جاباما
۴۰۸۴۵
۵۵۰ نظر
۱۱۵۸۶
۵۵۰ نظر
۱۱۵۸۶
پ

فاصله کما تا مرگ چقدر است؟

کما حالتی از ناهشیاری است که طی آن فرد با دردناک‌ترین محرک‌های فیزیکی هم به هوش نیاید و به همان حالت تا مدتی پایدار بماند. کما، یک مریضی نیست، بلکه علامتی از یک مریضی یا واکنشی به یک حادثه است که برای بدن فرد اتفاق افتاده است.

برترین ها: کما حالتی از ناهشیاری است که طی آن فرد با دردناک‌ترین محرک‌های فیزیکی هم به هوش نیاید و به همان حالت تا مدتی پایدار بماند. کما، یک مریضی نیست، بلکه علامتی از یک مریضی یا واکنشی به یک حادثه است که برای بدن فرد اتفاق افتاده است؛ مثل یک ضربه شدید و سخت به سر که باعث ایجاد شوک عصبی و کما می‌شود.
اکثر کماهایی که به این دلیل ایجاد می‌شود، بیشتر از ۴ هفته طول نمی‌کشد. بعضی از کسانی که به کما می‌روند، پس از این مدت به سمت زندگی نباتی پیش می‌روند. زندگی نباتی یعنی فرد نفس می‌کشد، فشار خون نرمال دارد و حتی دستگاه گوارش آن‌ها درست کار می‌کند، بدون آنکه بدن بیمار نسبت به این کار‌ها آگاهی داشته باشد. زندگی نباتی ممکن است سال‌ها و حتی دهه های متمادی طول بکشد.
مهم‌ترین علامت مشخصه کما، ناتوانی در هوشیار شدن است یعنی خود فرد نمی تواند توسط محرکها هوشیاری‌اش را به‌دست آورد. البته علامتهای دیگری هم وجود دارند که از میان آنها می‌توان به نبود خود آگاهی، فقدان چرخه خواب و بیداری، نداشتن حرکت هدفمند و نداشتن کنترل بر روی تنفس اشاره کرد.
فاصله کما تا مرگ چقدر است؟
چه عواملی باعث کما می شوند؟
کما به دلیل آسیب دیدن مغز به وجود می آید. آسیب مغز می تواند به علت فشار زیاد، خونریزی، کمبود اکسیژن یا سموم به وجود بیاید و این آسیب می تواند موقتی یا دایمی و یا برگشت پذیر باشد. در واقع بیش از 50 درصد از افرادی که به کما می روند در اثر ضربه به سر و اختلال در سیستم گردش خون مغز، دچار چنین حالتی می شوند. اما از دیگر مشکلاتی که منجر به کما می شود عبارت است از:
- سموم: برخی مواد به طور طبیعی در بدن وجود دارند که بدن از بالا رفتن میزان آنها جلوگیری می کند و آنها را دفع می کند. در برخی موارد بدن قادر به این کار نمی شود و یا نمی تواند دفع را به درستی انجام دهد. به عنوان مثال آمونیاک که از بیماری های کبدی ناشی می شود یا دی اکسید کربن ناشی از حمله های شدید آسمی و یا اوره ناشی از نارسایی کلیوی می توانند در بدن تجمع کنند و به سطحی سمی برسند. مصرف بیش از حد مواد مخدر و الکل نیز می توانند عملکرد سلول های عصبی مغز را مختل کند.
- عفونت: عفونت سیستم عصبی مرکزی مانند مننژیت و یا انسفالیت نیز می تواند منجر به کما فرد شود.
- قند خون: در افراد دیابتی، با افزایش بیش از حد سطح قند خون ممکن است کما رخ بدهد. با کاهش بیش از حد قند خون نیز ممکن است کما بروز کند. این نوع از کما معمولا با اصلاح سطح قند خون قابل بازگشت است.
- نرسیدن اکسیژن به مغز در اثر ایست قلبی، تنفسی یا موارد دیگر
- افزایش فشار داخل مغز به دلیل سکته های مغزی یا خونریزی مغزی
- بالا رفتن اوره خون
انواع مختلف کما عبارت اند از:

آنسفالوپاتی متابولیک سمی (Toxic-metabolic encephalopathy): این وضعیت یک اختلال حاد در عملکرد مغز است که علایمی مانند گیجی و یا هزیان دارد. این حالت معمولا برگشت پذیر است. علل این اختلال متفاوت است و می توانند شامل مواردی مانند بیماری های سیستمیک، عفونت، نقص عضو و یا سایر علل مختلف باشد.

آسیب مغزی ناشی از فقدان اکسیژن: این حالت به علت عدم رسیدن اکسیژن به مغز به وجود می آید. کمبود اکسیژن برای چند دقیقه باعث مرگ سلول های بافت مغز می شود. این اختلال می تواند به علت حمله قلبی (ایست قلبی) ضربه به سر یا تروما، غرق شدن، مسمومیت و یا مصرف بیش از حد مواد مخدر به وجود بیاید.

حالت نباتی پایدار: این حالت یک بی هوشی شدید است. فرد نسبت به محیط اطراف خود بی اطلاع است و قادر به حرکت کردن نیست. در این حالت ممکن است فرد به هوش بیاید اما با این وجود باز هم قادر به انجام هیچ واکنشی نیست. در حالت نباتی پایدار تنها سیستم های تنفسی، گردش خون و چرخه خواب و بیداری قادر به فعالیت هستند.

سندرم قفل شدگی: این حالت یک بیماری عصبی نادر است. به جز عضلات چشم سایر عضلات فلج می شوند. در سندرم قفل شدگی فرد بیدار و هشیار است و ذهنی سالم و طبیعی دارد.

مرگ مغزی: توقف غیر قابل بازگشت عملکرد مغز را مرگ مغزی می گویند. مرگ مغزی علل مختلفی می تواند داشته باشد.
فاصله کما تا مرگ چقدر است؟ وضعیت مغز در سه حالت مرگ مغزی، کما و نرمال
آیا درمان موثری برای کما وجود دارد؟

درمان کما به علت کما بستگی دارد. افراد خانواده بیمار باید تمام اطلاعاتی که در مورد بیمار می دانند را به پزشک بگویند. این اطلاعات می توانند در تعیین علت کما تاثیر چشم گیری داشته باشد. اگر نوع کما برگشت پذیر باشد، اقدامات فوری پزشکی الزامی است. به عنوان مثال اگر کما به علت عفونت بروز کرده باشد ممکن است آنتی بیوتیک ها موثر باشند و یا اگر کما به علت شوک دیابتی رخ داده باشد، گلوکز می تواند در درمان کما موثر باشد. در برخی موارد نیز عمل جراحی برای کاهش فشار مغز ناشی از ورم مغز یا تومور مغزی الزامی می شود و می تواند موثر باشد.

برخی دارو ها نیز می توانند به کاهش و یا برطرف کردن ورم مغز کمک کنند. برخی از دارو ها نیز به جلوگیری از تشنج کمک می کنند.

به طور کلی می توان گفت که درمان کما حمایتی است. افرادی که به کما می روند به بخش مراقبت های ویژه منتقل می شوند و تا تعیین وضعیت او از او مراقبت و حمایت می شود.
در حالت کما چه اتفاقی می‌افتد؟
اعتقاد عمده ای که در بین مردم وجود دارد، این است که شخص در خواب بسیار عمیقی فرو رفته است. این عقیده به طور کامل درست نیست. البته ممکن است در بعضی از موارد این چنین باشد اما نه در همه موارد.
این جا بدنیست بدانید که درجه‌های کما توسط هوشیاری شخص بیمار نسبت به محرکهای خارجی، تعیین می شود. در بسیاری از مواردی که اشخاص در حالت کما به سر می‌برند، بیمار دریافت‌هایی از محیط نیز خواهد داشت و این حالت با توجه به بهبودی شخص بیمار زیاد تر هم می شود. مثلا ممکن است، حرکتهای جزئی از خود بروز دهد یا نسبت به صداها یا محرک‌ها پاسخ دهد. در بعضی موارد نیز ممکن است شخص به کما رفته عکس العمل‌های شخص هوشیار را از خود بروز دهد. مثلا در بعضی بیمار‌ها باید حتما این مراقبت به عمل آید که او نتواند سرم یا لوله های دیگر متصل به خودش را از جا در بیاورد که در نهایت به مرگش منجر بشود. همه این موارد باعث می شود تا درجات کما در افراد متفاوت باشد.
 
بیرون آمدن از کما
حالتی که شخص شروع به بیرون آمدن از حالت کما می کند، هنگامی است که او شروع به پاسخ دادن به محرک‌های خارجی می‌کند. هرچند به‌دست آوردن کامل هوشیاری، یعنی دو مرحله واکنش نشان دادن و تشخیص فکر،باید در او پدیدار شود تا بشودگفت که او از کما بیرون آمده است. زیرا وجود هر دوی این موارد در هوشیاری کامل، اجتناب ناپذیر است. حتی در بعضی موارد پس از به هوش آمدن بیمار باز آموزی و به خاطر آوردن بسیاری از چیزها از جمله حرف زدن و به خاطر آوردن خود شخص، ممکن است لازم باشد.
 
هر ۱۰ دقیقه یک نفر بر اثر آسیب سر به حالت کما می‌رود. بد نیست بدانید آسیب‌های وارد به سر اولین علت به کما رفتن، مرگ و یا معلولیت افراد ۱ تا ۴۴ سال محسوب می‌شود. بین ۵ تا ۱۰ درصد از کسانی که به کما می روند، قادر به باز گردان حالت هوشیاری خود نیستند و در نهایت به زندگی نباتی که تنها علائم حیات در آنها وجود خواهد داشت، منجر می‌شوند. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که این حالت همچنان کما نامیده می شود اما به این حالت مرگ مغزی گفته می‌شود.
فاصله کما تا مرگ چقدر است؟
تفاوتهای مرگ مغزی و کما
وضعیت کما با مرگ مغزی بسیار متفاوت است به گونه ای که فردی که به کما رفته، می‌تواند دوباره به زندگی عادی خود بازگردد؛ البته این وضعیت را باید متخصصان مغز و اعصاب تایید کنند. به طوری که اگر مغز هنوز زنده باشد، فرد دچار کما شده و احتمال برگشت آن حتی بعد از مدت طولانی و گذشت چندین سال هم وجود دارد. زیرا بیمار خودش به صورت طبیعی نفس می کشد و فقط مغز برای مدتی هوشیاری ندارد اما عمق مغز زنده است.
در مرگ مغزی، فرد به صورت طبیعی نفس نمی کشد و تنفس خود را از طریق دستگاه انجام می دهد که با قطع کردن دستگاه، می میرد بنابراین زنده ماندن نباتی فرد دچار مرگ مغزی، به دستگاه وابسته است چون تنفس وابسته به مغز است. اما قلب با مغز تفاوت دارد.
اگر مغز فردی بمیرد، قلب فعالیت دارد، البته به شرطی که اکسیژن از طریق دستگاه به فرد برسد و در صورت قطع دستگاه فردمی میرد، اما بازهم با وجود دستگاه هم بازنمی توان مدت زیادی چنین افرادی را زنده نگه داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این خانومه که عکسش زدید ازدواج کرده؟چند سالشه؟
      چرا این اطلاعات مهم رو نمی زنید؟

      پاسخ ها

      • مرشد

        دوستان گرامی امیدوارم هر چه زودتر مریض هاتون شفا پیدا کنن .......منتها زندگی همیشه جریان داره... همیشه باید برای شرایط سخت اماده باشید...خودم هم داغ مادر دیدم اما دیر یا زود همه خواهیم رفت پس به زندگی ادامه دهید حتی با مرگ عزیزان

    • بدون نام

      برای دوست من هم دعا کنید او به کما رفته

    • بدون نام

      برای برادر من هم در این ماه عزیز ماه الطاف خداوندی دعا کنید او هم 6 ماه است که در کما به سر میبرد

      پاسخ ها

      • سینا

        خدا کنه که زود تر خوب بشه

    • سارا

      همچنین برای برادر دوستم که الان13ساله تو کماست و کسی و بغیر از خواهر و مادرش نداره-همینطور برای شوهرم که الان 20ماهه که تو کماست 2ماه بیشتر از عروسیمون نگذشته بود.بحق همین روزهای مبارک خدا همه مریضهارو شفا بده و به خانوادشون توانایی.التماس دعای مخصوص

    • lida

      واسه پسر عمم دعا کنید اون سه روزه تو کماست و سطح هوشیاریش رو 5 هست.22 سالشه

    • محسن

      سلام برای شوهرخواهر منم دعا کنید تمام امیدمون به خداست مهدی9روزه که در کماست خواهرم بسیار امیدواره اگر برای مهدی اتفاقی بیافته زندگی اون و ما نابود میشه التماس دعا

    • sama

      سلام برا شوهر خواهر منم دعا کنین.الآن چهل روزه تو کماس.میفهمم چی میکشین آقا محسن.خیلی تلخه.خواهر منم خیلی امیدواره.ایشالا که خدا همه ی مریضا رو شفا بده.صدقه سرشون شوهر خواهر منم شفا بده.آمین

    • طاها

      سلام برای پدر من هم 50 روز کماست دعا کنید امیدوارم خداوند همه مریض را شفا بده پدر من را هم شفا بده 3تا فرزند وقت ازدواج داره

    • حمید

      جذابیت مطلب با دیدن کامنتای هموطنام جاش و به تلخی داد. دعا گوی همشون هستم.

    • پریسا

      سلام لطفا برای دایی م دعا کنید الان4 ماهه تو کماست 40 سالشه هوشیاریش رو 8 خدا همه ی مریض ها را شفا بده امین یا امام رضا

    • صغری

      سلام تورو خدا برا دوست منم دعا کنید 2هفته است که رفته کما درست اولین سالگرد ازدواجش رفته کما اونقدر براش دعا میکنیم خدا به حق خانوم فاطمه ی زهرا همه مریضا رو شفا بده انشالله لیلای مارو هم شفا بده انشالله

    • مهسا

      خدا انشاالله همه ی بیماران و شفا بده به حق فاطمه ی زهرا

    • حسن

      برای پدر خانمم که انسان وارسته ای است خواهشمندم دعا کنید یک هفته و دقیقا بعد لز عمل قلب به کما رفته است و هنوز هوشیاریش بدست نیاورده

    • حسین

      خدایا از تو میخواهم تمام مریضان را به حق آقا امام زمان(عج) شفا دهی.آرزوی سلامتی برای همه شما...

    • مسعود

      برای دختر باجناق من هم دعا کنید او3روزه که درکما هست

    • مهناز

      سلام برای اوای 3ساله ما دختر خواهرم دعاکنید بر اثر تصادف سطح هوشیاریش 7 شده خدایا از تو میخواهم تمام مریضان را به حق آقا امام زمان(عج) شفا دهی.آرزوی سلامتی برای همه شما...

    • غریب

      برای یاسرعزیزماکه مداح اهلبیت وخادم الحسین وبانو فاطمهی زهراست در کما می باشد دعاکنید خدا را به حق اقاصاحب الزمان قسم می دهم همه ی بیما ران را شفا دهد امین یا رب العالمین

    • نرجس

      برای نوه داییم ، مرتضی دلاور دعا کنید.
      کودک 13 ساله ای که با تصادف به کما رفت و الان 8 روزه تو کماست. سطح هوشیاریش 3 هست. خدا همه بیماران را شفا دهد.

    • ملیحه

      برای برادر من هم دعا کنیدکم کم داره چهار سال میشه که توی کماست در اثر سکته مغزی بسیار ضعیف در بیمارستان سعدی اصفهان بستری شد وسه روز بعد که ما فکر میکردیم خوب شده و داره مرخص میشه سکته دوم را کرد و به علت نبودن اکسیزن در اطاق بیمار به کما رفت او یک دندان پزشک خوب اصفهان بود و در اثر سهل انگاری دکتر رییسی نزدیک چهار سال است که همسر فرزندان مادر خواهران و برادرش در رنج جانکاهی به سر میبرند شما را به خدا به همه مریض ها دعا کنید خیلی سخته

    • بدون نام

      تو رو خدا به حق این شب برای خاله مهربون من که بخاطر DKA (قند بسیار بالا و آسیب شدید کلیه ) بستریه و هوشیاریش 8 دعا کنید . خدا همه بیمارا رو به حق علی شفا بده.

    • هاشمی

      سلام علیکم برای مادرم که درسفرحج درمدینه النبی درکما قرارداردوهنوزبه ایران منتقل نشده ازهمه عزیزان درخواست دعادارم

    • خالد

      سلام علیکم برای برادر عزیز من دعا بفرمایید

    • ری را

      برای علی ما دعا کنید ! یک هفته اس تو کماس با هوشیاری 3! امیدمون فقط به خداس . دکترها امیدی ندارن که بتونن امیدوارمون کنن.....

    • عباس

      با سلام از همه دوستان خواهش میکنم در این ایام عزاداری سالار شهیدان برای همه بیماران دعا کنند و برای پدر من هم که تو کما هست دعا کنند.

      پاسخ ها

      • فرزند

        سلام. خداوند شفا بده. پدر من هم 10 روزه توی کماست. التماس ذعا دارم از همگی

    • فرزانه

      دوستای عزیز پسر خالم 24 سالشه چند روزه توی کماست با اون قلبهای مهربونتون واسش دعا کنید ، ایشالله به حق امام حسین همه ی مریضا شفا پیدا کنن

    • فرید

      خدا همه مریضا رو شفا بده. بابای من هم یازده روزه تو کماس. برای بابای من هم دعا کنید مرسی.

    • ندا

      باسلام,دوستای عزیز مادر من بر اثر سکته ی قلبی 2ماهه که رفته تو کما,۶تا بچه تو خونه داره,هممون امیدوار به برگشتنش هستیم,خیلی سخته,تورو خدا واسش دعا کنید زودتر برگرده,

      پاسخ ها

      • فرناز

        خدا کمکش کنه

    • علی

      با سلام پسر همسایمان احمدجان مدت سه روز است که به علت برق گرفتگی در کما بسر می برد شما را به خدا برایش دعا کنید که برکردد و خانواده اش خوشحال گردند . خدای به حق تمام بندگان عزیزت احمد را شفا بده . یا الله یاالله یا رحمان و یا رحیم یا شافی کل مریض اشفی هذا ولد یا ارحم راحمین .

    • علی

      با سلام پسر همسایمان احمدجان مدت سه روز است که به علت برق گرفتگی در کما بسر می برد شما را به خدا برایش دعا کنید که برکردد و خانواده اش خوشحال گردند . خدای به حق تمام بندگان عزیزت احمد را شفا بده . یا الله یاالله یا رحمان و یا رحیم یا شافی کل مریض اشفی هذا ولد یا ارحم راحمین .

    • رها

      سلام.واسه پسرخاله من که 25 سالشه و یک هفته است تو کماست تو رو خدا دعا کنید

    • عامر

      آیا واقعا میشه برا پدرم دعاکنین؟چطوری بگم که اگه نباشه زندگیم نابودمیشه؟

    • محمد

      مطالب جالبی بود

    • sara

      mamanam 4roze tokomast torokhoda doa konid

    • رنجور

      سلام به همگی انشالا خدا همشونو شفا بده
      پسر همسایمون اسمش محسن حکیمیه 2 روزه که بر اثر تصادف تو کماست خیلی خیلی براش دعا کنید التماس دعا

    • بدون نام

      جهت شفای بیماران همگی این آیه ورد زبانمانمان باشد امن یجیب امضطراذا دعا ویکشف السوئ

    • بدون نام

      سلام براي دختر عموي ٤ساله ام كه ٨روزه تو كماست هم دعا كنيد.

    • فريبرز خسروي

      با سلام خداوند تمامي مريض ها را انشالله شفا دهد براي پدر منم دعا کنيد بر اثر فشار خون بالا خونريزي مغري کرد الان 2شب در کما است براش دعا کنيد
      التماس دعا

    • avadj

      سلام من کما رو. دارم یک هفته تو کما بودم الان ده روزه برگشتم و شکر خ ا کاملا هوشیارم تمام دکتری و متخصص ها میگن معجزه است که هیچ مشکلی واسم پیش نیومدهخودم تجربه

      پاسخ ها

      • mahsa

        سلام دوست عزیزخداروشکرکه حالتون خوبه،سطح هوشیاریتون تو کما روچندبود؟

    • نسرین

      سلام تو رو خدا برای بابای من دعا کنید تو کماس 12 روزه خونم خاموش شده .التماس دعا

    • پگاه

      سلام . امیدوارم تمام کسانی که مریض دارند شفا پیدا کنند و معجزه ای برای تمام کسانی که مریض در حال کما دارند یا خودشون در کما هستند رخ بده و به حق امام حسین شفا پیدا کنند و به هوش بیاند لطفان هرکسی این پیغام من رو خوند یه آمیییییییییینننننننننن از ته ته قلبش بگه ..............................

    • نسرین

      سلام برای بابای منم دعاکنین.8 روزه ب علت سکته قلبی ب کما رفته وهوشیاریش3 است.خیلی داغونم.خدانصیب هیچ کس نکنه.انشالله

      پاسخ ها

      • فرناز

        خدا کنه خوب بشه

    • جعفر

      سلام حسین عزیزمان دو روزه به کما رفته خواهش میکنم به امام حسین دعا کنید جون متین جونش دعا کنید

    • جوهری

      سلام برای مریض ماهم دعا کنید چندروزه تو کما هست به حق سه ساله رقیه

    • نازنين

      خدا همهي مريضا رو شفا بده

    • tanha

      تورو به همه مقدساتون واسه عشق منم دعا کنین..
      2 روزه تو کماس.. ضریب هوشیش 8 هست دکترا قطع امید کردن خون زیادی از دست داده توروخداا دعا کنینن
      :'(((((

    • زهرا

      لطفا واسه پسرخاله ی من ک تنها 31 سال داره و ی بچه دعا کنید الان 2 روزه ک تو کماست با ضریب هوشیاری 5 :((

    • آيناز

      باباي منم 18روزكمابودالان به لطف خداخيلي خوب شده.دركتان ميكنم عزيزان

      پاسخ ها

      • مریم

        پدرتان چند سالشون بود ؟

    • علیرضا

      دوستان واقعا با دیدن این کامنتا ادم ناراحت میشه اما حقیقته وحقیقت تلخه ایشاالله همه مریضا شفا پیدا کنن و خدا به این خاتواده های این مریضا صبر بده...امین

      یا علی

    • لیلا

      سلام هموطنان عزیز؛ لطفا" واسه علیرضا راد یکی از دوستانمون که به علت سکته قلبی به کما رفته دعاکنیداون دوتا بچه سه ساله داره. واسه همه بیمارا دعاکنید علیرضا رو هم فراموش نکنید. خدایا هیچکس رو از دریای رحمتت ناامید نکن به بیماران شفا و به خانواده هاشون صبر و شکیبایی عنایت کن.آمین...

    • الهه

      سلام هموطنان گرامی
      ایشالا خدا به همه ی شما صبر بدهد من هم به نوبه ی خودم دعاگو هستم

    • ستایش

      برای حمید ما هم دعا کنید 16 روزه که به کما رفته یک بچه تو راهی داره و تک فرزند بچه خانواده هست ضریب هوشیاریش 6 هست خیلی سخت نفس میکشه برای سلامتیش دعا کنید

    • بهار

      یامن اسمه دوا و ذکرو شفا
      دوستان عزیز برای بسرعموی منم دعاکنید 26 سالشه . براثریرق گزفتگی الان 10 روزه توکماست باضریب هوشی 7 . یه بچه یه ساله داره هرجادلتون شکست دعاش کنید. وافعاسخته التماس دعا

    • سینا

      اللهم اشفع کل مریض
      ان شا الله خدا همه مریض ها رو شفا بده، همینطور خاله عزیز ما را که الان دو روزه توی کماست. از همه التماس دعا داریم.

    • بدون نام

      سلام عموی من سطح هوشیاریش 3 دعا کنید خدا شفاش بده

    • ندا

      سلام برای مادر بزرگ منم دعا کنین الان یک هفته تو کماست با ضریب هوشی 3 توکلمون فقط به خداست

    • علی

      برا نوه خاله ام هم دعاکنید اون سه روزه توکماست هوشیاریش شش هست

    • هما

      پدرم 15 روزه تو کماست، هوشیاریش پایین ترین حد ممکنه، بر اثر نرسیدن اکسیژن بعد از ایست قلبی رفته تو کما، خیلی جوونه دعاش کنید لطفاً

      پاسخ ها

      • سعیده

        ایشالا که با سلامتی کامل برگردند.
        این اتفاق برای یکی از نزدیکانم افتاده چقدر احتمال بازگشت وجود داره؟

    • سید محمد رضا

      سلام
      پدر بزرگ من الان 3 روزه که تو کماست، هوشیاریش 3 هست،الان 3 روزه که خانواده ما با شما عزیزان همدرد شده
      شاید قبلا اگر این مطلب رو می خوندم ساده از کنارش گذر می کردم
      ولی امروز با دل و جون تمام نظراتتون رو خوندم و از خدا می خوام که همشونو سالم به آغوش گرم خانواده برگردونه
      خواهش می کنم برای پدر بزرگ منم دعا کنید اون خیلی مرد بزرگواری هست
      همه امیدمون به خداست و از شما می خوام که پادرمیونی کنید و از خدا بخواهید که اونم به آغوش گرم خانواده برگرده
      التماس دعا

    • محمدرضا

      سلام.
      من واسه ی همه ی مریضا دعا کردم.ازخدا میخوام همشون رو شفابده و ازهمه ی عزیزان میخوام واسه دایی من که الآن3روزه تو کماست دعاکنن.امیدهمه به خداست.

    • honeygomez

      من دوستم فامیلشون سه سالگی رفته کما تو تصادف شده بعد الان بیست سالش هنوز تو تهرانم هست تو کماس

    • فاطمه

      پدر شوهرم 4ساله تو مرگ نباتی توروخدا دعا کنید ی معجز ه ای بشه

    • سعید

      سلام
      خدا مریضای همه را شفابده دوستم 4روزه توکماست تکفرزندم هست پدرش خیلی بهم ریختس براشون دعا کنید

    • ریحانه

      سلذم بچه ها دلم شکسته اقا جونم دو بار سکته ی مغزی کرد ضریب هوشیشم نوسان داره الان تو کماس خواهش می کنم دعا کنید که خوب بشه در ضمن اقا جونم سیدن دعا کنید حتما خدا دعاهای شما هارو می پذیره التماس دعای ویژه

    • محسن

      پدر من عابر پیاده بود..تصادف کرد..16 روزه تو کماست..دعا کنید

    • بینام

      تو رو خدا برای باجناق برادر من دعا کنید ۵ روزه تو کماست و هوشیاریش ۳ هست جوون هستو بچه کوچیک داره.دعا کنید جدش شفاش بده

    • مسعود

      توروبه خدا به همین روزای عزیز برای پسر خواهرشوهر من که فقط 22سال داره الان 2 روز تو کماست با هوشیاری 4 از ته قلبتون دعاکنید ان شاالله خدا همه مریضهارو شفا بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا شفا بده! اما نویسنده مسعود بعد گفته پسر خواهرشوهر من؟؟؟یعنی چی؟

    • حسن

      دختر 27 ماهه منم تو کما بود الان 24 روزه فوت کرده قلب من شکسته من هم برای تمام مریض دعا میکنم.

      پاسخ ها

      • متینا

        خدایا همه بیماران را شفا بده.برای مادر مهربون دوست منم دعا کنید.

    • صدیقه

      برای دوست و هم اتاقی دوره دکترای من ،شیرین هم دعا کنید که بعد امتحان جامع به کما رفته و دو سال و چند ماه که تو کماس هر وقت به یادش میفتم میگم خدایا به خانواده اش تحمل بده

    • سارا

      برا بچم رضا دعا کند 9 سالشه الن 5 روزه تو کماست سطح هوشایریش 3 هستش

    • منصور

      دختر دایی منم ۲ روز ‍‍‍پیش با یه تصادف بد رفته تو کما دعا میکنم همه ی مریضارو خدا شفابدهدختر دایی من رو هم به بچه هاش ببخشه ‍‍
      آمیییین

    • اکرم از شهر ری

      نیما پسر بچه 13 ساله ای که بر اثر طوفان در روز دوشنبه دچارضربه مغزی شده الان 4 روزه تو کماست سطح هوشیاری 7 براش دعا کنید

    • زهره

      بچه ها سلام خواهش میکنم برای بچه ی 2 ساله ای که بر اثر تصادف تو کما رفته دعا کنین سطح هوشیارریش بین3-4 متغیره

    • حاتمی ازخرم آباد

      انشاالله به حق این ماه عزیزهمه مریض هامخصوصا کمایی هابه زودی شفاپیداکنن وخبرسلامتیشون روفردانیمه شعبان از آقاامام زمان هدیه بگیرند(التماس دعا)داداش منم فراموش نشه.

    • حاتمی ازخرم آباد

      من همین دیشب خیلی دلشکسته بودم ودراوج ناامیدی ایمیلی گذاشتم واستون دوستان عزیز.نمیدونم دعای کدوم دلشکسته ترازخودم بودکه امروزتونیمه شعبان هدیه موازآقاگرفتم وداداشم ازکمابرگشت.انشالاشماهام هم به زودی آقاامام زمان نظرعنایتشون روبه مریض های شماهم بکنند.(آمین یارب العالمین)

    • بدون نام

      سلام پسر عموی منم 1هفتست تو کماست، بحق این ماه عزیز همه

      مریضا شفا بگیرن و خداوند نظری هم به مریض ما بکنه

    • محمود

      سلام توروخدا برای خواهرزاده ی منم دعا کنید 6 روزه تو کماست فقط 19 سالشه با ارزوی شفا برای همه ی مریضا و مصیب عزیزم

    • امید

      پاکترین و تنها دختری که توو دنیا عاشقش بودم شب تولدم توو پیاده رو یه موتوری بهش زد و در رفت و حالا 5 روزه توو کماس ، براش دعا کنید ،

      انشالا همه ی مریض ها رو خدا شفا بده .

    • مجيد

      انشالله به حق اين ماه عزيز خدا همه مريض ها رو شفا بده لطفا برا پدر خانم من هم دعا كنيداين مرد دوست داشتني الان 9 روزه تو كماست بر اثر سكته قلبي رفته تو كما.

    • نادیا

      بچه ها واسه شوهر خاله منم دعا کنید 3 روزه تو کما ست

    • لیلا

      ازدرگاه خداوندقادرمتعال ناامیدنشید امیدکه همه انسانها حاجت روا شن . آدم واقعا وقتی نعمتی روازدست داد قدرشو میدونه امیدکه ظالمان پند بگیرند

    • امیرحسین

      خدایا همه مریضارو شفا بده....امین

    • بدون نام

      ان شاءاله همه مریضها به حق این ایام مبارک شفا پیدا کنند .آمین یا رب العالمین.

    • علیرضا

      سلام به همه دوستان .مادر یکی از دوستانم دو روز تو کماست لطفا براش دعا کنید ممنونم

    • رسول صیامی

      بابای من به علت عفونت ریه و عفونت خون 3 هفته هستش که توی کما بسر میبره ضریب هوشیاریش هم بین 4 و 5 در نوسان هستش بدنش کلن ورم کرده و با دستگاه نفس میکشه کسی چیزی میدونه که چقدر بابای من میخواد اینجوری زجر بکشه در ضمن سنش 80 ساله ممنون میشم در این زمینه اگه کسی اطلاعات داره به من بده

    • بدون نام

      سلام برادر منم سه روز ه بعداز عمل قلبش به هوش نیومده براش دعاکنید.

    • صبا

      دختری که ترم آخر پزشکی بود بر اثر خون ریزی مرگی الآن تو کماست سطح هوشیاریش 3هست خواهش میکنم براش دعا کنید

    • مصطفی رزم آرا

      سلام
      انشاالله خداوند به همه مریضای ک تو کمان کمک کنه تا زودتر ب هوش بیان،آمین...
      واسه مهران مون ک 17 سالشه تا الان 50 روزه تو کماس دعا کنید ممنون.

    • آرام

      سلام.شوهرخواهرم دیشب براثربرق گرفتگی توکماست ضریب هوشیشم 5 .تورو خداواسش دعاکنیدبچه کوچیک داره.التماس دعا.

    • سیده

      سلام. انشاالله همه ی بیمارها به حق مادرم فاطمه زهراشفا بیان و حالشون خوب شه.بابای من سوم ماه رمضان داشت ازسردرس برمی گشت که موتوربهش زد خونریزی مغزی کردرفت تو کما،منو مامانم خواب وخوراک نداریم چون این بیماران خیلی بالاپایین میشن، الان بهتر شده وداره پیشرفت میکنه دعا کنید تند پیشرفت کنه وکامل بشه وبرگرده بالای سرم.
      خدا هیچ خونه ای رو بدون مادرو پدر نکنه.

    • عبداله

      مادر منم روز سوم هست که توی کما هست. هوشیارش 5 هست ولی دکترا جوابش کردن. براش دعا کنید لطفا. حالم خیلی خرابع

      پاسخ ها

      • سیده

        نگران حرف دکترها نباشید،آنها وسیله هستند.مهم خداست که آدمو جواب نکنه.اگه به خدا توکل کنید وامید داشته باشید، بدون جواب نمی ذارتتون،کارما هم الان اینه.

    • افسانه

      عزيزان براي بابك ما دعا كنيد خيلي جوانه دو روز تو كماست خواهش ميكنم

    • اسلامی نژاد

      سلام پدر خانومم اار تاریخ 92/07/08 در اثر تصادف به کما رفت و تا اوایل اسفند تو کما بود با ضریب 3 تا 7 العانم بهتره ولی قدرت تکلم و حرکت بدن رو از دست داده ایشالله خدا همه مریضا رو شفا بده براش دعا کنید ممنون

    • مريم

      براي مادر من هم دعا كنيد بيش از 1 ماه تو كماست، تومور مغزي داره و سكته هم كرده دعا كنيد برايش حداقل زجر نكشد. تمام پشتش زخم شده و با انتي بيوتيك هايي كه به او مي زنند هم كهير زده و تب بسيار بالايي دارد، دوستان دلم خيلي شكسته من هيچ كسي رو ندارم. خواهش مي كنم برايش دعا كنيد

    • مصطفی

      خدا کمک همه بیمارا بکنه تا خوب بشن .برا پسر عمه ما هم دعا کنید

    • مريم

      مادرم بعد از 40 روز در ICU پنج شنبه به رحمت خدا رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا رحمتشون کنه و به شما صبر جمیل عنایت بفرماید

    • جعفر

      سلام برادرم در اثر سکته قلبی 15 روزه تو کماست سطح هوشیاری 6 است براش دعا کنید خدا را قسم میدم به حق مرتضی علی همه بیماران را شفا دهد

    • مریم

      پدر من بر اثر تصادف 18 روزه تو کماست وبهوش نیومده.باورش خیلی برامون سخته که پدرم رودر این وضعیت می بینیم.خیلی براش دعا کنید.دلم خیلی براش تنگ شده......

    • محمد

      سلام.منم هفت سال پیش تصادف کرده بودم.29روز تو کما و 18 روزم تو ای سی یو موندم. کسی که تو کماست براش دعا کنید کاری که خانوادم برا من کردن.همه چیز دست خداست

      پاسخ ها

      • سیده

        باسلام،خدا روشکرکه سلامتیتون روبه دست آوردید.اگرامکان داره بیشتر توضیح بدید چون پدرمن تیرامسال تصادف کرد وتقریبا مثل شمابه هوش آمد. اما الان ذهنش خوب کارنمیکنه ودستش سری داره که البته پدرم ازهرلحاظ از اولش بهتر شده امانمی دونیم اطرافیان رومیشناسه یانه شماهم این مشکلات رو داشتید؟وکی وچطور برطرف شد
        باتشکر

    • مریم

      خدایا همه میگن چند سال.. چند ماه

      پسر عموم هوشیاری 3 داره و 2 بار جراحی مغز کرده.به علت ضربه مغزی

      الان دکترا گفتن 95 درصدش از بین رفته و5 درصدش احتمال داره برگرده والان با دستگاه نفس میکشه.

      3 روز تو کماست.. 20 سالشه . توروخدا دعا کنید

    • محمدرضا

      ازهمه دوستان وعزیزان تقاضا دارم برای خواهرزاده ام عرفان که درمسابقه ورزشی به کما رفته دعا کنند انشاءاله خداوندهمه مریضای شما را هم شفا بده امین

    • سجادرجبي

      باتشكرازاطاعات،خوبتان

    • shahram

      پدر من 5 روزه تو کماست براش دعا کنین

    • بدون نام

      با سلام
      دوست من شش روز قبل در اثر تصادف به حالت کما رفت و دو روز قبل خبر مرگ مغزی اش رو دادند. امروز برای اهدای اعضاش بردند. براش دعا کنید که تمام اعضاش از طرف بدنهای مختلف پذیرفته بشه

    • محمد

      سلام واسه دوستم ساعد دعا کنید دیروز بر اثر تصادف رفت کما سطح هوشیاریش 4 هست. لطفاااا خواهش میکنم دعا کنید :(

    • مهسا

      سلام برای پسر19 سشاله اس که بر اثر تصادف تو کما رفته دعاکنید الا4روزه توکماست اولش ضریب هوشیش3 بود شد5 وحالا 8 خواهش میکنم

    • الهام

      سلام واسه دوست منم تورو خدا دعا کنید اونم با خواهرش رفته بودن دریا اونجا غرق شده بعد از نجاتشون خواهرش تو کما رفته سطح هوشیاریش 4 هست امیدوارم همه اونای که تو کما هستن به هوش بیان صدقه سرشون دوست منم به هوش بیاد

    • رویا

      پدرم 7روزه تو کماست خواهش میکنم براش دعا کنید دارم روانی میشم

    • فاطمه زهرا

      سلام . توروخدا برا پسر عمه منم دعا کنن تو کماست ضریب هوشیش 3 و 22 سالشه جونه سرباز بود تورو خدا دعا کنین..

    • میمنت

      سلام تو رو خدا واسه مامان منم دعا کنید الان نه ماه و ده روز شد حال همتونو خوب می فهمم کار شب و روزمون دعاست اوضاع زندگیمونم کلا بهم ریخته واسه همتون دعا می کنم

    • هانیه

      خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من
      ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت...

    • بدون نام

      سلام برای یه زایر کربلا امام حسین (ع)که در مسیر بوده ودچار سانحه شده هم دعا کنید.

    • فرهاد

      سلام ، برای امیر حسین ، برادر خانمم که 27 سالشه و همسر و یک فرزند کوچک داره ، دعا کنید . دو روز قبل بر اثر تصادف و ضربه شدید یه سرش به کما رقته ، ضریب هوشیش رو 3 اعلام کردند و علائم حیاتیش فقط با دستگاهه ، پزشکان هم اعلام کردند فقط خدا می تونه اونو نجات بده . خدایا همه بیماران رو بحق این روزهای عزیز ، شفا بده - آمین .

    • مهدی

      برای دوست من دعا کنید اسمش بهرام

    • میلاد

      واسه مامانه منم دعا کنید خواهشمیکنم 18 روره مه هوشیاریش در اثر ضربه رو چهار و پنجه خدایا همه بیمارارو شفا بده قربونت برم همه چی دسته خودته خدا جونم

    • مهدی جلیلیان

      از تمام کسانی که به این سایت سر میزنند برای تمام مریضها دعا کنند‌ دوست من بهرام بهرامی امروز شش روزه درکما بسر میبرد براش دعا بکنید که برگرددخدایا دعای هیچ کس را بی جواب نزار

    • حسن

      اللهم اشف کل مرضا
      خدایاهمه مریضاروشفابده
      پسرعمه منم یک هفتةس توکماس سطح هوشیاریش 4 بود ازدیروز اومده رو6
      داکنید هرچه زودتر برسه ب 15
      بیاین دعاکنیم همه دوستانی ک کامنت گذاشتن واونایی ک نذاشتن همه،مریضاشون خوب بشن وسلامتی کاملشونو بدست بیارن مجتبی مام همینطور
      امام زمان روقسم میدیم ب مادرپهلو شکستةشون شفای همه مریضارواز خدابگیره
      از ته دلت صلوات هدیه کن برا اقا امام زمان وبرای قبولی دعاهامون
      اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
      اللهم اشف کل مرضا

    • متین

      برای پسر خاله ی من هم دعا کنین جوان ۲۳ساله ایکه الان ۱۳روزه توی کماست

    • سمیرا

      برای زن عمویم دعا کنید ده روزه تو کمال لطفا برای سلامتی اون وتمام مریضیها پنج مرتبه سهم هرکس آیه امن یجیب و ده مرتبه صلوات

    • فاعزه

      تورو خدا واسه عشق منم دعا کنید الان ۲هفتس تو کماس

    • بدون نام

      تو رو خدا برا برادر من مجید هم دعاکنید بابای امیرحسین وزهرا کوچولو 3روزه به کما رفته 31سالشه

    • حسين

      دايي منم17روزه كماس براش دعا كنيد

    • سانیا

      برادر. من 5سالش بود 18روز تو کما موند بعد در گذشت

    • علی

      مادربزرگم بعدازسکته قلبی توکمای عمیق رفته براش دعاکنید

    • حسین

      بابام چند ساعته رفته کما براش دعا کنید عقد پسرش فردا بود

    • یه بیچاره

      توروخدابرای مادربزرگم دعاکنیدمحتاج دعاتونیم خیلی زن خوبیه اگه زبونم لال نباشه زندگیمون نابودمیشه.
      التماس دعا

    • محمد

      مطلب خیلی خوبی بود . برا مادر منم دعا کنید . چن ساعته توکماست و هوشیاریش ۳ هست

    • بدون نام

      سلام پسر دایی من دیشب تصادف خیلی سختی کرده و الان باسطح هوشیاری خیلی پایین به کما رفته از همه شما دوستان عاجزانه تقاضامندم برای این جوان از صمیم قلب دعا کنید

    • بدون نام

      یکی از عزیزانم 2 هفته است در اثر تصادف تو کماست چند روزه که دکترا میگن مرگ
      مغزی شده 25 سالشه تازه یک ماه از ازدواجش گذشته واسش دعا کنید

    • وحید

      سلام خواهش میکنم پسر عموی منم دعا کنید او تصادف کرده یه پسر 8 ساله هم داره الان 4 روزه تو کماست ممنون از همتون

    • نسترن

      سلام .....برا پدر بزرگ منم دعا کنین ...منم بر مریضای شما دعا میکنم

    • الهه

      برا دوست عزیز منم دعا کنید تک فرزند خانوادشونه پنج روزه تو کماس .خدا همه ی مریضا رو شغا بده

    • ali

      توروخدا تورو خدا واسه دوستم که الان سه روزه تو کماست دعا کنین .مثه داداشمه...

    • شهلا

      عزیزان عسل برادر زاده ی من که دراثر قند بالا ، 15 روز تو کما بود ، به خواست خدا ودعای دوستان به هوش اومد، الهی خدا بیماران شمارو هم شفابده!امیدتونو از دست ندید

    • فاطمه

      نامزدم در اثر تصادف به کما رفته.دوستان خواهش میکنم براش دعا کنید.الان سه هفته است ک منتظر برگشتنشم

    • مسعود

      عزیز ترین کسم مادرم بعد از عمل قلب باز بهوش نیامده خیلی مهربان ما همه بی او میمیریم. برای من هم دعا کنید

    • معین

      برای پسر دوستم دعا کنید از چهارشنبه تو کماست'۷سالشه!ااسمش محمد صادق هست'هوشیاری ۴'

    • حسن

      برادر زادم از طبقه ششم از روی داربست افتاده ،ضریب هوشیش شش هست،پزشکش جواب درست نمیده ،دو روز یک چشمشو باز کرده بود و عکسالعمل نشون میداد ،ولی باز برگشت به حالت قبل ،بیست روزه که تو کماست ،امکان داره از دنیا بره ؟

    • بدون نام

      سلام واسه دوست من ک باهم به همراه خونواده هامون اومدیم شمال الان از صبح رفته توی کما دعاکنید ! دوستم یه دختر 4 ساله داره ! خدایا همه مریضهارو شفا بده ! نینای ما رو هم دوباره ب اغوش هلنا برگردون

    • بدون نام

      سلام پسردایی من تصادف کرده تو کماست براش دعا کنید.

    • بهاره

      امروز 16 روزه همسرم تو کماست براش دعا کنید.

    • دانیال

      سلام نامزدم عمل پیوند ریه انجام داده 26 روزه تو کماست اول برامون دعا کنید توروخدا بعد بگید ضریب هوشیش 6 هست چقدر امید داره بخدا زندگیم و روحیم متلاشی شده نمیدونم چکار کنم براش پاک روانی شدم

    • سهیلا

      سلام واسه پدر منم دعا کنید الان نزدیک هفت ماه توکماس ممنون

    • مریم

      سلام,کامنت همه را خواندم ازخداوند میخواهم که همه بیماران را به حق فاطمه زهرا علیه السلام شفا دهد.وهمگی را به اغوش خانواده هایشان باز گرداند.امین

    • الهام

      سلام توروخدابرای داداشم دعاکنید14روزه توکماست ضریب هوشیش رو7 زندگیمون ازهم پاشیده خواهش میکنم.

    • زهرا

      سلام تورو به مقدساتتون برای همه مریض ها دعاکنید برای عماد ماهم همینطور خدایا به خاطر دخترک هفت ماهش فاطمه زهرا برشگردون

    • مریم

      سلام خدا رو قسم میدم به عصمت خانم زهرا سلام ا...علیها تمام مریضهارو شفای عاجل و عافیت کامل عنایت بفرماید شمارو به خدا برا بابای من هم که از سه فروردین با دستگاه نفس میکشه و ....... دعا کنید که باصحت کامل به اغوش خانواده برگرده

    • مریم

      برای دخترخته من که یک هفته است درکما است دعاکنید

    • علیرضا

      برا آقا مهدی جنگی مداح اهلبیت هم دعا کنید سطح هوشیاری 3 هست با دستگاه زندس خیلی دست بخیر بوده دعا کنید ممنون

    • بدون نام

      سلام بهزاد هستم از مشهد. مادرم هیجده روزه رفته توی کما دعا کنید خانوم فاطمه زهرا صفا بده

    • جمانه

      سلام خواهرم 20 روزه تو کما سطح هوشیاریش 5به علت بالارفتن قندخون وعفونت دربدنش 17 سالشه بچه اش 5ماهه براش دعا کنید خدا خواهرم وهمه مریض هارو شفا بده امین یارب العالمین

    • بدون نام

      سلام دخترخاله من تومور مغزي بدخيم داره۳تابچه داره ۴۰سالشه براش دعا کنين ،خدايا همه مريضا رو شفا بده

    • خسته

      برا عشق منم دعا کنید روز تولد امام علی تصادف کرد رفت تو کما تو رو خدا دعا کنید بهوش بیاد نباشه میمیرم

    • بدون نام

      سلام برای دوستم خانم طاهره علویان که مادر دو دختر و یک پسر است دعا کنید سه روزه تو کماست. تو رو خدا دعا کنید.

    • نرجس

      سلام لطفا برای یکی از دوستان ما هم دعا کن ید الان 3 روز تو کما ست هوشیاریش روی 3 هست سنش 32 سال هست

    • زهرا

      سلام.پدرم امروز 23 روزه بر اثر یه لحظه ایست قلبی به کما رفته لطفا برای همه مریضها از جمله پدر من دعا کنین واقعا زندگی برامون برزخ شده التماس دعا

    • بدون نام

      بخون به یاد مرضا:
      امن یجیب موسی الرضا دعا و یکشف السو

    • خانواده دل شکسته

      سلام لطفا برای دانشجوی دکتراشهید بهشتی علی فرزانه خو دعا کنید که به خاطر نجات یک ماشین دیگه خودش را فدا کرد و20روزه توکماست وخانوادش خیلی پریشانند.ممنون......

    • عاطی

      سلام...لطفا برای دوست منم دعا کنین 39 روزه داخل کماست.. پیاده موقع رد شدن از خیابون به خاطر کورس گذاشتن دوتا ماشین دیگه تصادف کرده...
      الهی به حق مادر پهلو شکسته مون همه مریض ها شفا پیدا کنن...

    • بدون نام

      سلام دایی منم بعد از عمل قلب رفته توکما ۱۳روزه براش دعا کنید برای همه مریضا خدا همه شفاه بده امین

    • saide

      پدر منم 4 روز تو کما بود ولی طاقت نیاورد و تنهامون گذاشت.
      شرایط سختیه.خدا همه مریضارو شفا بده امین

    • بدون نام

      ایشاله که خدا همه مریضارو شفا بده هیچ کسو از در بیمارستان ناامید برنگردونه.پسردایی عزیزم 19سالشه تصادف کرده امروز دو روزه که تو کماست هوشیاریش 4.تو رو خدا براش خیلی دعا کنید.خدایییااااااا .همه مریضارو شفا بده محمد مارو برگردون

    • saide

      پدر منم 4 روز تو کما بود ولی طاقت نیاورد و تنهامون گذاشت.
      شرایط سختیه.خدا همه مریضارو شفا بده امین

    • بدون نام

      سلام‌برای‌دایی‌من‌که‌الان‌۳‌ساله‌هوشیاریش‌۸‌دعا‌کنین

    • محمد

      خدایا بخق این ماه همه این بیمارا زوشفابده آمین

    • مریم

      خدایا همه ی مریضارو شفای خیر بده مخصوصا کسانی که با ما همدرد هستند محمد پسر دایی عزیزم که 20سالشه باسطح هوشیاری 4الان 1هفته هست که توکماست اون تنهاپسر خانوادست وداییم هم9ماهه که فوت شده اون تنها امید خانوادشه،از همتون میخوام که از صمیم دل براش دعا کنید

    • سپهر

      سلام برای داداش منم دعاکنید 25روزه تو کماس تصادف کرده ضریب هوشیش 4داداش علی بچه کوچیک داره 29سالشه علی

    • محمد

      با سلام . از همه عاجزانه ميخوام براي خواهر زاده من سيد مجتبي هاشمي نژاد كه الان حدود يك هفته تو كما است .تو اين روز هاي عزيز دعا كنيد . با تشكر . محمد دارايي

    • التماس دعا

      برای همه عزیزانی ک عزیزی رو در کما دارن دعا میکنم شمام برای یه پسر17 ساله دعا کنین4روزه تو کماست.

    • ژاله

      سلام مادرم هفت روز که توکماست توروخدادعاکنین دیگه دارم دق میکنم

    • محمد

      تو رو خدا تو این ایام عزیز برای داداشم که 4 روزه در اثر تصادف به کما رفته دعا کنید. خدا همه مریضا رو شفا بده

    • هانا

      برادر منم یک هفتست که تو کماست براثر تصادف،دوتا بچه یک ساله و چهارساله داره ،التماس دعا برای سلامتیه داداشم دارم اوضاع خوبی نداریم خواهش میکنم برادرمو فراموشنکنید

    • بینام

      دوست منم 4 روزه تو کما هس داشتم دیوونه میشدم. کامنتارو که خوندم حالم بهتر شد فکر میکردم فقط من این مشکل رو دارم
      خدا همه ی مریضا رو شفا بده ان شاالله

    • علی

      برای برادرم که یک هفته است در اثر تصادف در کماست دعا کنید؟

    • مرتضي

      اميدوارم همه نيازمندان شفا پيدا كنند.براي دوست و قوم عزيز منم دعا كنين كه سطح هوشياريش 3.ايشالا كه خدا معجزه كنه.التماس دعا

    • سحر

      قبلا ازکناراين مسايل ساده ميگذشتم امالان بانمان وجود دعاميکنم هم اوناکه توکماهستن زودتربيدارشن خيلي سخته پسرعمم دوروزه توکماس سطح هوشياريش امروزصب رف روسه الان غروبي رفته شش براش دعاکنين بيداربشه:'(

    • پناه

      تو رو خدا برای نجمه ی ماهم دعا کنید الان چند روزه تو کماست شوهرش دیوونه شده کلافه اس دعااااااا کنید مردم

    • بدون نام

      برای خانمی که در صانحه تصادف به کما رفته دعا کنید

    • فاطمه

      سلام براکیان عزیزمون که براثرتصادف ده روزه رفته تو کما دعا کنید فقط هیجده سالشه خدابه همه مادرا رحم کنه وهیچ مادری جیگرگوششو رو تخت بیمارستان نبینه

    • مریم

      لطفا برا خواهر عزیزم که ۷ماهه بر اثر ایست قلبی تو کماست،دعا کنید.۳۲سالشه،۲تا بچه داره،خیلی خوب ومهربون بود،هممون داریم دیوونه میشیم

    • بدون نام

      برا آقا رامین هم دعا کنید امام رضا خودت شفاش بده 18روزه تو کماس مامانش داغونه

    • بدون نام

      مامان رامین 18روزه پشت در ای سی یو توحیاط زیر آفتاب توی این گرما نشسته امروز روز توست صاحب الزمان مامانش هرروز دو رکعت نماز برا سلامتی شما خونده حالا خودت همه ی مریضا از جمله رامین رو شفا بده این پیام رو برا تو میفرستم

    • فاطمه

      سلام نوه عموم سطح هوشیاریش نزدیک 10 تصادف کردن 4 سالشه لطفا دعا کنین بهوش بیاد همه مون داغوونیم خدایا توروبه فاطمه زهرا بهوش بیاد التماس دعا

    • حمید

      برادر زاده شوهرم در اثر تصادف تو کماست با سطح هوشیاری 7.بخاطر امام زمان براش دعا کنین.خدارو قسم میدم به پهلوی شکسته فاطمه زهرا تمام بیمارا رو شفا بده .آمین

    • بدون نام

      پسر عمه منم تو کوما تورو خدا

      براش دعا کنید

    • فاطمه

      خدا هرچه به صلاح بيماران هست الهى همون بشه در بسته رو زياد نكوبيد اتفاق ديگه اى پيش مياد برادر شوهرمن ٢٢روزه كما هستش وضريبهشى ٣ فقط دعا

    • زهرا

      سلام
      ان شا الله خدا به همه صبر بده و مریضارو همه شفا بده
      همسر منم کما رو تجربه کرد به خاطر تصادف خیلی وحشتناک واقعا سخت و دردآور گذشت اون ایام بعد عمل اول هوشیاریش 6 بود به لطف پروردگار و ائمه از کما دراومد و بعد 1 ماه از بیمارستان مرخص شد الان 8 ماه از اون اتفاق میگذره هنوزم درگیر مشکلات اون کما رفتن هستیم اما خدارو هزارمرتبه شکر میکنم که به جوونی خودش و من رحم کرد
      امیدتون از دست ندین واقعا دعا گره گشاست
      ذکر صلوات و دعای معراج معجزه میکنه
      به حق اقا صاحب الزمان همه دلشاد بشین

    • مریم

      سلام . بابای منم بر اثر خونریزی مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفت الان 14 روزه با ضریب هوشی 8-9 تو کماست . خیلی ناراحتم شرایط خیلی سختی هست همیشه فکر میکردم برا من اتفاق نمیفته ولی الان......... رسیدگی پرسنل بیمارستان افتضاح هست .دعا کنید براش خواهش میکنم

    • بدون نام

      برای مادر منم دعا کنید سطح هوشیاریش روی ۸ سه روزه فقط از پشت شیشه میبینمش

    • arash

      جان مادرتون واسه عشقم دعاکنید تو کماس

    • صبا

      سلام.برا دایی منم دعا کنید .الان 5 روزه که تو کماست.ضریب هوشیاریش رو3هستش.دعا فقط گفتن دعا کنید.ازهر عزیزی که داره این پیاما رو میخونه میخوام برا تمام این عزیزان ونیزعزیز من دعا کنه که برگرده.خیلی سخته.....

    • مجید

      برای پسر عموم هم دعا کنید الان 3 روزه که تو کجاست و ضریب هوشی شم 3هست

    • ناشناس

      مادر جوانم بدون دلیل ایست قلبی کرده الان یک ماهه کماس حالم اصن خوب نی توروخدا قدر ماماناتونو بدونین مواظبشون باشین جلوی چشام تلف شدو الان توو کماس من اگه احیا کردنو بلد بودم شاید الان وضعیت اینجوری نبود یکدفه ایست قلبی کردو مغز اسیب شدید دیده امام زمان تمامه مریضارو شفا بده

    • بدون نام

      واسه عموی منم که هشت روزه کماست دعاکنید

    • ستاره

      عشق منم تو کماست,,, توروخدا براش دعا کنید.

    • حمیدرضا

      تو رو خدا هر کسی که این متن میخونه برای خواهر مظلوم من هم دعای مخصوص کنه. متاسفانه در تاریخ 21 شهریور تصادف کردیم. خودم راننده بودم خواهرم و پسرش عقب نشسته بودند. متاسفانه پسرش که فوت کرد . خودشم الان ده روزه که تو آی سی یو. هوشیاریشم هشته. بد جور احساس گناه میکنم. عذاب وجدان داره خفم میکنه. تو رو خدا دعاش کنید زودتر سالم برگرده خونه. مادرم خیلی بی قرارشه.خود منم داغون شدم. اسمش سمیرا.
      التماس دعا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز دلم چقدر سخته واقعااا
        براتون از ته دل دعا کردم انشالله خدا کمکتون کنه خواهرتونم هر چه زودترسلامتیش برگرده
        اتفاقه پیش میاد نباید اینجوری فکر کنین

    • فهيمه

      سلام پدر من سكته قلبي كرده و با ضريب هوسي ٣ يك هفته در كماست اميدم به خداست براش دعا كنيد آمين با ول العالمين

    • Sepehr

      سلام خواهش دارم واسه همه مریضا دعا کنید واسه دختر کوچولوی همسایمون که عارفه ساداته هم دعا کنین حالش خیلی بده التماس دعا

    • بدون نام

      داداشم توکماس برای سلامتیش دعاکنید.ممنون

    • Azra

      پدر شوهر منم به خاطر سکته قلبی یک هفته ست که توی کماست براش دعا کنید.ممنون

    • فاطمه

      سلام به همه . از خداوند بزرگ برای تمام انسانها سلامتی آرزو دارم . امیدوارم و از خدا میخوام به حق بزرگی و کرمش همه ی مریض ها شفا پیدا کنن . منم پسر عموی عزیزم سجاد ، ۲۴ سالشه الان ۳ روزه توی کماست . جاش خیلی خالیه دلم براش تنگ شده خیلی . براش دعا کنید

    • hamed

      سلام خواستم بگم فقط فقط بخدا توکل کنید منم عزیزترین کسم حدود ئه هفته تو کما بود باضریب هوشیاری 7 ولی الحمدالله الان خوب شده انشاالله خدا همه مریضا رو شفا بده

    • مهدیه

      سلام هموطنان عزیز..برای دختر ۱۷ساله دعا کنید رفته تو کما قراربوده امروز نامزد کنه ..لطفا دعا کنید به هوش بیاد ...‍

    • علی دلاوری

      ابراهیم کریمی اسم دوستم هست که دوروز رفته کما براش دعا کنید

    • پيمان

      نگران نباشيد
      فقط دعا كنيد براي همه عزيزاتون كه توي كما هستن
      برادر من بعد بر اثر سكته مغزي بعد از 16 روز با سطح هوشياري 3 كم كم به هوش اومد
      دكترا گفتن كه حتماً نيمي از بدنش فلج شده يا دچار عارضه مي شه
      اما امروز با سلامت كامل برگشته سره كارش ، پيش بچه هاش و زنش
      الله اشفي كل مريض

    • بدون نام

      لطفا برای سلامتی خانم فندرسکی که براثر تصادف به کما رفته دعاکنید

    • بدون نام

      بهترین کار اینه که عده ای مومن را (نه افراد بی تقوا) دعوت کنن و حدیث کسا یا زیارت عاشورا بخونن برای شفای بیمار. نه یک بار،بلکه چند بار.

      پاسخ ها

      • حافظه

        واقعا موثره ممنونم

    • بدون نام

      سلام دوستان توروخدا برا همسر منم دعا کنید دوماه تو کما بود وقتی بیدار شد هوشیاریشو از دست داده الان شانزده ماه تو دنیای نباتی به سر میبره اون فقط سی وچهار سالشه بر اثر برق گرفتگی اینجور شده دوتا هم بچه دارم تورو جان عزیزانتون براش دعا کنید خیلی سخته داغون شدم نمیدونم چیکارکنم التماس دعا

    • میلاد

      سلام مادر منم چند روز تو کماست دعاش کنید .

    • بدون نام

      سلام الان هشت روزه هست خواهرم با بچه هاش تصادف کردن ی دختر یک سالش فوت کرد پسر 5 سالش الان تو کماست تو رو خدا حمد شفا بخونید واسه همه مریضا و دعا کنید پسر خواهرم برگرده

    • نازی خانم

      سلام دایی منم رفته تو کما لطفا براش دعا کنید.خدا همه مریضارو شفابده

    • وحید

      برا دومادمون دعا کنید رفته کما

    • اعظم

      سلام بر حسين و ياران باوفايش.
      خدا انشاء ا... همه بيماران را شفا دهد.
      دوستان.يكي از همكارانمون توي اداره هفته پيش حالش بد شد وقتي بيمارستان بردند. توي كما رفت .و الان 8روز هست توي كما هست. همه همكاران براش دعا مي كنند .يك بچه دو ماهه داره. و مرخصي داشته ولي اومد اداره تا كار انجام بده.
      التماس دعا.

    • ا م

      سلام ان شاا خدا همه مریض ها رو شفا بده عموی منم شفا بده،دوستان همه کلمنت ها رو خوندم خیلی نامید بودم به شفایی عموم امیدوار شدم همتونو درک میکنم چون همدردیم از جواب دکترها نامید نشید چون اونها هم محتاج خدان پس فقط توکل کنید خودش درد میده درمانم میده

    • بدون نام

      برای عشق منم دعا کنید،دوهفته توی کماست.
      دارم دیوونه میشم.
      توروخدا

    • بدون نام

      سلام, خواهش میکنم برای عموی منم دعا کنین دیشب تصادف کرد و الان که شب اربعینه تو کماست, راننده هم فرار کرده, تو رو خدا به حق این شب عزیز برای شفای همه مریضا و برگشت عموی منم دعا کنین

    • رويا

      سلام تروخدا براي برادر من هم كه 3 روزه تو كماست دعا كنيد ائن فقط 22 سالشه

    • ساراانی

      واسه مامانم دعا کنید.رفته تو کما..همه چیزش خوبه ولی بهوش نمی اد ضریب ۳،دعا کنید برگرده نمیخام از دستش بدم....زندگیم سیاه شده داداشای کوچولوم بی تابی میکنن دعا کنید،ای خدا خودت خوبش کن

    • مهرداد

      تو رو خدا قدر مادراتون رو بدونین من 3 سالم بود پدرم فوت کرد مادرم تو شهر غربت منو یه داداشم که معلول جسمی و ذهنیه رو با اوج مشکلاتش بزرگ کرد دیگه نوبت جبران کردن ما بود که دو تا سکته مغزی کردن یه سکته خفیف قلبی امروزم 12 روزه بین کما و هوشیاری هوشیاریشم 7 خدا فقط به داداشم و جوونی خودش رحم کنه 53 سالشونه.بخدا داغونیم همگی.فقط مادرم رو داشتم واسه دلخوش بودن به این زندگی. خدایا تو رو خدا کسی رو نا امید از در خونت برنگردون انشاا..
      عاجزانه ازتون التماس دعا دارم.

    • ناهید

      مادرم تا امروز سه روزه بعلت سکته مغزی به کما رفته برای شفاعش دعا کنید منم دعا میکنم خدا تمام مریضا رو شفا بده

    • محبوبه

      یامن اسمه دوا وذکره شفا
      واقعا قدر مادراتون را بدونید مادرم یک هفته است بدلیل سکته مغزی به کما رفته خیلی دلتنگشم وافعا جای مادرم خالیه خدارا قسم میدم به سه ساله امام حسین حضرت رقیه همه مریضها رو شفا بده حال مادرم هرچه زودتر خوب بشه خدایا امید ما به درگاه توست ما راناامید نکن امین یا رب العالمین

    • بدون نام

      دوست منم روز اربیعین تصادف کرده تو کماس ضریب هوشیش 9تک فرزنده مدرشم پارسال فوت شده مادرش داره دق میکنه واسش دعا کنین همش 19سالشه
      تورو خدا دعاکنین

    • دلگیر

      خدایا همه مریضهارو شفا بده مادرمو شفا بده دارم دیوونه میشم شب وروزم شده وگریه وتوسل مادرم به کمای عمیق رقته خدایا من جز مادرم کسیو ندارم تو رو به حق 5 تن امیدم رو ناامید نکن

    • بدون نام

      برا همه دعا کردم,خدا شفا بده و صبر و سلامتی

    • بدون نام

      خدایا، همه ی مریض ها رو شفا بده ...
      همه کامنت ها رو خوندم ... امیدوارم هرچه زودتر حال عزیزانتون خوب بشه.

    • میثم اقایی

      همسر 30ساله منم الان سی روزه تو کماست به علت تومور مغزی براش دعا کنید یه دختره دو ساله هم داریم

    • سعید

      سلام خدا همه مریضارو شفا بده. پسر خواهر من ده سالشه الان یک هفته میشه تو کماست براش دعا کنید.

    • بدون نام

      مامن من تو دیار غربته و الان از دیروز رفته تو کما ترو خدا به حق فاطمه زهرا واسش دعا کنید.. من تنها دختر خونم تو دیار غربت و فقط اونو دارم.. از صمیم قلبهاتون واسش دعا کنید. بد دردیه غربت نشینی

    • الهه

      یا من اسمه دواء و ذکره شفاء
      با امید شفا همه بیماران لطفا برای دایی عزیزتر از جان منهم دعا کنید .

    • غزاله

      امیدوارم همه ی شما عزیز به مراد دلتون برسید ..منم مثل شما این دوران زجر آور و سخت رو گذراندم و درکتون میکنم پدر من روز ولادت امام علی تصادف کرد و 4 ماه کما بود ضریب هوشیاری 3 بود بالاخره به هوش اومد...الان 6 سال از اون اتفاق تلخ میگذرد و پدرم زنده متحرکه ....اول حافظ کار نمیکردم تا کمکم بهتر شد هنوز نمیتونه درست بحرفه...هنوز نمیتونی خوب راه بره و تعادل نداره...نمیتونی قاشق چنگالشو نگه داره....الان بعضی اوقات به خدا میگم خدایا چرا از ما نگرفتی که این شرایطشو نبینیم...تو که میخواستی اینطوری نگهش داری راحت میکردی......دیگه نا امیدم...خیلی سخته تنها مرد و عشق زندگیتونو تو شرایط ببینین

    • یه همدرد

      همسرمنم ده روزتو کماست براثرایست قلبی دکترامیگن اکه به هوش بیاد زندگی نباتی خواهد داشت ایا درست میگن ـتوروخداواسش دعاکنید

    • فاطمه

      بابای من 5 روزه باضربه یشدید رفته کمای عمیق باش دعا کنید

    • مهدی

      پردم داخل کماس براش دعاا کنید لطفا:'( :'(

    • بدون نام

      عموی نازنین من هم چند روزیه تو کماست با سطح هوشیاری 3. تو رو خدا واسش دعا کنید.

    • متینا

      برای اقا سهیل ی پسر 22ساله دعا کنین دیروز 17بهمن 94 تصادف کرده ضری هوشیش 5 خیلی دلم میسوزه،باباش خیلی گناه داره،با هزار تا گرفتاری بزرگ شده خیلی زجر کشیده .خدا تمه رو شفا بده ب این اقا سهیل هم شفا بدت و ب جونیش رهم کنه امین

    • بدون نام

      دوست من دوروزه رفته کما تصادف کردن براش دعا کنید

    • مریم

      واسه شوهرمننم دعا کنید،پسر 4سالش منتظره،و پسری که سه ماهه دیگه به دنیا میاد
      خدا همه مریضاروشفا بده

    • دلشکسته

      پدر منم معلمه بخاطر بچه ها عصبانی شده ایست قلبی کرده رفته توکما
      دعاکنین بهوش بیاد
      خونه بدون پدرهیچ صفایی نداره
      ایشالاهمه مرضاشفاپیداکنن خیلی انتظار سخته

    • فاطمه

      سلام دوستان،پسر عموی منم یه هفته است تو کماست تصادف کرده،تورو خدا هرکی این متنو خوند براش دعا کنه.
      خدایا همه میریضا رو شفا بده...
      آمییییییین

    • امیر

      سلام
      دوستم جواد یحیایی رفیقم داداشم ۷روز رفته تو کما بر اثر تصادف مادر و خواهرش چشم براهش هستن لطفا براش دعا کنین

    • علی اصغر

      سلام
      ایشالا خدا همه شونو شفا بده
      من خودم تجربه سه روز کما رو دارم درکتون میکنم..

    • رضا

      سلام پدر بزرگ من 3 روز هستش که تو کماست خواهشن براش دعا کنید واقعا مرد بزرگواری بود.

    • فاطمه

      برای بابای من دعا کنید نزدیک یک هفتس تو کماست خیلی شرایط بدی داریم فقط دعا کنید

    • عباس

      سلام من خودم تجربه سه روزه کما دارم و خیلی اطلاعات در این باب دارم خیلی دوست دارم اطلاع رسانی کنم

    • متین

      همسر من الان 5روزهست که توی کما هست .برای همسرم دعا کنید.

    • عباس

      سلام.اگه دنبال مهمترین و جنجالی ترین اخبار دنیای برزخ کسی هست بنده میتوانم کمک کنم با تجربه سه روزه کما.

      پاسخ ها

      • جواد

        خدا همه مریضا رو شفا بده ایشالا
        شما هم لطف کنید از تجربتون بگید

    • مریم

      لطفابرای یه دختربچه 4ساله دعاکنیدبراثرتومور رفته توکماضریب هوشیش3...

    • ناشناس

      دوستان برای یکی از مدافعین حرم دعا کنید
      دوتا بچه ی ۷ و ۳ ساله داره…
      بعد جراحی مغزی برای دروردن ترکش از مغزش رفته به کما و سطح هوشیاریش ۵
      خانوادش مخصوصا مادرش خیلی بیتابه
      خدارو قسم میدم ب پهلوی شکسته ی زهرا
      خدارو قسم میدم به یتیمی و بی مادری بچه های علی
      خدارو قسم میدم ب دل ام البنین
      داغ جوون داغ پدر داغ مادر رو دل هیشکی نذاره و این مرد غیور ماهم زودتر از کما بیاد بیرون و عید سر سفره هفت‌سین کنار بچه هاش باشه
      تورو قسم ب دلای شکستتون براش دعا کنید
      خدا همه مریضارو شفاعت کنه

    • مجید

      بسم رب العباس...سلام دوستان.پدرمن به علت تداخل داروئی مسموم شده به کمارفته...الان 35روزه درکما بسر میبره باضریب هوشی 8..امشبم شب عیده...توروخدامارو ازدعای خودتون بی نصیب نزارید..منم به مدت 20روزه بصورت مستمر بالای سرش هستم...فرداهم سال تحویل دربیمارستانم..آی سی یو جا ندارن اوردنش داخل بخش...تورو به دستای بریده شده علمدار کربلا دعاش کنید...45سال بیشتر سن نداره

    • امینی

      برای برادر عزیز منم دعا کنید بر اصر خونریزی مغزی به کما رفته از خدا میخوام دوباره به زندگی برگرده

    • سعید

      خواهر زاده منم در اثر تصادف الان 40 روزه تو کماست با هوشیاری 4 لطفا براش دعا کنید اسمش وحید . اگر کسی تجربه واطلاعاتی برای بهبودی و نجات از این وضعیت داره لطفا راهنمایی بکنه ممنون میشم

    • بدون نام

      با سلام
      هر کسیکه پیام منم میخونه التماس دعا دارم برادرم 24 سالشه و 6ماه هنوز ازدواج کرده الان 9 روزه تو کماست با ضریب هوشیه 5
      تو رو خدا براش دعا کنید

    • بدون نام

      منم 14"روز کما بودم خدا شفام داد از خدا میخوام همه مریضا شفا بده امین...

    • آریا

      آیا میدونستید اگه سیاسیون و دولتمندان اگه لذت مرگ رو تجربه کرده بودند حتی یک روز هم درنگ نمیکردند و با انحدام کره زمین و نابودی بشر همه رو به اون دنیا میفرستادند و یک لحظه هم اینجا نمدموندند اما متاسفانه الان دارند توی سیارات دیگه هم میخان حیات و زندگی پیاده کنند.مرگ همگانی خیلی زیباست من تجربه کردم

    • شبنم

      عموي منم كماست! براش دعا كنيد

    • شادی

      خدا همه مریضارو شفا بده . برای دختر دایی منم دعا کنید تا الان 17 روزه که تو کماست . ضریب هوشیاریش 7 هست .

    • بهار

      پسر عمه یی منم همش 17 سالشه و ضریب هوشیش بین 5 و 6 الان 6 روزه تو کماست..انگشتشو تکون داده و اشک ریخته...ولی بازم ضریب هوشیش پایینه...تروخدا دعا کنید واسش ...

    • ساغر

      سلام برای داداشم دعا کنید دو هفته به علت سوختگی و عفونت به کما رفته خیلی زجر کشیده

    • سارا

      دوستان پسر عموی من از دیشب تو کماست. اصلا هم ضربه به سزش نخورده فقط مشکل کبد داره، باید وزنشو‌کم کنه که بیونه پیوند‌کبد بشه. هوشیاریش روی دو هست. به نظرتون امیدی هست؟؟؟؟؟؟ خواهشا جواب بدید

    • دریا

      ایشالا بحق علی همه شفاپیداکنن.پسرعمه منم2ماه توکماس.دوسش دارم میخاستیم ازدواج کنیم که اینجورشد لطفا برا اقامحمدعلی هم دعاکنیدضریت هوشیش9هستش

    • مهرداد

      اینشالا به حق فاطمه زهرا همه مریضایی که در کما هستند شفا پیدا کنن. برادر منم 5 روزه که بعلت ایست قلبی در کماست و ضریب هوشیاریش 3 هستش. قبل از سال رگ های قلبشو دکترا باز کردن دو تا بچه داره. پدرم هم در یستر بیماریه و فعلا بهش واقعیت نگفتیم. لطفا برای سلامتیش دعا کنین.

    • Shahparvari

      ایا ضربه مغزی و خون ریزی شدید مغزی به عصب صورت نیز اسیب میرساند؟؟،،

    • زینب

      توروخدا برا عشق منم دعا کنید الان پنج روزه تو کماس22سالشه ضریب هوشیشم8 ان شاءالله همه ی مرضا شفا پیدا کنن بحق‌اهل بیت

    • علیرضا

      سلام من هم به تمام عزیزان محترم:امیدوارم به حق صاحب الزمان تمام مریضهای عزیزمان شفا بگیرند و باز گردنند به اغوش گرم و صمیمی خانوادهشان...اللهی آمین رب العالمین

    • بدون نام

      سلام مرتضی سه روز توی کماست ضریب هوشی 6 براش دعا کنید

    • zahra

      سلام ، خواهش میکنم برای عموی من دعا کنید ، امروز براثر سکته مغزی تو کما رفته تو رو خدا دعا کنید منم برای شفای همه ی مریض ها دعا میکنم ای خدا قسمت میدم به حضرت زهرا ، به امام حسین خودت کمک کن ، خودت همه ی مریضا رو شفا بده

    • بدون نام

      سلام امروز ده روزه که شوهر دوستم تو کما هستش بعد ماه رمضان عروسیش براش دعا کنین. انشالله همه مریضاها شفا بگیرن

    • بدون نام

      سلام یکی ازدوستان من چندروزتوی کماست.به حق این روزای عزیزهرکس این پیام دیدبراش دعاکنه زودبهوش بیادخیلی پسرخوبیه.توروخدادعاکنید

    • بدون نام

      واسه فرشته دعا کنید،تو راه مشهد تصادف کرده 2 روزه توکماس،خدا به بچه یک سالش رحم کنه

    • سلحان

      خانم داداش من هم 9روزه توکماست بخاطدخبرتصادف تنها فرزندش سکته کرد وتوکمارفت تورو بخدا براش دعاکنین هنوزخیلی جوونه.وخیلی خوب ومهربونه

    • بهروز

      سلام
      پسر دایی من الان 4روزه تو کماس ازتون خواهش جیکنج واسه همه ی مریض ها دعا کنید بخصوص پسر دایی من طفلک هنوز 23سال داره
      عاجزانه میخوام دعا کنید

    • بدون نام

      وای خدا جونم

    • سایه

      سلام خواهش می کنم برای پسرخاله ی من هم دعا کنید 22 سالشه الان 3 روزه تو کماست و ضریب هوشیش 3 هستش خیلی پایینه این مقدار اما قدرت خداوند و دعاهای شما عزیزان خیلی بیشتر از این اندازه هاست خواهش میکنم براش دعا کنید

    • محمد

      سلام دوستان خداهمه مریض رو شفا بده پدر خانوم من یک ماه تو کما برای این عزیز دعا کنین که زوتر خوب بشه بچه هاش خیلی ناراحتن

    • منصور

      خدایا به حق این شب و روز های مبارک وعزیز بر تن این بیماران وبیمار ما لباس عافیت بپوشان.آمین یا رب العالمین.

    • بدون نام

      با سلام
      دوستان امشب برای شفای همه مریضا دعا میکنیم...
      برای دوست من امیر هم که دو روز پیش از داربست افتاده و رفته تو کما دعا کنید. خدا به دو تا دختر کوچولوش رحم کنه...
      التماس دعا

    • اکبر

      سلام تو رو به این ماه عزیز بیاید همه با هم دعا کنیم که همشون خوب شن منم نامزدم باهام دعوا کرد قرص خورده رفته تو کما فقط یه فرصت از خدا میخوام بیستو دو سالمه اونم بیست سال برامون دعا کنید

    • یه عاشق

      سلام منم با دوستم دعوام شد وچون صمیمی بودیم بد جور حالم خراب شد بعد از سر درد های شدیدو سرگیجه به کما رفتم الان دوباره به کما رفتم و باز برگشتم

    • سحر

      تروخداااا واسه عشق منم دعا کنید دو روزه رفته تو کما دارم دیوونه میشم واسش

    • بدون نام

      ای دکترای سی سی یو 4مرکز قلب تهران شوهرمن چرابهش دست زدید چرا اگه می دانستید درمان نداره اقای زینعلی اقای دکتررضایی ووووووحالاازکمادربیاریدش

    • بدون نام

      باسلام برای خواهرزاده من هم دعاکنید الان بیشترازیک ماه توکماست ۲۴ساله ش

    • بهناز

      سلام ایشالله خدا به بزرگی خودش عزیز کسی رو نبره.
      ماهم 4 روزه زندگیمون نابود شده خواهر زاده زن داداشم که یه دختر 8 ساله،تصادف کرده و تو کماس،امروز دکترا عملش کردن،مادرش الان حاملس،خدا به اون موجود پاک تو شکم مادرش رحم کنه و این بچه رو سام برگردونه،دوستان از ته دل واسه این طفل معصوم دعا کنید.

    • مهدى

      سلام انشالله خدا همه مريضارو شفا
      مادر من هم ديروز صب به كما رفته از همتون عاجزانه تقاضا دارم براى بهبوديش دعا كنيد

    • بدون نام

      سلام.خواهر زاده من 7 روزه تو کماست با ضریب هوشیه 4 براش دعا کنید

    • پارسا

      سلام خانم برادر من سه ماهه توی کماس هشیاریش هفته دوتا دختر دو ساله وشش ساله داره ترو خدا دعاش کنین خدا رحمش به بچه هاش بیاد یا امام رضا همه مریضا منتظر لطف و کرمتن کمک کن

    • علی

      سلام..منم تو کما بودم که به لطف خدا دوباره به زندگی برگشتم
      البته اونا که تو کما هستن شاید یه چیزایی ببینن که دیگه نخوان به این دنیا برگردن

    • حسن

      سلام عشق من دو روزه تو كماست بخاطر تومور مغزي ضريب هوشيش رو ٣ هست تو رو خدا تو رو به حضرت عباس واسش دعا كنيد دارم دق ميكنم

    • اتوسا

      سلام برای برادر من دعا کنید بخاطر فشار خون بالا رفت تو کما ضریب هوشیش 3 هست دعا کنید الان 2 روزه ک تو کماست

    • بدون نام

      به خدا خیلی ناراحت شدم ازخوندن کامنتا ازصمیم قلب دعامیکنم خدت همه مریضارو شفا بده برای بابای آقاسیامک هم دعاکنید بیستودوروزه توکماست
      بسم الله الرحمن الرحيم يا منزل الشفا و يذهب الداء صل علي محمد و اله و انزل علي وجهي الشفاء »»

    • STB

      من تا حالا از کسی خواهش نکردم,ولی از ته دلم ازتون خواهش میکنم برای همه دعا کنین,
      برای دایی منم دعا کنین,واقعا این قدر ادم خوبی هست که اگه چیزیش بشه ...........
      فقط از خدا میخوام همه شفا پیدا کنن!
      همههههه و کسی دچاره بیماری نشه

    • بدون نام

      سلام من هر پیامی رو خوندم دعا کردم ما هم یکی از فامیلمون تو کماس تازه دوماده واسش دعا کنین

    • علی

      سلام، برای بابام دعا کنید . ده روزه رفته تو کما ضریب هوشیش ۳ مونده و تغییری نکرده ، انشالله همه مریضا شفا پیدا کنن

    • رستمی

      خدا به همتون صبر عطا کنه.
      در ناامیدی بسی امید است
      پایان هر شب سیاه سپید است.
      فقط از درگاه خداوند شفای مریضاتون رو بخواهین.
      شهیدان کسایی هستند که مقامشون بالاتره نزد خدا شهیدان رو واسطه قرار دهید بین خدا و خودتون، دعا کنید....التماس دعا برای همتون دارم چون خودم هم برادرم زیاد حالش خوش نیست.امیدوارم همتون مریضاتون شفا پیدا کنن و خونه هاتون چراغانی بشه☺☺☺☺

    • بدون نام

      سلام،توروخدا واسه همکلاسی من که الان دوشبه توحالت کماست و21سال هم بیشتر نداره دعاکنید که به حق همین شبه عزیز حالش خوب بشه وباز بتونیم ببینیمش...

    • سید قاسم

      بنام خدا من نه پولی میخواهم و نه هدیه ای تجربه ای دارم از برای بیماران به کما رفته آنهم جوانان اگر دوست داشتید ... لعنت بر من باشد اگر پول یا هدیه ای قبول کنم.

    • علی

      اگر قابل باشم از خدا می خوام کل مریض ها رو شفا بده، امیدوارم همین روزا خبرای خوش بهتون برسه و کنار خانواده تون شاد باشین.

    • الهه

      سلام یه سوال .
      میشه بیماری که داخل کما هست منتقل کرد بجای دیگه یاخارج کشور

    • فرزانه

      سلام از صمیم دل دعا میکنم خدابه عزت و جلالش و به آبروی چهارده معصوم و همه آبروداران درگاهش همه مریضا رو شفای عاجل بده انشالله. ازتون میخوام هر کسی که این کامنت رو میخونه برای خانم برادر منم که در حین سزارین اولین فرزندش به کما رفته و نوزادش دوهفته است به دنبال آغوش مادر بیقراری میکنه طلب شفا کنید و 5بار امن یجیب و مضطر اذا دعاه و یکشف السو بخوانید...ممنونم

    • هستي

      سلام
      اگر تجربياتي در مورد اعضاي خانواده يا دوستانتون داريد كه مي تونه به من كمك بكنه لطفا باهام در ميون بگذاريد، من خيلي حالم بده، شايد اين به اشتراك گذاري تجربيات بتونه بهم كمك كنه...........

    • هستي

      سلام
      اگر تجربياتي در مورد اعضاي خانواده يا دوستانتون داريد كه مي تونه به من كمك بكنه لطفا باهام در ميون بگذاريد، من خيلي حالم بده، شايد اين به اشتراك گذاري تجربيات بتونه بهم كمك كنه ...

    • حامد

      سلام تورو خدا برای دوستم دعا کنید 3 روزه رفته کما . 26 سالشه. تصادف کرده . خدا سفاش بده

    • سیدعباس

      سلام توروخداواسه پدرمنم که 10روزه توکماهست دعا کنید

    • فرشته

      از صمیم دل دعا می کنم خدای همه بیماران رو و همه بیمارانی رو که در کما هستند شفا بده.کاش همه این دوستانی که گفتند عزیزی در کما دارند می آمدند و می گفتند سرنوشت مریضشون چی شد و آیا به هوش اومدند و چه شرایطی داشتند؟ و یا مقداری از تجربیات خودشون درباره نگهداری از این عزیزان رو در اختیار بقیه قرار می دادند.

    • بی احساس

      من دعا نمیکنم نه بخاطر لج بازی یا لاشی بازی برا اینکه بجای دعا کردن یه کار واقعا مفید کردن بهتره
      خدا خداست قرار نیست برا تک تکتون معجزه کنه

    • ندا

      سلام پدرشوهر من هم الان یک هفتس که تو کماس.از قدیم گفتن دعا در حق همدیگه میگیره خواهش میکنم شما برای پدرشوهر من دعا کنید و من برای مریض های شما. التماس دعا

    • مهرداد

      برای پسر خالم دعا کنید کیانوش 20سالشه سه روزه کماس با ضریب هوشی 7

    • هستي

      سلام
      اگر تجربياتي در مورد اعضاي خانواده يا دوستانتون داريد كه مي تونه به من كمك بكنه لطفا باهام در ميون بگذاريد، من خيلي حالم بده، شايد اين به اشتراك گذاري تجربيات بتونه بهم كمك كنه، لطفا بهم ايميل بدين

    • علی

      واسه مریض منم دعا کنید پانزده روز تو کما هسته.از بم

    • nafis

      پسرخواهرشوهرم 20روزه توکماست. میگن فقط خدامعجزه کنه.هوشیاریش 7.چشماش بازه ولی عکس العملی انجام نمیده.ساقه مغزش سالم ولی مغزش له شده.بنظرتون خوب میشه. همین یه بچه. 20 سالشه. همه داغونیم. براش دعاکنید

    • مهزیار

      براخواهرزاده منم دعاکنیدتنگی عروق داشته دستشوازکتف قطع کردن،سیزده سالشه ازبعدازعمل یه هفتست بیهوشه،بدحال روتخت بیمارستانه

    • سجاد

      سلام.. توروخدا تو این روز عزیز برا دوستم (سجاد) که الان گوشیش هم دسته منه 2روزه رفته کما دکترا گفتن امکان نداره بهوش بیاد کلا ناامیدمون کردن دعا کنید.فقط خدا میتونه نجاتش بده..فقط 19سالشه.حالم خیلی بد هعیییی خداااااااا

    • ارمغان

      بیماری که‌سطح هوشیاریش از ۳ به ۴ رسیده باشه امید به زنده موندش هست یا نه

    • الی

      4 سال پیش پدرم یه هفته رفت کما و از دستش دادم الانم دوستم ده روز کما بود هوشیاریش 3 بود امروز از دستش دادم. خیلی سخته خدا همه مریضارو شفا بده و رفتگانمونو بیامرزه.

    • باقرفقیهی نژاد

      باسلام.دوستان عزیز..بزرگواران..برای برادر زاده ام شهلا که الان توی کما هست 8روزه..دعا کنید..چونکه یتیم بوده بزرگ شده ی بچه دخترتازه خدا بهش داده..خیلی دوستش دارم..خدایا برش گردون..امیدم به تو ودعای بندگانت هست..انشالله..خوب بشه..خدااااآ

    • امین

      سلام تورا خدا برا عمه ی منم دعا کنین بر اثر تصادف به کما رفته سطح هوشی 3 دارد فقط دعاش کنین تونو به جون امام حسین قسم اگه خوندی دعا کن قسمت دادم

      پاسخ ها

      • آکو عزیزی

        سلام توروخدا عمه تون بهبود یافته الان؟؟؟

    • دارا

      سلام دوستان یکی از پسرای فامیلمون از بالای یه صخره افتاده ضربه مغزی شده توروخدا براش دعا کنین اگه خدارو دوس داری براش دعا کن همش ۱۶سالشه

    • الهام

      لطفا برای دوست عزیز من دعا کنید.از ۲۳ شهریور تو کماست.

    • دارا

      دوستان پسر فامیلمون متاسفانه دیروز در اثر مرگ مغزی درگذشت روحش شاد لطفا براش فاتحه ای بخوانید وبرای خانوادش دعاکنین که خداوند بهشون صبر بده شماهم تواین کار خیر سهیم باشید.

    • م ش

      عشقم چهار روزه بعلت تصادف تو کماس. درجه هوشیاریش 5 و تقریبا ثابته. دلم میخاد من بمیرم اما اون هوشیار و سالم شه و زندگی کنه. ای کاش خدا الان همچین فرصتی بهم میداد. کاملا آماده ام. کاش میشد افراد از تجربیاتشون بگن که ما ببینیم چقد امید هست.

    • بدون نام

      سلام انشا الله خدا مریضایی همتونو شفا بده واس پسر دایی منم دعا کنید تا زود از کما بیرون بیاد

    • علیرضا

      سلام اقا لطفا یکی بهم جواب بده مادرم سه روز پیش بخاطر فشار خون بالا خونریزی مغزی کرده عمل کردن الان سطح هوشیاریش سه هستش الان غشارش قلبش خوبه ولی توروخدا بهم بگین امیدی است توروخدا جوابمو بدین

    • سیده فاطمه

      سلام بابای من دو ماهه بر اثر سکته مغزی توی کما هست؛ تو رو خدا برای شفای کامل بابام دعا کنید؛ صلوات

    • زهرا

      یا من اسمه دواء وذکره شفاء ...... خدا یا همه مریض ها رو با مهربونی خودت شفا بده ... دایی من رو هم از کما نجات بده و زندگی دوباره بهش ببخش ..... آمین.

    • fatemeh

      سلام لطفا برای مهسای سیزده ساله ما هم دعا کنید. باباش سرطانیه دکتر براش متادون تجویز میکنه.مهسا سردرد داشته شربت متادون باباشو اشتباهی بجای استامینوفن خورده الانم یک هفتس رفته تو کما باضریب هوشی 3. هیچ امکاناتی هم تو بیمارستانی که بستری شده برای بررسی مغزش نیس.دکترا قطع امید کردن.توروخدا براش دعاکنید دختربچه نوجوانه با کلی آرزو...

    • fatemeh

      دیشب نوشتم برا مهسامون دعا کنید امشب با کمال تاسف و تاثر مینویسم مهسامون رفت پیش خدا :( لطفا براش فاتحه بخونین

    • احمدی

      خواهش می کنم برای عسل کوچولوهم دعا کنید در اثر تصادف بیمارستان بستری شده وضریب هوشی پایین داره انشالله با دعای شما عزیزان زندایی وداییم خوشحال بشن

    • ابراهیمی

      سلام . برای عموی منم دعا کنین دو روزه توی کماست. ضریب هوشیاریش 5 . ازتون خواهش میکنم دعاش کنین.

    • مهسامـــ

      سلام
      توروخدا التماستون میکنم برا دوستم دعا کنید
      برام خواهر بود
      هم بازی بچگی هام..
      الان تو کماس
      واقعا درک نمیکنم چطور باید خودمو قانع کنم که یروز نباشه و بگن همه چیز تموم شد..توروخدا دعا کنید براش

    • ارزو

      تو رو خدا براي باباي منم دعا كنيد، مغزش بر اثر ضربه خونريزي كرده ، ٢ بار عمل كرده ،و الان تو اي س يؤ هست ، داغون شديم، زندگيمون از هم پاشيده، دعا كنيد
      ايشالا به حق اين روزاي عزيز همه مريضا سلامتيشون رو بدست بيارن

    • مهسامـــ

      عمرم رفت
      خواهرم رفت..پلی با رفتنش ب خیلی ها بودن بخشید نفسم ۱۸ سالش بیشتر نبود ولی روح بزرگش رضایت داد ب اهدای اعضاء. براش فاتحه بخونید دوستان..

    • سیده فاطمه

      انشالله ک خدا همه مریض ها رو شفای کامل بده؛
      تو رو خدا برای بابای من ک 70 روزه توی کما هست دعا کنید .
      اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم.

    • معصومه

      ایشالا خدا به همه مریضا شفا بده . برای نوه عموی منم دعا کنین .

    • Mobina

      برأي دوست منم دعا كنيد ١٦سالشه و توي كماس تورو خدا دعا كنيد ما دارين نابود ميشيم

    • منصوره

      سلام
      تورو خدا جواب منو بدین هرکس هرچی میدونه
      داییم تومور مغزی بدخیم داشته الان رفته تو کما. شنیدین تا حالا کسی که بر اثر تومور کما رفته باشه بعدش خوب شده باشه؟بر گشته باشه؟
      خواهشا جواب بدین......
      دکترا که چیزی نمیگن

    • mahshad

      بچه ها تروخدا واسه عشقه من دعا کنید ۹ روزه که رفته کما و حالش خوب نیست ۲روز دیگه تولدشه تروخدا به حق امام حسین واسش دعا کنید که دوباره برگرده پیشم ۱۸ سالش بیشتر نیست چندروز دیگه ام نامزدیمون بود تروخدا دعا کنید واسش

      پاسخ ها

      • سحر

        عزیزم انشاالله خدا شفاشون بده

    • محسن

      سلام واسه پدر بزرگ منم دعا کنین الان7روز تو کماست هوشیاریش 4 هست

    • Mohsen

      من تصادف کردم و هفت روز به علت خونریزی مغزی در کما بودم و یک هفته بعد از به هوش آمدن
      کاملا گیج بودم
      هیچ کس و هیچ چیز رو نمی فهمیدم
      اما زود به حالت عادی برگشتم
      خدایا شکرت

    • بدون نام

      لطفا برایخواهرزادهی من صالح دعاکنین ۵ روز به کما رفته دراثر تصادف

    • ارزو

      سلام
      پدر من بر اثر ضربه ١١ روز تو كما بود و ٢ماه پيش فوت كرد

    • پروین

      سلام برای عموی منم که نزدیک یه هفته تو کماست دعا کنید خیلی انسان خوبی هست فراموش نکنید تو رو خدا

    • بدون نام

      لطفا برای پسرخاله من دعا کنید شب جمعه تصادف کرد و به کما رفته اسمش عماد است.

    • بدون نام

      من هم عزيزي در كما دارم، وبلاگی درست کردم و توش از همه افرادی که عزیزی در کما دارن و یا داشتن ميخوام بیان و تجربیات خودشون رو در میون بگذارن، هم از اطلاعات هم استفاده می کنیم هم مرحمی میشه بر دلهامون. برای همین گفتم آدرس وبلاکم رو اینجا

    • بدون نام

      من هم عزيزي در كما دارم، وبلاگی درست کردم و توش از همه افرادی که عزیزی در کما دارن و یا داشتن ميخوام بیان و تجربیات خودشون رو در میون بگذارن، هم از اطلاعات هم استفاده می کنیم هم مرحمی میشه بر دلهامون.....

    • سبحان

      سلام دوستان من دارم با گریه این متن رو مینویسم برای دخترعمم دعا کنید دیروز بعد از ظهر با دوستش بود و ماشین چپ کرد و‌تصادف کرد دوستش درجا مرد خودش رفته کما تهالش پاره شد ریه هاش اسیب دیده ضربه مغزی شده حالش خیلی بده هوشیاریش فکر کنم رو ۰ دکترا جوابش کردند تروخدا محتاجیم به دعاتون انشالله خدا کل بیمارا رو شفا بده و این دختر عمه جوان ما که ۲۲ سالشه رو هم نجات بده خواهشا دعا کنید اون باید برگرده خود خدا معجزه میکنه من میدونم خدا خیلی مهربوونه انشالله هیشکی ناامید نشه

      پاسخ ها

      • ممصطفی

        هوشیاری حداقلش 3 هست امیدوارم هر چه سریعتر خوب بشه زندگی همینه زیاد به خودتون سخت نگیرید

    • بدون نام

      من هم عزيزي در كما دارم، وبلاگی درست کردم و توش از همه افرادی که عزیزی در کما دارن و یا داشتن ميخوام بیان و تجربیات خودشون رو در میون بگذارن، هم از اطلاعات هم استفاده می کنیم هم مرحمی میشه بر دلهامون.

    • بدون نام

      من هم عزيزي در كما دارم، وبلاگی درست کردم و توش از همه افرادی که عزیزی در کما دارن و یا داشتن ميخوام بیان و تجربیات خودشون رو در میون بگذارن، هم از اطلاعات هم استفاده می کنیم هم مرحمی میشه بر دلهامون.....

    • عاطفه

      سلام به همه دوستانی که با ناراحتی و درد زیر این مطلب نظر دادن و شفای بيمارشون رو خواستن راستش من حیفم اومد که اون چیزی رو که خدا توفیق آشناییش رو بهم داد با شما درميون نذارم.

    • عاطفه

      مسئولین سایت تو رو جون عزیز ترین هاتون نظرم رو با آدرس هایی که دادم منتشر کنید تا لااقل حتی اگه ی نفرم شده بتونه با این چله آشنا بشه و شفای بیمارش رو بگیره ان شاءالله که صوابش تو پرونده شما هم نوشته بشه...

      ازتون خواهش میکنم آدرس کانال رو حذف نکنید

    • عاطفه

      چرا فقط 3 خط نظرمو منتشر کردید واقعا که
      اصن منتشر نمی کردید سنگین تر بوديد

    • بدون نام

      سلام، اگر بيمار در حالته كما كليه هاشو از دست بده و ورم كنه چند روز دووم مياره؟

    • ابوالفضل

      سلام
      من از دار دنیا یه مامان داشتم که چهار سالگیم مرد
      بعد از اون همیشه با بابام بودم فقط با بابام
      الان بابامم سکته مغزی کرده
      بیست ساعت بعد از سکته تو سرما تو ماشین تو روستا مونده بود
      اول هوشیاریش شیش بود بعد شد هفت
      بعد از اون دیگه نزول کرد تا اینکه پریروز رسید به سه و رفت تو کما
      یک سوم مغزش خونریزی کرده
      تورو خدا از ته دل براش دعا کنید
      من دیگه هیچ کیو ندارم
      حس خیلی بدیه
      دارم تیکه تیکه میشم

    • عماد

      تروخدا براي برادرم صابر دعا كنيد هشت روزه تو كماس تصادف كرده ضريب هوشيش ٧هست دعا كميد زود به هوش بياد خدا همه مريضا شفا بده من بدون برادرم ميميرم

    • عماد

      من برادرم تو كماس ضريب هوشيش ٧هشت روزم توكماس خواهش ميكنم ازهمتون براش دعا كنين من بدون برادرم ميميرم عمر من بهش بسته يه خواهش ميكنم من براي همه مريضاتون دعا ميكنم

    • وحید

      سلام توروخدابرای برادرمنم ک۲۲سالشه دعاکنید،۷روزه بیهوشه توآی سی یو.خداروقسم میدم ب عزت وجلالش ک همه مریضاروشفابده.اللهم اشفأکل المریض.

    • سید رضاسیدکریمی

      سلام برادرم حدود شش ماه هست که هوشیاریش پایین هست بر اثر ایست قلبی اکسیژن به مغزش نرسید و احیا شد چند روزی در حالت کما بود و الان هوشیاریش پایین هست اگر کسی میتونه راهنمایی کنه حدود ۴۳ سالش هست با سه تا دختر و مستاجره و بیمه هم نداره اگر راهی هست تو رو خدا بگین گرفتاریم .التماس دعا

    • وحید

      سلام توروخدابرادرم وضعیتش بدترشده.سطح هوشیاریش خیلی اومده پایین.هرکدوم۱۰تاصلوات واسش نذرکنیدثواب داره.خداانشاالله بحق فاطمه محمدهمه مریضاروشفابده.آمین.

    • پری

      با ارزوی شفای همه مریضا واقعا ادم دلش بدرد میاد با شنیدن این پیاما خدا کمک کنه همشون سالم و سلامت به آغوش خانواده برگردن. قدر همدیگرو بدونیم
      واسه پدر مهربون منم دعا کنین الان چهار روزه تو کماس فقط سلامتیشو از خدا میخایم

    • وحید

      سلام خداوند همه مریضارو شفا بده,التماس دعا برای پدرم,تو کماست

    • ايمان

      سلام دوستان پدر من هم به علت سكته مغزى و خونريزى مغزى تو كماس لطفاً براش دعا كنيد. انشاالله خدا همه مريض هارو شفا بده

    • سعید

      سلام برای دوست منم دعا کنین 2 روزه تو کماس با ضریب هوشی3 خدا انشالله همه مریضا رو شفا بده التماس دعا

    • ب ح

      سلام به حرمت این شب عزیزقسمتون میدم دعاکنیدخداابوافضل شش ساله مون روبهمون برگردونده دوازده روزه توکماس هممون نصف عمرشدیم توروخدامحتاجم به دعاتون بدجور

    • طب اسلامی

      کما رفتن شخص

      ۱- مخلوط داروی جامع امام رضا علیه السلام و آب مرزنجوش (قطره مرزنجوش جامع) به این صورت که اول شب و آخر شب دو قطره به فاصله نیم ساعت داخل بینی میریزند.

      ۲- بردن شخص به محل نماز خواندنش و خواندن سوره صافات و یس.

      ۳- ریختن روغن بنفشه پایه کنجد در بینی

      ۴- داروی ترکیبی حضرت محمد (ص)

      ۵- مخلوط عسل و سیاهدانه

      ۶- آب باران

      (استاد تبریزیان)

    • هلن

      تو رو خدا واسه ی مریض ماهم دعا کنید

    • محمد رضا

      از خدا میخوام همه مریضا رو شفا بده انشاالله سجاد پسر خواهر منم انشاالله شفا بده اون الان 7 روزه که توکماست با ضریب هوشی 7 از همتون میخوام براش دعا کنید 25 سالشه و نامزد داره

    • نرگسی

      سلام واسه پسری ۱۸ ساله ک ی هفته دیگه میخواست بره سر بازی والان ب علت تشنج هشت روزه تو کماس و هوشیاریش ۳ هست تورو خدا دعا کنین التماس دعا

    • ب ح

      سلام ابوالفضل عزیزم هوشیاریش رفته روی هفت دکتراگفتن فقط خداشماروبه همون خداقسم میدم براسلامتیش دعاکنیداون یه فرشته س به حرمت دلای پاکتون خداشفاش بده خداهمه ی مریضای شماهم شفابده به حق خودش

    • بدون نام

      سلام خواهر منم به خاطرخوردن دارو به قصد خودکشی الان یک هفتس تو کماس خواهش میکنم وایش دعا کنید یه پسر 15 ساله داره

    • Saman

      برامهران رفیق منم دعا کنین.سرباز بود 3 روزه تو کماس.امروز رفتم دیدمش دستشو فقط تکون میداد.

    • محمد

      سلام دوستان
      اگر كسي از نزديكانش تو كما هستن و يا برگشتن بيان و بنويسن كه چه علائمي داره خروج از كما و كلا شرايط بيمارشون رو بگن

    • محمد

      سلام دوستان
      اگر كسي از نزديكانش تو كما هستن و يا برگشتن بيان و بنويسن كه چه علائمي داره خروج از كما و كلا شرايط بيمارشون رو بگن

    • محمد

      سلام دوستان
      اگر كسي از نزديكانش تو كما هستن و يا برگشتن بيان و بنويسن كه چه علائمي داره خروج از كما و كلا شرايط بيمارشون رو بگن

    • محمد

      سلام دوستان
      اگر كسي از نزديكانش تو كما هستن و يا برگشتن بيان و بنويسن كه چه علائمي داره خروج از كما و كلا شرايط بيمارشون رو بگن

    • بدون نام

      سلام فرزند منم توی کماست ضریب هوشیش روی ۳ یازده روزه توی کماست التماس دعا دارم

      پاسخ ها

      • آکو عزیزی

        سلام فرزندتون بهبود یافته؟؟

    • جهان

      اگر کسی قرص بخوره چقدر احتمال برگشتش ازکما هست؟

    • بدون نام

      سلام
      برای پسر عمه من هم دعاکنید
      پنج ماهه عقد کرده
      ۲۲سالشه
      دیشب رفته تو کما

    • اسمان

      سلام,دامادمون ۱۳روز تو کماست ضریب هوشیاری۳ ,تصادف کرده,دو تا بچه داره,دکترا قطع امید کردن,التماس دعا

      پاسخ ها

      • آکو

        سلام توروخدا بهم جواب بدین...این دامادتون حالش بهتر شده..؟؟؟؟؟

    • فاطمه زهرا

      خدایا همه ی مریضها رو شفا بده ودل خانواده هاشون روشاد کن برادر من امروز یازده روزه تو کماست لطفا برای سلامتیش دعا کنید

    • حدیث

      سلام...خواهش میکنم برای پسرخاله منم دعا کنید 21سالشه و سرپرست خونواده س...خواهش میکنم دعا کنید براش

    • تبسم

      .. الهی و ربی من لی غیرک..
      به حق این ماه پربرکت وعزیز خواهر من هم که تصادف کرده و الان بیشتر از یک ماهه که تو آی سی یو بستریه و ضریب هوشیاری هم پایینه شفای عاجل و کامل عنایت کنه . إن شاالله
      ۴تا پسر کوچک داره و همشون چشم انتظار برگشتن مادرشونن.
      دعا در حق دیگری بهتر تاثیر داره إن شاالله حاجت روا بشید و التماس دعا . یا من اسمه دوا وذکره شفا

    • Zenb

      برا عشقم دعا کنیید الان دوسال در حالت کما هستند

    • علی نوری

      سلام مادرم مدت دوهفته است که سکته مغزی کرده وچونکه فشارخونش بالابوده خونریزی مغزی کرده ودکترعملش کرده وخونریزیهاراتمیزکرده آیااحتمال خوب شدنش هست؟ توروخدابراش دعاکنید.من بغیرازمادرم دیگرهیچ کسی روتودنیاندارم توروخدابراش دعاکنید ممنون
      علی نوری ازسمنان

    • فرزانه

      سلام من شهریور پارسال کامنت گذاشتم که برای خانم برادرم که مرداد 95 برای تولد اولین فرزندش در اتاق سزارین و حین عمل دچار ایست قلبی شدند و به کما رفتند دعا کنید. شب و روزهای بسیار سختی رو گذروندیم و حال همه تون رو خیلی خوب درک میکنم ایشون متاسفانه هنوز در همون شرایطند بدون هیچ بهبودی با همون ضریب هوشی پایین و بدنشون خیلی خیلی ضعیف شده. چیزی که من متوجه شدم و البته نظر پزشکان فوق تخصص مغز و اعصاب بود اینه که کسانی که در اثر ضربه به کما رفتند امید برگشتشون بیشتر از کسانیه که در اثر عدم اکسیژن رسانی به مغز در اثر ایست قلبی به کما رفتند امیدوارم همه کسانی که کامنت گذاشتن بزودی زود بیمارانشون شفا پیدا کنند نکتۀ مهم اینه که علیرغم این که نباید نا امید شد باید به خواست خداوند راضی بود. ان شاالله که همه از این آزمون سخت پیروز بیرون بیایم. برای شفای همه بیماران و خانم برادرم من هم دعا کنید.

    • سمی

      روی پسرمنم2روز تو کماس اسمش علیرضا لطفا ورزش دعا کنی نمیدونم ولی هیچ وقت ناامید نشدم ونمیشم چون یکی مث کوه پشتمه واونم خداجونمه ک قوربونش بشم فک نکنم ناامیدم بکنه التماس دعا

    • محمد

      سلام
      فكر نمي كنم تو اين دنيا دردي بدتر و لاعلاج تر از كما وجود داشته باشه، برادر منم بيشتر از ١٠ ماهه كه بر اثر تصادف تو كماست، انشاالله خدا همه بيماراي كمايي رو شفاي عاجل بده، براي شفاي برادرم صلوات بفرستيد لطفا

    • محمد

      سلام
      فكر نمي كنم تو اين دنيا دردي بدتر و لاعلاج تر از كما وجود داشته باشه، برادر منم بيشتر از ١٠ ماهه كه بر اثر تصادف تو كماست، انشاالله خدا همه بيماراي كمايي رو شفاي عاجل بده، براي شفاي برادرم صلوات بفرستيد لطفا

    • محمد

      سلام
      فكر نمي كنم تو اين دنيا دردي بدتر و لاعلاج تر از كما وجود داشته باشه، برادر منم بيشتر از ١٠ ماهه كه بر اثر تصادف تو كماست، انشاالله خدا همه بيماراي كمايي رو شفاي عاجل بده، براي شفاي برادرم صلوات بفرستيد لطفا

    • محمد

      سلام
      فكر نمي كنم تو اين دنيا دردي بدتر و لاعلاج تر از كما وجود داشته باشه، برادر منم بيشتر از ١٠ ماهه كه بر اثر تصادف تو كماست، انشاالله خدا همه بيماراي كمايي رو شفاي عاجل بده، براي شفاي برادرم صلوات بفرستيد لطفا

    • محمد

      سلام
      فكر نمي كنم تو اين دنيا دردي بدتر و لاعلاج تر از كما وجود داشته باشه، برادر منم بيشتر از ١٠ ماهه كه بر اثر تصادف تو كماست، انشاالله خدا همه بيماراي كمايي رو شفاي عاجل بده، براي شفاي برادرم صلوات بفرستيد لطفا

    • محمد

      سلام
      فكر نمي كنم تو اين دنيا دردي بدتر و لاعلاج تر از كما وجود داشته باشه، برادر منم بيشتر از ١٠ ماهه كه بر اثر تصادف تو كماست، انشاالله خدا همه بيماراي كمايي رو شفاي عاجل بده، براي شفاي برادرم صلوات بفرستيد لطفا

    • اسمان

      سلام دامادمون ۶۹روز هست که بیهوش .الان وارد مرحله نباتی هست چشماشو باز میکنه سرشو به دنبال صدا میچرخونه. ضریب هوشی ۱۱هستاما پاهاشو تکون نمیده بدنش خیلی خشک شده,دستاشو تکون میده,خیلی لاغر شده,التماس دعا,ان شا الله که همه مریضا شفای خیر بگیرن

    • سارا

      باسلام ان شاالله وبا توکل برخدای مهربون همه ی بیماران هرچه سریعتر سلامتیشون را به دست بیارن برای بیمار ما هم دعا کنید

    • فاطمه زهرا

      سلام امیدوارم که خدا همه ی مریضها رو شفا بده مخصوصا مریضهایی که تو کما هستن داداش من بعد از سی وپنج روز بهوش اومد ولی یه طرف بدنش کار نمیکنه ولی اطرافیان رو میشناسه خدا به همه ی مریضها سلامتی بده

    • Behrooz

      سلام، امدم بگم براي يكي از اشنا ما دعا كنيد تازه يك سال ازدواج كردن بر اثر يه حادثه رفته تو كما ديدم اينجا ديدم بابا اين كامنت رو خوندم خيلي ناراحت شدم ايشالا. خدا همه مريض ها رو شفا بده حدقل اوني كه جوان رو شفا بده بذار از دنيا شون لذت ببرن

    • سروش

      سلام بر همه عزیزان ایشالله همره مریضان شفا پیدا ب
      قسم به خدا
      من در ۱۴ سالگی توسط ۲ ماشین زیر شدم(پارس و ۴۰۵ با تمام سرعت من رو زیر کردن و فرار کردن)در زمان حادثه۲ ماه کما بودم و تمام پزشکا هیچ امید از زنده ماندنم نداشتن چون ضربه مغزی شده بودم و هیچ حافظه ای نداشتم خلاصه ب خواست خدا و دعای مهربان پدر و مادر و خانواده و اقوام و ... از کما بیدارشدم اما اون لحضه خیلی خیلی حالم خوبه خداروشکر اما ناراحتم ک چرا برگشتم این دنیا رو دوس ندارم هیچوقت.

    • بدون نام

      سلام شوهر خ

    • علی

      سلام
      برای پدر من هم دعا کنید سکته کرد و خوب شده بود ولی ریه هاش عفونت کرد و سطح هوشیاریش اومد پایین و الان 6 هست دعا کنید خوب بشه و خدا یه فرصت دیگه به من که فرزندش هستم بده که بیشتر بتونم بهش خدمت کنم
      خدایا کمک کن

    • بدون نام

      برا دوست منم دعا کنید از دیروز تو کماس سطح هشیاریش 6

    • محمد

      سلام
      اون دسته از افرادي كه يكي از عزيزانشون تو كما بودن و به لطف خدا از كما خارج شدن، ميتونن بگن كه خروج از كما چه مشخصه ها و علائمي داره؟ لطفا از تجربياتتون بگيد تا همه استفاده كنيم

    • آسمان

      چقدر آدم دلشکسته و غمگین میشه از این کامنتای پردرد.... نمیدونم کدامیک از این بیماران بالا که هر کدوم عزیز دل یک خانواده بودن الان چشم باز کردن و یا... پرکشیدن و رفتن؟!......... ما هم در این لحظه عزیزی داریم در کما... دختری جوان... مهربون... مظلوم... پر از آرزوهای قشنگ... دختری که تنها فرزند دلبند مادرشه!...... االان سه روز میشه که مادرش صداشو نشنیده... چشمان زیباش را ندیده!.............. اما ما امیدواریم به رحمت پروردگار....... اگه دوس داشتین برای بازگشتش دعا کنین ....

    • سمانه

      سلام برای دختر خاله منم دعا کنید ‌ .۷سالشه .و تو آی سی یو هستش .از طبقه چهارم پرت شده

    • مهرزاد

      واسه بابام دعا کنید سه روزه توی کماست

    • ana

      سلام.خیلی روزایه تلخیه از خدا میخوام همه رو شفا بده.توروخدا واس فامیلمون دعاکنید براثر ی تصادف وحشتتاک حالش خوب نیست خواهش میکنم جوونه ازدواج نکرده جیگرم داره اتیش میگیره

    • بهدادخداکرم نژاد

      من سه ماه توی کما رفته بودم باضریب هوشی سه ولی به خواست خدا وزحمات پدر و مادر ودکترها به زندگی بازگشتم

      پاسخ ها

      • آکو عزیزی

        سلام توروخدا بهم جواب بدین ضریب هوشیتون چند روز روی سه مونده بود..‌.؟؟؟ ینی بعد از چند روز ضریب هوشتون بالا رفت؟؟؟

    • Ali

      خدایا به همه ای افرادی که عزیزانشان در بستر بیماری هستند به حق بابالحوایج ابوالفضل العباس هر چه زودتر خبر بازگشت سلامتی رو نوید بده
      الهی آمین

    • رضا

      آقاي خداكرم نژاد خوش بحالتون، خدا به شما و خانوادتون رحم كرد و دلتون رو شاد كرد، برادر من بيشتر از يك ساله كه تو كماست، همه چيز رو هم ميفهمه ولي نميتونه بهوش بياد، هيچ دكتري هم حاضر نيست كمكي بكنه، اگر كسي دكتر مغز و اعصابي رو ميشناسه كه ميتونه به بيماراي در كما كمك كنه بگيد
      دعا كنيد براي عزيز من

    • مهدیه

      خدایا تو رو به بزرگیت هرکسی اینجا برای مریضش درخواست دعا کرده خودت دلشو شاد کن و مریضشو شفا بده.دوست منم ۴روزه تو کماست و خونریزی مغزی کرده.خدایا خیلی جوونه فقط ۲۷سالشه خودت شفاش بده. دوستان خواهش میکنم براش دعا کنید

    • آسمان

      وقتی میام اینجا پیاما رو میخونم و این احوال درمونده و پر از استیصال رو میبینم خیلی دلم میگیره.... فقط اومدم بگم نا امید نشید.... معجزه ها منتظر دلهای امیدواره..... اون دختری نازنینی که چند تا پیام بالاتر ازش گفتم براتون خدا رو هزاران هزار بار شکر بهوش اومد... بعد از حدود 38 روز... خدا رو شکر حتی فلجم نشد... نا امید نباشید با تمام وجودتون دعا کنید......

    • بدون نام

      سلام. ایاکسی رومیشناسین. باضریب هوشی3 برگشته باشه اگه میدونین خواهشا بگین. ؟

    • حجت

      سلام مادرم ۱۲روز توی کماست هوش ۵ بعد از عمل جراحی دیسک کمر
      فقط یک دعا از ته قلبتون

    • ن

      تورو خدا واسه مامان منم دعا کنین جوونه من تنها دخترشم بعد از سکته تو کماست. خدایا یعنی میشه بیام اینجا و بگم حالش خوب شد. میدونم خیلی غر زدم بهت خدا جون ولی دیگه هیچی ازت نمیخوام جز مامانم. قول میدم. اگه بره خیلی تنها میشم بدبخت میشم هیشکیو ندارم

    • maryam

      اميدوارم خداوند همه ي عزيزان توكما رفته روهرچه زودتر برگردونه واسه دوست عزيزمون كه يه هفته س توي كمارفته وسطح هوشياريش ٧هستش دعا كنيد به حق اين شب عزيز از كمابيرون بياد وبه آغوش خانوادش برگرده

    • افسانه

      سلام به همه لطفا برای برادرم دعا کنید سه روزه تو کما هست

    • نوریان

      با سلام خدمت همه عزیزان از خداوند متعال برای همه مریضها طلب شفاعت دارم من هم برادرم 14 روز در کماهست از همه شما عزیزان تقاضادارم برای برادر من هم دعا کنید

    • بدون نام

      سلام توروخدا برای داداشم که ده روز کماست دعا کنید همش ۱۶ سالشه اللهم اشف کل مریض

    • بدون نام

      سلام لطفا برای پدر بزرگ من هم دعا کنید به علت مرگ مغذی در بیمارستان بستریه براش خیلی دعا کنید

    • حسن

      سلام امیدوارم خدا همه بیمارا رو شفا بده مادر منم الان سه چهار روزه تو کماس براش دعا کنین..

    • ابراهیم

      سلام.برا داداشم دعا کنید دکترا جوابمون کردن20سالشه ضریب هوشیش3

    • بدون نام

      خداهمه مریض راشفابده برای پسرخواهرمن هم دعا کنید به هوش بیاد الان یک سال بیهوش داخل خانه خیلی ناراحتم واسه عزیزم التماس دعا

    • خدایا فقط خودت

      دوستم با ماشین تصادف کرده الان طرف توی کما هستشحالمون داغونه تورو خدا براش دعا کنید من که برای همتون دعا کردم

    • بدون نام

      سلام انشالله به حق فاطمه زهرا خدا همه مریضها شفای کامل عطا بفرماید برا داداش منم دعا کنید الان ۳ ماهه توکماست تصادف کرده باموتور ضریب هوشش رو۷ هست خداوند میفرماید درحق همدیگر دعا خیرکنید تا دعایتان مستجاب شود یا حق

    • بدون نام

      سلام . واسه خواهر زاده من هم دعا کنید امشب 7 شبه که تو کما خیلی بچه اس.حالش وخیمه اسمش ابوالفضل. خواهش میکنم.

    • ایدا

      سطح هوشیاری پایین یعنی چند ؟؟؟؟
      لطفا سوالمو زود جواب بدید خواهش میکنم فوریه

      پاسخ ها

      • محمد

        هوشياري زير ٦ پايينه ديگه، يعني از ٣ تا ٦، ولي باز هوشياري كه بالا بره كم كم از ٧ بره بالا و به ١٠ نزديك شه خيلي خوبه و بيمار چشماشو باز ميكنه

    • بدون نام

      سلام برادرم در اثر تصادف تو کماست ۴ ماهه. دعا کنید. ۲ دختر دبستانی داره

    • بدون نام

      به لطف خدا امیدوار باشید‌
      من خودم بر اثر تصادف ، ضربه مغزی شدم و تو‌کما بودم
      لطف خدا خواست که حتی قبل از باز کردم مغز من به هوش بیام
      خدا همراهمون هست

    • علی

      هدا انشالله همه مریض هارو شفا بده.دوست ماهم امروز تصادف کرد رفته کما حالش بده .تورو خدا دعا کنید جون هرکی دوست دارید دعا کنید.به خدا خیلی سخته.به والله خیلی سخته

    • علی

      چند رو پیش اینجا گفتم رفیقمون تو کماست واسش دعا کنید
      امروز فوت کرد...
      حالا میگم واس شادی روحش دعا...
      قدر رفیقاتون و عزیز هاتون رو بدونید همین...

      پاسخ ها

      • رضا

        خدا رحمتشون كنه، واي چقدر سخته براي خانوادش

    • سلام یک سوال داشتم اگر سن حدود۷۵ باشه و سکته مغزی بکنه احتمال برگشتش چقدره؟ چقدر میشه امید داشت؟؟؟لطفا سوالمو تا فردا جواب بدین

      کسیکه سکته مغزی کرده و ۷۵ سالششه چقدر احتمال برگشتش از کماست؟؟
      میشه امیدداشت؟؟؟؟
      من تا فردا منتظر جوابم . ممنونم
      .

      پاسخ ها

      • تمیم

        سلام دوست عزیز
        پدر من هم ۷۵ سال سن داره..
        سکته مغزی کرده و الان ۳۴ روزه که با سطح هوشیاری ۴ تا ۳ تو کما است.
        من هم مثل شما گیج و گنگ و مبهوتم.
        دکترها هم جواب درستی نمیدن، فقط میگن دعا کنین.
        شما هم به خدای بزرگ اتکا کن

    • بى نام

      سلام
      بابام تماام زندگيم بر اثر فشار خون بالا خونريزى شديد مغزى كرد الان ٢٤ روزه تو كماست آي سي يو با هوشيارى ٤ توروخدا تورو خانم فاطمه زهرا(س) براش دعا كنيد براش يه امن يجيب بخونيد. من پيامهارو خوندم براى همه دعا كردم ايشالا بابام خوب بشه. الهى رب العالمين.

    • محسن محمدی

      پدرعزیزم هفتاد سال سن داره
      دارم فلج میشم از نبودنش الان تو کماست نفسشا دستگاه میده
      منمدارم دیوونه میشم
      برامون دعا کنید
      الهم اشفع کل مرضانا

    • هدی

      کاش هیچ دردی نبود...

    • هدی

      کاش هیچ دردی نبود...

    • لیلا

      مادرم منم سکته مغزی کرده 10روزه رفته تو کما سطح هوشیاریش 3 هست تو رو خدا براش دعا کنید

    • ععرفان

      خدا همه ر

    • محمد

      ترو خدا واسی فاطمه خانوم دعا کنیدضریب هوشی پایین داره .ایشالله همه مریضی ها شفا بگیرن اللهم صل ال محمد واله محمد

    • آنا

      سلام برای داداش دوستم۱۹سالشه براثرتصادف الان ۷روزتوکماست هوشیاریش رو۳هست توروخدابراش دعاکنید

    • علی

      سلام شوهرخواهرم 27ساله تصادف کرده 6 روزدرکماست وضریب هوشیاریش 8 است. طحالش رابرداشتن ولی خونریزی داخلی نداره. برایش دعاکنید.امیدی هست؟

    • ss

      سلام مادربزرگ من ریه هاش عفونت کرده بود دکترا عمل کردن بعد از ۳روز که عمل کرده بود به یکباره حالش خراب شد و الان ۲روزه کما رفته هر کی قلبش شکست برای مادربزگ منم دعا کنه. خدایا به حق باب الحوائج ابوالفضل (ع) به همه مریضا شفا بده....

    • مبینا

      واسه یکیم دعا کنید ۳ روزه تو کماس...

    • نسیم

      سلام.خدا همه مریضی رو شفا بده
      واسه خواهر من دعا کنید.بر اثر تصادف ۲۰ماهه ک تو کماست

      پاسخ ها

      • شيما

        برادر من هم ٢٠ ماهه كه تو كماست، شرايط خواهرتون چطوريه؟ اجراي فرمان داره؟ چشماش بازه يا بسته؟

    • Behzad

      خدا همه مریضارو شفا بده

    • شاپرک

      واسه بابایه منم دعا کنید ۱۰ روزه تو کماست و درجه هوشیاریش رو ۶

    • بدون نام

      سلام پدرم بعداز جراحی استخوان سر ران پا هردو کلیه از کارافتادوبعداز چند جلسه دیالیزدچارایست قلبی والان 2هفته در کما پایین ترین هوشیاری لطفا به این ماه عزیز برای شفای پدرم وهمه بیماران در کما از خدادعا کنید

    • بدون نام

      سلام برا نوه عمه منم دعا کنید سه روز تو کماست مادرش خیلی بی تابه

    • Sahar

      سلام برای پسر خاله منم دعا کنید این س روزه ک توی کماست...گناه داره.لطفا واسش دعا کنید ۲۱ سالشه

    • کوروش

      الهم اشف کل مریض
      خدا همه مریضارو شفا بده
      مامان منم 26 روزه تو کماست درجه هوشیاریشم بین 3 و 4 هست بابام نابیناست عصای دست بابام بود از همتوت التماس دعا دارم تو این شبای قدر خدایا همه ی مریضارو شفا عنایت بفرما

    • امید

      سلام رفیقم دیشب تصادف کرده وتوکماس خیلی جونه هنوز18سالشه ازتون خواهش میکنم براش دعاکنین مامانش چشم انتظاربرگشتشه

    • احسان کرمانشاه

      به لطف و رحمت و بخشش خداوند متعال امیدوار باشین که او ارحم راحمین است.

    • فقط خدا

      اللهم اشف کل مریض
      برای شفای طفل ۵ ساله هم دعا کنید یک هفتس رفته توکما

    • محبوبه

      شماروخدا واسه داداشم دعاکنین تصادف کرد ۱۶سالشه توکماهه خدا انشالله همه ی مریض هارو شفا بده امیرحسین ماروهم شفا بده

    • یک خواهر

      سلام.برادر 20 ساله من هم 5 ماه پیش به کما رفت بعد 2 هفته چشماش باز کرد اما حرف نمیزد شاید 1ماه طول کشید حرف زد و به محیط واقف شد اما حرکت نداشت الان 5 ماه گذشته راه میره اما چه راه رفتنی خیلی سخت میلنگه تحملش برا خودش خیلی سخته من هر بار نگاهش میکنم ارزو میکنم من از دو پا فلج شم تا اون خوب شه چون الان اینده اش نامعلومه من برای همه تون با گریه دعا کردم چون این روزها رو همه تجربه کردم هر چند الانم با دیدن طرز راه رفتنش نفسم میگیره . توروخدا تو دعاهاتون محمد ما رو هم فراموش نکنید که پاهاش خوب شن توروخدا

      پاسخ ها

      • منم خواهرم

        سلام عزيزم
        من هم يك خواهرم و فقط ميخوام بهت بگم خداتو روزي هزاران مرتبه شكر كن كه از كما دراومد و حرف زد و داره با تمام تلاشش راه ميره
        برادر من ٢ ساله تو كماست، حسرت شنيدن صداش و ديدن چشماش داره جيگرمو آتيش ميزنه
        خدا خيلي به شما رحم كرده، كاش به ما هم رحم مي كرد

    • سودابه

      سلام .من مادرم در کماست و قراره تا دوسه روز آینده بیاریم در خونه نگهداریش کنیم دنبال تجهیزات پزشکی هستیم. اینجا کسی هست ک این تجهیزات رو مثل دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه ساک شن و... داشته باشه و با قیمت مناسب ب ما بده.توروخدا اگر کسی رو می‌شناسید معرفی کنید

    • ...

      سلام.خواهش میکنم برای شوهرخواهرمنم دعا کنید.اون چندروز هست که در کماست.
      امیدوارم خدا همه مریض ها روشفابده از جمله شوهرخواهرمن.

    • Nazi

      الهم اشف کل مریض
      شماروخدا واسه داداشم امیرحسین ۱۶ساله دعا کنین ک زودتر بهوش بیاد یک ماه خورده توکماهه

    • مریم

      سلام واسه یه پسربچه 15ساله که رفته تو دعا کنید ضریب هوشیش دو شده خدا همه مریضا رو شفا بده

    • مریم

      سلام واسه یه پسربچه 15ساله که رفته تو کمادعا کنید ضریب هوشیش دو شده خدا همه مریضا رو شفا بده

    • احمد

      2سال پیش پدرم رو از دست دادم و حالا مادرم بخاطر حمله تنفسی دچار سکته مغزی شده والان توی کماست. از همه التماس دعا دارم که خداوند مادرمون رو بهمون ببخشه

    • توکل برخدا

      انشاالله خداوند به حق بزرگیش هرکسی مریض داره زودشفاش بده خداوندهیچ کسی رومنتظرنذاره تاعزیزش بهوش بیاد توکل برتوای بخشنده .

    • علیرضا

      من ۱۵ سالمه مادرم سکته مغزی کرده عمل سرش انجام شده و تو بخش آی سی یو بستریه هوشیاریش رو ۷ هست واقعا وضعیتش چی میشه

    • تمیم

      من تک تک نظراتو خوندم..
      فکر میکردم در دنیا تنها کسی هستم که پدرش سکته مغزی کرده و با سطح هوشیاری ۳ تا ۴ رفته تو کما ولی با خوندن نظرات متوجه شدم که تنها نیستم و همدرد زیاد دارم..
      خداوند بزرگه و به درد دل همه ما گوش میده..
      برای پدر من هم که تنها رفیقم است و الان ۳۴ روزه بر اثر سکته مغزی رفته تو کما دعا کنین..
      خدای پاک دل همتونو شاد کنه و مریضتنو به هوش بیاره..
      با دلهای شکسته‌تون برای پدر من هم دعا کنید..
      حالم خیلی بده..
      احساس میکنم دارم روانی میشم..
      یا بزرگ بی‌همتا، یا شفا دهنده واقعی، ای کسی که اسمت دوا و ذکرت شفا است..
      به داد پدر بیچاره من برس..
      به فریاد ملتمسانه من و همدردانم گوش فرا ده و مریضمان را شفا عنایت فرما..
      یا شافی بی همتا.

    • مریم از اراک

      سلام،شوهرم سه ماهه که از هفت طبقه افتاده و در کماست و به خانه آوردیم،الان یک ساله که عروسی کردیم تورو برای شوهر منم دعا کنید خوب بشه،ای خدا همه مریضی را شفا بده سجادم را هم شفا بده،امییییییییییییییییییییییین یا رب العالمین

    • 15%

      فکر کنم سطح هوشیاری نزدیک 15% که بشه میشه گفت که خطر کما رفع شده
      اینجوره؟

    • سطح هوشیاری

      میزان کاهش سطح هوشیاری متفاوت است بنابراین حالات مختلف کمای عمیق، نیمه کما و حتی حالتی شبیه خواب آلودگی شدید می‌تواند بروز کند. سطح هوشیاری طبیعی 15 است که در حالت کما این سطح به 3 یا 5 تقلیل می‌یابد که تمام این شرایط بستگی به شرایط بیمار، علت وقوع کما و کمک‌هایی که به وی می‌شود دارد.
      در مراحل بالارفتن سطح هوشیاری [عدد دو رقمی (بالای 9) ] و نزدیکی این عدد به 14 تا 15 بیمار رو به بهبود بوده اما همچنان باید تحت نظر پزشک باشد و حمایت کامل خانواده را دارا باشد
      فرد بازگشته از کما مانند کودک نو پا آسیب پذیر است
      توضیحات اضافه در کامنتهای بعدی

      سپاس

    • بحرانی

      زندایم سه روزبر اثر تصادف صربه شدید به جممه ش ولرد شد سطح هوشیاریش روی ۵ هست و و جمجمه ش تورم کرده امیدی به بهبودیش هست

    • مهدی

      سلام دوستان عزیز،خداوند به تمام مریض ها شفا بده برای پسر دایی عزیز من هم،که بیست روزی توکماست دعا کنید هفده سالشه

    • فاطمه

      سلام واقعا برای همه از ته دل دعا کردم که سلامتیشون رو به دست بیارند واسه پسرعمه من هم که خیلی جونه وبه تازگی بابا شده بود دعا کنید حدودا سه ماهه تو کماست سطح هوشیاریش هم به هفت رسیده التماس دعا دارم از همه عزیزان

    • سیدفرشید

      سلام علیکم لطفا برای یک مادر 30ساله که بخاطر خیانت همسر از زور ناراحتی سکته قلبی کرد ه و کمتر از دو ساعت به سکته مغزی دچار میگردد و با داشتن یک بچه سه ساله و یک بچه یک ساله دو روز است به کما رفته و نظر بر این شده بچه یکساله را روی قلب مادر بگذارند شاید باعث شود سطح هوشیاری اش تغییر کند .
      از همه عزیزان خواستارم برای شفای این مادر دعا کنید.با سپاس

    • سید جابر

      سلام و خسته نباشید ...
      مایک مریض در حال کما داریم و دلیلش غرق شدگی هست
      مجرای تنفسی مغز بسته شده قلبش خود کار می‌کنه و نبضش دقیق کار می‌کنه .
      ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    • مهدی

      سلام دوستان عزیز مریض بدحالی داریم که تصادف کرده مغزش دچار تورم شده سطح هوشیاریش هم هفت می باشد ممنون می شم اگر راهنمایی کنید.

    • مهدی

      سلام دوستان عزیز مریض بدحالی داریم که تصادف کرده مغزش دچار تورم شده سطح هوشیاریش هم هفت می باشد ممنون می شم اگر راهنمایی کنید.

    • مهدی

      نامزدبخاطر ضربه ب سرش ب کما رفته هوشیاریش ۳ درصده ممکنه هوشیاریش بیشتر بشه

    • بدون نام

      امیدوارم که هرچه زودترهمه ی مریضاشفاپیداکنن برای داداش منم دعاکنین الان سه روزه توکماست من خارج ازکشورهستم وهیچ کاریم ازم برنمیادفقط میتونم دعاکنم توروبه دل شکسته خانم فاطمه زهرابراش دعاکنین فقط 17سالشه

    • زهرا

      سلام تو رو خدا واسه زن عموم دعا کنید ۳۸سالشه خونریزی مغزی کرده الان ۲هفتس تو کماس ۲تا دختر کوچیک داره به حق همین شبا ایشالله هرچی مریضه شفا پیدا کنه

    • تمیم

      خداوند تمام مریضها را شفا دهد
      برای پدر بیچاره من هم دعا کنید.. نزدیک سه‌ماه است که بر اثر سکته مغزی رفته به کما..
      سطح هوشیاریش بین ۳ تا ۵ در نوسان است.
      اصلا نمیدانم که تقدیر برای فردایش چی رقم زده.
      هر روز را به این امید به بیمارستان میرم که شاید به‌هوش آمده باشه
      اما دریغ از ذره تغیر.
      دعا کنید برایش..

    • بدون نام

      برای.خواهر.منم.دعا.کنید.یک.هفته.به.اثر.تصادف.تو.کماهست.یه.بجه.دوساله.داره.که.اونم.ضربه.شدیدی.به.سرش.خورده.الان.بهوش.اومده.مادرش.میخواد.دعا.کنید.برای.همه.مریضا

    • ssss

      برا عشقم دعا کنید خودکشی کرده الان تو کماعه.

    • ندا

      سلام برادر من 23سالشه و الان 28روزه تو کماست تنها امیدمونه مادر هم نداریم فقط ماسه تا خواهرو داره تو رو خدا دعا کنید براش به حق همین محرم که همه بیماران شفا پیدا کنن

    • وحید

      خدا ان شا،الله همه مریض ها رو به حق این شب های عزیز شفا بده تا وقتی که آدم درگیر این موضوعات نشه حال اینجور آدم ها رو درک نمی کند.بردار من ۱۰ روز تو کمای عمیقه دکتر ها ازش قطع امید کردن امید ما فقط به خدای بزرگه که تا وقتی که اون نخواد حتی یه برگ هم از درخت نمی افته.دوستان تو رو خدا برای شفای همه بیمارن کمایی و همچنین بردار من دعا کنید ممنون.

    • التماس دعا

      سلام
      من یه کنکوریم که مامانم تو کماست
      هر لحظه که میگذره وجودمو استرس میگیره
      تورو خدا دعامون کنید

    • میلاد

      توروخداواسه پسرعموم دعاکنید دیروز براثرتصادف رفت کما

    • زهرا

      سلام امید دارم خداوند شفا به همه ی بیماران بده
      خانمها و آقایون دختر من ۴ سال پیش به کما رفت با سطح هوشیاری۳
      خیلی سخت بود و ناگوار وقتی دخترم به کما رفت فقط از خدا خواستم هر چیز که خیر هست براش محیا کنه و اون دخترم رو به من برگردوند از شما میخوام صبور باشین و هیچ چیزی رو به زور از خداوند نخواهین مطمئن باشین اون چیزی که اتفاق میوفته سرنوشت هست وما تابع خواست خداییم امیدوارم هر چیز که خیر بیمارتون هست اتفاق بیفته
      خداوندا هر چی رضای خودته بچه هامون امانتی هستند که به ما سپرده ای پس خودت هم نگهدارشون باش و شفا بده تمام این .............

      پاسخ ها

      • آکو

        سلام بچه شما چن روز سطح هوشیاریش ۳ بود...ینی بعد از چند روز هوشیاریش بالا رفت ...توروخدا جوابم بده

    • وحید

      سلام.داداش منم از جمعه هفته پیش بخاطر مسمومیت شدید رفته کما.دکترا هم جواب واضحی نمیدن.ینی نمیتونن نظر قاطعی بدن.امیددارم داداشم هرچه زودتر بهوش بیاد.همش با خودم میگم دور از جونش اگه قرار بود اتفاقی بیافته همون اول میافتاد.ازتون عاجزانه خواهش میکنم واسش دعا کنید.تورو ب جون هرکی ک دوسش دارین همین الان واسش دعا کنین از کما بیرون بیاد.اخه دوتا بچه کوچک هم داره

    • مهرداد

      مادر منم به علت تومور مغزی به کما رفته، خواهش میکنم براش دعا کنید.

    • مرضیه

      توروخدا برا رضای منم دعا کنید حال خوبی نداره خیلی دعا کنید

    • بدون نام

      براپسرخاله منم دعاکنیدچندروزه توکماست

    • هموطن

      الهی به حق مقربان درگاهت لباس عافیت بر تن همه بیماران بپوشان
      آمین

    • بدون نام

      9

    • مجید

      برای پدرم که خیلی برامون زحمت کشیده دعا کنید الان سه روزه تو کماست سکته مغزی کرده

    • سلام مهدی هستم ازدزفول

      مادری دارم که چهاروزتوکمارفته برامادرمنم دعاکنیدمنم برای همیه بیماری که توکمارفتن هروزهرشب دعامیکنم خداوندهمیه مریضاتوشفاعنایت بفرما

    • بنده خدا

      برای همه بیمارا ن در کما شفای عاجل ارزو میکنم برای خاله من هم که یک هفته هست تو کما رفته به علت سکته مغزی لطفا دعا کنید بچه هاش خیلی امید وارن دوباره برگرده خونه یک حمدبرای شفای همه این بیماران قراعت کنید متشکرم

    • امید

      سلام داداشم زندگیم جونم الان ۷ روزه تو کماست ورزشکاره ترو به فاطمه زهرا براش دعا کنید چیزیش بشه من میمیرم

    • مانا

      سلام تورو خدا برا مادر من هم دعا کنید مادرم تصادف کرده20روز آی سی یو بود بهتر شد یه روز آوردنش تو بخش دوباره حمله بهش دست داد صریب هوشیش از10اومده رو 5 دکترش کفته فقط دعا کنید
      منم برا شفای مریضای شما دعا میکنم
      آمین

    • مینا

      خدابحق حضرت زهرا همه رو شفا بده عموی منم.......

    • بدون نام

      تورا خدا برای خواهرم دعا کنید سه تا بچه داره براثر سکته قلبی به کما رفته خداوندا بحق اقا امام زمان عج همه مریضها را شفا بده فرپزنده ما را هم شفا بده امین یارب العالمین التماس دعا

    • محّمدمعین

      سلام،یه سوال داشتم
      به نظرتون اگه کسی ۳ بسته قرص آزیترومایسین(واسه عفونت)بخوره میره کما؟

    • بدون نام

      سلام
      از خداوند متعال ارزوی شفای همه مریض ها رو خواستارم به پسر دایی منمدعا کنید الان چند روزه تو کماست.
      التماس دعا

    • سعید

      دوستان سلام ما وسایل مورد نیاز برای نگهداری شخص تو کما در منزل داریم اگه کسی خواست با قیمت مناسب تقدیم میکنم لطفا فقط به این شماره پیام بدید خودم تماس میگیرم 09192853152

    • سینا

      عزیزان من یه مدت تو کما بودم و( مرد هستم )میتونم ماهی چند بار از مریضای( مرد)شما به صورت رایگان نگهداری کنم این نزر خانواده ام بوده لطفا اگه کسی دوست داشت با صمیم قلب در خدمتم مرسی 09210376081

    • سینا

      عزیزان من یه مدت تو کما بودم و( مرد هستم )میتونم ماهی چند بار از مریضای مردشما به صورت رایگان نگهداری کنم یا اگه اطلاعاتی خواست اگه کسی دوست داشت با صمیم قلب در خدمتم مرسی 09210376081

    • پسر

      سلام برای پدر من که ۱۰ روزه تو کماست و هوشیاری یک داره دعا کنید

    • الشن

      سلام یک هفته پیش خاله ام در عراق تویه حادثه تروریستی ترکش به سرش خورده و به کما رفته ضریب هوشیاریش 5 هست واسش دعا کنید خواهشا

    • مصیب

      سلام خدا همه مریضا رو شفا بده بخصوص رفیقم شهاب ک دیروز فهمیدم ب مغزش ضربه وارد شده خدارو ب آبروی چهارده معصوم قسم میدم برگردونتش

    • مهدی بیگلو از قم

      سلام خدا همه مریضاتونو شفا بده منم دوستم عشقم نفسم جونم که به جونش بستست دوازده روزه تو کماست دعا کنید براش دیگه کم اوردم . . . .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوستم مرد

    • محمد

      ماشاالله لاحول و لاقوة الا بالله العلی العظیم
      زیاد بخونید...معجزه میکنه

    • saeed

      *مهم*
      # حتما مواظب دفع ادرار و مدفوع بیمار باشید و از دادن پروتئن و چیزایی که باعث ایجاد کراتین در کلیه میشن خودداری کنید.(از طریق سرنگ و از راه بینی چند قطره شیره گوشت به پدرم تو هر نوبت میدادن که باعث ایجاد کراتین در کلیه و از کار افتادن کلیه میشه و همچنین ماساژ دادن بیمار هم باعث میشه کراتین تولید بشه)
      مواظب مقدار سرم قندی که به بیمار تزریق میشه باشید.
      اینا چیزایی بود که باعث فوت پدرم شد.
      کسی هم پاسخگو نبود...

    • حسین بورمهدی ابادی

      سلام برای مادر عزیزم دعا کنید ده روزه بهداز عمل مغز به کما رفته خدا همه مادرها را تا وقتی هستن سر با نگه دارد خیلی سخته مادری جواب ندم

    • ناشناس

      دوست من دیشب با موتور تصادف کرده و تو کما رفته .سطح هوشیاریش 3.براش دعا کنید زن و بچه هم داره.خودش هم تک پسره. خدا به خانواده اش رحم کنه.و خدا الرحم الراحمین و شفا دهنده است

    • محمدانصاری فرد

      سلام دامادمون هست پنجشنبه رفته توکما دوتابچه دخترداره هوشیاریش روسه ۳هست براش دعاکنین

    • بدون نام

      برای عموی منم دعا کنید ۱۰ روز تو کماست با ضریب هوشی ۷ خدا همه رو شفا بده

    • دوقولوها

      با سلام برای دوست همسرم دعا کنید ۱روز است که درکما بسر می برد ضریب هوشی ۳میباشد هر کسی دلش شکسته این مرد شریف را دعا کند الهی خونه ای مریض نداشته باشد ونگران نباشد.

    • فاطمه

      تروخدا برای بابابزرگ منم دعا کنید بعداز عمل هنوز به هوش نیومده رفته تو کما

    • پوریا

      بعضی از دوستان یادشون رفته اینجا یه سایت علمی و پزشکیه و با سایت دعا و نذر و نیاز اشتباه گرفتن ... به نظر من نه با دعا کسی خوب میشه نه میمیره اگه اینطور بود علم باید کلا تعطیل بشه و همه برن تو کار دعا و جادو....خرافات را پایانی نیست....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالت کما فقط با دعا البته علم پزشکی هم لازمه

    • مینا

      برای محمد عشق منم دعا کنید تورو خدا دعا کنید ۲۸ سالشه دو روزه تو کماست

    • بدون نام

      برای دایی من هم دعا کنید 8روز تو کماست تازه ی دایی جوونم رو ازدست دادم التماس دعا از همه

    • بدون نام

      خدایا به حق فاطمه زهرا به برادرم رحم کن،خودکشی کرده یه هفته است تو کماست.به دو تا بچه هاش رحم کن

    • بدون نام

      سلام تو رو خدا برای رقیه ۹ ساله ما هم دعا کنید که بر اثر تصادف الان ۲۶ روز تو کما هست

    • الی

      برای داییم دعا کنید پنج روزه کماست بچه کلاس اولی داره

    • الی

      برای داییم دعا کنید پنج روزه کماست بچه کلاس اولی داره

    • پریسا

      برای مادر من هم دعا کنید ضربه مغزی شد و رفت کما بعد از 40 روز به هوش اومد و حافظه سر جاش بود ، اما دکتر عجله کرد و ترک رو از گلو زود در آورد ، اکسیژن بهش نرسید دوباره رفت کما الان چهارماهه کما است ، از بین رفته یه پوست و یه استخوان ، زخم بستر ، سوند، شنت، و...... خیلی آزار دهنده است برید و مادرتان را سر تا پا ببوسید ، تورو خدا این کارو بکنید . و برای مادر من هم دعا کنید .

    • ترنم

      برای عمه من دعا کنید۳روز رفته توکما ی دختر۲۰ساله داره همه ناراحتیم اگه چیزیش بشه دخترش نابود میشه ایشاالله هرکی توکما این اخرین سال برگرده پیش خانواده اش...

    • بدون نام

      برادرم شش روزه در کماست سطح هوشیاری 6 می باشد براش دعا کنید خیلی جونه دوتا بچه کوچیک داره خدا همه ی مریض ها رو شفا بده در کنارش به ما هم رحم کنه و برادرم رو به زندگی برگردونه

    • رینت

      سلام به همه عزیزان انشاالله خداهمه مریض هاروشفابده .برای برادرزاده عزیزم که13سالشه الان 5روزتوکماست دعاکنید.خیلی داغونیم. خداجونم خودت برگردونش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج