جاباما
۴۰۸۷۶۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین رقم فروش فیلم ها

آخرین آمار فروش برخی فیلم‌های سینمایی از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد و در این میان «فروشنده» با بیشترین تعداد سالن بعد از ۴۰ روز نمایش بیش از ۱۲ میلیارد فروخته و در کنار آن فیلم‌های تازه اکران شده با سالن‌های کم‌تعداد به دنبال محکم کردن جای پایشان در گیشه هستند.

خبرگزاری ایسنا: آخرین آمار فروش برخی فیلم‌های سینمایی از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد و در این میان «فروشنده» با بیشترین تعداد سالن بعد از ۴۰ روز نمایش بیش از ۱۲ میلیارد فروخته و در کنار آن فیلم‌های تازه اکران شده با سالن‌های کم‌تعداد به دنبال محکم کردن جای پایشان در گیشه هستند.

فیلم «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی که از چهارشنبه (۲۸ مهر) به سینماها آمده، در دو روز نمایش به فروشی بالغ بر ۵۵ میلیون تومان رسیده است.

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش مؤسسه‌ی «سیمای مهر» با اعلام این آمار درخصوص سینماهای نمایش دهنده‌ی این فیلم نیز به ایسنا گفت: «سیانور» تنها ۱۰ سالن در تهران و شش سالن در سایر شهرها در اختیار دارد که در این سالن‌ها نیز فیلم با سانس‌های نامنظم نمایش داده می‌شود، بطوری که در برخی پردیس‌های پُر مشتری تنها دو یا سه سانس به نمایش فیلم اختصاص دارد اما در سالنهایی که مخاطب کمتری دارند، فیلم با سانس‌های کامل نمایش داده می‌شود که تنها آمار سانسهای این فیلم را بالا می‌برد.

«سیانور» دومین فیلم سینمایی شعیبی است که سیدمحمود رضوی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته و چهره‌هایی چون مهدی هاشمی، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، بهنوش طباطبایی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، آتیلا پسیانی و بهروز شعیبی در آن ایفای نقش می‌کنند. داستان این فیلم در دهه‌ی ۵۰ می‌گذرد و از خلال قصه‌ای عاشقانه فعالیت‌های سیاسی مجید شریف‌واقفی و مرتضی صمدیه‌لباف -اعضای اصلی سازمان مجاهدین خلق در مقطع پیش از انقلاب- را بررسی می‌کند.

«خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده که از هفتم مهرماه اکران شده با وجود تعطیل پنج‌روزه‌ی سینماها در عزای حسینی توانست از فروش یک میلیارد تومان بگذرد.

احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» با بیان اینکه این فیلم یک میلیارد و دو میلیون تومان فروش داشته است، تعداد سینماهای نمایش دهنده‌ی این فیلم را ۲۶ سالن در تهران و ۲۸ سالن در سایر شهرها عنوان کرد.

«خشکسالی و دروغ» که تهیه کنندگی آن را سید غلامرضا موسوی بر عهده داشته است با اقتباس از نمایشنامه‌ای به همین نام -نوشته‌ی محمد یعقوبی- ساخته‌ شده است و در آن محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، خاطره اسدی و... ایفای نقش می‌کنند.

«این زن حقش را می‌خواهد» به کارگردانی محسن توکلی فیلم دیگری است که به تازگی وارد چرخه‌ی اکران شده و فروشی ۵۰ میلیونی داشته است.

ناصر شعبانی مدیر دفتر پخش پرده‌ی پنجم، که تهیه‌کننده‌ این فیلم نیز هست، تعداد سالنهای در اختیار این فیلم را ۱۵ سالن در تهران عنوان کرد و گفت: اکران شهرستانهای دیگر نیز از هفته‌ی دیگر آغاز خواهد شد.

«این زن حقش را می خواهد» مضمونی اجتماعی دارد و به گفته‌ی تولیدکنندگان آن براساس داستانی واقعی به نگارش درآمده است. فیلم داستان پایداری یک زن را روایت می‌کند که سعی دارد حق قانونی‌اش را از طریق مراجع قضایی برای قصاص فردی که او را مضروب کرده بگیرد. در این فیلم میترا حجار، کامران تفتی، لعیا زنگنه، افسانه پاکرو، روشنک عجمیان، مینا جعفرزاده، رسول توکلی و رضا آشتیانی نقش آفرینی می‌کنند.

«نیمه‌شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان نیز که از چهارشنبه اکران شده در دو روز نمایش ۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران با اعلام این رقم تعداد سینماهای این فیلم را نیز ۱۶ سالن در تهران عنوان کرد گفت: اکران شهرستان‌های این فیلم هم از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود.

دومین فیلم بلند تینا پاکروان که تهیه‌کنندگی آن را هم خودش به همراه امیرحسین عبداللهی برعهده داشته، روایتگر «داستان عشق‌های نامتعارف از عروسی تا عزاست». در این فیلم حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندی، رابعه اسکویی و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

سرتیپی فروش فیلم «فروشنده» را نیز ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا شب گذشته (پنجشنبه ۲۹ مهر) اعلام کرد و گفت: این فیلم که چهل روز پیش به سینماها آمده کماکان د ر۲۳ سینمای تهران و ۶۰ سینمای شهرستان نمایش داده می‌شود.

آخرین ساخته‌ی اصغر فرهادی با بازی شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و فرید سجادی حسینی داستان زوجی هنرمند را روایت می‌کند که مشغول بازی در نمایش «مرگ فروشنده» هستند ودر همین اثنا به دلیل تخریب ساختمان محل زندگی‌شان ناچار به نقل مکان به خانه‌ی دیگری می‌شوند.

خبرنگار ایسنا پیگر آمار فروش «هیهات»، «کربلا جغرافیای یک تاریخ»، «ابوزینب»، «ربوده شده»، «اروند» و «آس و پاس‌ها»ست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه فیلم اجتماعی بدون تبلیغات و هزینه آنچنانی جای فیلم تحریف شده محمد رسول الله رو با اون همه تبلیغ و بودجه نجومی و داستان سرایی احساسی کارگردان رو گرفته بعد رسانه ها هیچ صدایی ازشون در نمیاد...
      چقدر سر اینکه رکورد فروش با فیلم محمد رسول الله شکسته شده تبلیغ کردن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج