۴۰۶۶۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ماموریت فضایی چین با موفقیت اجرا شد

در حالی که اقتصاد کشور چین در شرایط خوبی به سر نمی برد و رشد آن با کاهش رو به روست، به نظر می رسد این کشور قصد دارد در زمینه های دیگری رشد کند و به موفقیت دست یابد.

وب سایت تک شات: در حالی که اقتصاد کشور چین در شرایط خوبی به سر نمی برد و رشد آن با کاهش رو به روست، به نظر می رسد این کشور قصد دارد در زمینه های دیگری رشد کند و به موفقیت دست یابد.
ماموریت فضایی چین با موفقیت اجرا شد

این کشور امروز موفق شد فضاپیمای Shenzhou ۱۱ خود را با موفقیت به فضا پرتاب کند. قرار است شنژو-۱۱ به مدت ۳۰ روز در آزمایشگاه فضایی تیانگنگ ۲ بماند. فضاپیمای شنژو-۱۱ دارای دو فضانورد است: جینگ هایپنگ ۵۰ ساله و چن دونگ ۳۷ ساله.

شی جین پینگ، رییس جمهور چین، از فضانوردان این کشور دعوت کرده تا در زمینه برنامه های فضایی انسان محور پیشرفت کنند و بیش از پیش آن را گسترش دهند. به عقیده او، با پیشبرد این هدف، مردم چین می توانند در زمینه فضا و نجوم حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشند. در نتیجه این پیشرفت، چین می تواند تبدیل به یک قدرت بزرگ فضایی شود.

مدتی است که چین در عرصه بین کهکشانی فعال تر شده است. ماه پیش این کشور از آزمایشگاه بزرگ فضایی تیانگنگ ۲ پرده برداری کرد و در ماه ژوئن نیز موشک‌ حامل جدید خود موسوم به Long March ۷ را از یک پایگاه فضایی جدید به فضا پرتاب کرد.

چین در زمینه ارسال فضانوردان به فضا و به خصوص سیاره سرخ تنها نیست و در حال حاضر سازمان فضایی آمریکا یعنی ناسا در این خصوص تلاش های بسیاری از خود نشان داده است. هفته گذشته رییس جمهور فعلی آمریکا، باراک اوباما، پیش بینی کرده بود که ناسا تا سال ۲۰۳۰ انسان ها را بر روی سیاره مریخ فرود خواهد آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج