۴۰۸۱۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یک عکس محصولات جدید جیپ را لو داد

به‌تازگی تصویری منتشر شده است که در آن محصولات ساخت شرکت جیپ دیده می‌شوند. در این عکس تار که تصاویری از قسمت‌های جلو و عقب محصولات جیپ دیده می‌شود، دو محصول جدید به چشم می‌خورد: اولی نسل جدید رانگلر و دیگر پرچم‌دار آیندهٔ گرند واگنییر.

وب سایت پدال - امیر دهقان: به‌تازگی تصویری منتشر شده است که در آن محصولات ساخت شرکت جیپ دیده می‌شوند. در این عکس تار که تصاویری از قسمت‌های جلو و عقب محصولات جیپ دیده می‌شود، دو محصول جدید به چشم می‌خورد: اولی نسل جدید رانگلر و دیگر پرچم‌دار آیندهٔ گرند واگنییر. بدین ترتیب کل مدل‌های موجود در این تصویر عبارت‌اند از رنگید، رانگلر، چروکی، گرند چروکی و گرند واگنییر درحالی‌که نبود نسل جدید مدل کامپس کاملاً عجیب است.

یک عکس محصولات جدید جیپ را لو داد

نسل جدید رانگلر که در این عکس دیده می‌شود بسیار شبیه به نمونه‌ای است که قبلاً در تصاویر جاسوسی دیده بودیم. به‌طورکلی طراحی نسل جدید رانگلر با چراغ‌های گرد بزرگ جلو و جلوپنجرهٔ معروف با ۷ شیار عمودی، تغییرات زیادی نسبت به نسل فعلی ندارد. بااین‌حال این مدل جدید مجهز به LEDهای دی‌لایت نازک بر روی گلگیرها شده است. در قسمت عقب هنوز هم چرخ زاپاس روی درِ صندوق نصب شده و چراغ‌های عقب مستطیل شکل نیز از طراحی داخلی X شکل برخوردار شده‌اند که با چراغ‌های مدل کوچک‌تر رنگید همخوانی پیدا کرده است.

یک عکس محصولات جدید جیپ را لو داد

نسل جدید رانگلر که انتظار می‌رود به‌صورت داخلی با کد JL خوانده شود، احتمالاً در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ در ماه ژانویه (دی) رونمایی خواهد شد. سپس تولید آن اوایل سال ۲۰۱۷ در اوهایو آغاز می‌گردد. تغییرات کلیدی این خودرو عبارت‌اند از استفاده از ساختار بسیار سبک‌وزن‌تر به‌وسیلهٔ ساخت برخی اجزاء از آلومینیوم و جایگزینی گیربکس ۵ سرعتهٔ اتوماتیک کنونی با یک واحد ۸ سرعتهٔ جدید که برای هر دو نمونهٔ دیزلی و هیبریدی ارائه خواهد شد.

یک عکس محصولات جدید جیپ را لو داد

یک عکس محصولات جدید جیپ را لو داد

همچنین در سال ۲۰۱۹ جیپ نسل جدید مدل افسانه‌ای و خاطره‌انگیز گرند واگنییر را معرفی خواهد کرد که یک کلاس بزرگ‌تر از گرند چروکی خواهد بود. در تصویری که از محصولات جیپ منتشر شده، گرند واگنییر با یک جلوپنجرهٔ عریض کرومی و چراغ‌های جلو و عقب LED دیده می‌شود. در نمای عقب نیز ارتفاع بلند خودرو، طراحی جعبه‌ای شکل و اگزوزهای دوقلو در قسمت پایینی سپر دیده می‌شوند. هرچند در این تصاویر جزئیات کامل طراحی گرند واگنییر مشخص نیست اما می‌توان به کلیت طراحی آن پی برد و مشخص است که از عناصر طراحی مشابه گرند چروکی برخوردار خواهد بود.

یک عکس محصولات جدید جیپ را لو داد

یک عکس محصولات جدید جیپ را لو داد

یک عکس محصولات جدید جیپ را لو داد

جیپ گرند واگُنییر جدید قیمتی شش‌رقمی خواهد داشت و به‌عنوان بالاترین محصول جیپ یکی از بهترین SUVهای لوکس در سراسر دنیا خواهد بود. به گفتهٔ رئیس جیپ، گرند واگنییر بر روی پلت‌فرم مازراتی لوانته ساخته شده و احتمالاً برچسب قیمتی ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار دلاری خواهد داشت. این مدل در سال ۲۰۱۸ معرفی شده و با مدل ۲۰۱۹ به بازار خواهد آمد. جیپ دو نسخهٔ مختلف از این SUV را عرضه خواهد کرد: نسخهٔ پایه و استاندارد واگنییر و یک نسخهٔ گران‌تر با سطح پریمیوم بالاتر بنام گرند واگنییر.

یک عکس محصولات جدید جیپ را لو داد

در همین ارتباط مشابه جیپ، تصویری از دوج رم هم منتشر شده است گه گفته می‌شود نشان‌دهندهٔ نمای کلی نسل جدید آن است. این تصویر به‌احتمال‌زیاد اولین نما از نسل جدید رم ۱۵۰۰ را نشان می‌دهد. از آنچه که در تصاویر مشخص است می‌توان فهمید که نسل جدید رم ۲۰۱۹ ظاهری شیک و مدرن خواهد داشت. در این خودرو همچنان جلوپنجرهٔ بزرگ و معروف رم باقی‌مانده است اما چراغ‌های جلو تغییر کرده و باریک‌تر شده‌اند. این چراغ‌ها مجهز به لامپ‌های LED شده و یادآور چراغ‌های دوج چارجر هستند.

یک عکس محصولات جدید جیپ را لو داد

در عقب مانند هر وانت دیگری چراغ‌های عمودی دیده می‌شود که البته ظاهری مدرن دارند درحالی‌که طراحی درِ عقب هم تغییر کرده است. هنوز اطلاعات چندانی از نسل آیندهٔ رم ۱۵۰۰ در دست نیست اما منابع معتبر می‌گویند که دوج تا قبل از سال ۲۰۱۹ آن‌را عرضه نخواهد کرد.
برچسب‌ها:اخبارتصاویر غیررسمی/جاسوسیجدیدشاسی بلند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج