۴۰۸۳۵۱
۱۵ نظر
۵۰۰۱
۱۵ نظر
۵۰۰۱
پ

پورموسوی: ما پرسپولیس را بُردیم، مساوی نکردیم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما پرسپولیس را بُردیم، مساوی نکردیم چون داور به نفع تیم برانکو سوت زد.

خبرگزاری فارس: سیروس پورموسوی پس از تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم که یک روز خوب را در فوتبال دیدیم. بازیکنان انتظار را برآورده کردند. این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم و قبول نمی‌کنم این بازی مساوی شده است.

وی ادامه داد: داور مسابقه تمام خطاهای 70 به 30 را به سود پرسپولیس زد. او به من گفت که اشتباه کردم چه فایده دارد. از مسئولان داوری می خواهم که این بازی را آنالیز کنند و اگر داور در نتیجه بازی تاثیر گذار بوده با او برخورد شود.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اظهارات مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: مدیر رسانه‌ای در حدی نیست که به او پاسخ بدهم. از نظر شخصیت و امکانات پرسپولیس را ببینید. آنها فردی دارند که در هر بازی با سکه به رختکن می‌روند. بعد از این بازی می گویم پرسپولیس قهرمان می‌شود و تیم های دیگر برای دومی و سومی باید بازی کنند احساسی هم حرف نمی‌زنم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به اشتباه‌های داور گفت: پرسپولیس در نیمه دوم فقط بازی مستقیم در دستور کارش بود. در هر بازی یک خطای 70 به 30 به سود پرسپولیس زده شد. داور به من می‌گوید روی اوت دستی اشتباه کرد و به من گفت اشتباه کردم. این اوت ها نتیجه بازی را تغییر می‌دهد و خوشحالم که تماشاگران راضی به خانه رفتند و همیشه بین تماشاگران قرمز و ابی درگیری هست و در حیطه من نیست که ان را کنترل کنم.من اگر در مورد داوری اشتباه کرده باشم حاضرم کمیته انضباطی با من برخورد کند. زرگر داور بزرگی است اما نمی‌دانم چرا ریسک می‌کرد و 70 به 30 به سود پرسپولیس سوت می زد. در محوطه جریمه حریف به بازیکن ما کارت زرد نشان داد. وقتی بازیکنی کارت زرد بگیرد دست به عصا می شود روی زهیوی زوم کرده بودند که او را اخراج کنند.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ۶ ماه است که حقوق نگرفته اند و از فصل گذشته هم طلبکارند. به شرافت بازیکنانم درود می‌فرستم و اگر بعد از بازی با ذوب آهن مشکلات حل نشود از این تیم کناره گیری می‌کنم زیرا نمی‌خواهم سیبل شوم و مجبورم از تیمی که دوستش دارم جدا شوم. مدیران گفته اند پیگیری می‌کنند. شرکت های تولیدی زیادی در اهواز دارند که بتوانند به تیم ما کمک کنند. ما هم می ‌توانیم مثل تیم های پایتخت نشین که دولتی ها به آنها کمک می‌کنند. تمام ایران بسیج شده اند که به پرسپولیس کمک کنند. ما ۱۰ درصد هم به بازیکنان پرداخت نکرده ایم و سایر باشگاه ها ۳۰ تا ۴۰ درصد به بازیکنانشان پول داده‌اند و باید مشکلات مالی حل شود تا بتوانیم در آسیا شگفتی ساز شویم و بتوانیم مردم خوزستان را شاد کنیم.

پورموسوی تصریح کرد: فوتبال خوزستان امروز از خودش لذت برد و جوانان شایسته‌ای داریم و می‌توانیم در نیم فصل دوم هم جز مدعیان باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش قلب قرمز

      آقای پورموسوی شما عقده چی دارید؟
      مگه بازیهای قبلیتون چه کار کرده اید که این بازی داور نگذاشته؟!
      یه امتیاز از پرسپولیس گرفتید، برید پزشو بدید! نه اینکه خزعبلات سر هم کنید.

    • بدون نام

      بابااااا يواااااش داري درباره يه ارتش صحبت ميكني مواظب حرف زدنت باش جوگير....

    • کمان

      بخدا امروز همه دیدن ک این داوریا چقد ب نفع پرسپولیس بود دیگه وای اگه لنگیا بیان واز داوری اعتراض کنن

    • یک خوزستانی

      آقای پور موسوی ظرفیت نداری با ارفاق در حد مربی محلاتی

    • علی

      آخه مرتیکه گل شما رو که داور به شما هدیه داد.مثل ......شانس آوردی

    • بدون نام

      این آقا خودش هم متوجه نیست چی میگه ، متاسفم برا فوتبال خوزستان که با این همه مربی خوشفکر همچین آدمی مربی گری میکنه

    • بدون نام

      توهم زده فک کرده بردن

    • بدون نام

      اقای پورموسوی من یک خوزستانیم بچه اهوازم با این اراجیفی که در کنفراس خبریت بافتی بخدا شرمم میشه بگم اهوازیم یک سرمربی خوب وبا درایت جنبه همه چیز داشته باشه اصلا شما تاکنون کجا سرمربیگری کردی که این همه اراجیف می بافی خداوکیلی اگر امروز بازی را می بردی این اراجیف را میگفتی تازه این ضربه ایستگاهیتان تبدیل به گل شد رااقای زرگر تقدیمتان کرد شما نیمه دوم بازی حرفی برا گفتن نداشتید امیدوارم اگر کمیته انظباتی جوابت بده

    • بدون نام

      اقای پورموسوی جان خودت اگه ویسی نمیرفت کی تورا مربی میکرد یعنی توخودت نمیدونی تورابخاطر ایکنه پول نداشتن یه مربی دیگه بیارن سرمربی کردن اگه راست میگی بعدازبازی با ذوب برو . برو که همه تیمها صف کشیدن برات . درضمن هیچ وقت خودت رودروی هواداران پرسپولیس قرار نده اصلا مگه تیم شما هوادار داره . بازیای قبلی چندتا تماشاگر اومد برات . تمام تماشاچی که امروز اومدن یاپرسپولیسی بودن یا ضد پرسپولیسی اصلا برای شما نیومدن که جو گرفتت . پرسپولیس یه ارتش بعدش تیم دوزاری خودت باپرسپولیس مقایسه میکنی . پرسپولیس هوادار داره که جون میده براش

    • علی

      پرسپولیس باکمک داورهم نتونست برنده بشه،

    • عبدالله

      پرسپولیس هروقت به اهوازمیادباسنگ وفحش وخ.ن وخونریزی پذیرایی می شودوکمیته انضباطی بااهوازوتبریز نسبت فامیلی داره بازهم شماباکمال بی انصافی داوروفدراسیون وهمه رازیرسوال می برید وازنجابت پرسپچلیس نهایت سواستفاده رامیکنید مبارکتان باشه

    • بدون نام

      توهم زده

    • عادل

      پرسپولیسیا خجالت خجالت
      همیشه تابوده با ناداوری امتیازمیگیریداما همیشه خوزستان سرورته

    • بدون نام

      اقای پورموسوی وجدانا تابحال کجا مربیگری کرده بودی من حتی تو تیمهای محلاتی هم اسمتو نشنیده بودم .... وبه شما اسم ورسم داد که الان زبان بازکردی ... که به تیم محبوب وبا چهل میلیون هوادار بی احترامی میکنی شما تعداد هوادارانتون چند نفرن اینهایی که به ورزشگاه امدند بچه های نجیب واهوازی نیستند چون مردم اهواز انقدر شریف ومهمانوازن که زبانزد خاص وعام هستند که نیاز به تعریف نیست اینها تماشگر نماهایی هستند غیراهوازی هستند که شما ... میارید واین ولبشو ها راراه میندازن اقای پور موسوی چرا هر تیمهای پرسپولیس یااستقلال به اهواز میان باید باسر شکسته ازاهواز خارج میشن اقای پورموسوی لطفا اگرواقعا شما سرمربی بادانشی هستی که فکر نمیکنم باشی برو ضعف تیمتو ببین کجاست وتیمتو درست کن وتیم رااینقدربااین به حاشیه نبر

    • احمد

      ببينيدکارفوتبال ايران کجاکشيده پورموسوي بي دانش سرمربي ليگ برترشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج