایی یک سوم فروش خودروهای سدان لوکس ایالات متحده آمریکا را در فصل سوم سال میلادی در اختیار خود داشته است.

این اتفاق برای شرکت تسلا بسیار مهم است و می‌تواند سرمایه‌گذاران منتقد را متقاعد کند که این شرکت در مسیر درستی قرار دارد. برخی از سرمایه‌گذاران انتقادهایی درباره خرج‌های زیاد این شرکت داشته‌اند بویژه پس از اینکه تسلا آماده خرید شرکت تامین کننده انرژی خورشیدی SolarCity شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج