جاباما
۴۰۸۶۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باکا: عاشق گلزنی هستم

کارلوس باکا معتقد است تیمش کماکان باید پیشرفت کند.

وبسایت نود: به نقل از فوتبال ایتالیا، کارلوس باکا طی صحبت‌هایی در مورد شرایط میلان و دیدار تیمش مقابل یوونتوس صحبت کرده است.

در مورد بوفون و بارزالی

این فوتبال است. وقتی‌که خوب بازی کنید، خیلی از شما تعریف می‌شود اما اگر یکی دو بازی بد داشته باشید، اوضاع عوض خواهد شد. حتی برای بازیکنی در سطح بوفون، این موضوع رخ داده است. به نظرم او یکی از ۳ دروازه‌بان برتر تاریخ است. نمی‌توان انتظار داشت یک دروازه‌بان هرگز اشتباه نداشته باشد، اما او هر بار که اشتباهی داشته، بازهم خود را ثابت کرده است. امیدوارم در بازی شنبه مقابل یوونتوس، خیلی خوب بازی نکند

بازیکن دیگری از یوونتوس که تحسین می‌کنم؟ بارزالی. خیلی در مورد او صحبت نشده است اما او مدافع بزرگی است. او خیلی ساده فوتبال بازی می‌کند و همیشه تمرکز بالایی دارد. او یک مهره ارزشمند برای یوونتوس است.

در مورد رویای هواداران از فصل جاری

هواداران باید صبور باشند. ما به‌آرامی درجه‌ات پیشرفت حرکت می‌کنیم. خواهیم دید درنهایت چه جایگاهی داریم. امیدوارم بتوانیم به لیگ قهرمانان برسیم. آینده خیلی مهم است. باید بازی به بازی پیش برویم و درنهایت تنها خدا می‌داند چه چیزی رخ خواهد داد.

درمورد علاقه اش به گلزنی

خیلی مهم است که بتوانید به این مرحله برسید. وقتی به جدول گلزنان نگاه کنید و ببینید بازیکن دیگری در بالای لیست کنار شماست، انگیزه بیشتری پیدا می‌کنید. مهاجم باید با بازی تیمی‌اش و فداکاری‌هایش و از همه مهم‌تر با گل‌هایش به تیم کمک کند. اگر یک مهاجم نتواند گلزنی کند، فرقی با یک دفاع کناری نخواهد داشت. آنگاه اگر بازی خوبی ارائه کنید، به‌جز مربی هیچ‌کس متوجه آن نخواهد شد. در انتهای فصل نیز ۱۵ بازی خوب یک مهاجم دیده نمی‌شود و تنها گل‌های زده او به چشم می‌آید.

درمورد احساسش در میلان

آیا شادترین لحظات زندگی من در میلان است؟ حتی فصل گذشته نیز ما لحظات مثبتی داشتیم اما هیچ‌وقت ثبات نداشتیم. حالا هم چیزی نبرده‌ایم، ما سه بازی در طی ۸ روز خواهیم داشت که اگر هیچ‌یک را نبریم، آنگاه همه‌چیز عوض می‌شود. باید فروتن بمانیم. وضعیت خوبی داریم اما می‌توانیم پیشرفت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج