۴۰۷۶۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انویدیا کارت گرافیک ارزان قیمت معرفی کرد

انویدیا سال پر مشغله و بسیار خوبی را سپری می کند و در حالی که دو کارت گرافیک پرطرفدار و فوق قدرتمند جیفورس GTX ۱۰۸۰ و نسل جدید Titan X را روانه بازار ساخته، خانواده متوسط و ارزان قیمت خود را فرموش نکرده و بار دیگر برای AMD خط و نشان کشیده است.

وب سایت دیجیاتو - حسین آدینه: انویدیا سال پر مشغله و بسیار خوبی را سپری می کند و در حالی که دو کارت گرافیک پرطرفدار و فوق قدرتمند جیفورس GTX ۱۰۸۰ و نسل جدید Titan X را روانه بازار ساخته، خانواده متوسط و ارزان قیمت خود را فرموش نکرده و بار دیگر برای AMD خط و نشان کشیده است.
انویدیا کارت گرافیک ارزان قیمت معرفی کرد

این شرکت امریکایی در حال حاضر بازار پردازنده های گرافیکی پرچمدار را به طور کامل در اختیار خود داشته و با عرضه سری ۱۰ و بهره وری از معماری قدرتمند پاسکال توانسته قیمت، بازدهی و عملکرد کارت های گرافیک AMD را به چالش بکشد.

حالا انویدیا با معرفی دو مدل GTX ۱۰۵۰ و GTX ۱۰۵۰ Ti، معماری شناخته شده و بدون مرز خود را به شاخه محصولات میان رده و اقتصادی وارد کرده است.

انویدیا کارت گرافیک ارزان قیمت معرفی کرد

۱۰۵۰ دارای ۶۴۰ هسته پردازشی کودا (CUDA) و ۲ گیگابایت رم بوده، در حالی که نسخه Ti این کارت گرافیک از ۷۶۸ هسته کودا و ۴ گیگابایت رم DDR۵ برخوردار است. حداکثر توان خنک کنندگی این دو محصول ۷۵ وات بوده و به ترتیب با قیمت های ۱۰۹ دلار و ۱۳۹ دلار به فروش خواهند رسید.

گفتنی است چیپ پردازشی خانواده ۱۰۵۰ توسط سامسونگ و با فرایند ۱۴ نانومتری ساخته شده و در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است ۱۰۵۰ اولین کارت گرافیک از خانواده معماری پاسکال بوده که VR Ready نیست.

همچون گذشته تمام برندهای توسعه دهنده مانند Asus، EVGA، Gigabyte، MSI و غیره نسخه های شخصی سازی شده ی این کارت های گرافیک را توسعه می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج