جاباما
۴۰۷۶۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پیغام سیم کارت های ترابرد شده تغییر کرد

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مشترکان ترابرد شده ظرف این مدت از آن شکایت داشته اند، پیام نسبتاً طولانی و بعضاً تکرار شونده برخی اپراتور ها بود که وقتی کسی با شماره ی ترابرد شده تماس می گرفت تماس گیرنده را چندین ثانیه پشت خط نگه می داشت و حتی ممکن بود باعث شود تماس را قطع کند.

وب سایت تک شات: یکی از مشکلاتی که بسیاری از مشترکان ترابرد شده ظرف این مدت از آن شکایت داشته اند، پیام نسبتاً طولانی و بعضاً تکرار شونده برخی اپراتور ها بود که وقتی کسی با شماره ی ترابرد شده تماس می گرفت تماس گیرنده را چندین ثانیه پشت خط نگه می داشت و حتی ممکن بود باعث شود تماس را قطع کند.
پیغام سیم کارت های ترابرد شده تغییر کرد

پس از بالا گرفتن نارضایتی مشترکان ترابرد شده از این موضوع، صادق عباسی شاهکوه، معاون بررسی‌ های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اوایا ماه جاری در این خصوص اظهار داشت: «با توجه به اینکه اپراتور ها روش‌ های متفاوتی برای اطلاع‌ رسانی در این باره انتخاب کرده بودند، روش اطلاع‌ رسانی استاندارد به تمامی اپراتور ها ابلاغ شده که از هفته ی ‌آینده اجرایی می‌ شود».

حال به نظر می رسد این پیغام از امروز تغییر کرده است؛ البته زمان انتظار کماکان کم نیست. پیغام جدید پس از پخش دو بوق پشت‌ سر هم، به اطلاع تماس گیرنده می رساند که: "هزینه تماس شما بین اپراتوریست" و بعد از یک وقفه، تماس وی با مخاطب ترابرد کرده برقرار می‌شود.

لازم به ذکر است با اجرای طرح ترابردپذیری، مشترکان تلفن همراه می توانند با حفظ شماره، اپراتور خود را تغییر دهند. به این ترتیب هزینه ی تماس های داخل شبکه ی مشترکان تغییر می کند که این موضوع باید به شکلی به اطلاع تماس گیرندگان می رسید. در همین راستا اپراتور های موبایل ملزم شدند پیش از برقراری تماس، این موضوع را طی پیامی به اطلاع تماس گیرنده برسانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج