۴۰۸۴۲۶
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

زمان معرفی وزیر جدید آموزش و پرورش

مشاور وزیر سابق آموزش و پرورش در حوزه خانواده در خصوص زمان معرفی وزیر جدید آموزش و پرورش، گفت: هفته آینده این موضوع مشخص خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: علی‌اصغر احمدی در گفت‌وگویی در خصوص علت اصلی استعفای وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: این مساله دو وجه داشته است هم استیضاح فانی در مجلس مطرح بود و هم تغییراتی که قرار بود در کابینه انجام شود و در نهایت سیاست کلی رییس جمهور به اینجا رسید؛ تعامل این دو موضوع با هم موجب این اتفاق شد.

وی در خصوص تاثیر استعفای فانی در آموزش و پرورش، گفت: با شرایط فعلی باید ببینیم فردی که خواهد آمد چه کارهایی قرار است انجام دهد و آمدن او چه فایده‌ای خواهد داشت.

وی در خصوص گزینه‌های احتمالی وزارت آموزش و پرورش اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: در این زمینه چیزی نمی‌دانم و اطلاعی ندارم.

در حال حاضر محمد بطحایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منابع این وزارتخانه، به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش تعیین شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      و ایشون رفتند تا در سمتی دیگر و در سازمانی دیگر به خدمات انسان دوستانه خود همچنان ادامه دهند. بسیارند از این جابجایی ها بین مسئولین عزیز که از سمتی به سمتی حتی بالاتر رجعت کرده اند و همچنان کما فی السابق به خدمتات خود - البته نه به مردم - ادامه می دهند.

    • بدون نام

      دست آقای روحانی درد نکنه ...آقای فانی با استعفایش در واقع از پاسخگویی به حداقل نمایندگان واقعی ملت در رفت .اما مطمین باشید حق الناسی که از جمعیت پانزده ملیونی دانش آموزان بابت برنامه ریزی های غلط ایشان و بی سوادی حاصل از برنامه ریزی غلط و همچنین حق یک میلیون فرهنگی بر ذمه عالیجنابان هست .اگر اعتقادی دارند .

    • روح اله

      خیالتون راحت همکاران عزیز،هیچ اتفاقی نخواهد افتاد،چه با فانی ،و چه بی فانی

    • بلالی

      فانی . ... سه سال معلمان را به بازی گرفت.

    • احمد محمدی

      مهم نیست که چه کسی میره و چه کسی میاد.مهم اینه که هر کسی که در این سمت هست کاری واسه تمام اعضای این مجموعه اعم از فرهنگیان و دانش آموزان انجام بده و به داد این نظام بزرگ در کشور برسه.فقط شعار اینکه باید وضعیت معیشتی فرهنگیان بهبود پیدا کنه مطرح هست اما کسی در واقع کاری برای انجام این امر نمیکنه.چرا باید پاداش خدمت یک فرهنگی زحمت کش بعد از سی و چندسال خدمت صادقانه همچنان بدون پرداخت باقی بمونه اما از طرف دیگه حاصل سرمایه گذاری چندین میلیون فرهنگی که در صندوق ذخیره شده بین چند
      نفر آدم سوء استفاده کن تقسیم بشه!!!!!این انصافه که بعضی در حسرت پاداش و حق مسلمه بازنشستگیشون بعد از سی سال بمونن و بعضی دیگر اینگونه!!!!!!!!! به داد این قشر زحمت کش برسید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج