۴۰۷۴۷۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

طنز؛ امید ما به خانه‌تکانی عید است!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

زمانی که شما مدام از بیکاری و چنین مسائلی ناله می‌کنید، عده ای هستند که با یک جمله بذر امید را در دل شما می‌کارند.نمونه اش همین آقای پارسا رئیس مرکز آمار خودمان که گفته: «اعلام آمار باید با شاخص‌های بین‌المللی هماهنگ باشد». چون ما همه چیزمان با شاخص‌های بین المللی هماهنگ است و حتی گاهی شاخص ما از شاخص آنها یک سر و گردن بالاتر است، توقع نداشته باشید که در بحث ارائه آمار شاخص ما جلوی شاخص آنها سرافکنده شود.
به هرحال ایشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرده اند: «دستگاه‌های زیرمجموعه سازمان ملل نشانه فعال بودن یک فرد شاغل را یک ساعت در هفته می‌داند». بر این اساس شما می‌توانید برای افزایش میزان اشتغال در کشور، روزی سه مرتبه اتاق خود را مرتب کنید یا اگر سال گذشته فرش‌های خانه را با کمک شامپو و در قابلمه شسته اید، حداقل تا سه سال شاغل محسوب می‌شوید.
منتهی بنده یک سوالی هم دارم. چند ماه پیش حقیر به یک جایی برای ملاقات با یک نفر مراجعه کردم، ایشان تشریف نیاوردند، بعد یک نفر به بنده گفت که سر کار بوده ام. آیا آن مدت جزو میزان اشتغال بنده محسوب می‌شود یا خیر؟!البته صحبت‌های استاد پارسا به همین جا ختم نمی‌شود و ایشان در بخش پایانی صحبت‌های خود گفته: «معیار اعلام آمار مرکز نیز بر اساس دستورالعمل‌های بین‌المللی است».
این همان دیپلماسی لبخند است که کار دست ما داده و دلواپسان هر روز در مخالفت با آن فریاد می‌زنند.اصلا به بین‌الملل (مگه بین الملل یه آدم بدجنس نیست؟!) چه ربطی دارد که ما چطوری دلمان می‌خواهد آمار بدهیم؟ در گذشته ما حداقل در همین یک فقره خودکفا شده بودیم و برخی مسئولان نقاشی‌های خود را به عنوان آمار به مردم ارائه می‌دادند. این برجام با ما چه کرده که حالا برای ارائه آمار هم باید براساس استانداردهای جهانی رفتار کنیم؟ وامصیبتا! واآمارا!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج