۴۰۸۷۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد دوباره مرفاوی از سازمان لیگ

سرمربی صبای قم همانند دیروز به انتقاد از مسؤولان سازمان لیگ پرداخت و عنوان کرد فقط یک پیشنهاد به آنها داده و یک سوال پرسیده و بی‌اخلاقی انجام نداده است.

ورزش سه: صمد مرفاوی پس از تساوی تیمش برابر صبا در نشست خبری گفت: شروع خوبی داشتیم و کاملا برنامه‌مان را در زمین اجرا کردیم؛ کار تاکتیکی ما انجام شد و بازیکنان در خط دفاع و حمله منظم بودند و خیلی خوب بازی را در اختیار گرفتیم و اداره می‌کردیم؛ در نیمه اول مشکل نداشتیم ولی متاسفانه در نیمه دوم دو اخراج کار ما را سخت کرد و برنامه‌ریزی ما را بهم زد.

او ادامه داد: وقتی نفرات ما کم شد مجبور شدیم شرایط و تاکتیک را تغییر دهیم؛ در زمان 11 نفره و حتی 10 نفره بهتر از حریف بودیم ولی وقتی دو اخراجی دادیم به دنبال یک امتیاز بودیم و این نتیجه مساوی هم برای ما خیلی اهمیت داشت؛ در مجموع بازیکنان تا زمان 11 نفره بودند و حتی پس از اخراجی‌ها نمایش خوبی با دوندگی داشتند و تلاش کردند بازی را کنترل کنند؛ هدف ما گرفتن 3 امتیاز بود ولی در نیمه دوم برنامه ما بهم ریخت و شرایط تغییر کرد تا نتوانیم برنامه‌های داخل زمین را به درستی اجرا کنیم

سرمربی صبا ضمن تشکر از شاگردان گفت: از بازیکنان تشکر می‌کنم که بازی امروز با هفته قبل خیلی تفاوت داشت و خیلی بهتر شده بودیم و از آنها تشکر می‌کنم.

مرفاوی در خصوص اخراجی‌های زیاد صبا اظهار کرد: اخراج بیک‌زاده در بازی قبل که یک بازیکن باتجربه است خیلی خوب نبود چون یک دقیقه به پایان دو کارت زرد گرفت؛ اخراج‌های امروز هم خیلی اعتقاد نداشتم چون قبل از هند روی دیوسالار خطا شده بود و اخطار دوم ابطحی نیز خطای کنار زمین بود؛ این اتفاقات برای تیم ما جالب نیست و نباید اینگونه اتفاقات بیفتد؛ اگر بگم از داوری گله دارم نمی‌توانم ولی از او ناراحتم؛ از قضاوت داور چیزی نمی‌گویم چون باید فیلم این دیدار را ببینم و بعد اظهار نظر کنم ولی از نوع سوت زدن ناراحت هستم؛ البته داور هم اشتباه می‌کند و جزئی از فوتبال است.

او اضافه کرد: همانطور که بازیکن ما اشتباه کرد و اخراج شد شاید داور هم اینطور اشتباه کند.

سرمربی صبا در خصوص عدم پرداخت قرارداد حق‌جو و اسلامی از سوی کادر فنی عنوان کرد: حق‌جو به تمرینات آمده ولی اسلامی به فیزیوتراپی می‌رود و می‌گوید مصدوم هستم؛ من نمی‌خواهم مقابل بازیکن قرار بگیرم ولی این اتفاقات وجود دارد؛ تا زمانی که بازیکنان آماده نشوند و سر تمرین نیایند یک ریال هم نمی‌گیرند؛ بازیکنی که جمعا یک ماه با من تمرین نکرده یک ریال نمی‌گیرد؛ مگر می‌شود تیمی از اول فصل تمرین داشته ولی بازیکنی 20 روز هم تمرین نکرده پول بگیرد؟؛ بازیکنی که پیشنهاد دارد ولی به آن فکر می‌کند و می‌گوید مصدوم هستم من چه بگویم؟

مرفاوی با اشاره به مشکلات مالی صبا گفت: تقریبا باشگاه ما مشکل مالی ندارد و تمام فوتبال ایران این مشکل را دارد؛ همه تیم‌ها این مشکل را دارند و صبا از این قضیه مستثنی نیست؛ حالا قبلا این تیم به نام صباباطری بود یک بدهی‌هایی از قبل دارد ولی تمام تلاش باشگاه این است که درآمدی داشته باشد تا آن مقدار قرارداد کمی که هزینه کردیم را پرداخت کنیم؛ ما نیامدیم نجومی قرارداد ببندیم؛ به اندازه توانمان قرارداد بستیم ولی منابع مختلفی است که باید از آنها تامین شود؛ هفته قبل بازیکنان دریافتی داشتند و چند روز دیگر هم دریافتی دارند؛ ما در خیابان نمی‌خوابیم؛ مثل همه تیم‌ها هتل می‌رویم.

او ادامه داد: نباید بخاطر موضوعات کوچک کل مجموعه باشگاه را زیر سوال برد؛ باشگاه صبا تمام تلاش را می‌کند مشکلات را حل کند؛ مدیرعامل به دنبال اسپانسرها است تا پول بیاورد و مشکلات حل شود؛ ان‌شاالله دست سازمان لیگ هم باز می‌شود و به ما کمک خواهند کرد؛ تیم‌های دیگری هم مثل ما پول ندارند.

سرمربی صبا با اشاره به عدم استفاده از بازیکنان بومی گفت: بهادری مصدوم بود اما حسینی با توجه به تاکتیک این مسابقه، نسبت به بازی‌های قبل نیمکت‌نشین شد.

مرفاوی عنوان کرد: مسؤولان سازمان لیگ مصاحبه من را نخواندند و فقط تیتر را خواندند؛ من گفتم باختم مقابل فولاد را توجیه نمی‌کنم؛ من یک پیشنهاد به آنها در نشست خبری قبل از بازی دادم و گفتم سه روز بعد از روز عاشورای حسینی مسابقات لیگ برتر را برگزار کنید چون همه می‌خواهند عزاداری کنند؛ نه به کسی توهین کردیم و نه حرفی زدیم؛ گفتم این تقویم لیگ ایران دست خودمان است.
او ادامه داد: یک سوال هم از سازمان لیگ در نشست خبری قبل از بازی داشتم که چرا بازی ما را در روز شنبه نگذاشتید چون ورزشگاه غدیر آزاد بود؛ این چه ایرادی داشت و بی‌اخلاقی است که آنها اینطور می‌گویند ولی می‌آیند می‌گویند بی‌اخلاقی داشتم؛ برنامه‌شان اشتباه بوده ولی به من می‌گویند باخت را توجیه نکنم؛ از نظر فنی به ما ضربه می‌خورد چون دو روز و نیم تمرین نداشتیم؛ نمی‌توانیم که از اعتقادات خودمان چشم‌پوشی کنیم. بعد از عاشورا 24 ساعت بعد به اهواز رفتیم و با فولاد بازی کردیم؛ کجای این بی‌اخلاقی بود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج