۴۰۷۳۴۰
۴۹ نظر
۵۰۰۵
۴۹ نظر
۵۰۰۵
پ

بازگشت از تعطیلات برای کشتن همسر

مرد جوان که در پی اختلاف‌های خانوادگی همسر جوانش را با ضربه‌های چاقو از پا درآورده و از سوی قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شده بود، یک قدم مانده به چوبه‌دار با رضایت پدر و مادر همسرش از قصاص رهایی یافت.

روزنامه ایران: مرد جوان که در پی اختلاف‌های خانوادگی همسر جوانش را با ضربه‌های چاقو از پا درآورده و از سوی قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شده بود، یک قدم مانده به چوبه‌دار با رضایت پدر و مادر همسرش از قصاص رهایی یافت.
چرا که پدر و مادر مقتول به قضات دادگاه گفتند، تنها به خاطر دو نوه‌شان حاضر شده‌اند دامادشان را ببخشند و از حق قصاص خود بگذرند. این مرد در آخرین دفاع از خود گفته بود که بداخلاقی‌های همسرم باعث شد او را به قتل برسانم.
بعدازظهر روز دهم فروردین ۹۰ به مرکز فوریت‌های پلیس خبر رسید در جریان درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان رباط‌کریم، مردی همسرش را با چاقو زخمی کرده است. مأموران وقتی به محل حادثه رسیدند مرد جوانی را دیدند که مقابل خانه‌ای ایستاده و با چهره‌ای آشفته و دستانی خون‌آلود خود را به پلیس معرفی کرد و گفت: «من همسرم را با چاقو کشتم. او...».
مأموران گشت کلانتری منجیل آباد وقتی وارد خانه شدند با جسد خونین زنی جوان روبه‌رو شدند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد نرگس ۲۴ ساله بر اثر ضربه‌های چاقو به گردن، کمر و شکم کشته شده است.
عبدالله - عامل جنایت- هم در بازجویی‌ها گفت: برای گذران عید نوروز به همراه همسر و دو فرزند خردسال‌مان به منزل پدرزنم در شهرستان رفته بودیم. روزهای اول بخوبی گذشت اما نمی‌دانم چه شد که نرگس سر ناسازگاری گذاشت و با حرف‌ها و رفتارهای عجیبش همه چیز را خراب کرد.
من هم عصبانی شدم و جلوی همه افراد فامیل به او گفتم: «وقتی به تهران برگردیم تو را تکه‌تکه خواهم کرد.» زمانی که به خانه برگشتیم زنم به بدرفتاری‌هایش ادامه داد و روز حادثه در حالی که سیگار می‌کشیدیم، با یک چاقو بالای سرم ایستاد و جر و بحث راه انداخت.
من هم چاقو را از دستش گرفتم و در حالی که بسیار عصبانی و خشمگین بودم او را با چاقو زدم. اما خیلی زود پشیمان شدم. ولی افسوس که دیر شده بود!
عامل قتل، در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و قضات دادگاه او را با توجه به درخواست والدین همسرش به قصاص محکوم کردند.
اما در حالی که قرار بود عبدالله چند روز قبل پای چوبه دار برود پدر و مادر همسرش او را به‌خاطر نوه‌های‌شان بخشیدند و او از قصاص نجات یافت.

او صبح دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد و قضات دادگاه او را به ۵ سال و ۶ ماه حبس محکوم کردند. با توجه به اینکه وی از سال ۹۰ در زندان بوده و در این مدت تغییرات زیادی داشته قرار است بزودی آزاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      ازاینکه مرده کارش بد بوده بی ملاحضگی کرده شکی نیس ولی من ب خانمهای محترم توصیه میکنم زیادباشوهرشون جروبحث نکنن مردهای الان خیلی فشارروشونه تحمل 7جروبحث ندارن دست به کاری میزنن ک نبایدبزنن بعدشم زودپشیمون میشن بدین معناس ک دراثرفشارهای روانی میان دست ب چینین کارهی میزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانمها اگر جروبحث نکنن دغ میکنن اصن این موجودات برای همین جروبحث ها ساخته شده اند و ... ..

      • بدون نام

        اولا بی ملاحظه درسته، ثانیا اگه انقد آقایون روانی هستن بیخود می کنن زن می گیرن بچه دار میشن
        در جواب کاربر 9:55 اگه مجردی زن نگیر اینجوری بهتره، اگه هم متاهلی خدا به خانومت صبر بده
        از نظر گذاشتنت معلومه چجور مردی هستی

    • بدون نام

      درست میفرمایین جناب محمدی من تاباشوهرم بحث میکنم حمله ورمیشه طرفم دیگه قسم خوردم زیادبحث نکنم چون ازش میترسم دست بزن داره این خانم هم نبایدزیاددعواراه مینداخت وخانواده هم نبایدبه این قاتل رضایت میدادن آخه بچه هابه این مردهمیشه به چشم قاتل نگاه میکنن نه پدر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما فکر میکنید شوهر شما برای چی اومده با شما ازدواج کرده؟
        به خاطر اینکه یه زندگی با آرامش و با شرافتمندانه ای داشته باشه ولی وقتیکه ببینه زنش مثل شما فقط میخواد اسباب اذیتی و جروبحث بکنه باش خوب معلومه که حق داره به شما حمله کنه ....

    • مهسا

      اره بخدا حتی اگه باهاشون جرو بحثم نکنی دنبال بهونه هستن من هفت ماه عروسی کردم شوهرم حتی بخاطر ریختن اب و حموم کردن دعوا راه میندازه بخصوص وقتی بدونن یتیمی و بی پشت و پناه هنوز جای کبودی شلنگ و زنجیری که میزنه خوب نشده دوباره از اول

      پاسخ ها

      • مرد سالار

        عزیزم عیب نداره بدتو نمیخواد که اون اگر غیرت نداشت هیچوقت تورو کتک نمیزد و تنبیه نمیکرد در عوض میرفت طلاقت میداد یا یک زن جدید رو سرت میگرفت و بدبختت میکرد در عوض اون خوبیتو میخواد که با کتک زدن میخواسته بهت زندگی کردن رو یاد بده ، الان اینهمه زنای هرزه که از شوهراشون سرکشی کردن فکر میکنی چه عاقبتی دارند؟
        همشون در کمپهای ترک اعتیاد و در خیابان ها در حال کارهای بسیار زشت هستند که دیگه راه برگشتی هم ندارند
        پس هیچوقت از حرف شوهرت سرپیچی نکن

    • ستاره

      لایک محمدی

    • خودساخته

      بنده به کلیه افرادی که از دست و زبان و حرکت همسر مردشون ناراحت و نگران هستن عرض میکنم که در زندگی جایی برای دعوا و درگیری نیست بهترین و معقول تر آن است که به دنبال یک زندگی ساده ولی سالم باشند!! آن دسته از مردانی که برای همسر خود چنگ و دندان نشان میدهند یا دست بزن دارند!! مطمئن باشید در جامعه جایی ندارند و کل عقده های حقارت خود را بر روی همسر خالی میکنند!! شما اگر توجه کنید معنی همسر خیلی بالا و پر معنی است،!!! حتی بنده قتل این خانم را!!! بعنوان آینده خانم شوهر را دوست داشته و مثلاً خواسته بگه که اگه مرا بکشی بیچاره میشی و از این حرفها و شوخی ها!! اما متاسفانه شوهر جنبه این کار را نداشته!!؟؟؟ بسیاری از آدمهایی قتل را نه از روی شقاوت بلکه از ترس و کمبود انجام میدهند!!؟؟؟ شما به اکثر قتل ها دقت بفرمایید همه یک وجه مشترک دارند؟؟ یا اینکه خواستن خودشان را اثباتی کنند یا خواستن بترسانند؟؟ یا چنگ و دندان نشان داده اند!! این افراد نه همه مردم تفکر بیماری دارنده و فقط محو کردنشان علاج دردشان است!! والا چه معنی دارد بی دلیل طرف همسر آزاری یا قتل همسر را مرتکب شود؟؟؟

    • بدون نام

      آره از این به بعد همه زنا ...بذارن مردا هر غلطی خواستن بکنن اگه چیزی گفتن و مرده هم چاقوکششون کرد خونشون گردن خودشون
      ..

    • صبا

      ۱. مردی که روانی شده به خاطر مشکلاتش غلط میکنه اصلا زن بگیره و بچه دار شه. ۲. این اقا که با بداخلاقی زنش این جوری شده باید میدید زنش چشه؟ مشکلشو حل کنه نازشو بخره نه این که جلو فامیل ابروریزی کنه. ۳. مرد به معنای کلمه باید مرد باشه. واسه حل مشکلات و عصبانیت ها همه باید هم به خدا توکل کنند و هم صبور باشند. خدا وقتی تو زندگی جایی نداشته باشه این جوری میشه. ۴. بهتر بود اعدام میشد این اقا چون بچه هاش نمیتونن قبول کنن با قاتل مادرشون زندگی کنن. تغییراتشم بخوره تو سرش. ۵. مهسا جون الهی من برای تو نوعروسم بمیرم که این جوری بلا سرت اورده اون نامرد. ۶. هم زن و هم مرد باید سنگ صبور و همدم هم باشند هم تو مشکلات هم تو خوشی ها. صبور باشید و از خدا بخوایین کمکتون کنه. فقط توکل به خدا و صبر. همین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • طوطی

      بچه هارو میزاشتن بهزیستی خیلی بهتر از دادنشون به اون جانی بود

    • بدون نام

      مردی که اینقدر نفهمه و عقده داره و زورش رو به زن نشون میده مرد نیست یه بی غیرت نامرده

    • مهدی طلا

      منم با ستاره موافقم

    • مهدی بلا

      با ستاره موافقم . با این اوضاع مملکت و وضع مالی خراب ، اعصاب مرد ... نباید زیاد جر و بحث کرد

    • فاطمه

      من متوجه نمیشم شماها منظورتون چیه
      اگه شوهرم منو زد من لاااال شم،تحمل کنم زندگی با همچین مردی رو
      خب تا کی،زن بسوزه و بسازه،مرد هم کیف دنیارو کنه،هر وقت خسته و موندست بیاد خونه زنشو بزنه تا خستگیش در ره
      ول کنید این حرفارو،خانومای عزیز انقدر خودتون حقیر نکنید،بخدا ما ارزشمون بیشتر از این مزخرفاتی که مردا میگن،منم زنم،مادرم،ولی هر چیزی حدواندازه داره،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با شما کاملا موافقم خانم ها اول باید خودشون به خودشون احترام بذارن تا این مردا درست بشن بعضی از زن ها دارن با عقاید کهنه شون به کل جامعه زن ها خیانت می کنن

    • ارامش

      منم با اقای خود ساخته موافقم....مرد اینجوری ارزش زندگی کردن باهاشو نداره....من ک نمیتونمم تحمل کنم

    • محمدی

      مرسی ستاره خانم

    • محمدی

      خانمای محترم بخدامن ب خواهرخودم وحتی مادرخودمم میگم من خودم مردم حال مردارومیفهمم درسته مردزن میگیره همدمش باشه یارویاورش باشه توغم غصه تومشکلات خانمای محترم بجای ی لهظه جروبحث شماساکت باشین شوهرتون کوتاه میادواخرشم پشیمان میشه ولی اگه ادامه بدین خدای نکرده معلوم نیس چ سرنوشت دچاربشین درجواب خانی ک گفته اقایون هرغلطی دلشون خواست بکنن بایدبگم خواهرعزیزم مردهیچ وقت نمیتونه اززنش ازته دلش اززنش بدش بیادشماکوتاه بیایت خوبه یادرگیری واخرش طلاق وووو ب امیدزندگی ارامی برای همه ی شما عزیزان

    • مهساا

      جناب محمدی بخدا شماکه نیستید ببینید که همه خانمها هم که جروبحث نمیکنند اگه مردها الکی دنبال بهونه هستن چیکارمیشه کرد جز سکوت گریه و کتک خوردن با شلنگ و زنجیر وفتی سایه ن بابا ن مادرو ن داداش بالای سرت نباشه حتی بخاطر اب ریختن دعوا میشی و کتک میخوری وشما صبا جون خدا نکنه بمیرید انشاء الله دشمنتون بمیره

    • مهناز

      خدا ذلیل کنه همچون مردایی رو اولش به پای ادم میفتن بعدش هر کاری دلشون میخواد میکنن

    • هموطن

      پیرو فرمایشات محمدی بدون نام مهسا ستاره خودساخته عزیز و مهدی طلا بر ان شدم نکاتی عرض که البته بعضی همراهان از زیادی نوشته گله دارن پژمردگی درخونه برای طرفین علتش ادامه جرو بحث ودر نهایت جنگو جدل اما چرا ؟ اصولا مرد وزن تفاوتهایی دارن که باید بدونن دیگری مثل او نیست وهرگز نمیشه این تضاد رو یکشبه ازمیان برداشت مرد دربیرون بامشغله وتنش های اجتماعی وزن در خانه روبرو بادیوارها وخانه داری وبچه ها خوب اینها معمولا شبها وتعطیلات باهمن برای داشتن یک رابطه عاشقانه مثل روز اول نیاز به مهارتهاس اولا باید هردو نفر از خود بیرون امده وهوشمندانه متوجه اون تفاوته که گفتم باشیم وبیاموزیم چگونه رفتار کنیم در این رهگذر زنها اگر سیاست بلد نباشن نمی تونن راحت گفتگو کنن عدم تسلط به مها رت گفتگو در وقت مناسب از دلایل اختلافه اصولا مردها ازشکایت وانتقاد وقضاوت بی دلیل بی زار ومن دیدم خیلی ازمردهای اطرافم از نظر احساسی ناتوان هستن وزود رنج برعکس خانها که این خدا دادیه میتونن مرد منتظر ارامشه وباید موقع شناسی بحث رعایت شود نه همیشه ودر هرکجا بلکه بموقش ببینید برای روان شدن پیچ روغن زده سپس مهره در ان یعنی اول امادگی بعد برداشت نه همیشه چی گفتم نه همیشه که دیگه عادی میشه وشوهر گوشش بدهکار نیست ترسناک ترین سلاح علیه مرد زبان عصبانیته که هیچوقت کارساز نبده وبرعکس اغز تنش های اینده ودر اخر مردها به قدر دانی واحترام نیازمند واز شکوه های همیشگی بی زارن البته اجرای احکام بخصوص نماز وبازهم نماز در خانه نورخدایی رامستولی درضمن خودم گفتم پوزش از زیادی گفته ام

    • هموطن

      فاطمه خانم با احترام شما هرچه منزلت در خانه خودتان دارید ارزانی شما اما مودب باشید حق ندارید به نظرهایمان بگویید ( مزخرف ) مسلما یکی از مردها پدر محترم شما وهمسرتان هستن

    • پریسا به ستاره

      سلام
      ببخشید شوهرتون خیلی بیشعوره که شما را می زنه مگه مسلمان نیست پیامبر می فرمایند زن ریحانه است
      من این حرف ها را که می شنوم از شوهر و ازدواج بیزار می شم
      الان ۱۹ سالمه وبه امید خدا تا۹۹سالگی ازدواج نمی کنم
      مگه آدم مجبوره که خودش را اسیر مرد زبون نفهمی مثل بعضی ها بکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از کجا فهمیدید که تا 99 سالگی زندگی میکنید ؟؟ خخخخخخخخخخخ
        شما با این افکارتون اگر شوهر کنید روز دوم کارتون ساخته هست ضمنا زبون زنا اینقدر پیچ و خمی داره که هیچ دانشمندی هم نمیتونه ضعیفه هارو بفهمه نه فقط مردا !!

    • صبا

      در جواب به همگی باید بگم که هم مرد خوب داریم هم بد. و همین طور هم زن خوب داریم هم بد. از خدا بخواییم که همسرانی شایسته و خداترس نصیبمون کنه همین. الهی امین.

    • خودساخته

      سلام کاربر بی نام 12؛44بنده هرگز این بی توجهی و بی ادبی را که خانمها حق ندارن و بزارن شوهر روانی هر غلطی بکنه را نگفته دوباره لطفاً بخون تا متوجه بشی، ببخشید

    • بدون نام

      مهساجون عزیزم غصه نخوراگه پدرومادرنداری ولی خداروکه داری من خیلی خیلی برات ناراحت شدم سرنوشت خودم بهترازتونیست ولی نه به این شدت تحمل کن عزیزم یابایه شخص بزرگ وامین حرف بزن شایداین آقاباپندونصیحت به راه اومدوگرنه اگه حامی کسی روداری تاهنوزبچه ای درکارنیست راهتوازاین شخص بی عاطفه جداکن خواهرمن پسرعموی پلیدم بهش ظلم کردودرحقش بدبودجداشدالان زجرمیکشه ولی ازاون زندگی نکبت بارآزادشد به امیدخوشبختی وموفقیت توخواهرنازنینم

    • محمدی

      بله درست میفرمایید هستن چنین مردای مهساخانم چنین ادمای مشکل دارن توهرچی بگوسفیداون میگه سیاه هیچی حالیشون نیس ولی چ میشه کرد ارزوی صبروزندگی ارام برای شماخواهرگرامی

    • محمدی

      خیلی مغروری فاطمه خانم اینجوری ک توحرف میزنی حتماروزی چندبارم شوهرتومیزنی ایجوری مطمئنن نمیتونی زندگی ارومی داشته باشه

    • سوفيا

      منکه فعلا مجردم. ولی طوری تربیت شدم که اگه يه مرد کتک که هیچ فقط اگه بهم کوچکترین بی احترامی کنه با خاک یکسانش کنم. آدم باید خیلی بی عرضه باشه. مردا چه ........مگه. خدارو شکر هم خوشگلم هم ثروتمند. تو خونه پدر از گل نازکتر بهم نگفتن. اون خانمي که نه درس خونده نه کسی رو داره همون باید کتک بخوره. ینی عرضه نداره کار کنه. تنها زندگی کنه. واقعا که. تاسففففف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم
        خیر خانم باهات موافق نیستم خیلی از خانم ها هستن که با وجود کم سواد بودن زحمت می کشن و از خودشون و حتی بچه هاشون تو این جامعه مرد سالار نگهداری می کنن البته بدون داشتن پدر پولدار شما هم اگه ساپورت پدر رو نداشتی و تونستی به تنهایی گلیم خودتو از آب بکشی اون وقت حق داری دیگران رو محکوم کنی بترس از اون زمانی که بی کس و بدون همدم بمونی

    • بدون نام

      دوستان در این نظرات دیده می‌شود که بعضی مردهایی مهربانی میگویند چون مرد هستن و همجنس مردها هستن میدونم که مردهای را باز زبان خوش آرام کنید همان کلمه معروف (خر کردن) است، این گونه زنهار که بتوانند مرد را با خوش زبانی نه جر و بحث بهتر است، کل حرفه این است که مردهای با تایید و تشویق رامین میشوند و با جبهه گیری به کوه میزنند، اصولاً مردها میگوید میشود با زبان خوش هرچه خواستی بارشون کنی اما با بد زبانی نمیشود، کل مطلب این است که با مردها کل کل نکنید و با خوش زبان و خوش اجرا کردن دستور این از خودراضی ها، آن وقت میشود از آنها مثلا اسباب گاری سواری و بارکشی گرفته، چرا زنان دیر متوجه میشوند!! من به خاطر دیر فهمی شما دیوانه میشم، بیایید هرگاه شوهر چیزی گفت بگویید چشم، حتی انجام هم ندهی کافی است اگر شوهر گفت مثلاً ظهر بود گفت شب است، بگویید شما هرچی میگویی درست است آنگاه میتوانی مرده هاش را از گور دربیاوری و جیک نمی زند همیشه در میان جمع یا هنگامی که یکی یا چند نفر حضور دارند با شوهر مخالفت نکنید از شوق پدرومادر خودرا در می آورد اما اگر وقتی یکی یا کسی پیشتون بود با حرف شوهر مخالفت و جبهه گیری کردید مطمئن باشید به محض بیرون رفتن آن شخص یا اشخاصی، جنگ و دعوا و مرافه و حتی کتک کاری است، کسی که میگوید نه امتحان کند، امتحان آن مجانی است، مرد یک موجود مغز فندقی است دیوانه ها آنها را مثل گاوو اسب و سگ و گربه و حتی گرگ و خرس و حیوان وحشی رام و اهلی کنید، از خرس که سخت تر نیست که در سیرک ها پشتک وارو میزنند من چقدر شماها را راهنمایی و ارشاد و خودٱگاه کنم وای از دست شما دیوانه شدم، مهسا و اونها که شاکی هستن این نسخه مجانی. را استفاده کنید، وای وای چه جوری به شما بگم

    • بدون نام

      واقعا برای نظر مرد سالار متاسفم گفته شوهرت اگه غیرت نداشت تورو نمیزد یعنی چی؟؟؟ مگه غیرت یه مرد به کتک زدن زنشه ؟ یعنی مردی که با منطق و بدون زدن همسرش مشکلش رو حل میکنه بی غیرته؟؟؟؟ خدایا شعور آدما کجا رفته که این طور فکر میکنن

    • هموطن

      سوفیا خانم ما هرچه میکشیم ازشم پولداراس راست میگی پول اورت بابا راه شمارا با ان عزیزانی که بقول شما بیسواد وباید کتک بخورن جدا کرده راستی بپا از این زنهای بیسواد یکوقت چیزی بلباست نچسبه مریض بشی ( پاپا ) خرجت کنه اره بابا شما هم خوشگلی وهم پولداری هرچی سنگه مال پای لنگه خداخیرت بده برو بزار ما بیسوادا بدرد خودمون ب م ی ر ی م تکه تکه گفتم تا بری

    • خوش مشرب

      درکنار نظراتون اینم گوش کنید زن رفت دکتر وصورت کبودشو نشون داد دکتر پرسید چی شده زن پاسخ داد شوهرم هرشب میاد خونه منو بباد کتک بخاطر همینه صورتم دکتر گفت از امشب تا دوهفته هرشب که شوهرت امد چای سبز اماده وقرقره میکنی بعدش بیا بگو چی شد زن از ان ببعد هرشب دستور دکتر اجرا پانزده روز گذشت بدو رفت نزد طبیب گفت دکتر عجب نسخه عالی دادی دیگه شوهرم شبها منو نمیزنه !!!! دکتر گفت برای اینکه زبانت درگیره و شکایت منم منم نمیکنی اونم کاری بهت نداره همین نسخه را ادامه بده برات خوبه !!!!

    • مهسا

      سوفیا خانم خیلی بخودت مغرور نباش ازقدیم گفتن به حسنت نناز که به تبی بنده بدمالت نناز بدشبی بنده وقتی که یکی یتیم و نه بابای داره و نه مادری نه داداشی از کجا پول بیاره حالا تو دلت خنک بشه که ماها کتک میخوریم شاید اعقده هات خالی بشه

    • خستدل

      خانم بی نام اتفاقابرعکس شما مغزفندقی پس بروهرروزباشوهرت بابابات جروبحث کن ببین چی میبینی توکه اینقدربی ادب وقهیی اینقدرخانم خوب هست ک شوهرشونودرک میکنن ک اگه ی حرف ازروی عصبانیت زد درکش میکنن ک باهش جروبحث نمیکنن واقعاوقتی چنین دخترای میبینم بااین عقایدازهرچی زنه بدم میاددخترای هستن امثال مهساخانم ک بازجرزندگی میکنن ولی بعضیاباشعورپایین میان میگن ماخوشگلیم پولداریم زیربارحرف شوهرنون نمیریم بایدب ایناگفت مجبورمبشی بری یابایدقیدزندگیتوبزنی متاسفم برای همع اونای ک فک میکنن همه چی پوله خوشگلیه

    • ستاره به پریسا

      زندگی زناشوییکه من داشتم همه حسرت میخورند بقدری به هم احترام می گذاشتیم که راز خوشبختی من خیلی ها میپرسیدن ولی خدا اجل نداد عزیزم فوت کرد بار آخرت باشه توهین کردی ......با این اخلاقت کسی به خواستگاریت نمیاد

      .

    • هموطن

      خانم بسیار بزگوار ستاره سلام واز سر تا پایم تعظیم در مقابل بزرگ بانویی که اینگونه از زندگی با ان مرحوم خاطرات شیرنش جایش را خالی نکرده مرحبا صد باریکلا امیدوارم از ان مرحوم فرزندانی بیادگار که با تربیت بجای شما نام ان زنده یاد را همیشه زنده خواهد بود چقدر خوبه ادم لذت میبره وقتی خانمی این شکل تاسف نبودن یارش را میگه دخترمان وخواهرمان ما جملگی همه بادرود بروان پاک شوهرتان درکنارتان ارزوی سلامتی واستواری وشادی شما درخانواده یاعلی مددی

    • بدون نام

      منم یه خانم هستم،یتیم هم هستم به جای اینکه دنبال یه مرد باشم که بعدا بخواد ازم سؤاستفاده کنه به تواناییهای خودم تکیه کردم،زجر کشیدم ودرس خوندم تو شرایطی که حتی نون خشک برا خوردن نبود ولی تحصیل کردم،الان شاغل هستم درآمد خوبی دارم ومیخوام اینده خوبی برا بچه هام بسازم اگر روزی همسرم حتی بهم توهین بکنه ازش جدا میشم،چون ازدواج کردم که به ارامش برسم نه توبحران واسترس زندگی کنم.من تعجب میکنم خانمی با شیلنگ!!!!کتک میخوره ولی بهش میگن بسوز وبساز!!!دوستان ارزش یک انسان خیلی بالاتر از اینه که برده بشه.به خانمهای عزیز هم توصیه میکنم فقط به خودتون وتواناییتون تکیه کنید وتوکلتون به خدای بزرگ باشه،اگه شرایط سختی دارید از اون سختی بیایید بیرون خدا تنهاتون نمیزاره.

    • بدون نام

      ستاره جون خداشوهرتوبیامرزه وبهشت برین نصیبش کنه منم باجناب هموطن موافقم وازکامنتای شمامتوجه شعوروانسانیت شماشدم موفق باشی

    • ستاره

      بدون نام ۱۳:۱۲ ممنونم از همدردی شما...... دور از جون شما بعضی از افراد خیلی بی فرهنگ هستند .فکر نمی‌کنم دارای خانواده باشند.چند سال قبل همسرم عزیزمو از دست دادم الان پسرمواز دست دادم همین پنجشنبه اولین سالگردشه .....

    • مرمر

      من با کار این مرد مخالف بودم .چون در هر صورت قتل انجام داده . اما انصافا بعضی از زنهارو ادم میبینه و واقعا میفهمه که چه صبری دارن شوهراشون که تحملشون میکنن . همینجور که ما ما میگیم بعضی مردا عصبی و پرخاشگرن ، در مقابلش خیلی از زنام هستن که بد دهن هستن و کج خلقی میکنن

    • ستاخ

      ممنون از حس همدردی شما من دو پسر داشتم یکیش تازه فوت کرده نزدیکه اولین سالگردشه ......متاسفانه تعداد کمی از بچه ها فکر نکرده فقط مینویسند باور کنید نظرم این بود ه که در زندگی زناشویی کسانی موفق هستند دو طرفه کوتاه بیان مردان برای یک لقمه نان خیلی سختی میکشند میاد خونه نیاز به آرامش داره . همین طور زن اونا هم نیازمند محبت هستن .......حرف خیلیه..............شبتون خوش

    • بدون نام

      خداوندبهت صبربده ستاره جون

    • فرشته

      بنظر من زن ومرد باید سنگ صبور هم باشند حداقل بعد از ازدواج تایک سال بچه دار نشندتا به اخلاق هم وارد شوندولی با همه ی احتیاتها چه قبل از ازدواج چ بعد از اذواج نتوانستند باهم کنار بیان .خداوند طلاق رو گذاشته برای همین روزها دیگد فحاشی کردنو کتک ز دن معناعی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج