۴۰۷۹۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بایرن مونیخ ۴-۱ آیندهوون؛ خروج از شرایط بحرانی

بایرن مونیخ در حالی که در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان مغلوب اتلتیکو مادرید شده بود در هفته سوم این رقابت ها میزبان آیندهوون بود.

وبسایت نود: بایرن مونیخ در حالی که در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان مغلوب اتلتیکو مادرید شده بود در هفته سوم این رقابت ها میزبان آیندهوون بود.

نیمه اول با شروع خوب بایرن مونیخ همراه بود و از همان دقایق ابتدایی مشخص بود تیم آنچلوتی قصد دارد نتایج ضعیف سه بازی گذشته را جبران کند. حملات بایرن مونیخ خیلی زود شروع شد و پس از چند حرکت خطرناک توماس مولر موفق شد اولین گلش در این فصل رقابت های لیگ قهرمانان را به ثمر برساند. در ادامه کیمیش موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. بازی خوب بازیکنان بایرن مونیخ تا دقایق پایانی این نیمه ادامه داشت و چند بار دیگر بازیکنان این تیم می توانستند دروازه آیندهوون را باز کنند. در دقایق پایانی این نیمه نارسینگ یکی از گل های خورده آیندهوون را جبران کرد.

شرح گل ها

دقیقه ۱۳ (توماس مولر) کرنر کوتاه روبن مقابل دروازه به مولر رسید و ضربه او پس از برخورد به دروازه بان دوباره مقابل پای مهاجم بایرن افتاد و به راحتی دروازه خالی زوئت باز شد.

دقیقه ۲۱ (یاشوا کیمیش): سانتر آلابا پس از برخورد با مدافع آیندهوون ارتفاع گرفت و درون دروازه کیمیش خود را به توپ رساند و با ضربه سر گل دوم بایرن مونیخ را ثبت کرد.

دقیقه ۴۱ (لوسیان نارسینگ): مهاجم آیندهوون پشت مدافعین بایرن در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و ضربه او پس از برخورد به دستان نویر به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و بدل به گل اول آیندهوون شد.

دقیقه ۵۹ (روبرت لواندوفسکی): روبن پس از ورد به محوطه و پشت سر گذاشتن مدافعین آیندهوون ضربه اش با عکس العمل زوئت همراه بود و در برگشت لواندوفسکی با ضربه سر دروازه را گشود.

دقیقه ۸۴ (آرین روبن): پاس زیبای تیاگو پشت سر مدافعیت آیندهوون به روبن برسید و او با اثر گذاری روی توپ چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج