جاباما
۴۰۸۴۴۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بازداشت یک گروهک تروریستی در لبنان

بازداشت شدگان به وابستگی به گروه تروریستی و ارتباط داشتن با برخی عناصر تندرو متهم هستند. اعضای این گروه تروریستی در تلاش برای انجام انفجارهای انتحاری علیه اهداف مشخص بودند از جمله علیه گشتی‌های وابسته به نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان.

خبرگزاری ایسنا: بازداشت شدگان به وابستگی به گروه تروریستی و ارتباط داشتن با برخی عناصر تندرو متهم هستند. اعضای این گروه تروریستی در تلاش برای انجام انفجارهای انتحاری علیه اهداف مشخص بودند از جمله علیه گشتی‌های وابسته به نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان.

اداره کل امنیت عمومی لبنان از بازداشت یک باند تروریستی متشکل از هشت عضو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، بازداشت شدگان به وابستگی به گروه تروریستی و ارتباط داشتن با برخی عناصر تندرو متهم هستند. اعضای این گروه تروریستی در تلاش برای انجام انفجارهای انتحاری علیه اهداف مشخص بودند از جمله علیه گشتی‌های وابسته به نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان.

نتایج این تحقیقات نشان داد که یکی از تروریست‌ها از سوی یکی از گروه‌های تروریستی مامور شده بود تا با اجاره خانه‌ای زمینه را برای پذیرش و پناه دادن گروهی از عوامل انتحاری و همچنین آماده کردن کمربندهای انفجاری فراهم کند تا آنها را در اجرای اهداف خود بکار گیرد.

تروریست‌ها قصد داشتند عملیات انتحاری را علیه رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها و گشتی‌های نیروهای بین‌المللی اجرا کنند. بعد از بازجویی‌ها، این بازداشت شدگان به دستگاه قضا ارجاع داده شدند و تلاش برای شناسایی دیگر مجرمان ادامه دارد. گفته شده این هشت تن سوری بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فارس

      مرگ بر ترکیه داعش پرور
      عاشق زیباترین کشور جهان لبنان هستم
      عروس کشور ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج