۴۰۸۷۱
۶۴ نظر
۵۲۱۶
۶۴ نظر
۵۲۱۶
پ

روایتی از حاشیه سازی علیه فرزاد جمشیدی

درحالی که ما بارها و بارها سفارشات فراوان داریم که آبروی مومن خیلی بالاست و حتی حرمت آن از خونش نیز بالاتر است و حتی از خانه کعبه نیز بالاتر است.

خبرگزاری فارس : مدیر شبکه یک گفت: «فرزاد جمشیدی» فعلا در بیمارستان بستری است و اگر احیانا ایشان نتوانستند برنامه را اجرا کنند، یاد خدا را با مجری دیگری جلو می‌بریم.

«مهدی فرجی» در پاسخ به این سوال که مدتی است آقای فرزاد جمشیدی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری هستند و هفته گذشته برنامه «یاد خدا» به همین دلیل روی آنتن نرفت، اگر وضعیت ایشان رو به بهبود نرود در هفته‌های آینده چه تصمیمی برای اجرای این برنامه می‌گیرید؟ گفت: بنا داریم که برنامه را با اجرای خود ایشان روی آنتن ببریم.

وی ادامه داد: یک گلایه‌ای از برخی رسانه‌ها دارم که فکر می‌کنم اینجا بهتر است به آن بپردازم. وقتی در کشور یک زورگیری اتفاق می‌افتد،‌بلافاصله فیلم آن پخش می‌شود و دستگاه قضایی وارد عمل می‌شود.

عوامل را بلافاصله دستگیر می‌کند و مجازات‌ها سنگین هم برایشان در نظر می‌گیرد . درحالی که ما بارها و بارها سفارشات فراوان داریم که آبروی مومن خیلی بالاست و حتی حرمت آن از خونش نیز بالاتر است و حتی از خانه کعبه نیز بالاتر است.

وی تصریح کرد: من از دیدن برخی مطالب در برخی رسانه‌ها خیلی متاسف شدم. سبک و سیاق و سلوک مطبوعات جامعه اسلامی نباید این باشد که تا مطلبی اثبات نشده به آن بپردازند.

حتی مقام معظم رهبری در نشستی که با بعضی از مسئولان قضایی کشور داشتند، فرمودند که حتی اگر متهمی محکوم شد، اگر می‌شود که خانواده او نفهمند، متوجه نشوند.

مدیر شبکه یک تصریح کرد: متاسفانه من شنیدم که حتی با خانواده آقای جمشیدی در جایی برخورد بدی انجام شده است. ما باید اجازه بدهیم که دادگاه کار خود را به طور کامل انجام بدهد . ما نباید آبروی مسلمان را در معرض خطر قرار بدهیم. حتی اگر فرض خدای ناکرده چنین چیزی هم باشد، ما نباید به آن پردازیم.

فرجی در ادامه عنوان داشت: در حال حاضر که آقای جمشیدی بستری هستند و امیدواریم که سلامتشان را به دست بیاورند و به فعالیت رسانه‌ای خود برگردند.

ایشان ناراحتی قلبی دارند و پزشک هم اعلام کرده که بیماری ایشان به دلیل فشارهای عصبی هفته‌های اخیر شدت یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 123

      حاشيه سازي؟؟؟!!!!!!چرا فقط براي اون حاشيه ساختن؟!!

      پاسخ ها

      • سيما

        نمي دونم چرا مردم ما دوست دارن تو هر جايي سركت بكشند. چه خوبه هركسي دوربينش توي زندگي خودش باشه.
        اگر هم اين آقا خطايي مرتكب شده باشه،‌گناهش گردن خودشه. با پخش شدن خبر فقط زشتي گناه كمرنگ مي شه و آبروي يه بنده خدا مي ره . خدا ستارالعيوبه. يه كم به فكر آبروي مردم باشيم. همه ماهايي كه كامنت گذاشتيم عيب هايي داريم كه اگه همه بفهمند آبرومون مي ره. خدا عيب هاي بنده هاشو مي پوشونه . تورو خدا انصاف داشته باشيد.

    • مهدی

      خیلی جالبه فرزاد حسنی بعد از اینکه از کوله پشتی گذاشتنش کنار گفت "ناراحتی قلبی" دارم....

      پاسخ ها

      • سورنا

        چی میگی تو فرزاد حسنی کجا بود!؟
        برنامه کوله پشتی کجاست!؟
        اولاً فرزاد حسنی کی تو این چند ساله اخیر برنامه کوله پشتی رو اجرا کرده
        دوماً بحث در مورد فرزاد جمشیدی همون مجرییه برنامه یاد خداست که یه پرونده داشتن...
        خواهشاً متن خبر رو با دقت و کامل بخون

      • مهدی

        یواش بابا ترمز بریدی؟
        فرزاد حسنی جندسال پیش کانال 3 برنامه کوله پشتی به علت جروبحث با سردار رادان ممنوع التصویر شد بعد از مدتی تو مصاحبه ای اعلان کرد به علت مشکل قلبی کمتر کار میکنم
        شما خبر تداری زود قضاوت نکن...

    • بدون نام

      هركي خربزه ميخوره بايد پاي لرزشم بشينه.

    • سینا

      من نمیدونم چرا فقط آبروی یه عده خاص مهمه و هر کاری کنند نباید با آبروشون بازی شه.بقیه مردم شهروند درجه چند به حساب میان؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      • بدون نام

        احسنت... این حرف باید با طلا نوشته بشه...

      • آیدا

        آفرین داداش گل گفتی. آبروی "فرزادها" آبروس ، آبروی بقیه مردم باد هوا!!!!!!

      • بدون نام

        like !!

    • يك ايراني مسلمان

      ببخشيد آقاي مدير شبكه يك ببينم اگه بجاي فرزاد جمشيدي فرزاد حسني هم بود براي او لاپوشاني ميكرديد .

      ايشان صلاحيت برگزاري برنامعه هاي مذهبي را دارد ؟

      چه جالب.

    • بدون نام

      وقتی در کشور یک زورگیری اتفاق می‌افتد،‌بلافاصله فیلم آن پخش می‌شود و دستگاه قضایی وارد عمل می‌شود.

      عوامل را بلافاصله دستگیر می‌کند و مجازات‌ها سنگین هم برایشان در نظر می‌گیرد .ببخشیدتابه حال کدوم موردش که درموردآدم های سرشناس بوده پخش شده که ماندیدیم

    • هانیه

      حاشیه کدومه؟؟؟؟ دادگاه حکم صادر کرده یعنی دادگاه هم اشتباه میکنه؟؟؟؟؟ دختره این همه شاهد و مدرک اورده.مجریه برنامه مذهبی بوده معصوم که نبوده پاش لغزیده ممکنه برا هر کس پیش بیاد و باید پای کارش هم وایسه.میدونم نظرم منتشر نمیشه ولی گفتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هانیه خانم دقت کن:
        وقتی سوتی های اخلاقی مجریان بی بی سی اتفاق میافته خوب اونا هم سعی می کنن تا بهمجریان ارزشیمون تهمت بزنن

    • امیرح

      آقا مهدی فرجی من نمیدونم شما چطور با این همه فضل و کمالات مدیر شدی . .
      یعنی همه ما بچه های مجله دچار توهمان شدیم. کل مردمی که از این خبر مطلع شدند اسیر شایعه هستند! و حتا هیچ چیزکی هم نبوده!؟؟؟
      شخصن از خاله زنک بازی و دامن زدن متنفرم و این دومین باریه که درباره این موضوع دارم کامنت میذارم. شما مدیران همیشه در اجتماعات مردم ایران رو بعنوان فهیم ترین مردم دنیا معرفی میکنید اما الان من شخصن شاهدم که داری به شعور همه ما کم لطفی میکنی داداش!
      همون بزرگواری که حضرتعالی رو شایسته مدیریت دونست لطفن ازش بپرسید فرق مومن و مسلمون چیه و تشخیصش به عهده چه کسیه؟!!

      پاسخ ها

      • محسن

        اولا املاء خيلي چيزي خوبيه چون شما دوجا اشتباه نوشتي شخصا ولطفا

      • بدون نام

        عاغای محسن چکار به املاع داری؟

    • هتی

      هر کی دیگه هم بود قلبش میگرفت...آبروی چندین ساله رفته...

    • مهسا

      اگراین حرفا در مورد ابن آقای مجری شایعه س از همون بیمارستان با دلیل و مدرک شایعات رو تکذیب کنه.چرا سکوت کرده؟! و از خودش هیچ دفاعی نمیکنه؟! صدا و سیما با نشان دادن چند ثانیه ایه تصویر این مجری میتونه به همه ی شایعات پایان بده.

    • حامد سیدحسینی

      با سلام و احترام.دوست عزیز مسئول گرامی فرمایش جنابعالی بسیار متین و درست که آبروی مومن بسیار مهم است حتی آبروی انسان هم مهم است چه برسد به مومن ولی این دنیا دنیای عمل و عکس العمل است در هرصورت اشتباه مهمی انجام شده و این همان عکس العمل است که حال داریم میبینیم.اگر گفته ها در ست باشد مجری محترم اشتباه بزرگی انجام داده است

    • انسان

      من که اصلاتوکتم نمیره این قضیه،تابلوه شایعه اس!هرکی دیگه هم بودواین شایعات راجبش راه می افتادقلبش میگرفت،خدا روخوش نمیادتاچیزی اثبات نشده خودمون ببریم وبدوزیم!!!حکم دادگاه کجابوده بابا؟خواینم میتونه مثله جریان دختره شایعه باشه مگه نه؟انصاف داشته باشید،باآبروی کسی بازی نکنید،همه ماآبروداریم،کی دوس داره یه چندتاازخدابی خبرآبروشوبریزن؟!خداجای حق نشسته حتی اگه فرضااین شایعات درست باشه بازم ماحق نداریم راجع بش قضاوت کنیم وبیشتربهش دامن بزنیم،بعضیایه جورحرف میزنن انگارخودشون معصومن وامکان لغزش ندارن،نه عزیزان مغرورنشیم بهتره!چون اگه به خودمون اطمینان زیادی داشته باشیم مغرورمیشیموکارشیطون راحتترمیشه!!!انشالله که خداهممونوبه راه راست هدایت کنه،به خداپناه میبرم ازشرشیطان رانده شده.......انشالله هم همه ی مریضاشفاپیداکنن،آقای جمشیدی هم همینطور..وزودتربیادتلویزیون وبه این شایعات پایان بده...خداخودش کمکش کنه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا كسي قصد آبروريزي ايشون رو نداشت بكله خودش آبروي خودشو برد البته اگه آبروي داشته
        ثانياحكم دادگاه هم 80ضربه شلاق بوده فعلا پس قضيه كاملا اثبات شده س
        ثالثا ايشون مجري برنامه هاي مذهبي بودن و حداقل ظاهرش مذهبي بود و اينطور نشون ميداد
        پس تا ميتونيم بايد آبروي همچين آدماي دورو و مردم فريب رو برد تا از اونا سوئ استفاده نكنن

      • زهراخانوم

        آفرین.خوشم اومد از حرفات.خیلی خوبه که یکی از ما انقدر قشنگ وراحت قضاوت کردن رو کنار گذاشت و طرفداری این مجری رو کرد(کاری با گناهکار یا بی گناهیش ندارم)خدا اصلا سرک کشیدن تو زندگی دیگری رو دوست نداره وما بلد نیستیم...خوبه که شما انقدر خوبید وهمه چیزو خوب میبینید وبه خودتون اجازه ی نظر دادن درمورد زندگی شخصی کسی رو نمیدید...آفـــرین

    • سید

      اینکه ایشان مجرم هست یانه باید دادگاه نطردهد وباید به جزای اعمالش برسد اما شما که مسلمان هستید بگوید کجای اسلام وقران گفته ابروی مجرم را پیش هفتاد میلیون ببرید به ولله هرکس دربردن ابروی کسی تلاش کند باید پیش خدا جواب دهد اگر به حساب وکتاب اعتقاد دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگم بگم ..!!!!!!!!!!!!!!!

      • زهراخانوم

        منم بنده ی رو سیاه خدام...خدا هممونو ببخشه بابت قضاوت ها وسرک کشیدن هامون...

    • سیمین

      اقای فرجی براتون خیلی متاسفم.واقعا مردم راچی فرض کردی؟با اینهمه شرایط بسیاردشوار وباورنکردنی است .دشوار برای همسر رنجدیده این اقا ودو دختر طفل معصوم وحیران ازلغزش بزرگترها.دنیا پژواک است .خدا به همه ما رحم کند.

    • شاهرخ

      از قديم گفته اند تا نباشد چيزكي ! مردم نگويند چيزها !!
      اگه شايعه بوده چرا تا حالا تكذيب نكرده ؟
      حالا هم چون مجري برنامه مذهبي بوده جزوه از ما بهترونه ! و كسي هم حق نداره دربارش حرف بزنه ! چون به تريج قباي آقايان بر مي خوره !

    • هادی

      ببخشید شاهرخ. شما خودت تا حالا گناهی انجام ندادی. دوست داری وقتی کسی یه کار ناشایستی ازت می بینه جار بزنه و همه جا بگه. نکنید این کارارو !!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • زهراخانوم

        هیچکس دوست نداره آقا هادی!مخصوصا که معروف هم باشی خیلی بده...

      • بدون نام

        خود من به خاطر حسادت و شایعاتی که برایم درآوردند، از مسیر پیشرفت بازماندم و بعد از بیست سال نتوانستم کسانی که این کار را کردند، ببخشم.
        اگر آقای جمشیدی بیخودی آبرویش رفته، وای برما...

        اما اگر با استفاده از شهرتش دختران را فریب می داده و استفاده ی مالی هم می کرده...وای به او

      • زهراخانوم

        وای به حال اونایی که باعث شدن شما 20 سال از پیشرفت دور بمونید...!!!

    • مهدي

      چه خوب ميشد اقايان مسول و دلسوز حتما اولش اونم مخصوصا واسه اجراي برنامه هاي مذهبي كه خيلي حساسم هست يه فيلتر قوي بذارن.منظورم اين نيست كه ايشون ادم بدي هست.ولي بايد اماگي ذهني بهش داد تا بفهمه در اين جايگاه اشتباهش با ادماي عادي خيلي فرق داره.خصوصا كه برنامه مذهبي بوده و حتي اگه يك نفرم پيش خودش بگه اين اقا كه اين همه حرف خوب خوب ميزد اخرش اين جوري شد.اونوقت كه نسبت به خيلي حرفا ادما به اعتماد ميشن

    • ali

      حالا اگر آقای جمشیدی این کارو کرده یا نکرده ( الله اعلم بما تفعلون ) ... پای خودش , اما برخورد نادرست با خانواده و زن و بچش چرا ؟ چه گناهی کردن که باید پای این آدم تباه شن ؟

      پاسخ ها

      • محسن

        به كسي ربطي نداره كه ايشان گناه كرده يا ثواب اگر خدا شديد باشما اما حالا كه خدانيستيد لطفا با آبروي كسي بازي نكنيد خواه مسلمان ومومن يا كافر گناه كاركي تاحالا گناه نكرده اون بياد وبگه كه ايشون اشتباه كرده يا نه ما كه تو زندگي ايشون نيستيم شايد مشكلات زندگي وشايدمشكلات ديگر خدا ميداندخدا كند ما اشتباه نكنيممن هيچ كدوم رامقصر نميدانم اما كسي با خود گفته كه اين حرفها از زبان كيست اين دختر كيست وشايد منظوري داشته خدا ميداند ما هر چه شنيديم از اين خانم بوده ايا از اقاي جمشيدي چيزي نوشته شده؟
        من از آقاي جمشيدي واجراي ايشان زياد خوشم نمي ايد اما يك طرفه به قاضي رفتن درست نيست واصلا به منو شما چه.....

    • خردادي

      بچه ها ! آبروي مومن از خانه كعبه بالاتراست يعني چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • امیرح

        اونجا معروف به مسجدالحرام هستش یعنی خداوند اونجا رو حرم امن و مقدس خودش قرار داده و ارتکاب گناه و قتل و شکار و تجاوز به جان و مال مردم و جنگ و دزدی و راهزنی و... را در آن جایز ندونسته‌. وقتی مجرمی به اونجا پناه ببره کسی حق مواخذه او را نداره...
        حالا یه همچین جایی در روی زمین؛میشه آبرومندترین مکان جهان که باید حفظ بشه. و بدلیل اهمیت آبروی مومن با اون مکان مقایسه میشه.
        مثال:به رنگه آبی.از آسمان آبی تر.

    • سلام

      ما نباید آبروی مسلمان را در معرض خطر قرار بدهیم!!!!!آبروي مومن از خانه كعبه بالاتراست!!!!!مسلمان؟؟؟مومن؟؟ اصلا تو باغ نیست انگار آقا مدیر

    • reza

      خانم ها وآقايان گناه كردن براي هر انساني اجتناب ناپذير است ولي اينكه از موقعيت و مكان ومرتبه اي كه اجتماع به شخص ميدهد سوءاستفاده كندوباكمال وقاحت گناه كند هيچ توجيهي ندارد.

    • دینا

      اگه واقعا ایشون بیمارستان بسترین پس نشونش بدین وبه این شایعات خاتمه بدین,

    • mehrdad

      همه ما در زندگي گناههاي بسياري كرده ايم و خواهيم كرد . ولي وقتي اين آقا در برنامه هاي سحري براي يك ماهواره نگاه كردن مردم يا بسياري از كارها يا گناههاي ساده مردم اظهار نظر مي كرد و همه را متهم مي كرد حالا براي كارهاي خودش چه توجيهي دارد؟
      خدا گناهان همه ما را و اول از همه خود من را ببخشد.

    • مهشید

      ببخشید خانومها وآقایان که دعواتون سر دوتا فرزاداست که آبروی کدومشون مهمتره تا ریخته نشه.....شماتو جایگاهی نیستین که تشخیص بدین...بلکه آبروی تمام مومنین مهمه...ودردین اسلام به حفظ آبروی مومن سفارش شده...برای رسانه ها متاسفم که با ریختن آبروی دیگران تیراژشون وبالا میبرن....اگرم کاری کرده بین وخودو خداشوکسی که حق الناس گردنش داره هست..

    • کریم جعفرپور

      نباید زود قضاوت کرد شاید به اون دختر پول داده اند که شکایت کنه.اگه این طوری نیست چرا شکایتشو پس گرفته؟

    • کیمیا

      صبر و حوصله خدا هم اندازه ای داره. تا حدی بهمون اجازه می ده گناه کنیم و آبرو مون حفظ بشه. اما وقتی کار از کار بگذره و وقاحت به بالاترین حدش برسه، نتیجه همین می شه که دیدید. دختری هستم، مشابه دختری که ازش کلاه برداری عاطفی و اقتصادی شد. اما من شهامت اون دختر رو نداشتم که این طوری رسواش کنم. اما امیدوارم خدا یه روز رسواش کنه. هر چند معلوم نیست که اگر خدا دیگه نخاد آبروی ما رو حفظ کنه، ما کامنت گذاران محترم وضعیت بهتری داشته باشیم!!!!

    • بدون نام

      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

      پاسخ ها

      • هادی

        ماها یاد گرفتیم از کاه کوه .دست به شایعه مونم یکه یکه!!!!!!!!!!!!!!

    • محسن ح

      رفقااا!
      قبل از هر چیزی صبر کنین تا کاملا" مشخص بشه. وقتی مشخص شد آقای جمشیدی متهمه اونوقت باید آماده شنیدن خیلی چزاا باشه...

    • معاف

      شمارا بخدا انقدر با ابروی بندگان خدا بازی نکنید به ولاسر شما هم خواهد امدگویند یک روزی کسی بیش رسول خدا امد کفت من زناکارهستم رسول خدا فرمودند برو بفردا بیا رسول خدا سه بار این موضوع را تکرار کرد چون ابروی مسلمان مهم است

    • بدون نام

      فقط يك روايات:
      كسي كه عيب انجام شده ديگري را برملا كند روزي عيبي كه انجام نداده به او نسبت مي دهند

    • معاف

      با سلام.
      گویند تعدای ازمردم بیش پیامبر اسلام امدن گفتن شخصی گناه کرده وحتما هم باید سنگسار شود خیلی هم اسرار داشتن.امام هم گفت باشد. همه چیز را محیا نمودن برای سنگسارکردن همه سنگ بدست امده.امام جلو امد فرمود هر کس که تا بحال کناهی نکرده است سنک خود را بطرف متهم رها کند. بعداز چند دقیقه امام پشت سرش را نگاه کرد دید بجز خودش کسی دیگر در ان جا نیست این شدکه از سنگسار کردن ان منصرف شد!!!!!؟؟؟؟هرکس که کناه تابحال نکرده است میتواند هر مطلبی منفی را در مورد جمشیددر ج کند

    • آبرومند

      با سلام
      در خبر آمده که روزی امیرالمومنین علیه السلام خواستند بر بنده ی خدایی حد جاری کنن. مردم که شنیدن با شور و هیجان در محل اجرای حکم حاضر شدن. حضرت که دیدن مردم خیلی هیجانی شدن فرمودن: هر کس بین خود و خدای خود گناهی مرتکب شده که مستحق حد و مجازات شرعی است اینجا نمونه. بعد چشمانشان را بستن که مردم خجالت زده نشن. فکر می کنین چه اتفاقی افتاد؟ وقتی حضرت چشم گشودن دیدن تنها خودشان و دو پسرشان امام حسن و امام حسین در کنارشون هستن. می دونین یعنی چی؟ ؟؟؟!!! یعنی همه یه جورایی بند را به آب داده بودن....
      گر حکم کنند که مست گیرند
      در شهر هر آنکه هست گیرند

    • سعيد

      اگه استغفرالله شماجاي خدابوديدآبروي تمام ملت راميبردين خداغفارالذنوبه ستارالعيوبه گناهان منو شماروميبخشه ميپوشونه اگه خداميخواست آبروي منوشماهاروببره الان نه توروي زمين بودي نه هيچ كس ديگه اي آبروي مومن ازحرمت خونه خداواجب تره شايدبراش پاپوش درست كردند استغفاركنيدبه درگاه ايزدمنان استغفرالله ربي واتوب اليه واسئله التوبه

    • عقوبت

      برادران خواهران عزیزان دنیا دار مکافاته ...از هر دستی که بدین از همون دست هم میگیرین...من نمیگم که چه کسی هستم مهم هم نیست ...اما از دوستان نزدیک فرزاد جمشیدی هستم و فرزاد رو از هر کسی بهتر میشناسم تو سفر مکه باهم بودیم به خداوندی خدا به امیرالمومنین این شایعات صحت نداره من مدارکی دارم دال بر این که اون فرد شاکی پول گرفته من افشاگری میکنم آبروی بهترین دوستم که از برادرم برام عزیز تره در خطره خطر

    • مریم

      واقعا که چشممون روشن با این همه ادعا دیگه ادم به کی ااعتماد کنه

    • معاف

      باشد(اقایان خانمها)حالاکه شما اصراردارید.وابروی مسلمان برای شما فرقی نمکند. خداوند همه ماهارا به راه راست هدایت کند

    • مهرنوش

      همه ي انسانها جايز الخطا هستن بيايد همگي دعا كنيم كه اگه اين مجري كاري انجام داده كه نداده خدا كمكش كنه و همچنين ما رو به هيچ كس تهمت نزنيم خواهشا ... دنياي ديگه اي هم هست اونجا بخشيده نميشيم!!!

    • سیس

      من نمی دونم چرا الکی انقدر از این آدم دفاع می کنید اتفاقا باید شدیدا مجازات بشه چون آدم معمولی نبود
      در ضمن اگه این آقا محکوم نمی شد که مجازات شلاق برای یکی از خرابکاری هاش دادگاه در نظر نمی گرفت به نظر من هم مرض قلبی و این حرفا ...
      آبروی مومن و این حرفا برای وقتی هست که طرف هنوز متهم باشه نه اینکه حکمش رو هم داده باشن
      اینا مظلوم نمایی هست
      فقط اجراهاش یادم میوفته حرصم در میاد که نه به اون گفته هاش نه به این کارهاش

    • تینا

      چقدر تهمت زدن براتون راحته...متاسفم

    • رقیه

      فقط اسمتون مسلمونه.اگه ایمان داشتید گناه بقیرو نمیشستید0

    • حورا

      در این مورد میگن هفت بارچشم ادم باید ببینه یکبار به زبون بیاره ما که ندیدیم بهتر که سکوت کنیم .خدا عالم است.

    • مريم

      من باورم نميشه فرزاد جمشيدي چنين كاري كرده باشه.نميخوام باور كنم كسي كه باعث ياد خدا تو زندگي خيليا شد حالا .....
      نه باور نميكنم كه دنيا انقدر كثيف باشه

    • اردبیلی

      سلام من فقط به قسمتی از دعای مبارک عهد را برای آن دسته از عزیزانی که سنت پیامبر خدا را حرام می‌دانند متذکر میشوم و خواهشنا توجه فرمایید و زود قضاوت نکنید
      وَ مُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ اَحْکامِ کِتابِکَ ، وَ مُشَیِّداً لِما وَرَدَ مِنْ اَعْلامِ دینِکَ وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ

      و تازه کننده آن احکامى که از کتاب تو تعطیل مانده و محکم کننده آنچه رسیده از نشانه هاى دین و آئینت و دستورات پیامبرت صلى اللّه علیه و آله

    • رها

      سلام
      کاش ما مردمی باشیم که استعدادها و الویت های شخصیتی افراد رو بشناسیم و به اون احترام بذاریم
      فرزاد جمشیدی یک مجری توانمند و تاثیر گذاره که قابل احترامه
      برای من همین مهمه
      مسایل شخصی هر انسان بخودش مربوطه
      فقط جایی که شخصی دیگران رو به مخاطره میاندازه باید جلوشو گرفت
      من برای ایشون احترام قایلم

      برای من ایشون یک بخش از رسانه است زندگی شخصیش مال خودشه
      و اونجا خیلی موفقن

      کاش نگاهمونو عوض کنیم و اول خودمونو نگاه کنیم که آیا در شان قضاوت کردن هستیم یا خیر

      موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج