۴۰۸۱۹۲
۱ نظر
۵۰۲۹
۱ نظر
۵۰۲۹
پ

معرفی ۲ گوشی با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی

اوپو شب گذشته در شانگهای چین سرانجام گوشی‌های جدید خود R۹s و R۹s Plus را معرفی کرد. این گوشی‌ها با بدنه فلزی و دوربین‌های سلفی عالی عرضه خواهند شد.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: اوپو شب گذشته در شانگهای چین سرانجام گوشی‌های جدید خود R۹s و R۹s Plus را معرفی کرد. این گوشی‌ها با بدنه فلزی و دوربین‌های سلفی عالی عرضه خواهند شد.
معرفی 2 گوشی با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید اوپو از بدنه تمام فلزی در این گوشی‌ها استفاده کرده و موفق شده خطوط آنتن را نیز به خوبی مخفی کند. مدل R۹ از دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۱۶ مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند در حالی‌که مدل پلاس در هر دو طرف به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. گشادگی دیافراگم برای هر دو دوربین f۱.۷ بوده و مدل معمولی دارای لرزش‌گیر الکتریکی EIS و مدل پلاس دارای لرزش‌گیر اپتیکال OIS است. هر دو گوشی از فیلمبرداری ۴K پشتیبانی کرده و به فلش LED نیز مجهز هستند.

معرفی 2 گوشی با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی

Oppo R۹s دارای صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p است که با شیشه محافظه Gorilla Glass ۵ پوشیده شده است. چیپست اسنپ‌دراگون ۶۲۵ به همراخ ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی توان این گوشی را تأمین کرده و حسگر اثر انگشت، فناوری شارژ سریع VOOC، باتری ۳۰۱۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۶.۰.۱ با رابط کاربری Color OS ۳.۰ از سایر مشخصات این گوشی هستند.

R۹s تنها ۶.۵۸ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۵ گرم وزن داشته و به لطف حاشیه‌های باریک، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن ۷۷.۵ درصد اعلام شده است.

معرفی 2 گوشی با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی

در طرف مقابل R۹S Plus دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۶ اینچی با همان وضوح ۱۰۸۰p اما نسبت صفحه به بدنه ۷۹ درصد است. این گوشی از چیپست قوی‌تر اسنپ‌دراگون ۶۵۳ بهره می‌برد که به تازگی معرفی شده و این‌بار با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. باتری این نسخه ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و ضخامت و وزن آن نیز به ترتیب ۷.۳۵ میلی‌متر و ۱۸۵ گرم است.

به گفته اوپو دوربین هر دو گوشی از سنسور IMX۳۹۸ بهره برده و با فناوری dual-focus تا ۴۰ درصد سریع‌تر از حالت تشخیص فاز روی سوژه‌ها فوکوس خواهد کرد. به لطف فناوری جدید ساخت بدنه، اوپو موفق شده تا خطوط آنتن را بازطراحی کرده و درصد فلز در بدنه را به ۹۸.۸ درصد برساند.

معرفی 2 گوشی با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی

اوپو قصد دارد هفتم آبان ماه گوشی R۹s را با قیمت حدودی ۴۱۵ دلار در چین در سه رنگ مشکی، طلایی و رزگلد عرضه کرده و نسخه R۹s Plus نیز آدرماه با قیمت ۵۲۰ دلار عرضه خواهد شد. گفتنی است گوشی R۹ با نام Oppo F۱ Plus در خارج از چین عرضه شد اما در مورد عرضه مدل R۹s خارج از چین هنوز اطلاعاتی در دست نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامدرضایی

      بادیدن این چیزا حسرت میخورم چون نمیتونم داشته باشم،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج