۴۰۸۵۶۹
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

بروز مشکل برای افراد دارای ۱۷ فرزند در سرشماری

معاون طرح‌های آماری مرکز آمار درباره این‌که چرا افرادی که ۱۷ یا ۱۸ فرزند به بالا دارند نتوانستند در سرشماری الکترونیکی سال ۱۳۹۵ شرکت کنند، بیان کرد: سایت محدودیتی برای تعداد فرزندان ایجاد نکرده است و کسانی که با این مشکل روبه‌رو شده‌اند، تعداد فرزندان خود را به درستی وارد نکرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: معاون طرح‌های آماری مرکز آمار درباره این‌که چرا افرادی که ۱۷ یا ۱۸ فرزند به بالا دارند نتوانستند در سرشماری الکترونیکی سال ۱۳۹۵ شرکت کنند، بیان کرد: سایت محدودیتی برای تعداد فرزندان ایجاد نکرده است و کسانی که با این مشکل روبه‌رو شده‌اند، تعداد فرزندان خود را به درستی وارد نکرده‌اند.

در روزهای گذشته برخی شرکت‌کنندگان در سرشماری الکترونیکی سال ۱۳۹۵ اظهار می‌کردند که افرادی که دارای ۱۷ فرزند به بالا هستند، موفق به ثبت نام فرزندان خود در سرشماری الکترونیکی سال ۱۳۹۵ نمی‌شوند به این دلیل که سایت سرشماری به آنها اخطار می‌دهد که تعداد فرزندان آنها بیش از حد انتظار سایت سرشماری الکترونیکی است.

در این زمینه علیرضا زاهدیان معاون طرح‌های آماری مرکز آمار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سایت سرشماری محدودیتی برای بعد خانوار ایجاد نکرده است و به نظر می‌رسد کسانی که تعداد فرزندان بالایی داشته و امکان ثبت نام تمامی آنها نشده‌اند، به این دلیل دچار مشکل شدند که در قسمت تعداد فرزندان اعداد را به درستی وارد نکرده‌اند.

وی افزود: امکان ثبت مشخصات افراد خانوار با تعداد فرزندان که افراد در ابتدای فرم سرشماری پر می‌کنند باید هماهنگ باشد در غیر این صورت ممکن است هنگام ثبت‌نام مشخصات فرزندان با مشکل مواجه شوند.

معاون طرح‌های آماری مرکز آمار همچنین در پاسخ به این سوال که دو گیگ اینترنت از پیش وعده داده شده مرکز آمار ایران به کسانی که در سرشماری الکترونیکی سال ۱۳۹۵ شرکت می‌کنند به چه صورت تخصیص خواهد یافت، اضافه کرد: اکنون اپراتورها شروع به زدن پیامک به کاربران کرده‌اند و شرکت‌ها اندک اندک اقدام به ارائه‌ی دو گیگ اینترنت از پیش اعلام شده به کسانی که در سرشماری الکترونیکی سال ۱۳۹۵ شرکت کرده‌اند می‌کنند.

زاهدیان ادامه داد: با توجه به این‌که تعداد شرکت‌ها زیاد است این اقدام زمان‌بر خواهد بود، ولی اکنون تمامی شرکت‌ها با همکاری مرکز آمار ایران در حال پیوستن به ارائه دو گیگ اینترنت رایگان به شرکت‌کنندگان در سرشماری الکترونیکی ۱۳۹۵ هستند.

وی همچنین با بیان این‌که دیگر مهلت سرشماری الکترونیکی سال ۱۳۹۵ تمدید نمی‌شود، تصریح کرد: تاکنون اغلب استان‌های کشور به هدف پیش‌بینی شده خود در سرشماری الکترونیکی سال ۱۳۹۵ رسیده‌اند و برخی از استان‌ها نیز از هدف پیش‌بینی شده عملکرد بهتری داشته‌اند. پیش‌بینی ما این است که تعدادی از استان‌های باقی‌مانده که هنوز به هدف‌های خود نرسیده‌اند تا پایان امشب سی‌ام مهرماه سال ۱۳۹۵ در سرشماری الکترونیکی شرکت کرده و به این ترتیب هدف خود را محقق کنند، لذا آخرین مهلت در سرشماری الکترونیکی سال ۱۳۹۵ تا ساعت ۲۴ امشب خواهد بود و پس از آن افراد نمی‌توانند در سرشماری الکترونیکی شرکت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخدا قباحت داره هرچی رو را سفید کردن اه اه

    • mmd

      17 فرزند مگر میخواهید کل ایران رو بگیرید

    • ناشناس

      شوخی میکنید .........
      18 تا بچه

    • بدون نام

      خدازیاد کنه ما که بخیل نیستیم

    • بدون نام

      عجب

    • بی تو

      وای 18تا بچه کجای شناسنامه باباشون اسمشون‌رو ثبت کردن ؟

    • قادری

      خدازیادترکنه

    • بدون نام

      ۱۸تا بچه داشتن کار هرکسی نبود گاو نر میخواهد و مرد کهن

    • ناصرخان

      18فرزند؟!شوخی میکنید!! یاخدا یا جداد.من دوتا بچه دارم دمار ازروزگارم درآوردن چطورمیشه 18تابچه داشته باشنداسمهاشون روهم نمیشه توحافظه جادادچه برسه به اینکه به خرج ومخرج وتحصیل وتربیتشون رسید

    • شهروند

      تو این دور زمونه واقعا مرد میخاد که هفده هجده تا بچه رو خرجشو بده

    • سید مهذی

      ماشاالله
      ولی اصل داستان لو رفتنه مرد بوده
      17تا را خبر داشتن بقیه مال یه زن دیگه بوده کد ملی را زده جواب نداده

    • روستایی

      آقای شهروند:اگه خرج دادن بچه نشونه مردانگیه پس گربه ازهمه مردتره! بدبختی ماآدمها اینجاست که فکرمیکنیم اگه تونستیم مخارج بچه رودربیاریم هنرکردیم غافل از اینکه تربیت مهمتر ازهمه چیزه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج