۴۰۶۳۴۷
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

آسفالت ۸ با ماشین های جدید آپدیت شد

شرکت های سازنده بازی های موبایل همواره سعی داشتند تا با ارائه تغییرات در آپدیت های خود بازیکنان را مجذوب محصولات خود کنند، در این میان شرکت Gameloft توانسته با ارائه بازی های با کیفیت و پشتیبانی خوب، جایگاه خود را در صدر این شرکت ها حفظ کند.

وب سایت کلیک: شرکت های سازنده بازی های موبایل همواره سعی داشتند تا با ارائه تغییرات در آپدیت های خود بازیکنان را مجذوب محصولات خود کنند، در این میان شرکت Gameloft توانسته با ارائه بازی های با کیفیت و پشتیبانی خوب، جایگاه خود را در صدر این شرکت ها حفظ کند.
آسفالت 8 با ماشین های جدید آپدیت شد

Asphalt ۸ Airborne یکی از محبوب‌ترین بازی های ماشین های مسابقه ای در دستگاه های تلفن همراه می باشد که طی سال ها پیشرفت و تغییرات انگشت شماری را به خود دیده است. رانندگان کهنه کار این بازی قالبا با به روز رسانی و آپدیت های شرکت Gameloft که معمولا شامل خودروهای جدید و چند تغییر جدید می باشد، آشنا هستند.

اگرچه این بار توسعه دهندگان این بازی، قابلیت بازی Multiplayer و لیگ ها ی جدیدی را برای آخرین نسخه این بازی معرفی کردند که در آن اساسا شما قادر خواهید بود در مقابل بازیکنان دیگر برای کسب امتیاز و بازکردن قفل جوایز در زمان محدود مسابقه، بهترین بازی خود را انجام دهید.

علاوه بر این، اگر به اندازه کافی مهارت داشته باشید می توانید به عنوان کسی که امتیاز بالایی کسب کرده است شناخته شوید و به لیگ های بالاتر راه یابید. به خاطر داشته باشید که هرچه شما در لیگ خود بهتر باشید، بیشترین جایزه را در انتهای فصل از آن خود خواهید کرد.

همان‌طور که انتظار می رفت، شرکت Gameloft چندین ماشین جدید مثل Falcon F۷، سری ماشین های مسابقه ای مرسدس بنز CLA ۴۵ AMG و GT از سیتروئن و Icona Vulcano V۱۲ Hybrid را اضافه کرد.

به طور کل، کارشناسان این بازی تأیید کردند که ماشینهای بیشتری به طور معمول اضافه خواهد شد، بنابراین برای مطمئن شدن از این موضوع آپدیت بازی را مدام چک کنید.

هر سه نسخه از بازی دارای بخش های جدیدی شده‌اند که بازیکنان می‌توانند بنا به میزان مهارت خود در آنها شرکت کنند. این بخش ها شامل قسمت جدید R& D و دو چالش جدید به نام Enduro می باشد که هم اکنون در انتظار بازیکنان Asphalt ۸:airborne هستند.

در آخر، Gameloft اعلام کرد در این به‌روزرسانی پیشرفت‌هایی مانند وضوح بیشتر، نورپردازی بهتر و استفاده از آهنگ های جدید مانند Rio و Area ۵۱ به چشم می‌خورد.

در پایین تصاویری از این بازی جذاب را شاهد هستیم :
آسفالت 8 با ماشین های جدید آپدیت شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج