۴۰۸۷۱۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کویت از ایتالیا جنگنده می خرد

دولت کویت اعلام کرد بر اساس توافق مشترک با دولت ایتالیا چند فروند جنگنده &#۰۳۹;یورو فایتر&#۰۳۹; از این کشور اروپایی خریداری خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا: دولت کویت اعلام کرد بر اساس توافق مشترک با دولت ایتالیا چند فروند جنگنده 'یورو فایتر' از این کشور اروپایی خریداری خواهد کرد.
دولت کویت که در مقایسه با شرکای خود در حوزه جنوبی خلیج فارس هزینه های کمتری را در زمینه خرید سلاح انجام می دهد طی ماههای اخیر روندی شتابان در این زمینه آغاز کرده و پس از قراردادهای تسلیحاتی با آمریکا و فرانسه، این بار با ایتالیا همکاری خواهد کرد . بر این اساس قرار است سری اول جنگنده های یورو فایتر سال 2020 به کویت تحویل داده شود.
کویت همچنین فصل تازه ای از همکاریهای نظامی را با اوکراین را کلید زده و هیأتی عالی رتبه از ستاد کل نیروهای مسلح کویت از کیف بازدید و راههای توسعه همکاریهای مشترک را مورد بررسی قرار داد .

بنابر اعلام سفیر ایتالیا در کویت نیروی هوایی ایتالیا دوره های نظامی را نیز برای خلبانان کویتی برگزار می کند و در حال حاضر ۹۷ خلبان کویتی این دوره ها را پشت سر می گذرانند.
در راستای همکاری با کشورهای اروپایی فرانسه نیز برای فروش 30 فروند بالگرد نظامی به کویت، قراردادی را به ارزش بیش از یک میلیارد یورو به امضا رساند.

قرارداد فروش بالگردهای کاراکال به کویت بخشی از بسته قراردادهای ۲/۵ میلیارد یورویی است که دو کشور در اکتبر ۲۰۱۵ بر سر آن به توافق دست یافتند. این بسته همچنین شامل خرید خودروهای زرهی سبک فرانسوی و همچنین تعمیر و نگهداری شناورهای گشت زنی کویت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج