۴۰۸۸۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تجدید قوای داعش در حلب

روسیه با بیان این که تروریست های داعش در حلب به سلاح های پدافند هوایی دست یافته اند، اعلام کرد که گروه های تروریست در حال تجدید قوا هستند.

خبرگزاری ایرنا: روسیه با بیان این که تروریست های داعش در حلب به سلاح های پدافند هوایی دست یافته اند، اعلام کرد که گروه های تروریست در حال تجدید قوا هستند.
خبرگزاری اینترفاکس روز جمعه با اعلام این خبر به نقل از سرگئی رودسکوی رئیس اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد: تروریست های داعش و نیروهای ضدسوری در حلب در حال تجدید قوا هستند و افراد بیشتری به آنها اضافه می شوند.
وی افزود: تروریست ها و جنگجویان ضدسوری در منطقه حلب برای حمله به نیروهای دولتی آماده می شوند و برای این منظور محموله های جدید تسلیحات و مهمات دریافت کرده اند.

رودسکوی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۲۰۰ فرد از تروریست ها و گروه های مسلح ازجمله حدود ۳۰ فرد انتحاری در حومه حلب متمرکز شده و قصد دارند از سمت جنوب غرب به شهر حمله کنند.

وی در پایان گفت: گروه های تروریستی و مسلح ده ها دستگاه تانک و نفربر زرهی و خودروهای مجهز به سلاح های نیمه سنگین در اختیار دارند. در روزهای اخیر بیش از 200 فرد جنگجو از نقاط دیگر به مناطق حومه دمشق ازجمله نواحی منصور و قرسی منتقل شده اند.
روسیه روز جمعه اعلام کرد که زمان آتش بس موقت بنا به ملاحظات انسانی تا دوشنبه آینده تمدید شده است و اگر گروه تروریستی جبهه النصره آن را نقض نکند، در آینده نیز امکان تداوم آن وجود دارد.

ایتارتاس به نقل از دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین نوشت: خروج جنگجویان از حلب به کندی انجام می شود و تمدید آتش بس با توجه به تغییر شرایط عملی می شود که ممکن است بدتر شود.

وی با غیر قابل قبول خواندن روند کند خروج نیروها از حلب، افزود: شرایط آتش بس به ادامه روند تامین امنیت کاروان های کمک های انسانی و همچنین رویکرد جنگجویان بستگی دارد.
سخنگوی کاخ کرملین اظهار کرد: اکنون باید این موضوع در نظر گرفته شود که آیا آتش بس از سوی گروه های تروریستی به عنوان فرصتی برای تجدید قوا استفاده می شود یا خیر؟

پسکوف در پاسخ به این پرسش که آیا مسکو برای تمدید آتش بس به سازمان ملل قول داده است؟ اظهار کرد: چگونگی وضعیت در آینده تعیین کننده این مساله خواهد بود.

در جریان آتش بس که از ساعت هشت بامداد دیروز برقرار شده، افزون بر توقف حمله های هوایی روسیه علیه مواضع تروریست ها، واحدهای نظامی سوریه نیز برای تسهیل در خروج شورشیان و ساکنان محلی از حلب، عقب نشسته اند.

افراد مسلحی که از طریق دو گذرگاه تعیین شده خارج می شوند با اتوبوس های ویژه به منطقه ادلب که تحت کنترل تروریست ها و گروه های مسلح موسوم به معارضان همپیمان تروریست ها قرار دارد، منتقل می شوند.

سرگئی رودسکوی رئیس اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه نیز در این باره اعلام کرده است: هدف از برقراری آتش بس، خروج ساکنان منطقه از راهروهای امن، تخلیه مجروحان و همچنین خروج نیروهای مسلح از مناطق شرقی حلب می باشد.

رودسکوی افزود : امیدواریم که آمریکا و ائتلاف وابسته نیز برای خروج معارضان و جنگجویان از شرق حلب تلاش کنند.

مقام نظامی روس خاطرنشان کرد که مطابق برنامه از قبل اعلام شده، هواپیماهای روسی و سوری تا فاصله 10 کیلومتری حلب پرواز نمی کنند.

آمریکا و کشورهای همپیمان ضدسوری که ۶ سال قبل سناریوی ساقط کردن حکومت بشار اسد را با استفاده ابزاری از گروههای تروریستی تحت الحمایه خود کلید زدند در شرایط کنونی برای جلوگیری از شکست تروریست ها در جریان حمله های ارتش سوریه با پشتیبانی هوایی روسیه، بارها خواستار پایان دادن به عملیات ضدتروریستی در حلب شده اند که رد شده است.

روسیه از مهرماه سال گذشته بر پایه درخواست دولت سوریه با استقرار ده ها فروند بمب افکن، بالگردهای رزمی و مجموعه های شناسایی در پایگاه هوایی حمیمیم این کشور، مواضع گروه های تروریستی بویژه داعش و جبهه النصره را زیر بمباران قرار داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج