۴۰۶۳۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

HTC به سمت گوگل پیچید

شرکت HTC روند تازه ای را در جهت ارتقا سطح گوشی های خود در پیش گرفته است، این شرکت سعی دارد تا همکاری خود را با شرکت گوگل بیشتر از قبل کند.

وب سایت کلیک: شرکت HTC روند تازه ای را در جهت ارتقا سطح گوشی های خود در پیش گرفته است، این شرکت سعی دارد تا همکاری خود را با شرکت گوگل بیشتر از قبل کند.
HTC به سمت گوگل پیچید

اگر تا به حال یک گوشی اندروید داشته اید که تحت نام نکسوس نبوده است، پس شما با این رویه آشنا هستید که تولید کنندگان قطعات اصلی (OEM) تلفن های همراه مجبور هستند ملزومات خود را طوری با برنامه های قدیمی مطابقت بدهند تا هنوز بتوانند از پشتیبانی گوگل بهره ببرند.

شرکت های سامسونگ، ال جی، ایسوس و دیگر شرکت ها برای اضافه کردن ساعت ، ماشین حساب، تقویم، گالری، مرورگر اینترنت و برنامه های دیگر خود که کمپانی گوگل درحال حاضر راه حلی برای پشتیبانی آنها دارد خیلی خوش‌نام نیستند این کار باعث ایجاد حجم اضافی روی گوشی یا تبلت شما خواهد شد که شما به راحتی نمی توانید از شر آن خلاص شوید، اما تا اواخر ماه آینده به نظر می آید HTC برای رفع این روند قدمی رو به جلو بر خواهد داشت.

در یکی دو سال گذشته، HTC کاری بسیار ستودنی در محدود کردن تعداد برنامه های غیر ضروری که از پیش بر روی گوشی‌های هوشمند خود با سیستم عامل اندروید نصب میشد انجام داد. به عنوان مثال در HTC ۱۰، Google Photos و Google Play Music به عنوان برنامه های پیش فرض گالری و پخش موسیقی استفاده می شد.

امروز این خبر منتشر شد که در ۳۰ نوامبر HTC باقی برنامه های بلا استفاده خود را نیز از بین خواهد برد و از این جمله می توان به قطع برنامه بلا استفاده مرورگر وب خود اشاره کرد..

در آینده مرورگر گوگل کروم جایگزین مرورگر بلا استفاده بر روی همه گوشی های HTC خواهد شد و این حرکتی است که کاربران واقعا منتظر دیدن آن هستیم. آخرین بروز رسانی مرورگر HTC اجازه خواهد داد که بوک مارک هایی را که شما بر روی آن ساخته اید روی دیگر مرورگرهای انتخابی خود انتقال دهید اما تا ۳۰ نوامبر، برنامه از پلی استور (Play store) حذف خواهد شد و آپدیت جدیدی در اینده برای این برنامه وجود نخواهد داشت.

تعدادی از کاربران در حال حاضر برای رساندن صدای اعتراض خود به HTC جهت قطع کردن مرورگر خود به پلی استور مراجعه کرده اند .

اما همانطور که ما از HTC و دیگر سازندگان انتظار می رود، کنارگذاشتن این برنامه ها و رفتن به سمت برنامه هایی که گوگل ساخته است راهی است که در آینده، این شرکتها برای خود ترسیم کرده اند..
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج