۴۰۸۳۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خانه احزاب: ترمیم کابینه اقدامی لازم بود

قدرتعلی حشمتیان گفت: ترمیم کابینه یک کار پسندیده و لازم و ضروری بود.

خبرگزاری ایسنا:‌ قدرتعلی حشمتیان گفت: ترمیم کابینه یک کار پسندیده و لازم و ضروری بود.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگویی با اشاره به استعفای سه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش اظهار کرد: آقای روحانی بدون تردید نیازمند ترمیم کابینه بوده است و مردم نیز این مطالبه را از آقای روحانی داشته اند، اما لازم است ایشان در این زمینه تحت فشار هیچ ارگان یا نهادی تصمیم گیری نکند و به طور آزاد و مستقل تصمیم نهایی را خودش اتخاد نماید.

رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان همچنین با تاکید بر اینکه دولت باید مانند مجلس متشکل از سه جریان اصلاح طلب، اصولگرا و مستقلین و اعتدالگرایان باشد، گفت: آقای روحانی یکی از کسانی بود که همواره شعار شکل گیری خانه احزاب را در دوران رقابت های انتخاباتی سال ۹۲ تکرار می کرد و با تلاش خود ایشان بود که خانه احزاب مجددا احیا شد اما امروز کابینه ایشان تنها متشکل از جریان های اصلاح طلب و اصولگراست و مستقلین و اعتدالگرایان در این میان جایی در کابینه ایشان ندارند.

وی افزود: ما جزو اولین حامیان ایشان بودیم و هنوز هم از سیاست خارجی آقای روحانی حمایت می کنیم و در زمینه سیاست خارجی نیز تذکرات خودمان را به ایشان اعلام کردیم، اما در نهایت معتقدیم که دولت باید از احزاب مشاوره بگیرد و با راهنمایی آنها کارش را پیش ببرد. فعلا رابطه خانه احزاب با بدنه و راس دولت ضعیف است.

حشمتیان با یادآوری این نکته که از دو سال پیش پیشنهاد ترمیم کابینه را به دولت اعلام کرده بودم گفت: باید ترمیم کابینه انجام شود؛ چرا که برخی از وزیران نتوانسته‌اند مطالبات مردم را تا آنجا که نیاز است برآورده کنند و همچنان مشکلاتی در اداره برخی وزارتخانه ها وجود دارد، اما این نکته نیز نباید فراموش شود که این جابجایی‌ها و تغییرات و ترمیم کابینه لازم است که بدون هیچگونه اصرار و اجباری انجام شود و آقای روحانی نیز خودش به طور مستقل در زمینه تغییرات کابینه اعمال‌نظر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج