۴۰۸۷۸۹
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

داعشی ها به کدام کشور حاشیه خلیج فارس میروند؟

برخی منابع از داخل شهر موصل تاکید کردند که گروه تروریستی داعش در داخل شهر کاملا دچار ازهم پاشیدگی شده و علت آن، فرار سران این گروه تروریستی به خارج از موصل است.

پایگاه خبری شبکه العالم: برخی منابع از داخل شهر موصل تاکید کردند که گروه تروریستی داعش در داخل شهر کاملا دچار ازهم پاشیدگی شده و علت آن، فرار سران این گروه تروریستی به خارج از موصل است.
برخی منابع در داخل موصل روز سه شنبه تاکید کردند که گروه تروریستی داعش کاملا دچار فروپاشی شده است؛ اما بر تدابیر خود می افزاید تا ساکنان شهر گمان کنند آنها هنوز کنترل شهر را به دست دارند؛ علت فروپاشیدگی داعش، فرار سران آن به خارج از موصل است که برخی اطلاعات حاکی از آن است که در صورت فراهم نبودن امکان حرکت به سمت سوریه، احتمال فرار آنها به عربستان سعودی پس از توافق با حامیان داعش در این کشور، وجود دارد.

به نوشته سایت "المسله"، این منابع اظهار داشتند که سران مهم داعش عقب نشینی را آغاز کردند و در حال ترک موصل هستند، بدون آنکه عناصر آنها از این مساله اطلاع یابند. به گفته برخی رسانه های عربی، این امر سبب شده تا داعشی ها بارها به خیابانها بیایند تا به اهالی نشان دهند که همچنان در شهر حضور دارند.

منابع مزبور توضیح دادند که بسیاری از سرکردگان مهم داعش به ویژه سران غیرعراقی و نیز مسئولان نهادهای اداری و مالی و اطلاعاتی داعش به صورت انفرادی موصل را ترک کردند، پس از آنکه ابتدا خانواده های خود را با خودروهای غیرنظامی به سوریه اعزام کردند و خود سپس به آنها ملحق شدند تا توجه عناصر داعش و اهالی شهر را به خود جلب نکنند.

به گفته این منابع، داعش اغلب عناصر خود را به خیابانهای موصل می فرستد و پست های بازرسی به ویژه در اماکن عمومی و خیابانهای اصلی برپا می کند و پلیس داعش نیز به تدابیر خود در تعقیب اهالی شهر و بازخواست و یا بازداشت آنها افزوده اند تا به ساکنان موصل نشان دهند که همچنان کنترل شهر را در اختیار دارند.

عملیات موصل برای اخراج گروه تروریستی داعش از شهر که آن را مقر خلافتِ ادعایی خود قرار داده است، بامداد روز دوشنبه 17 اکتبر با مشارکت حدود 45 هزار نظامی وابسته به ارتش عراق و پلیس و پیشمرگه و بسیج عراق با پشتیبانی ائتلاف بین المللی آغاز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمیدونم داعش و اهالی موصل توی این مدت دو سال برای خودروهاشون بنزین رو از کجا میاوردن؟!!!!!!

    • بدون نام

      غرض ورزی هم نسبت به مسلمانان حدی دارد داعش را کسانی بوجود آوردند که دستور دادند ارتش عراق از موصل عقب نشینی کند حال هم به بهانه وجود نامبارک آنان که بازیچه ای بیش نیستند تمام مناطق سنی نشین عراق را ویران و غارت کردند سرانشان را بجای اینکه بکشند هدایت میکنند بطرف رقه در سوریه تا آنجا را هم به این بهانه ویران کنند انشالله که خداوند مکر مکاران را بخودشان باز گرداند.

    • الله بخش محمدی

      برنامه متون خیلی خوب است ممنونم

    • بدون نام

      مرگ برداعش وآل سعودداعش پرور

    • حمیدهجری

      سلام خب بحمدویاری خدا وهمت ملت ودولت عراق عملیات ضدداعش شروع خوبی داشت ولرزه ی بدی به سعودیها ونوچه هاش انداخته وخب کسی که باد بکاره باید طوفان درو کته پس قاعدتا باید این حرامیها برن پیش سعودیها شاید عبرتی برای کحمدبن سلمان طفلی بشه وامید که کمی تروریست بازی توی عربستان بد نباشه آخر این مار بدترکیب ازدم خودش رو خواهد خورد.
      چراغی راکه ایزدبرفروزد
      هرآن کس پف کند ریشش بسوزد. یاعلی

    • ایران

      به ترکیه داعش پرور برمیگردن

    • بدون نام

      ممنون ازاینکه اصلاح کردید ونام درست وکامل،خلیج فارس درج شد درخبر،سپاس

    • افشین حسنی کوچکی

      خیلی جالبه برنامتون کاش میشدماهم میرفتیم عراق یه چهارتاشون سگ کش میکردیم وبرمیگشتیم دنیای اسلام روبدبخت کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج