۴۰۸۳۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وزیر کشور: وظیفه دولت ایجاد نشاط سیاسی است

قائم مقام وزیر کشور گفت: یکی از وظایف دولت و وزارت کشور ایجاد نشاط سیاسی در کشور است و باید برای حضور فعال مردم در انتخابات این مهم صورت گیرد.

خبرگزاری ایرنا: قائم مقام وزیر کشور گفت: یکی از وظایف دولت و وزارت کشور ایجاد نشاط سیاسی در کشور است و باید برای حضور فعال مردم در انتخابات این مهم صورت گیرد.
محمد حسین مقیمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج افزود: باید اقداماتی که باعث می شود مردم حضور بهتر و بیشتری در فعالیت های سیاسی، اجرایی و اجتماعی داشته باشند را افزایش داد و در جهت ایجاد نشاط سیاسی گام برداشت.
وی بیان کرد: تلاش وزارت کشور این است که حضور مردم را در فعالیت های سیاسی واجتماعی پررنگ تر کند و مردم با علاقمندی مسائل سیاسی و اجتماعی را پی گیری کنند.
او گفت: توجه به گروه ها و احزاب سیاسی جزو مسائلی است که وزارت کشور به آن اهمیت می دهد و برای اعتدال فعالیت های حزبی و نشاط سیاسی تلاش خود را به کار گرفته و می گیرد.

قائم مقام وزیر کشور افزود: اوج نشاط سیاسی را در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم به طوریکه 12 هزار نفر برای مجلس شورای اسلامی نامزد شده بودند و در بحث مجلس خبرگان نیز با 60 درصد افزایش نامزدها مواجه شدیم.

محمد حسین مقیمی اظهار کرد: در انتخابات سال گذشته آرامش بسیار خوبی برقرار بود و برخلاف انتخابات سال های گذشته هیچگونه برخورد و نزاع گزارش نشد.

وی با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، افزود: توجه به حق الناس بودن آرا مردم، اجرای قانون، بی طرفی در انتخابات و ایجاد نشاط سیاسی در کشور، اصول مهم در انتخابات آینده است و مسئولان برگزاری انتخابات باید به این اصول توجه کنند.

مقیمی گفت: برای اینکه شاهد حضور پر رنگ مردم در انتخابات باشیم باید امانتدار باشیم و کاری کنیم که مردم با انگیزه در انتخابات شرکت کنند.

وی اظهار کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که انتخابات پرشور و در فضایی آرام برگزار شود و مردم با انگیزه ای بالا به انتخاب کاندیدای خود بپردازند که در این صورت هم رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت و هم تراز کشور را در سطح بین المللی بالا می برد.

پنحمین جلسه شورای اداری استان کردستان با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، استاندار کردستان و مدیران استان در سالن اعظم استانداری کردستان برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج