۴۰۸۴۷۸
۱۵ نظر
۶۱۴۴
۱۵ نظر
۶۱۴۴
پ

پارک آبی مشهد باز هم حادثه آفرید

۲ جوان مشهدی به دلیل استفاده از سرسره‌های غیراستاندارد دریکی از پارک‌های آبی به‌شدت مصدوم و بعد از انتقال به نزدیک‌ترین مرکز درمانی، در بیمارستان طالقانی مشهد بستری شدند.

خبرگزاری فارس: فعالیت پارک‌های آبی در مشهد بدون رعایت استانداردهای لازم بازهم حادثه آفرید و متأسفانه ظهر امروز دو جوان مشهدی براثر استفاده از سرسره‌های غیراستاندارد دریکی از پارک‌های آبی به‌شدت مصدوم و در بیمارستان طالقانی مشهد بستری شدند.

حادثه در سرزمین موج های خروشان یکی از پارک‌های آبی مشهد اتفاق افتاده است؛ البته این اتفاق برای نخستین بار نیست و در ماه‌های گذشته نیز حوادث ناگوار دیگری نیز در پارک آبی رخ‌داده که منجر به مصدومیت برخی از شهروندان مشهدی و یا زائران بارگاه منور رضوی شده است.

یکی از افراد حادثه‌دیده در این پارک آبی در تشریح این چگونگی وقوع حادثه گفت: ظهر پنج شنبه به همراه ۳ نفر دیگر از دوستانم برای گذران اوقات و تفریح به سرزمین موج‌های خروشان مراجعه کردیم.

این شاهد عینی افزود: دقایقی بعد از پذیرش و ورود به محوطه پارک آبی، به سمت سرسره چاله فضایی پارک رفتیم و به همراه ۳ نفر بر روی تیوب ۴ نفره نشستیم، ازآنجاکه تیوب بسیار پرباد بود، وسط سرسره وارونه شد و همگی به زمین خوردیم.

وی تصریح کرد: من از ناحیه گردن مصدوم شدم و یکی از دوستانم که با کمر به زمین خورد، از ناحیه کمر به‌شدت مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

این شهروند مشهدی از نحوه انتقال دوست مصدومش به خارج از پارک آبی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در موج‌های خروشان حتی آسانسور برای انتقال مصدوم به خارج از پارک وجود نداشت، از سوی دیگر مدیر این پارک آبی چون نمی‌خواست کسی متوجه این حادثه شود، اجازه نداد اورژانس از درب اصلی وارد پارک آبی شود.

وی تصریح کرد: اورژانس برای انتقال مصدوم از درب پشت سرزمین موج‌های خروشان که مسیری خاکی دارد وارد پارک آبی شد، متأسفانه این پارک استانداردهای لازم را نداشت و این حادثه اتفاق افتاد.

این شاهد عینی بابیان اینکه دوستم در این حادثه دو مهره کمرش شکسته و احتمالاً باید عمل جراحی شود، افزود: من و سایر دوستانم به دلیل به کار گرفتن سرسره‌های غیراستاندارد در سرزمین موج‌های خروشان از مدیریت این پارک شکایت خواهیم کرد.

متأسفانه درگذشته نیز حوادث متعددی در این پارک آبی و دیگر مجموعه‌های آبی مشهد اتفاق افتاده که منجر به مصدومیت تعدادی از شهروندان مشهدی و زائران بارگاه منور رضوی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      جوون مردم ناقص شده نزاشتن آمبولانس بیاد بیچاره ها با همین درد جابجا شدن خوب کاری میکنند شکایت میکنند اصلا در اونجا را باید تخته کنند پلمپ کنند مث خیلی از شهربازیها

    • طوطی

      سرزمین موج های خروشان درمشهدددددد
      خیلی جای قشنگیه ،اونجا که میری تا یه هفته شارژی،اما حیفه که استاندار لازم رو نداره

      …خدابه خیر کنه,نوکرتیم یا امام رضا

    • بدون نام

      ... کاری انجام نمیدن

    • فاطمه

      آره شماها هم شکایت کردین،اومدن در پارک آبی رو بستن،اینا تا پول دارن ....

    • بدون نام

      خیلی دلتنگ میناجون شدم کاش نظرمیدادعزیزهرجاکه هستی موفق باشی خواهرگلم

    • ستاره

      باید ملمپ بشه تا استاندارد بگیره

    • میرزا

      سلام به همه دوستان عزیز ؛بنده نه اینکه طرفدار مسولین باشم!! نه به هیچ وجه از مسولین بی کفایت حمایت نخواهم کرد اما در گفته یکی از جوانان عزیز گفته بود که تیوب را باد بیش از حد داشته!! حال که مسواین به فکر جوانان نیستند؟؟ جانان نبایستی از خود مراقبت کنند و رعایت را به کار گیرند؟؟ بوده عرضم آینه کهن جوانان عزیز مواظب خود باشند،،

    • نشوسته

      دوستان درسال های خشکسالی چرا می گذارند اینهمه آب در استخر ها هدر رود. وبچه پولدار ها هم رحم به ما فقیرا نمی کنند فردا آب روتموم می کنید وما که فقط آب داریم توخونه هامون از گرسنگی میمیریم .

    • بدون نام

      منم همینطور کاش دوباره میومد نظرمیداد واقعا نظرهای خوبی میداداز بس اذیتش کردن که دیگه نظر ندا ایشالله هرجاکه هست. خوب وسلامت باشن (مینا)

    • محمدرضا

      سلام در اواخر شهریور من مشهد بود با دوتا پسرم رفتم موج های آبی بلوار ... اولا که ورودی را 46 هزار تومان منظور کردن و با شارژ نزدیک های 180 هزار تومان پرداخت کردیم و بعد اجازه ندادن با شورتهای استخر خودمان شرکت کنیم و بیشتر شارژ رفت برای خرید شورت استخر و در زمان استفاده مامورهای بررسی وضعیت آب از استاندارد و بهداشت بود که آمدند از کیفیت آب نمونه برداری کردند تعجب من و دیگران این بود که عوامل استخر در همان موقع از کلر استفاده کردند جلوی چشمان ما البته طوری که کسی متوجه نشود ولی خوشبختانه ما این کار غیر انسانی آنها را به چشم دیدیم . باید نظارت به این پارک ها بیشتر شود.

    • یک وکیل

      باید اعدام بشه .

    • شناگر ماهر

      سلام .زمستان گذشته رفتیم با دوپسرم به دریاچه فصلی اطراف شهرمون که بعد از بارون ایجاد می شه وتوش هرجانوری درمیاد وبعدش چون آنجا عمومی بود من با کت شلوار شناکردم وخلاصه درادامه یک کوسه به ما حمله کرد وسه تا ازبچه هامو خورد وخوشبختانه خودم زنده ماندم وفکرکنم به خاطر کت شلوار بود .ولی میگم هرکه خواست بیاد اونجا شنا کنه مقداری کلر به همراه بیاورد .

    • زهرا جعفرزاده

      متاسفم برا اینجور شخصیت ها جوان مردم ناقص شده اون موقع اینجوری با جونش بازی کردند اینجور آدما باید به دادگاه کشیده بشند تا بفهمند که با جان دیگران بازی نکنند

    • مدافعان حرم

      واقعا که کم مونده بزنن جون مردمو بکشن

    • مژگان

      ما اردو رفته بودیم مشهد ، دوستم تو سرزمین موج های آبی پاش شکست ، مدیر مدرسه مون کلی با مدیر اونجا دعوا کرد تامدیر مدرسه ما برسه به پارک مسئولان اونجا هیچ اقدامی نکرده بودن نه آمبولانس نه دکتر‌هیچی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج