۴۰۷۵۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هواوی از یک تبلت و ساعت هوشمند رونمایی کرد

شرکت آنر طی مراسمی که شب گذشته برگزار شد از یک ساعت هوشمند جدید به نام S۱ و همچنین یک تبلت به نام مدیا پد ۲ نیز رونمایی کرد.

وب سایت دیجی رو - مهران کریمی: همانطور که مطلع هستید روز گذشته شرکت آنر از گوشی هوشمند جدید Honor ۶X در چین رونمایی کرد. ما پیش از این می‌دانستیم که این شرکت تنها از نسل آینده و جایگزین گوشی آنر ۵ ایکس رونمایی نخواهد کرد؛ اما به نظر نمی‌رسید که در کنار این محصول یک ساعت هوشمند باشد. شرکت آنر طی مراسمی که شب گذشته برگزار شد از یک ساعت هوشمند جدید به نام S۱ و همچنین یک تبلت به نام مدیا پد ۲ نیز رونمایی کرد.

هواوی از یک تبلت و ساعت هوشمند رونمایی کرد

بگذارید در ابتدا با تبلت جدید آنر آغاز کنیم. این تبلت ۸ اینچی رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند و در زیر قاب خود نیز میزبان یک چیپست میان رده اسنپدراگون ۶۱۶ همراه با ۳ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. علاوه بر این شما حق انتخاب بین دو مدل مختلف مجهز به ۱۶ و یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را نیز خواهد داشت که به لطف یک اسلات microSD شما قادر به ارتقاء و افزایش حافظه نیز خواهد بود.
برای عاشقان عکاسی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه با فلش LED در سمت پشتی و همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری و گرفتن عکس های سلفی نیز در قسمت جلو قرار گرفته است. همچنین یک باتری با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه تأمین انرژی دیوایس شما را بر عهده خواهد داشت.

آنر تبلت Media Pad ۲ را در دو مدل مختلف «تنها وای-فای» و یا «پشتیبانی از سیم کارت LTE» روانه بازار خواهد کرد. بنابراین شما با تهیه مدل سیم کارت خور این تبلت می‌توانید مکالمات صوتی مخابراتی مبتنی بر سیم کارت را نیز انجام دهید. این تبلت در دو رنگ طلایی و سفید روانه بازار خواهد شد و درست همانند گوشی آنر ۶ ایکس مجهز به سیستم عامل اندروید مارشمالو و رابط کاربری EMUI ۴.۱ است.

مدل ۱۶ گیگابایتی وای-فای این تبلت با قیمت ۱۴۸ دلار، مدل ۳۲ گیگابایتی وای-فای آن با قیمت ۱۹۳ دلار و مدل ۳۲ گیگابایتی LTE آن نیز با قیمت ۲۲۲ دلار به فروش خواهد رسید. پیش فروش این تبلت از امروز آغاز شده و هفته آینده ۲۵ اکتبر نیز به صورت رسمی عرضه می‌شود.

هواوی از یک تبلت و ساعت هوشمند رونمایی کرد

هواوی از یک تبلت و ساعت هوشمند رونمایی کرد

ساعت هوشمند آنر واچ S۱ نیز در عین حال یک محصول ۳۵ گرمی بوده که با صفحه نمایش گرد خود می‌تواند تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاومت کند. این ساعت هوشمند را می‌توانیم در دسته ردیاب های تناسب اندام نیز قرار دهیم چرا که Honor Watch S۱ همراه با حسگر ضربان قلب و گام شمار خود وظایف یک ردیاب را نیز به خوبی ایفا می‌کند. علاوه بر آن شما می‌توانید نوتیفیکیشن‌های گوشیتان را با آن مشاهده کنید و با هر بار شارژ ۶ روز از آن استفاده کنید.

هواوی از یک تبلت و ساعت هوشمند رونمایی کرد

این ساعت هوشمند همراه با رنگ های آبی، نارنجی و مشکی و با قیمت 102 دلار روانه بازار می‌شود. درست همانند تبلت مدیا پد 2 شما می‌توانید این ساعت هوشمند را از همین امروز پیش خرید کرده و 25 اکتبر تحویل بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج