جاباما
۴۰۸۸۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: من و آلونسو مثل هم کند هستیم

بایرن مونیخ روز شنبه در دیداری حساس میزبان مونشن گلادباخ خواهد بود.

وبسایت نود: در حساس ترین بازی هفته هشتم بوندس لیگا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان مونشن گلادباخ خواهد بود. بایرن مونیخ در دو دیدار قبلی خود در بوندس لیگا دو تساوی کرده است و تیم آنچلوتی از این بابت فشار روی خود را احساس خواهد کرد. آنچلوتی عصر جمعه در کنفرانس خبری قبل از این بازی شرکت کرد.

درباره تغییر سیستم: "سیستم بازی ما عوض نخواهد شد و همان سیستم قبلی خواهد بود."

بازی مقابل گلادباخ: "ما باید بسیار مراقب باشیم، آن ها در ضد حملات تیمی بسیار قوی هستند و بازیکنان سریع زیادی در ترکیب خود دارند. هدف ما حمله کردن و بردن بازی است. ما گل های زیادی به ثمر می رسانیم و در عین حال از عملکرد خط دفاعی هم راضی ام. تیم های قوی زیادی در بوندس لیگا حضور دارند و بازی مقابل آن ها دشوار است. ما از بازگشت آرین روبن خوشحالیم و فردا او در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت."

درباره غایبین تیم و مصدوم ها: "فرانک ریبری از هفته آینده تمرینات فردی خود را آغاز خواهد کرد. بقیه بازیکنان آماده هستند و مشکلی برای این بازی ندارند."

درباره آلونسو و بازیکنان جوان تیم: "حقیقت این است که آلونسو کند است و این حرفی صحیح است، من هم کند هستم ولی مهم این است توپ سریع به جریان بیفتد او آلونسو در این زمینه یکی از بهترین ها است. بازیکنان جوان شور و اشتیاق بالایی دارند. سن مسئله مهمی نیست، اگر آن ها به اندازه کافی خوب باشند بازی خواهند کرد. می دانم که خاوی مارتینز توانایی بازی در هافبک دفاعی را دارد و من برای این کار می توانم روی او حساب کنم. جو بسیار خوبی در تیم داریم و همه بازیکن ها با هم رابطه ای خوب دارند."

بایرن مونیخ در ۴ بازی آخر خود مقابل گلادباخ بردی کسب نکرده است و این تیم در سالیان اخیر همیشه برای باواریایی ها دردسر ساز بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج