۴۰۶۶۵۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آیا این نسل جدید ب‌ام‌و M۵ است؟

پس از اینکه چند روز پیش یک رندر از نسل جدید ب‌ام‌و M۵ توسط X-Tomi منتشر شد، حالا یکی از کارمندان ب‌ام‌و که نخواسته نامش فاش شود دو تصویر منتشر کرده و ادعا می‌کند متعلق به نسل جدید مدل M۵ هستند.

وب سایت پدال - امیر دهقان: پس از اینکه چند روز پیش یک رندر از نسل جدید ب‌ام‌و M۵ توسط X-Tomi منتشر شد، حالا یکی از کارمندان ب‌ام‌و که نخواسته نامش فاش شود دو تصویر منتشر کرده و ادعا می‌کند متعلق به نسل جدید مدل M۵ هستند. این تصاویر فرم کلی قسمت‌های جلو و عقب جدید‌ترین و بزرگ‌ترین سدان عملکرد بالای ب‌ام‌و را نشان می‌دهند. در قسمت جلو، تفاوت میان M۵ و سری ۵ معمولی کاملاً آشکار است چراکه در این قسمت یک سپر متفاوت با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر دیده می‌شود.

آیا این نسل جدید ب‌ام‌و M5 است؟

این طراحی جسورانه در قسمت عقب خودرو هم وجود دارد و می‌توان یک سپر متفاوت با دیفیوزری بزرگ را در قسمت عقب M۵ جدید دید. بااین‌حال جزئیات بیشتری از طراحی خاص نسل جدید ب‌ام‌و M۵ با کد G۳۰ در این تصاویر دیده نمی‌شود. بعنوان مثال قطعاً این خودرو مجهز به چهار سر اگزور بزرگ، رکاب‌های اسپرت در طرفین و مجموعه ای از رینگ‌های متفاوت خواهد بود.

آیا این نسل جدید ب‌ام‌و M5 است؟

علاوه براین، میدانیم که در سینهٔ M۵ جدید یک نسخهٔ اصلاح شده از همان پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V۸ توئین توربو نسل قبلی خواهد تپید. این موتور قدرتی بیش از ۶۰۰ اسب بخار خواهد داشت و سیستم چهارچرخ محرک XDrive ب‌ام‌و نیز بصورت سفارشی برای آن ارائه خواهد شد. شایعه شده که قدرت دقیق M۵ جدید ۶۲۵ اسب بخار خواهد بود اما خبر بد برای طرفداران این خودرو اینکه برای نسل جدید M۵ گیربکس دستی ارائه نخواهد شد چراکه تقریباً هیچ تقاضایی برای آن وجود ندارد.

آیا این نسل جدید ب‌ام‌و M5 است؟

بنابراین با توجه به این تصاویر و تصاویر جاسوسی قبلی، طراحی نهایی نسل آیندهٔ ب‌ام‌و M۵ تا حد زیادی مشخص شده و تقریباً لو رفته است. به همین دلیل می‌توان رندر X-Tomi را تقریباً به‌طور کامل مطابق با واقعیت دانست. بااین‌حال برای مشخص شدن تمامی جزئیات M۵ جدید باید تا زمان معرفی رسمی این خودرو یعنی اواخر سال آینده صبر کنیم.

آیا این نسل جدید ب‌ام‌و M5 است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج