۴۰۷۴۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خوش خدمتی ناخواسته سامسونگ به اپل

در پی پایان کار نوت ۷ و بسته شدن پرونده این گوشی هوشمند پردردسر، حالا زمینه‌ای مناسب برای افزایش کاربران اپل به وجود آمده است.

وب سایت کلیک: در پی پایان کار نوت ۷ و بسته شدن پرونده این گوشی هوشمند پردردسر، حالا زمینه‌ای مناسب برای افزایش کاربران اپل به وجود آمده است.
خوش خدمتی ناخواسته سامسونگ به اپل

سامسونگ دو ماه اخیر با مشکلات زیادی روبرو شده است، از ممنوعیت حمل نوت ۷ در بسیاری از خطوط هوایی گرفته تا پایان کار نوت ۷ و توقیف دائم این گوشی هوشمند، همه این مسائل باعث شده است تا سامسونگ علاوه بر خسارت مادی با خسارت معنوی نیز روبرو شود.

بعد از نوت ۷، کاربری که به دنبال یک گوشی هوشمند خوب اندروید برای خرید باشد، به سختی می تواند دوباره به سمت سامسونگ برود و شاید برند های دیگر را به سامسونگ ترجیح می‌دهد.

بر اساس تحقیقات مرکز KGI، در این میان اپل توانسته با آیفون ۷ و ۷ پلاس به‌خوبی بازار را در دست بگیرد. آیفون ۷ پلاس با فناوری دوربین دوگانه نیز می تواند توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کند و با همه این اوصاف این روزها، روزهای خوشی برای کمپانی اپل و روزهای بدی برای سامسونگ است.

در این میان ۱۲ میلیون نوت ۷ فروخته شده وجود دارد که بر اساس فراخوان سامسونگ کاربران گوشی های هوشمند خود را به کمپانی مرجوع کرده اند. از این ۱۲ میلیون کاربر ممکن است ۵۰ درصد از کاربران به سراغ آیفون بروند و ۵۰ درصد دیگر نیز از میان برندهای اندروید برندی مانند هواوی یا گوگل را انتخاب کنند.

در این میان عرضه گوگل پیکسل توانسته خطر دیگری را برای سامسونگ ایجاد کند. دو گوشی هوشمند جدید گوگل سری پیکسل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این کمپانی دوربین پیکسل را بهترین دوربین گوشی هوشمند معرفی کرده است.

اظهار نظر در رابطه با نحوه واکنش کاربران نوت ۷ سخت است، بسیاری از کاربران با وجود انفجارهای پی در پی نوت ۷ و پایان تولید نوت ۷ هنوز هم قصد تعویض و پس دادن گوشی های هوشمند خود را ندارند. همین موضوع برخی مدیران سامسونگ را نگران کرده است که با وجود توقف تولید نوت ۷، نوت ۷ های باقی مانده در دست مشتریان به ادامه حواشی سامسونگ دامن بزند.

خوش خدمتی ناخواسته سامسونگ به اپل

بعد از توقف پروژه نوت ۷ و بسته شدن پرونده آن، سهام اپل در هفته گذشته افزایش چشم گیری داشته است. آیفون ۷ و ۷ پلاس اتفاق های خوب نیمه دوم سال ۲۰۱۶ و نیمه اول سال ۲۰۱۷ هستند و باید دید در این میان سامسونگ چگونه خود را نجات می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج