۴۰۹۲۶۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جزئیات جدید هایپرکار استون مارتینِ ردبول

چندی پیش استون مارتین به همراهی ردبول هایپرکار AM-RB ۰۰۱ را در میان شگفتی همگان رونمایی کرد. این اولین باری بود که دو کمپانی ذکر شده در تولید چنین خودرویی همکاری کردند.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: چندی پیش استون مارتین به همراهی ردبول هایپرکار AM-RB ۰۰۱ را در میان شگفتی همگان رونمایی کرد. این اولین باری بود که دو کمپانی ذکر شده در تولید چنین خودرویی همکاری کردند.

جزئیات جدید هایپرکار استون مارتینِ ردبول

آدریان نیوی مدیر فنی ارشد در گفت‌وگویی با وال‌استریت ژورنال برخی از جزئیات جدید این هایپرکار بسیار پیشرفته را آشکار کرد. احساس‌برانگیزترین جنبه‌ی این خودرو سرعت است بدین ترتیب که AM-RB ۰۰۱ در حدود ۱۰ ثانیه از سکون به تندی ۳۲۲ کیلومتر در ساعت می‌رسد که این امر به لطف سیستم تعلیق و طراحی پیشرفته‌ی آن صورت می‌گیرد.

جزئیات جدید هایپرکار استون مارتینِ ردبول

نیوی در این مصاحبه گفته که فاکتور کلیدی این خودرو سیستم تعلیق فعال آن است. این سیستم تعلیق فعال به خودروی این توانایی را خواهد بخشید که بین جاده و پیست تمایز قائل شود. در پیست تنظیمات سفت‌تر و کم ارتفاع‌تر سیستم تعلیق به هایپرکار اجازه خواهد داد تا حداکثر پرفورمنس را داشته باشد. در جاده نیز سیستم تعلیق کمی نرم‌تر خواهد بود تا سواری خودرو با شرایط جاده همخوانی داشته باشد. این اولین باری است که یک خودرو از این نوع تکنولوژی خلاقانه‌ای سود می‌برد.

جزئیات جدید هایپرکار استون مارتینِ ردبول

جزئیات جدید هایپرکار استون مارتینِ ردبول

دیوید کینگ مهندس پروژه می‌گوید: «هیچ سیستم کنترل از راه دوری شبیه این در یک خودروی جاده‌ای بکار نرفته است. اعدادی که ما در شبیه‌سازی‌ها به دست آورده‌ایم شگفت‌انگیز بوده‌اند.»

شتاب صفر تا ۳۲۲ کیلومتر ۱۰ ثانیه‌ای به همراه نیروی رو به پایین ۱۹۹۶ کیلوگرمی از ویژگی‌های این خودرو است. از دیگر تجهیزات آئرودینامیک این خودرو اسپلیتر جلوی دوبل است که توانایی متراکم و فشرده‌سازی هوا را دارد. سایبان قطره اشک مانند خودرو نیز باعث می‌شود که هوا فوراً از اطراف خودرو عبور کند.

جزئیات جدید هایپرکار استون مارتینِ ردبول

تنها ۱۷۵ نمونه از این هایپرکار استثنایی ساخته خواهد شد. ۱۵۰ دستگاه از این خودروها برای استفاده‌ی جاده‌ای و ۲۵ دستگاه دیگر نیز برای استفاده‌ی مخصوص در پیست ساخته خواهد شد. انتظار نداشته باشید که قیمت خودرو کمتر از ۳ میلیون دلار باشد. به این میزان قیمت باید خاص بودن آن را نیز اضافه نمود.

جزئیات جدید هایپرکار استون مارتینِ ردبول
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج