جاباما
۴۰۸۷۶۱
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

گزینه های دولت برای ۳ وزارتخانه بدون وزیر

نجفی مشاور رییس جمهور در خصوص گزینه های رییس جمهور برای وزارت خانه های وزرش , ارشاد و آموزش و پرورش گفت: رییس جمهور در نظر دارند روز یک شنبه فرد مورد نظر را برای این وزارت خانه ها به مجلس معرفی کنند.

پایگاه خبری انتخاب: محمد علی نجفی مشاور رییس جمهور در مصاحبه با «انتخاب» از معرفی صالحی امیری و سلطانی فر به عنوان وزرای ارشاد و ورزش خبر داد.

وی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار در خصوص گزینه های رییس جمهور برای وزارت خانه های وزرش , ارشاد و آموزش و پرورش گفت: رییس جمهور در نظر دارند روز یک شنبه فرد مورد نظر را برای این وزارت خانه ها به مجلس معرفی کنند.
گزینه های دولت برای 3 وزارتخانه بدون وزیر

او همچنین خبر داد که گزینه مورد نظر رییس جمهور برای وزارت ارشاد آقای صالحی امیری و برای وزارت ورزش و جوانان آقای سلطانی فر است.

نجفی ضمن تاکید بر قطعی شدن دو گزینه فوق اذعان داشت که در مورد وزارت آموزش پرورش گزینه ها هنوز قطعی نیست اما در میان گزینه های رییس جمهور نام خودش و آقای دانش آشتیانی دیده میشود.

او اظهار داشت که من برای بررسی های بیشتر مشکلات وزارت خانه از رییس جمهور وقت گرفته ام؛ اما تا فردا بعد از ظهر تصمیمات نهایی گرفته میشود.

پیشینه ی گزینه های وزارت

به گزارش انتخاب، سید رضا صالحی امیری سیاست‌مدار و فعال علمی و فرهنگی ایرانی و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است. او در آغاز کار دولت حسن روحانی، هفتاد روز سرپرست وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران بود. وی از حلقه و نزدیکان حسین روحانی در ایام ریاست بر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص بوده و بعد از انتخابات نیز، از هماراهان رییس جمهور بوده است.

مسعود سلطانی‌فر، سیاست‌مدار اصلاح طلب، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عضو غیرموظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، عضو سابق فراکسیون اصلاح طلبان چهارمین دورهشورای اسلامی شهر تهران و از اعضایحزب اعتماد ملی است. وی معاون اسبقسازمان تربیت بدنی، قائم‌مقام مصطفی هاشمی‌طبا در زمان ریاست وی بر سازمان تربیت بدنی به مدت دو سال (در سال‌های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۵) و همزمان معاونت اداری و مالی این سازمان، عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

وی عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و سابقه همکاری با حسن روحانی را داراست و به عنوان مسئول کمیته ورزش روحانی فعالیت کرده است. سلطانی‌فر به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر نیز انتخاب شده بود که پس از رفتن به میراث فرهنگی از شورای شهر تهران استعفا کرد.

وی در دوره‌ای که تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ راه یافت و هنگامی که دولت اصلاحات تازه روی کار آمده بود، قائم‌مقام مصطفی هاشمی طبا شد.

نجفی نیز وزی پریشنهاید دویت یازدهم برای وزارت آموزش و پرورش بود که موفق نشد از مجلس نهم رای اعتماد کسب کند. او در حال حاضر مشاور امور اقتصادی رئیس جمهور ایران، عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری و عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی جمهوری اسلامی ایران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو رو خدا کسانی رو بزارین که مجلس ردشون نکنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج