جاباما
۴۰۸۹۶۸
۱۷ نظر
۵۰۱۲
۱۷ نظر
۵۰۱۲
پ

نجات زنی که زیر خودرو کشیده شد

در یک حادثه رانندگی در مشهد زن حادثه دیده تا مسافتی طولانی به دنبال خودروکشیده شد.

تابناک: در یک حادثه رانندگی در مشهد زن حادثه دیده تا مسافتی طولانی به دنبال خودروکشیده شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت : خودروی پژو پارس با ۲عابر پیاده برخورد کرد و یکی از عابران را تا مسافتی طولانی به دنبال خود کشاند.

مهدی رضایی شامگاه پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود : این سانحه رانندگی مقارن ساعت ۱۷و ۴۹ دقیقه پنج‌شنبه رخ داد و خودروی پژوپارس هنگام حرکت از میدان نمایشگاه به سمت میثاق با ۲عابر پیاده که ۲زن جوان بودند، برخورد کرد.وی ادامه داد : یکی از این عابران به خیابان پرتاب شد و پس از آن با خودروی پراید برخورد کرد و به شدت مجروح شد.او افزود: بانوی دیگر نیز زیر این خودرو گیر کرده بود و راننده بی خبر از این ماجرا به سرعت از محل متواری شده بود. رضایی گفت : پس از طی کردن مسافت طولانی و رسیدن به حوالی میدان امام علی(ع) خودروهای دیگر راننده را متوجه این اتفاق کردند و خودرو متوقف شد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت : این بانوی جوان که به شدت دچار مصدومیت و جراحت شده بود توسط ماموران آتش نشانی از زیر خودرو رهاسازی و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد.

سوی دیگر با حضور پلیس در محل، راننده بازداشت و در تحقیقات مدعی شد که متوجه گیر کردن زن جوان زیر ماشینش نشده است. او گفت: با دوستم در خیابان‌ها می‌گشتیم و صدای ضبط ماشین زیاد بود که ناگهان ۲زن را مقابل ماشین دیدم و پیش از اینکه موفق به توقف شوم، با آنها تصادف کردم.

پس از آن ترسیده بودم و وقتی دیدم چند نفر به طرفم می‌آیند، تصمیم به فرار گرفتم. آنها به‌دنبال ما بودند و چون صدای ضبط زیاد بود، صدای جیغ و فریاد زنی که زیر ماشین گیر کرده بود را نشنیدم. من تصور می‌‌کردم که شاهدان قصد دستگیری مرا دارند و برای همین فرار کردم. اصلا خبر نداشتم که فردی زیر ماشین گیر کرده است. هم زمان با اظهارات این مرد، آتش‌نشانان موفق شدند زنی را که زیر پژو گیر کرده بود نجات دهند.

او زنده بود اما دچار جراحات شدیدی شده بود. به گفته آتشپاد سوم رضایی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، زن جوان برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راضیه

      ب نظرمن ک توحال خودش نبوده یااینکه .. واینجورادماروبایدگواهینامشونوسوراخ کردوتااخرعمرمحروم بشن ازرانندگی

    • پریسا

      خدا کنه زنده بمونه. آجی شومام دیگه نشین

    • بدون نام

      وای خیلی بد خیلی دلم سوخت اخه چرا با جون ادما بازی میکنید با این رانندگیتون. بیچاره چه زجری کشیده. بخدانمیدونم چی بگم خیلی ناراحت شدم اینا خیلی بی وجدانن نباید خانمه رضایت بده اینا باید به اشد مجازات بر سن

    • ali

      و چون صدای ضبط زیاد بود، صدای جیغ و فریاد زنی که زیر ماشین گیر کرده بود را نشنیدم

    • مریم

      برخورد باهاش خیلی جدی باید باشه، علاوه برگواهینامه ماشین باید ضبط بشه به نفع دولت وتا آخر عمر حق رانندگی نداشته باشه، یعنی چه که چون ترسیده بودم فرار کردم، چون آدم قانون مند ی نبودی فرار کردی!

    • هیکل

      اخه‌ادم‌بی‌وجدان‌.بی‌رحم‌.بی‌عاطفه‌حالا‌که‌زدی‌دیگه‌چرا‌فرار!!!!!!!!

    • طوطی

      خانمه زندس هنوز……!!!!!؟

      یه بار تو کوچه دوچرخه بچه همسایه بهم زد ،یه ربع بیهوش شدم بعدکه به هوش اومدم میترسیدم چشامو بازکنم همش فکر میکردم نکنه مرده باشم,

      زنده باد خانمهای نترس وشجاع که باحضورشون درهمه جا باعث دلگرمی ماهستند,

    • بدون نام

      طوطی جان فضولی نباشه شماخانمی یاآقا؟اگه حمل برفضولی نباشه

    • طوطی

      خانم یا آقا چه فرقی میکنه,,,یه هم وطنم ،یه ایرانی،کرد زبانم وعاشق ایران و ایرانی ها………

    • ستاره

      کاربران محترم توجه کنید تو خبر نوشته زنده بود یعنی چی؟؟؟؟؟...

    • بدون نام

      بدون نام عزیز........ اقا طوطیه ......با خانم طوطی دوست بوده طرف رفته خودش گفت از طوطی خاطره داره .کلید نکنید گناه داره

    • بدون نام

      طوطی چقدر دروغگویی میگی دوچرخه زد به تو ترسیدی چشماتو باز کنی ...اخرش نوشتی درود به زنان نترس از همه ترسوتر خودتی

    • طوطی

      اصلا اینطور نیس,لطفا داستان سرهم نکنین,

      طوطی یه اسمه مثل بقیه اسما,,,چطور به اسم کامروا و میرزا وخودساخته وبقیه گیر نمیدید ,, …
      بحث عشق وعاشقی ودوست داشتنو تنها گذاشتنم در کار نیست,…اشک آدمو در میارید عجب آدمایی هستیدشما,

    • موژان

      عجب خودرویی بوده

    • مرده متحرک

      سلام به تو، سلام به او، سلام به آن، سلام به ایشان، سلام به اوشان، سلام به من، سلام به خودمان، سلام به خودشان، سلام به هم وطنان، سلام به همه، آخه قصد توهین به شعور هیچی و کسی یا چینی ندارم، برای چی بیخودی به هم دیگه بی احترامی میکنید؟؟؟ میگه که. -صد بدی کردی و دیدی ثمرش را -نیکی چه بدی داشت که یک بار نکردی! آخر برای هیچ و پوچ چرا دل آزاری میکنید، من قصد موعظه نداری و نمیخواهم شما را درس بدهم و راهنمایی کنم! در این دنیای فانی و وانفسا و شکمهای گرسنه و صورتهای تکیده و چشم های بی رمق این انصاف است که یکدیگر را مسخره کنید؟ این را بدانید که هر که برای خود شخصیتی دارد و به تصور خودش، خود بهترین است، این غریضه در وجود همه ی انسانها هست! و عیب خود را نمیبیند، فقط به عیب یابی و عیب جویی دیگران عمر خود را صرف میکند، شک نداشته باشید این خود بزرگ بینی یک بیماری حاد و مزمن است که یک روز به طور ناگهانی و سرزده مهمان این خود بزرگ بینها میشود و چنان شکستی برای آنها تدارک میبیند که این افراد تا آخر عمر و زندگی مالیخولیایی که دارند، خود را هنگامی که تنها هستند و یا شب ها که مردم همه در خواب ناز به سر میبرند این جور افراد خود را محاکمه و سرزنش و در نهایت مجازات میکنند!! که هرگز سخت ترین دشمن شان با آنان انجام نداده است، این همه مریضی مزمن بعد از پنج یا شش دهه که از عمر انسان میگذرد و یک بازنگری در اعمال و رفتار و کردار خود مرور میکنند که به اشتباهات خود پی میبرند و هیچگاه فرصت جبران نمیکنند، این بیماریهای روحی روانی حاصل محاکمه و مجازات آنها توسط خود آنهاست که نه جسارت و شهامت گفتن دارند و نه هم گفتن آنها، کارهای ناپسند خود را چاره میکند چون مثل تیری که از چله کمان رها شده، آن گفتار یا عمل و کردار بازگشت و اصلاح دارد و نه تاثیری در جلوگیری این روان بیمار آنها دارد، من خود اعتقاد دارم شاید از شما ها نیز بدتر و آلودهتر باشم، اما هرگاه آدمی را که سنی از او گذشته پای صحبتشان می نشینی متوجه این ضایعه خواهی شد!!! مثلاً کاری را که در عنفوان جوانی با قدرت تمام انجام میداده و چنانچه عمل نا پسندی را انجام داده باشد بجز حسرت و پشیمانی و ندامت بدون سود و تاثیر گذار آنها را ظرف مثلاً پنج سال از پا در می آورد ففط و فقط افسوس و افسوس های بسیار!!! حال که الان حدود نودوهشت درصد جوان هستید چرا باید بدون مورد و بدون دلیل دیگران را سرزنش و یا مسخره و به قول جدیدها دودره و دست انداختن انجام بدین؟؟؟ شماها هرکدام به اعضای مسن خانواده خود بنگرید متوجه میشوید که گفته بنده بجز حقیت چیزی دیگه نیست!! بنده وظیفه خود دانستم به شماها گوشزد کنم اما تصمیم با خود شماست!!!

    • بدون نام

      بابا مرده جان بی خیال!

    • طوطی

      بدون نام19:2

      خیلی راحت به کسی نگید دروغگو چون مدیون میشید,

      منو دوچرخه زد وقتی بچه بودم ,,مگه همه باید برن زیر پژو وسمندو پراید………

      راجب خانم ها هم که نوشتم ،نگرفتی منظورمو عزیزم،خطاب به خانمای مشهدی بود که ماشین بهشون زده,…

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج