جاباما
۴۰۶۳۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مشکل گیر کردن بازیکنان به کلی برطرف شد!

عرضه اولین بروزرسانی بازی Gears of War ۴

در این نسخه، استودیوی سازنده بازی به کلی تغییر پیدا کرد و دیگر شاهد حضور استودیوی اپیک گیمز در مراحل ساخت و توسعه بازی نیستیم!

وب سایت کلیک: همان طور که اطلاع دارید، سرانجام نسخه چهارم مجموعه پرطرفدار گرز آو وار به دست دارندگان ایکس باکس وان و رایانه های شخصی رسید. در این نسخه، استودیوی سازنده بازی به کلی تغییر پیدا کرد و دیگر شاهد حضور استودیوی اپیک گیمز در مراحل ساخت و توسعه بازی نیستیم!
عرضه اولین بروزرسانی بازی Gears of War 4
رموندی ها با خرید امتیاز مجموعه گرز آو وار، صاحب این نام تجاری شدند و برای توسعه و ساخت نسخه های جدید، استودیوی کوالیشن را انتخاب نمودند. استودیوی جدید کوالیشن که مسئولیت ساخت بازی Gears of War 4 را بر عهده گرفت، به خوبی از پس ساخت بازی درآمد به طوری که تمامی المان های اصلی در نسخه جدید این عنوان پرطرفدار مشاهده می شود.
متاسفانه نسخه ایکس باکس وان بازی با مشکلات اندکی دست و پنجه نرم می کند و کمی باعث نارضایتی کاربران شده است. سازندگان از مشکلات و باگ های درون بازی مطلع هستند و در جهت رفع آن، چندی پیش، اقدام به انتشار اولین بروز رسانی رسمی بازی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چند ساعت پیش استودیوی کوالیشن به صورت رسمی، اولین بروز رسانی بازی Gears of War 4 را منتشر کرد. این بروز رسانی تنها مختص پلتفرم ایکس باکس وان بوده و کاربران رایانه های شخصی هیچ بروز رسانی جدیدی را دریافت نمی کنند. البته مشکل گزارش داده از سوی بازیکنان، مخصوص نسخه ایکس باکس وان بازی بوده و به همین خاطر شاهد عرضه این بروز رسانی برای ویندوز ۱۰ نیستیم. مشکل عمده و اصلی که نارضایتی بازیکنان را به صدا درآورد، گیر کردن بازی در حین انجام مراحل است که بازیکنان برای رفع این ایراد، مجبور به استفاده از روش های مختلف و نه چندان کارآمدی بودند.

بهتر است بدانید پیش از عرضه بروز رسانی جدید این بازی، سازندگان راه حل های مختلف زیادی را به منظور رفع مشکل گیر کردن بازی ارائه داده بودند. تمامی این راه حل ها، مشکل بازی را به طور کامل برطرف نکردند و همچنان شاهد گزارش مشکلات نسخه Xbox One بازی بودیم. به نظر می رسد که این روش ها جواب نداده و سازندگان مجبور به انتشار اولین بروز رسانی بازی شدند. استودیوی کوالیشن در رابطه با اولین بروز رسانی بازی Gears of War 4 اعلام کرد:

ما بروز رسانی جدیدی برای نسخه ایکس باکس وان بازی گرز آو وار ۴ منتشر کردیم که در این آپدیت، مشکل گیر کردن در بازی به طور کامل برطرف می شود. پیش از این، برخی از بازیکنان نسخه Xbox One با مشکل گیر کردن در بازی مواجه بودند که گویا با ارائه راه حل های قبلی، همچنان مشکل آن ها پا برجا ماند. خوشبختانه در این بروز رسانی، این مشکل به طور کامل برطرف می شود.

عرضه اولین بروزرسانی بازی Gears of War 4

توجه داشته باشید که بروز رسانی جدید نسخه ایکس باکس وان بازی Gears of War ۴، قابلیت تجربه بخش مولتی پلیر (چند نفره) به صورت آفلاین و به کمک کابل LAN، میان دو پلتفرم Xbox One و رایانه شخصی (PC) را از بین می برد. برای رفع این مشکل اساسی، باید منتظر عرضه بروز رسانی های بزرگ تر بازی باشیم. به احتمال زیاد، بروز رسانی بزرگ بازی در تاریخ نه چندان دوری به دست بازیکنان و طرفداران برسد و در آن، برخی از باگ ها و مشکلات برطرف خواهند شد.

بنا به گفته وب سایت معتبر گیک اسپات، حجم این بروز رسانی، ۲۱۶ مگابایت می باشد و بازیکنان به راحتی می توانند آن را در شبکه ایکس باکس لایو دریافت و نصب کنند.

بازی پرطرفدار Gears Of War ۴ در تاریخ ۱۱ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با سه‌ شنبه ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت (ایکس باکس وان) و سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. نکته ای که شاید باعث تعجب شما شده باشد، عرضه بازی بر روی پلتفرم رایانه های شخصی است که کمپانی مایکروسافت با رونمایی از نرم افزار Xbox Play Anywhere این امر را ممکن کرده است. اگر کنفرانس رسمی رموندی ها در رویداد E۳ امسال را مشاهده کرده باشید، حتما مطلع هستید که این شرکت قصد یکپارچه سازی کنسول ایکس باکس وان و پلتفرم ویندوز ۱۰ را در سر دارد. اولین بازی ویدیویی که به کمک نرم افزار ایکس باکس پلی انیور به دست پی سی بازها رسید، عنوان ReCore می باشد.

ناگفته نماند استودیوی کوالیشن در گذشته نه چندان دور، از نسخه سیزن پس بازی مورد انتظار گیرز آو وار ۴ رونمایی کرد. بنا به گفته سازندگان بازی، سیزن پس بازی قابلیت هایی همچون پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی، نقشه ها و ماموریت های جدید در بخش مولتی پلیر (چند نفره)، آیتم های اختصاصی، پک ویژه (VIP)، لباس شخصیت جی دی فینیکس، پوسته های اسلحه های Vintage Gnasher و Dropshot، سلاح های جدید، و… را به بازی اصلی اضافه می کند و جذابیت آن را افزایش می دهد. Season Pass این عنوان بی نظیر هم اکنون در شبکه محبوب ایکس باکس لایو به فروش می رسد. توجه داشته باشید که با خرید این نسخه، تمامی محتویات اضافی، بسته های الحاقی و… به صورت کامل در اختیار شما قرار می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج