جاباما
۴۰۶۱۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

محبوب ترین شبکه های اجتماعی کدامند؟

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان، شبکه اجتماعی اسنپ چت با سرعت بسیاری از رقبای خود در ایجاد محبوبیت میان نوجوانان پیشی گرفته است. تا حدی که فیس بوک از این رقابت دور مانده است.

وب سایت کلیک: بر اساس تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان، شبکه اجتماعی اسنپ چت با سرعت بسیاری از رقبای خود در ایجاد محبوبیت میان نوجوانان پیشی گرفته است. تا حدی که فیس بوک از این رقابت دور مانده است.
محبوب ترین شبکه های اجتماعی کدامند؟

طبق تحقیقات انجام شده توسط گروهی از محققین و کارشناسان، برخی اپپلیکیشن ها رده های بالاتری از میزان محبوبیت در میان کاربران فضای مجازی را به خود اختصاص داده اند. یکی از این اپلیکیشن ها که اسنپ چت (Snapchat) نام دارد، در این نظر سنجی بالاترین میزان محبوبیت و کاربری در نوجوانان رده سنی ۱۰ تا ۱۶ سال را به نام خود ثبت کرده است.

در این تحقیق که از میان ۱۰ هزار کاربر، در رده سنی ۱۰ تا ۱۶ سال از ۴۷ ایالت آمریکا به عمل آمده است، نشانگر درصد بالای علاقه کاربران به گذراندن وقت و اشتراک گذاری مطالب در شبکه اجتماعی اسنپ چت و با اختلافی جزئی در اپلیکیشن اینستاگرام می باشد.

این آمارها که به صورت نظرسنجی و همچنین تحقیقات معتبر به دست آمده است از میزان استفاده کاربران نوجوان از اپلیکیشن ها و همچنین میزان وقت صرف شده در شبکه های اجتماعی خبر می دهد.

به گفته کارشناسان این تحقیق که در طول دو سال به انجام رسیده است، از رشد شبکه های اجتماعی جدید و زوال محبوبیت فیس بوک در میان نوجوانان ۱۰ تا ۱۶ ساله خبر می دهد. در این تحقیق درصد بالایی از کاربران اذعان داشته اند که شبکه اجتماعی فیس بوک را ماهانه یک بار چک کرده و بسیار به ندرت مطلبی را در آن به اشتراک می گذارند و این در حالیست که شبکه اجتماعی اسنپ چت و اینستاگرام، پر کاربردترین شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های محبوب در میان این رده سنی ست.

آمارها و نتایج منتشر شده از این تحقیق، برای بسیاری از شرکت های طراح اپلیکیشن قابل توجه بوده است، چرا که با رشد کاربران در شبکه های اجتماعی و همچنین پایین آمدن میانگین سنی کاربران اپلیکیشن ها، ویژگی ها و عوامل محبوب شدن یک اپلیکیشن و یا شبکه اجتماعی در میان کاربران نوجوان، که بر اساس آمار و ارقام بیشترین کاربران را تشکیل می دهند، از عوامل بسیار مهم در پیشرفت یک شرکت به حساب می آید.

به گفته پیپر جفری (Piper Jaffray)، مدیر ارشد تیم تحقیقاتی، شرکت فیس بوک با پایین آمدن میزیان محبوبیت در میان نوجوانان بسیاری از تغییرات را در برنامه طراحی های آینده خود قرار داده است، که به زودی شاهد بازگشت این شبکه اجتماعی با ویژگی های نوجوان پسندانه تر خواهیم بود.

شبکه اجتماعی اسنپ چت، با روزانه ۱۵۰ میلیون کاربر فعال در رده اول پرکاربردترین اپلیکیشن های نسل جوان قرار دارد. این شبکه اجتماعی با ارزش سهام ۲۵۰ میلیارد دلاری رقیب جدی شرکت فیس بوک به حساب می آید.

اینستاگرام نیز از این رقابت دور نمانده است و طبق تحقیقات انجام شده پا به پای شبکه اجتماعی اسنپ چت در این رقابت پیش می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج