۴۰۹۲۰
۶۷ نظر
۵۱۴۵
۶۷ نظر
۵۱۴۵
پ

سحر قریشی مخالف جراحی زیبایی

«من بینی‌ام را كه عمل نكردم، گونه هم تزریق نكردم، اما راستش را بگویم سال گذشته به لب‌هایم ژل تزریق كردم و آنقدر حالم بد شد كه ۱۰ روز بعد آن را تخلیه كردم.»

سحر قریشی مخالف جراحی زیبایی

مجله سیب س بز : نمی‌دانم چرا خودم هم گمان می‌كردم كه سحر قریشی، همان یلدای معروف دلنوازان بینی و گونه‌اش را عمل زیبایی كرده و با اینكه چند سال است او را از نزدیك می‌شناسم، حتی در گفت‌و‌گوهای قبلی كه با او داشتم فراموش كرده بودم سؤال كنم «سحر! تو بینی‌ات را عمل كردی؟» ولی این‌بار پرسیدم و همین نقطه شروع مصاحبه‌ای بود که موضوعش رواج «جراحی زیبایی» مخصوصا در میان چهره‌های سینما و تلویزیون است. سحر در جواب من گفت: «من بینی‌ام را كه عمل نكردم، گونه هم تزریق نكردم، اما راستش را بگویم سال گذشته به لب‌هایم ژل تزریق كردم و آنقدر حالم بد شد كه ۱۰ روز بعد آن را تخلیه كردم.» سحر معتقد است كه فرد درجهت رفع نقص‌ها اگر جراحی زیبایی انجام دهد، خوب است اما نه درجهت تغییر شكل و قیافه. او راست می‌گوید: این روزها همه یك شكل و قیافه شده‌اند و این اصلا زیبایی ندارد. سحر از مشكلاتی كه بعد از تزریق ژل لب برایش به وجود آمد گفت و كلی حرف‌های جالب و شنیدنی در این مورد داشت كه خواندن آن برای شما هم خالی از لطف نیست.

سحر قریشی مخالف جراحی زیبایی

تنیس برای تفریح بازی می‌كنم ولی مثل آن روزها دیگر بدنسازی حرفه‌ای كار نمی‌كنم؛ روزی ۶ ساعت باشگاه می‌رفتم ولی مشغله كاری دیگر این اجازه را به من نمی‌دهد. این روزها آماده باش هستم برای كار آقای سماواتی و كمتر وقت دارم كه باشگاه بروم

خداوند زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد

برای بازیگری كه با تغییرات چهره وارد كار و تصویر شود شاید جراحی زیبایی مشکل نداشته باشد، یعنی اگر من اول ژل تزریق می‌كردم و بعد برای نقشی انتخاب می‌شدم ایراد نداشت. در مصاحبه از من پرسیدند، معروفیت بهتر است یا محبوبیت؟ و من گفتم محبوبیت، شهرت می‌آورد و مهم‌تر است. من بازهم می‌گویم من اگر بازیگر شدم حق ندارم دیگر آنقدر به سر و صورتم دست بزنم كه ذهنیت مردم را به هم بریزم؛ آنها مرا با شكلی پذیرفتند كه وارد این محیط شدم. هنوز سن من كم است و افتادگی پلك، چروك صورت و... ندارم. پس نباید دیگر این اشتباه را انجام دهم. من در مدتی انگار بیمار شده بودم و در آن روزها اعتمادبه‌نفس نداشتم و باید حال بدم را با سفر و استراحت خوب می‌كردم نه با دستكاری صورتم. بدون بی‌حسی ژل زدم و كلی درد كشیدم و دوباره بدون بی‌حسی آن را تخلیه كردم. چون داروهای بی‌حسی روی صورتم اثر نداشت. اگر كسی نیاز به جراحی داشته و پول هم داشته باشد و این كار را انجام ندهد واقعا آدم نادانی است. می‌گویند خداوند زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد؛ پس باید هركسی به زیباتر شدن فكر كند.

این روزها جوان‌ها مدام دلشان می‌خواهد تغییر كنند. به ۲ علت؛ خود كم‌بینی و نداشتن اعتمادبه‌نفس.

اگرهر فردی حس كند كه خودش را دوست دارد حتی اگر نقصی دارد، این كافی است ولی اگر نقصی وجود دارد كه اعتمادبه‌نفس را كم می‌كند باید آن را رفع كرد

خودم را همین‌جوری كه هستم دوست دارم

اگرهر فردی حس كند كه خودش را دوست دارد حتی اگر نقصی دارد، این كافی است ولی اگر نقصی وجود دارد كه اعتمادبه‌نفس را كم می‌كند باید آن را رفع كرد. مادرهایی كه این مصاحبه را می‌خوانند این نكته را بدانند كه باید از كودكی به دختر و پسرتان اعتمادبه‌نفس بدهید و آنها را تایید كنید. مادر و مادربزرگم همیشه می‌گفتند «قربون دختر خوشگلم برم...!» و این ملكه ذهن من شد كه صورت زیبایی دارم... و آنقدر این جمله را شنیدم كه دیگر باور كردم زیبا هستم و بیشتر باید به درون و سیرت زیبا فكر كنم. وقتی سیرت زیبا باشد آن مهربانی و صداقت و پاكی در چشم‌ها تبلور پیدا می‌كند و منعكس می‌شود. بعضی‌ها زیبایی ظاهری ندارند اما ۲ جلسه كه با آنها برخورد می‌كنیم، می‌بینیم چقدر این آدم زیباتر از قبل دیده می‌شود. پس داشتن زیبایی ظاهر، هیچ نیست...

سحر قریشی مخالف جراحی زیبایی

بعضی‌ها هم زیبا بوده اما در اصطلاح عوام، نچسب هستند. آنها آدم‌هایی هستند كه درونشان زیبا نیست و موج منفی دارند.

هیچ لذتی بالاتر از غذا خوردن نیست!

اهل رژیم غذایی هستم و از طرف پدر و مادر، ژن چاقی دارم. قدم ۱۷۰ سانتی‌متر و وزنم ۵۸ كیلوگرم است اما به شدت مراقب وزنم هستم. یك دوره‌ بود كه خیلی ورزش می‌كردم اما الان وقت نمی‌كنم و فقط رژیم می‌گیرم و گریه می‌كنم. بعد از اینكه یك عالمه غذا می‌خورم كلی گریه می‌كنم... انگار در دنیا هیچ لذتی بالاتر از غذا خوردن نیست. به شدت غذا دوست دارم؛ كاملا سیر كه شدم افسرده می‌شوم و گریه می‌كنم؛ طوری كه مجبور شدم مشاوره بگیرم. به دكتر گفتم نمی‌توانم جلوی اشتهایم را بگیرم... سر فیلمبرداری كه هستیم اصلا غذا نمی‌خورم. دوره‌ای بود كه تا غذا می‌دیدم، گریه می‌كردم كه چرا این غذا را جلوی من گذاشتید؟ مرغ پخته را می‌دیدم می‌گفتم طفلكی را چرا پختید...؟ دكتر آنقدر با من حرف زد و روش‌هایی به كار برد كه بهتر شدم. رژیم سخت گرفتم و مشاوره‌هایی كه رفتم باعث شد این حالت كمتر شود. برای درمان این حالت‌ها ظرف غذا را بزرگ‌تر كردم و مقدار غذا را كمتر و این را پذیرفتم كه من اشرف مخلوقات هستم؛ باید همه‌چیز بخورم و دلم برای مرغ و گوسفند نسوزد.

من هیچ وقت صورتم را جراحی نخواهم کرد

دوستم بینی‌اش را ۳بار عمل كرد و در آخر هم درست نشد. پره بینی دوستم ایراد داشت، سه بار عمل كرد و تنها نقصی كه دكتر نتوانست رفع كند، همان پره بینی بود. خب این زیباتر شدن نیست. حتی یكی از دوستانم ژل تزریق كرد و بدنش حساسیت شدیدی به این تزریق نشان داد و لبش كج شد و دكتر گفت دیگر نمی‌توانم درستش كنم. حتی بعد از تخلیه لبش مثل قبل نشد. با توجه به این اتفاق‌ها آدم كمی ترسو می‌شود، البته من ریسك‌پذیر هستم اما روی صورتم دیگر كاری انجام نمی‌دهم.

سحر قریشی مخالف جراحی زیبایی

ورود به سینماآسان است اما...

اولین بار من برای بازی در فیلم سینمایی «لج و لجبازی» تست دادم و حدودا ۶ نفر در انتخاب نهایی بودیم و درنهایت كسی را خواستند كه شبیه به سارا خوئینی‌ها یا امیر جعفری باشد كه قرار بود نقش پدر و مادر مرا داشته باشند. نظر نهایی را گریمور و كارگردان با هم می‌دادند. گریمور گفت گونه‌هایش شبیه ساراست و با گریم می‌تواند شبیه‌تر هم بشود و به این ترتیب، من انتخاب شدم. خانم مهدیه اعرابی، گریمور كسی بود كه باعث انتخاب من شد.
البته زیبایی صورت هم شرط است و بازیگر باید قابلیت دیده شدن را داشته باشد اما بازی من باعث شد كه بمانم و دوباره انتخاب شوم. من بازیگر بیلبورد نیستم اما مطمئنا زیبایی صورت و بازی، هر دو برای ماندن مهم است. ورود به سینما آسان است و ماندن در آن دشوار. تهیه‌كننده و كارگردان با پول می‌توانند خیلی‌ها را وارد كنند ولی آیا آن فرد برای دفعه دوم و سوم هم انتخاب می‌شود؟ من در مورد خودم می‌گویم كه صورتم بكر و دست‌نخورده بود با آن مدل ابروهای یلدا، آن نقش كلی روی ابروی بازیگرها در كارهای بعدی تاثیر گذاشت. یادش بخیر؛ سال 88 من 21ساله بودم كه آن نقش را بازی كردم.

زیبایی مصنوعی ارزش ندارد

من به گونه‌ام ژل تزریق نكرده‌ام. دروغ گفتن توهین به شعور مخاطب است و عكس بچگی‌ام را به شما نشان می‌دهم تا ثابت كنم عمل نكرده‌ام. به نظر من در دوره ما صورت‌ها همه یك شكل شده و این اصلا خوب نیست لب‌ها، بینی‌ها و ابروها همه یك شكل است.
خدا آدم‌ها را متفاوت آفریده و این زیباست؛ نه اینكه در یك مهمانی لباس‌ها كه بر اساس مد همه یك شكل است، بینی‌ها همه كوچك و سربالا، لب‌ها هم كه همه ژل زده، ابروها هم تتو شده و... آیا این زیبایی مصنوعی ارزش دارد؟ دختری كه در ۲۰سالگی این كارها را انجام می‌دهد دیگر لطافتی ندارد و وقتی ۴۰ساله شد دیگر می‌خواهد چه بكند؟ از لطافت جوانی باید لذت ببریم و این جراحی‌ها را بگذاریم برای زمانی كه زیبایی ما كم می‌شود و شاید اعتماد به نفس ما را تحت شعاع قرار دهد.

من بازیگر بیلبورد نیستم اما مطمئنا زیبایی صورت و بازی، هر دو برای ماندن مهم است. ورود به سینما آسان است و ماندن در آن دشوار .

سحر دختری لوس و اطواری است؟

زمانی كه فیلم سینمایی «دردسر بزرگ» را بازی كردم، خودم هم در خیابان حس كردم كه همه نسبت به من این برداشت را دارند كه فردی لوس و نازپرورده هستم. در آن فیلم نقش همسر حامد كمیلی را داشتم. پریسا دختر پولدار و لوسی بود كه خیلی ادا داشت و با انگشت اشاره با همه سلام و خداحافظی می‌كرد. همه در خیابان با من با همان حركت سلام می‌كردند و در حالی‌كه هرگونه نقش بازی می‌كنم اما هنوز هم در ذهن مخاطب همان یلدا باقی مانده‌ام. من خیلی هم شیطون و پرسروصدا هستم. به شدت مسئولیت‌پذیرم. با اینكه تك‌فرزند هستم اما اهل قهر نیستم. باید اعتراف كنم كه نق نقو و خواب‌آلود هستم. از سر و صدا فراری‌ام و در خانه وقتی تنها باشم، هیچ صدایی شنیده نمی‌شود؛ نه تلویزیون و نه موزیك. در كل آدم شلوغی هستم اما در تنهایی از سر و صدا و شلوغی فاصله می‌گیرم.

توصیه آخرمن به خانم‌ها

یك زن كامل، زنی است كه سالم باشد، به غذا خوردنش، به پوست و مو و لباس پوشیدن و... اهمیت بدهد. توصیه‌ام این است كه تا ازدواج می‌كنید زیبایی خود را كنار نگذارید و حس كنید به هدفی كه می‌خواستید رسیدید. من بازیگر هستم و بیشتر به این نكات اهمیت می‌دهم و حس می‌كنم من هستم و یك قاب صورت. باید زیبا و سالم باشم تا حسم را به مخاطب برسانم اما همه خانم‌ها باید به این نكات اهمیت بدهند و این اول احترام به خودمان است و درنهایت احترام به بیننده و كسانی كه در كنار ما زندگی می‌كنند آدمی كه سلامت روح داشته باشد می‌تواند به همه كمك كند.

یك زن ایده‌آل باید به ظاهرش توجه كند. اغلب زن‌ها می‌گویند من دیگر مادر شدم و از من گذشته. اگر این زن به خود و سلامت روحش اهمیت ندهد چطور می‌خواهد آرامش و سلامت را به خانواده و فرزندش منتقل كند؟ پس در هر كاراكتری كه هستیم (مادر، همسر، دختر و...) به زیبایی و سلامت روح و جسم باید اهمیت دهیم و نقص‌هایمان را رفع كنیم.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا خانوم

      ماشالله انقدر خوشگل و بی عیبه که احتیاجی به عمل زیبایی نداره!

    • بدون نام

      حالا چقدر باورش شده که زیباست

      پاسخ ها

      • زهراخانوم

        مگه نیست!؟تورو خدااااااااااا حسود نباشین!حالا منم خوشم نیومد که هی میگفت خوشگلم خوشگلم!اما از حق نگذریم زیباست.!

      • خودم که این نظر رو دادم

        آره خوشگله حسود هم نیستم ، ولی از بس گفت خوشگلم این حرفو گفتم همین

      • بدون نام

        اخه مردمو گول می زنی خودتم گول می زنی.وقتی ادم به جایی برسه که به خودشم دروغ بگه دیگه فاجعه است.ممنونیم که دقیقا گفتی چقدر اعتماد به نفسه پایینی داری.یه توصیه هم من بهت می کنم کمی به معلوماتت اضافه کن واقعا مشهود ومحرزه که سواد نداری .اون یه طرف.نه تنها سواده اکتسابی نداری غیره اکتسابی هم نداری وقتی تو به شعوره مردم توهین می کنی ادم

    • سپیر

      نه !نه ! این عمل نکرده تزریق نکرده نه نه !!!!

      پاسخ ها

      • n

        اخه من میگم اون میره با قیافش نمیدونم با گفتن این ک زیبایی من خدادادی ک من باور ندارم میره درامد در میاره فیلم بازی میکنه ما چرا اینجا داریم راجبش بحث میکنیم .برا ما سودی داره ؟؟

    • amin

      جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس چرا خودش سرتاپا عمله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • na

        کاااملا درسته .کلا وااضح هست ک گونه هاش تزریقی هست .دماغ چه طوری میتونه عرض یه چند هفته تغییر کرده وبه عملی تبدیل بشه .والله من نمیدونم خودتون بشینید قضاوت کنید من دیگه حرفی ندارم

    • نسرین

      یه سر به کلینیک شن های نقره ای بزنید و ببینید این خانم ظاهراً مخالف مشتری ثابت اونجاست!

      پاسخ ها

      • زهراخانوم

        خوب چی میشه؟برای زیبایی وسالم نگه داشتن پوست وصورت هم میرن اونحا دیگه!فقط برای جراحی و.. نیست که!منم اونجا پیش دکتر باریک بین میرفتم پرستو صالحی ومریلا زارعی رو دیدم...

      • لیدا

        بابا اطلاعات! D:

        :))

      • نسرین

        به نظر من حتی عمل زیبایی هم هیچ اشکالی نداره !اما اینکه با اعتماد به نفش کامل دروغ میگه که من همه زیباییم طبیعیه خیلی تو ذوق می زنه!

      • ساینا

        با نظر اخریت موافقم نسرین

    • بدون نام

      قشنگه

    • عسل

      آخه این صورت نیاز به دستکاری نداره چیکارش کنه که از خلقت خدا بهتر بشه؟

    • بدون نام

      پس چی شد که فاصله ی بین چشم و ابروی تو هر سال رشد کرد؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ساقر

        به تو ربطی نداره

    • بدون نام

      اینا همشون عملی هستند

      پاسخ ها

      • ساناز

        کم حسودی کن

    • بدون نام

      من که اصلا ازش خوشم نمیاد

    • aki kale

      نه راست میگه عمل نکرده از عکس عروسیش معلومه زیاد تغییر نکرده

    • ماهچهره

      درسته که عملی نیست اما کلی آرایش های زننده میکنه بیشتر عکس هاشو دیدم انگار یکی دیگست
      بنظرم اگه کمتر اریش کنه خوشگلتر میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمل زیبائی نمیدونم ولی دماغش تغییر کرده البته خودش میگه عمل نکرد

    • محسن

      حالا خیلی مهم بود که مردم بدونن یه بازیگر دست چندم بینی اش رو عمل کرده یا نه!!!دیگه هیچ مشکلی توی این مملکت نبود که شما انعکاس بدید!!!ارزش خبری زیر صفر...

    • هتی

      آخه این آدم اینقد مهمه که شماها بحث میکنین راجع بهش؟
      مگه نگفته بودن این ممنوع التصویر شده؟

    • فریبا

      اگه راست میگه یه عکس از 17 ؛18 سالگیش بذاره نه بچگی !!!!

    • پسرکش

      سحر جان از من به تو نصیحت:
      حتما" دماغتو عمل کن. بد جووووووووور تو ذوق میزنه

    • خردادي

      به نظرمن خيلي نازه . حالا هركاري كه روصورتش كرده قيافش خيلي خوشگلتراز نيوشا ضيغميه .

    • nikol

      اخه هر کیم نصیحت می کنه تو یکی دیگه نکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بیتا

      ازاول که چشم وابروش اینجوری نبود!

    • ثمین

      تا اونجا که می دونستم این خانوم مثلا زیبا متاهل بود.عکس شوهرشو که همه دیدن!!!چی شد اینم طلاق گرفت؟؟؟

    • کسری

      این خانوم اول دماغش تا حدودی پهن بود اما الان اگه دقت کنید یه مقدار باریکتر از قبل شدهو من کاملااز عمل جراحی بینیشون اطلاع دارم دروغ خوب نیست

    • سپیده

      وای من که اصلاً ازش خوشم نمیباد. چقدر هم سر خودش معطله. من خوشکلم من خوشکلم کی گفته تو خوشکلی با این همه عمل تنها چیزی که نداره خوشکلی. حسود نیستم ولی آدم باید واقعیت ها رو قبول کنه. بسکه به خودش گفته خوشکلم باورش شده.

      پاسخ ها

      • نازنین

        به تو ربطی نداره که عمل همه این حرفا از و حسودی فضو لا

    • Mooshool

      In ke tAabloeee ke labasho poro kardee
      hata pishe doctoreshhhham raftam
      in dg dorugheeeee
      ama khob baazam khoshgele

    • پریا

      از نظر من حق داره بگه خوشگلم چون واقعا خوشگله عملم کرده باشه به کسی ربطی نداره تورو خدا انقدر حسود نباشید

    • نازنین

      شماها خیلی حسو دین در ضمن عمل ن کرده اگه ام عمل کرده بازم دووستش دارن. حسو دی نکنید.

    • ساینا

      اتفاقا خیلی هم خوشگله من که عاشقشم خوشگل خوشتیپ با کلاس دیگه چی می خاین

    • ساینا

      سحرخیلی خوشگله حسودی نکنین

    • سارا

      به نظر من که اصلا خوشگل نیست.جالبه ها این همه صورتشو دستکاری کرده با اعتماد به نفسم میگه ادم باید طبیعی خوشگل باشه.یه ذره ظرافت نداره.دخترباید ملیح باشه.اصلا ازقیافش خوشم نمیاد.کل ابروش مداده.

    • شقایق

      خیلی هم خوشگله سحر جون اینا از حسودیشون میگن توی بازیگرا فقط تو النز خوشگلید ازطرف کل جهان

    • faezeh

      خیلی خوشگلی سحرجووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

    • سحر اهوازی

      بچه ها دماغش عملیه برید مصاحبش درباره فیلم دوباره با هم و ببینید متوجه میشید. ولی بنظر من ارزش نداره به هم بد و بیراه بگید خب خوشکله ولی مبارک صاحبش...

    • بدون نام

      سحر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شبیه افغانی یاست

    • ساغر

      گذشته ازاین حرفا قیافش خیلی نابوروان و عالیه بنظرنمیادعمل کرده باشه شاید فقط یه کوچولو دستکاری کرده مثلا ابروهاشو نیگا؟یا دماغشومستقیم عمل نکرده فقط یکم کوچیکش کرده درکل خوشگله
      خیلیم لارجه راسته ازشوهرش طلاق گرفته؟

    • زهرا

      خیلی.خوشگله.واقعا.من.که.عاشقشم.مخصوصا.چشم.و.ابروش

    • محمد

      سلام وخسته نباشی به شما

    • بدون نام

      سحرجون خیلی خوشگلی من واقعادوست دارم،ایناهمشون حسودیت رومیکنن،یه دونه ای

    • ستاره

      خوشکله البته با گریم و ارایش...در کل بدک نیس.

    • امیر

      وااااییی باور کردم برو بابا خودتی همه جات مصنوعیه....
      به خودتم نناز خیلی زشتی

    • بدون نام

      سلام من میگم هیچ چیز مهم تراز خوب بودن نیست سینت ما به صورت و لباس نیست به زاتمونه و من میگم نگردین عیب همدیگرو پیدا کنید بگردین خوبیاشو پیدا کنید اونم بازیگره و امکان داره از یه ترض صحبت کردنش و یا اینکه به خودش اعتماد به نفس میده خوشتون نیاد ولی من نظر نمیدم خوشگله یانه ولی یه چیزی زندگی کنید و لذت ببرید و در گیر عیب ها ی کسی نباشید شاید خودتان پراز عیب باشید پس اول درباره خودتان قضاوت کنید امید وارم سحر جون سینتت خوب و خشگل باشه نه ظاهرت مرسی

    • سما

      اگر به عکس بچه گی دقت کنید پلک ایشون رو به پایین اما الان کاملا سر بالاس ایشون قبل بازیگری پلکشون و کشیدن

    • ناشناس

      به نظرم بینیشو ترمیم کرده نه؟

    • بدون نام

      راست میگه سحر.... بنظرم اصلا تغییر نکرده!
      عین بچگیش خوشگله...من عکسشو دارم...گونه.لباش و همه چیش همینجور بود!

    • asal

      ماشالله خیلی خوشگله ایشالله 120سال باشه ما ک حسود نیستیم سحر جان بسیار زیبایی فقط نمیشد پرسپولیسی باشی....

    • شیدا

      نخیرم سحرجوووون فابریک مادرزادی خوشگله استقلالیم هست

      پاسخ ها

      • شیوا

        سحر جون من عاشق توام واقعا واقعا
        خیلی زیبایی
        عاشق فیلم هاتم‌
        خیلی دوست دارم‌من

    • ناشناس

      سحر جووون من خيلي دوستت دارم

    • سحر

      اصلا هم خوشگل نیست اگه به دماغ قبل عملش نگا کنین میفهمین اگ آرایششوهم پاک کنین و پلکاشو ک کشیده پایین بیارید مث روح میشه میمونه

    • زهرا

      تو که انقدر عمل. زیبابی کردی چرا الکی میگی خوب نیست صد درجه عوض. شدی

    • زهرا

      تو که انقدر عمل. زیبابی کردی چرا الکی میگی خوب نیست صد درجه عوض. شدی

    • صدف

      خانم قریشی خیلی حاشیه داره و من اصلا خوشم از این افراد نمیاد
      بعدشم یه صورتی داره که اندازه یه در قابلمه ست
      اصلانم خوشکل نیست خیلی زشته خیلی خیلی خیلی.

    • فریبا

      به نظر من که قشنگه

    • Sadaf

      اگه دماغش با عکس بچه گیش مقایسه کنید میفهمید که خیلی تغییر کرده ولی خودش میگه عمل نکردم

    • بدون نام

      سلام من سحر دوست دارم چون قیافه معصومی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج