۴۰۸۰۰۲
۲۴ نظر
۵۰۰۶
۲۴ نظر
۵۰۰۶
پ

شرح ماجرای اسیدپاشی از زبان قربانی

دختری که به وسیله پسر هم‌خانه‌اش مورد اسیدپاشی قرار گرفته است، با حضور در دادسرای جنایی جزئیات واقعه را شرح داد.

روزنامه شرق: دختری که به وسیله پسر هم‌خانه‌اش مورد اسیدپاشی قرار گرفته است، با حضور در دادسرای جنایی جزئیات واقعه را شرح داد.
ساعت ١٠:١٠ سی‌ام شهریور سال جاری وقوع اسیدپاشی به مأموران کلانتری نصر اعلام شد که با حضور مأموران در محل و با بررسی‌های اولیه مشخص شد دختر جوانی به نام آرزو مورد اسیدپاشی قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است. همچنین تحقیقات از اهالی محل این حادثه انجام شد و یکی از همسایگان محل حادثه به مأموران گفت: حدود ساعت ٩ صبح بود که صدای «سوختم سوختم» از حیاط شنیدم، زمانی که به حیاط آمدم، متوجه شدم آرزو سوخته و دقایقی بعد به وسیله پسر جوانی با خودروی شاسی‌بلند از آنجا به بیمارستان رفتند.
با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد آرزو به وسیله پسر جوانی به نام هومن به بیمارستان منتقل و هومن پس از رساندن آرزو به بیمارستان از آنجا متواری شده است. همین سرنخ کافی بود که کارآگاهان برای دستگیری هومن وارد عمل شوند و ساعاتی پس از این حادثه موفق به بازداشت وی در منطقه یافت‌آباد شدند. هومن در همان ابتدای تحقیقات به جرمش اعتراف کرد. هومن در سوم مهرماه به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: ٢٨ سال دارم و در حوزه املاک مشغول فعالیت هستم، حدود سه سال قبل با آرزو در منطقه پونک آشنا شدم و او این سه سال با من زندگی می‌کرد، پس از مدتی متوجه شدم آرزو دزد است و حساب عابر‌بانک من را خالی کرده است، به‌خاطر همین او را از خانه‌ام بیرون کردم اما آرزو هر بار پشت در خانه من می‌آمد و التماس می‌کرد که به منزلم راهش بدهم، روز وقوع حادثه آرزو در منزل من بود و قبل از اینکه به خانه من بیاید، با چند پسر قماربازی کرده بود.
آرزو در تلفن همراهش صدای پسرهایی را که با آنها قماربازی کرده بود، برای من پخش کرد که همین موضوع باعث آغاز درگیری بین ما شد. وی ادامه داد: پس از اینکه جروبحث بینمان بالا گرفت، من بطری‌ای را که درش باز بود، از روی کابینت برداشتم و محتوی داخل بطری را به بدن آرزو پاشیدم که آرزو داد و فریاد کرد و گفت سوختم، آرزو می‌گفت داخل آن بطری مایع لوله‌بازکن بوده اما من خبر نداشتم و فکر می‌کردم آب داخل بطری است، آنجا خانه من بود اما همیشه آرزو در منزلم رفت‌و‌آمد داشت. من مشکل روحی و روانی و سابقه بستری‌شدن در بیمارستان دارم. پس از اظهارات هومن، وی به دستور بازپرس امور جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.
م پیش از ظهر دیروز آرزو با حضور در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران درباره جزئیات اسیدپاشی به بازپرس پرونده گفت: سه سال از دوستی من و هومن می‌گذرد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، قصد ازدواج داشتیم؛ روز قبل از این حادثه بیرون از خانه هومن رفته بودم و شب که به خانه هومن برگشتم، به دلیل خستگی زیاد، خوابیدم اما هومن نخوابید و با خودش حرف می‌زد؛ اوایل صبح، با صدای هومن از خواب بلند شدم و به آشپزخانه رفتم و کمی آب نوشیدم؛ زمانی که مجددا قصد داشتم بخوابم، هومن با بطری پلاستیکی نزد من آمد، فکر می‌کردم داخل بطری چای ریخته است و با تکان‌دادن آن در حال سردکردن آن است.

وی ادامه داد: هومن گفت: قصد دارم محتوی داخل بطری را روی تو بریزم؛ من نیز که فکر می‌کردم داخل بطری چای است، به او گفتم این کار را بکند؛ تا اینکه جر و بحث بین ما بالا گرفت و من به حیاط ساختمان رفتم تا هومن در نبود من آرام شود؛ همان زمانی که داخل حیاط رفتم، هومن با بطری به سمت من آمد و چندین بار محتویات داخل بطری را روی من ریخت؛ بعد از لحظاتی فهمیدم که داخل بطری اسید بوده است. پس از این اقدام وی، داد و بیداد کردم و از همسایه‌ها خواستم پلیس را خبر کنند اما هومن حتی اجازه نمی‌داد از خانه خارج شوم؛ پس از این موضوع، هومن با ماشین خودش مرا به کلینیکی در گیشا برد، زمانی که از ماشین پیاده شدم، به‌سرعت آن محل را ترک کرد؛ من در خیابان حیران بودم تا اینکه مردی مرا با خودروی خود ابتدا به بیمارستان لقمان برد و از آنجا با آمبولانس به بیمارستان مطهری منتقل شدم.

آرزو درباره انگیزه اسیدپاشی هومن به بازپرس گفت: آن شب چون خسته بودم و هومن نخوابیده بود، گمان می‌کرد او را تحویل نمی‌گیرم؛ هومن شیشه می‌کشید و بعضی اوقات نیز قرص می‌خورد؛ گمان می‌کنم آن روز نیز شیشه مصرف کرده بود. قربانی اسیدپاشی درباره نحوه تهیه اسید نیز به بازپرس گفت: لوله‌های ساختمان محل زندگی هومن بسیار قدیمی بود و مدام مسدود می‌شد؛ به همین خاطر از قبل مقداری مایع لوله‌بازکن خریده بودیم و داخل لوله‌ها ریخته بودیم اما اسید مایع لوله‌بازکن لوله‌ها را باز نکرد؛ مقداری از این مایع لوله‌‌بازکن ته ظرف پلاستیکی مانده بود. تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      انگارهرکی برای خودشه...یعنی این دختره سه ساله با یه پسر همینجوری زندگی میکنه صاحب نداره تازه خواستن ازدواج بکنن دنیای عجیبیه والا

    • بدون نام

      به نظر هر دوتاشون انگلی بیشتر نیستن

    • مهدی ام

      با ستاره موافقم

    • مهدی ام بلا

      مرسی از اسید که پاشیده شده . مرسی

    • مستر عباس از شادگان

      اسید پاشی حتی از قتل هم بیرحمانه تر و بدتره آخه این دختر چگونه زندگیشو ادامه بده ؟ چطوری میتونه در خیابان جلوی مردم راه بره؟ چگونه میتونه ازدواج کنه و صاحب فرزند بشه؟
      خدا لعنتت کنه کثافت سنگدل تورو باید دست و پاتو بستو انداختت جلوی سگای گرسنه تا تیکه تیکه ات کنن و فیلمتو گرفت و در فضای مجازی پخش کرد تا مردم به آرامش برسن و درس عبرتی برای دیگر اسید پاشهای کثیف بشه که دیگر جرات اینکار کثیف را نداشته باشند

    • گنجشک

      الان ریختن اسید مد شده دختره چطور سه سال با پسره زندگی کرده مگه خانواده نداشته تازه میگن اگه این اتفاق نمی افتاد با هم ازدواج میکردیم !! چه جالب!!!!!

    • طوطی

      دختری ک یه شب بیرون ازخونه پدری بمونه ،خودشو آواره کوچه خیابون وهمخونه شدن با پسراکنه،اسید کمه واسش,

    • گنجشک

      طوطی جان گل گفتی

    • س ص

      هر چی سرتون بیاد حق تونه،آخه شما بزرگتر،پدر و مادر ندارین که همش یا باید نو خیابونا باشین یا با پسرا و یا معتاد و بنگی،یک کم از خدا بترسید و شرم کنید،دنیا دار مکافاته و نشونتون میده که چوب خدا صدا نداره ولی اگه بزنه دیگه دوا نداره.

    • کامروا

      اصل قضیه اینه که در هرصورت گناهان مستوجب کسر نعمت از گناه کننده می شود .واما همیشه خدا خیرخواه بندگانش هست (وبه قول حافظ : در طریقت هرچه پیش سالک آید خیر اوست وهمه ما چه در این دنیاو آن دنیا خدا خیرخواهمان هست ) واین خانم با این اتفاق وعذاب شدن توسط این پسر مورد رحمت قرار گرفته وخداوند خواسته که باکسر نعمت زیبایی اش اورا به سوی خودش دعوت کند تابیشت از این ر راه غلط نرود .(چون نکته معنوی داشت پشت سراین خانم صحبت کردم والا سعی می کنم پشت شخص خاصی صحبت نکنم )

    • راضیه

      خوب دختری ک جرات کنه بایه پسرنامحرم اونم معتادب شیشه زندگی‌ کنه حقشه این بلاسرش بیادجالب اینه ک پسره ناراحتم شده ک دخترصدای پسرهاروبراش پخش کرده خوب بی وجدان اونام یکی بودن مثل تودیگه!!! مثلاتعصب ب خرج دادی اره؟?؟؟؟!!! ‍!¡!!!!

    • بهار

      هر چی که بوده تاوان اش اسید نبوده...متاسفانه تا اسم همخونه وسط میاد مهرو دلسوزی از بین میره و به جاش حرص و غصب میاد..جوری میگید اسید بخورن بمیرن انگار که قاتل بودن....انگل جامعه؟؟؟اونم جامعه که از این افراد مملو شده...
      کمتر از روی حرص قضاوت بشه...

    • ایرانی

      اگر دختر شعور داشت خونه پسر چکار می کرد چرا ایقدر بیشرم شده دختر

    • ساراازاصفهان

      نمی دونم والا .ولی کسیکه سه سال تو خونه یه نامحرمه قضاوت قشنگتری نمیشه داشت .به هرحال جامعه پر شده دلیل نمیشه ما برامون عادی باشه .یه عمل زشت همیشه زشته .بحث عفت و حیاست

    • مبینا

      ارزو سگ مابا شرفتر توست سه سال با ی پسر همخونه بودی حیف اسیدکه ریختن روتو

    • قربانعلی

      مهدی چرا اینقد سربه سر ستاره میذاری بذار نظرشه بده

    • ساناز

      عذرمیخوام یک خبر رو چند بار اعلام میکنید ... منتهی به شکلهای مختلف !!!

    • بینام

      مستر چرا اینقد جوش میزنی ازدواج چی بچه چی ...اینا کل معطلن

    • بینام

      بهار خانم فکر کردی محض رضای خدا این دختر و پیش خودش نگه داشته مگه میشه مگه داریم مگه اونجا بهزیستیه هرچقد بخوایم مثبت فکر کنیم جامعه نمیذاره

    • رامین

      با خانم بهار موافقم درست نیست درمورد کسی قضاوت بی رحمانه داشت یه دختر وقتی سر پناه نداشته باشه انتخاب های بهتر از این نداره اما خیلی هستن با وجود خانواده وتمام امکانات زندگی خوب اما همیشه در فصاد هستند پس بار گناهانتون با قضاوت بی جا زیاد نکنین

    • موژان جلالی

      خدایا بر تو پناه

    • مهدی

      عجب بعد 3سال زندگی مشترک تازه به تفاهم ازدواج رسیده بودن .هر کار فسادی یه عاقبتی داره. تابحال دیدین آدم فاسد عاقبت بخیر شده باشه

    • هانا

      میگه قراربود باهم ازدواج کنیم.فکرکن چه زندگی تشکیل میدادن.یاخدا

    • میلاد

      من نظر خاصی ندارم فقط میتونم بگم چوب خدا صدانداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج